Šta je novo?

Yettel Hipernet

Yettel kod Kuće L na koliko TV moze i koliko uredjaja?
ne treba mi njigovi stb jer su mi svi tv smart i mogu sa aplikacije da gledam
moze na jedan tv aplikacija, stb i jos 6 ili 8 browser na pc/mobile app
a istovremeno ne znam koliko se moze gledati. sigurno bar 3. mada mislim da i to zavisi od slucaja do slucaja

i da, mozes da uzmes jos jedan dodatni stb => mozda moze da se ispregovara da umesto stb-a dobije tv slot, ili da se izbaci stb iz tog slota i doda tv... samo ideja, nisam siguran da li je izvodljivo
 
Pre 2 godine sam potpisao ugovor sa Yettelom na 27m. 12m po 1 rsd, U tom ugovoru sam dobio drugi dodatni box za 1 rsd. Iz nekog razloga posle 2 godine dobijam uvecan racun za 350 rsd tj za cenu drugog dodatnog box-a.
Danas sam drugi put podnosio reklamaciju na racun preko telefona. Operater razume u cemu je problem ali nije siguran da li je naplata boxa posle 24m opravdana ili ne. Tj. da li je u pitanju sistemski problem ili to tako treba da bude :D
Da li je neko imao slican problem?
 
Isto smo potpisali, samo meni još nije isteklo 24m pa ne mogu da ti kazem da li ce i meni naplatiti dodatni stb...videcemo.
Inače, bliži se istek ugovorne obveze pa me zanima sta nude starim korisnicima za produzetak (i da li nude regularno ili tek kada se zatraži raskid ugovora)?
 
Regularno 12 x 1 din + 12 x puna cena. Ne znam za raskid uo... Ovo deluje ok posebno ako se pogledaju nove cene kod mts-a.
 
Kakvo je stanje za produžetak ugovorne obaveze? Koliko ranije je moguće za net+TV? Ističe mi kroz 3m, pa bi bilo dobro uhvatiti ove nenormalne ponude od po 12m za dinar ili 24m 50%
 
Isto smo potpisali, samo meni još nije isteklo 24m pa ne mogu da ti kazem da li ce i meni naplatiti dodatni stb...videcemo.
Inače, bliži se istek ugovorne obveze pa me zanima sta nude starim korisnicima za produzetak (i da li nude regularno ili tek kada se zatraži raskid ugovora)?
3 meseca pre kraja ugovorne obaveze mozes novi ugovor da potpises. Mene su zvali i nudili 12m po 1rsd. drugi box se doplacuje 350 rsd. Nisam prihvatio.Juce sam bas zvao akvizitera preko koga sam uzeo Yettel da vidim sta on moze da mi ponudi. Medjutim ispostavi se da on ne moze da produzuje ugovore, sklapa samo nove. U sustini rekao mi je da je 12m po 1 rsd ok ponuda i da nema sanse da dobijem vise ali da vidim sa tim ko me zvao za taj drugi box, trebalo bi da moze za 1rsd po sto je ugovor isti...E sad da li je tako ili ne videcemo. Mts mi za box 3 nudi 14m po 1 rsd.
 
Pisao sam ja dosta o tome na prethodnim stranicama, posto sam imao problema sa raskidom ugovora (u stvari problema nije ni bilo, ali su me lagali i pokusavali da me nateraju da potpisem novi ugovor).
Imas 2 varijante - da platis ono sto je ostalo ili ono sto si dobio kroz promociju. Uvek se naplacuje jeftinija varijanta.
Prikljucna taksa mora da se plati, jer je sada zovu drugacije.


Ako nekome ostane 3-4 meseca do isteka ugovora i plati ta 3-4 meseca a hoće da raskine ugovor, on opet mora da plati tu priključnu taksu tj. instaoacione radove i ako je praktično ispatio tu ugovrnu obavezu sa mesečnim obavezama. Pa gde je tu logika? Yettel je dobio 24 meseca obveze isplaćeno i sada hoće još instalacione radove koji su 11.000 din?
 
Ako nekome ostane 3-4 meseca do isteka ugovora i plati ta 3-4 meseca a hoće da raskine ugovor, on opet mora da plati tu priključnu taksu tj. instaoacione radove i ako je praktično ispatio tu ugovrnu obavezu sa mesečnim obavezama. Pa gde je tu logika? Yettel je dobio 24 meseca obveze isplaćeno i sada hoće još instalacione radove koji su 11.000 din?
Logika jenda si raskinuo ugovor. Mora da prodje 24 meseca...
 
Stvarno glupa logika i nisam siguran da je zakonita. Trebalo bi se konsultovati sa nekim pravnikom ili efektivom.
Ako ti njima platiš sve što si bio obavezan da platiš u okviru 24 meseca koliko traje UO, šta njih briga da li si ti to koristio sve vreme ili nisi
 
Imam situaciju sa Yettel-om.
Decembra 2023. sam potpisao ugovornu obavezu na 30 meseci, sa tadašnjom akcijom 6+6 mececi (godinu dana) po 1rsd (tj 3.00rsd sa PDV-om), za Hipernet Duo M paket.
Dakle, presek stanja je svaki 23. u mesecu (za prethodni mesec, kao kod svih provider-a).
U ugovoru mi stoji 23. , kao i u Yettel aplikaciji odakle i plaćam račune.
Međutim, 2023. godine, kada sam potpisivao ugovor, nisam obratio pažnju da postoji klauzula gde Yettel zahteva da se računi plaćaju svakog 1. u mesecu , za tekući, a ne za prethodni mesec..tako da je meni na papiru i u aplikaciji, mesečni presek 23. u mesecu, dok se Yettel drži klauzule da je presek stanja 1. u mesecu za tekući., ponavljam., ne za prethodni mesec.
Screenshot_2024-12-08-02-18-03-747_rs.telenor.mymenu~2.jpg
Screenshot_2024-12-08-02-17-57-850_rs.telenor.mymenu.jpg

1. Decembra 2024. (dakle pre 7 dana), sam dobio račun od 3.101rsd.
Napisao sam im žalbu, sa priloženim screenshot-om gde je prikazano zaduženje za 1. Decembar 2024. od 3.101rsd, međutim oni su volšebno izbrisali taj screenshot, nigde ga nema u Gmail prepisci , nema ga čak ni mom mail-u upućen njima, u Outbox-u. Ne znam kako su to uspeli da sakriju, izbrišu, moj mail upućen njima sa priloženim screensho-om..
Ovo je njihovo obrazloženje:

Screenshot_2024-12-07-12-46-43-971_com.google.android.gm~2.jpg
Screenshot_2024-12-07-12-46-49-234_com.google.android.gm.jpg
Ovo što oni pričaju bi imalo smisla ukoliko bi meni na ugovoru i u aplikaciji prikaz bio 1. u mesecu.
Ne, meni je mesečni presek stanja 23. u mesecu.
Screenshot_2024-12-08-02-24-51-906_rs.telenor.mymenu~2.jpg
I šta su oni uradili.. 'oprostili ' su mi Decembar mesec, vratili su se korak unazad i sada me ponovo zadužuju na Novembar, iako im je Novembar već bio plaćen. Imam dokaz da sam im Novembar platio, bez obzira što je 3.00rsd. Pošto igraju prljavo, sada želim čist račun u cent. Umesto Novembra, trebali su Decembar 2024. da prikažu po ceni od 3.00rsd..ne, oni od mene sada traže da im ponovo platim Novembar, a Decembar, pretpostavljam, da će isto biti 3.00rsd, jer su u obrazloženju napisali da će od 1. Januara 2025. krenuti puna pretplata.

Po njihovoj logici, trebao sam platiti jedan mesec više.
Svakako ću pisati žalbu Retelu, da ne bude 23. Juna 2026. godine da nisam nešto dobro razumeo.

Yettel, smećari i pilićari, čime se bave.
 
Poslednja izmena od urednika:
Zapravo u Yettel-u ne postoji presek stanja 23.u mesecu.
U tvom primeru oni su pogrešno računali pa su nakon reklamacije ispravili grešku, dakle 12.mesec 2023.godine ti je bio 1 dinar i imaš još 11 meseci u toku 2024.godine po dinar, što znači da ćeš decembarski račun platiti u celosti, novembar je obračunat kako treba.

Dakle obračunski period u yettel-u je od 1-31. Ako s ugovor potpiše krajem meseca npr. 28-29 dobija se svega dan, dva cena od 1 dinar. Nažalost, sve govorim iz sopstvenog primera.
 
Potvrdjujem ovo, kod njih je 24 obracunska perioda, ne meseca kalendarska.
 
@Syntaur , zapravo su ti lepo objasnili i još dali i 13-ti mesec po dinar. Naime, ne plaća se unapred kako si ti zaključio. Prvi račun ti je bio 23.12 do 1.1 - srazmerno broju dana korišćenih, pa si račun za 12. 2023. platio kao prvi mesec po 1 dinar. Dalje si imao još 11 meseci u 2024 po dinar, dakle poslednji račun koji plaćaš po dinar je onaj za mesec novembar, koji se plaća u decembru (znači isto kao prvi za decembar koji si platio u januaru). Od decemra 2024, tj taj račun bi trebalo da dobiješ u januaru, trebalo je da ti bude puna cena, a oni su te častili i sa 13tim mesecom po dinar, dakle dobio si i više nego što ti je pripadalo inicijalno.
Ostaje da ti se 30ti mesec završava sa računom za maj 2026, dakle iako ćeš biti pod ugovornom obavezom do 23.6. 2026., taj račun od 1.6.2026. ćeš plaćati po punoj ceni jer ćeš u tom trenutku imati već 30 isplaćenih meseci. Ono što treba tada da uradiš je da odmah 1.6.2026. (ili ranije već kakva im je politika) zatražiš raskid UO i onda ćeš platiti po punoj ceni samo tih nekoliko dana od 1.6.2026. ili ako napraviš novu UO onda nećeš plaćati po punoj ceni od 1.6.2026.
Nadam se da sam uspeo da objasnim kako to funkcioniše kod yettel-a (a i mts mislim, dok je kod a1 malo drugačije)
 
@Syntaur , zapravo su ti lepo objasnili i još dali i 13-ti mesec po dinar. Naime, ne plaća se unapred kako si ti zaključio. Prvi račun ti je bio 23.12 do 1.1 - srazmerno broju dana korišćenih, pa si račun za 12. 2023. platio kao prvi mesec po 1 dinar. Dalje si imao još 11 meseci u 2024 po dinar, dakle poslednji račun koji plaćaš po dinar je onaj za mesec novembar, koji se plaća u decembru (znači isto kao prvi za decembar koji si platio u januaru).
Nije istina.
Oni imaju 3 matematike obračunavanja, pa koja upali. Ja ću, za svaki slučaj, Ratel-u uputiti žalbu.
TI pravilno tačunaš, ali to je samo jedna matematika, od 3 matematike koje Yettel primenjuje i to PRAVNO, 'po zakonu' , umesto da imam obavezu, po ugovoru, od 23.-23., za prethodni mewec, oni su smislili način da te 'pravno' pokradu.
Jesu napisali da je 1.Decembar 2024. zapravo 13. mesec?
Ja sam 1.12.2024. dobio punu cenu od 3.101rsd.
Šta ti to govori?
To govori da se Yettel ne drži ugovora, već obračunava mesec - za tekući mesec.
Od 23.12.2023. - zaključno sa 1.11.2024., ja sam isplatio prvih 12 meseci.
Od zaključno sa 1.12.2024. - zaključno sa 1.11. 2025. ja sam isplatio drugih 12 meseci, to je ukupno 24 meseca.
Od zaključno sa 1.12.2026. - zaključno sa 1.6.2026. je 7 meseci, a ne 6 meseci, jer ja imam UO na 30, a ne na 31 mesec.
Dakle, da uprostimo..
1.
Yetelova prva matematika obračunavanja mesečnog preseka stanja je ono što je napisano u Ugovoru, a što se ne primenjuje, (sve dok ne dođe vreme da se i ta matematika primeni, a to će biti na kraju ugovorne obaveze, kada Yettel vadi keca iz rukava i od zbunjenog korisnika potražuje taj nepostojeći mesec da izmiri 'obaveze') .

2.
Yettelova druga matematika obračunavanja jeste plačanje od 1.-1., ne za prethodni, već ZA TEKUČI MESEC.

3.
Yettelova treća matematika obračunavanja jeste manipulacija sa plačanjem ZA TEKUĆI i plačanjem ZA PRETHODNI mesec.

Kombinacijom ta 3 različita načina obračunavanja ostvaruju 'pravnu' punomoć da korisnika 'pravno' pokradu .

Od decemra 2024, tj taj račun bi trebalo da dobiješ u januaru, trebalo je da ti bude puna cena, a oni su te častili i sa 13tim mesecom po dinar, dakle dobio si i više nego što ti je pripadalo inicijalno.
Naravno da to nije tačno, jer sam več bio dobio punu cenu od 3.101rsd za 1.12.2024.,što možeš i sam zaključiti da oni Decembar računaju ZA DECEMBAR , a ne u Januaru za Decembar. Tvojom logikom , ja sam 1.12.2024. trebao platiti za 1.11.2024.
Yettel primenjuje 3 različita načina obračunavanja.
Ostaje da ti se 30ti mesec završava sa računom za maj 2026,
Tačno tako.
Odatle kreće treči način kako Yettel vrši naplatu računa.
Umesto da se drže ugovora.
dakle iako ćeš biti pod ugovornom obavezom do 23.6. 2026., taj račun od 1.6.2026. ćeš plaćati po punoj ceni jer ćeš u tom trenutku imati već 30 isplaćenih meseci. Ono što treba tada da uradiš je da odmah 1.6.2026. (ili ranije već kakva im je politika) zatražiš raskid UO i onda ćeš platiti po punoj ceni samo tih nekoliko dana od 1.6.2026. ili ako napraviš novu UO onda nećeš plaćati po punoj ceni od 1.6.2026.
Nadam se da sam uspeo da objasnim kako to funkcioniše kod yettel-a (a i mts mislim, dok je kod a1 malo drugačije)
Meni to više nije problem, jer su pristali da mi vrate 3.101rsd koje su pokušali da ukradu.
Problem je što su resetovali u aplikaciji da im ponovo platim Novembar po 3.00rsd, a več im je Novembar bio plaćen po toj ceni, jer su mi 1. 12.2024. bili poslali pun račun od 3.101rsd. Ni to ne bi bio problem da mi u aplikaciji stoji presek stanja od 1.-1. ZA TEKUČI MESEC.
I sada su resetovali da im 1.12.2024.platim ponovo za Novembar , umesto za Decembar, sada obračunavaju ne za TEKUČI, već za PRETHODNI mesec. Po novom načinu, posle resetovanja obračuna u aplikaciji , ispada da ću 1.1.2025. platiti za 1.12.2024. Oni se zezaju, izvrću ugovornu obavezu kao Rubikovu kocku i uvek oni dobijaju.

Ništa , pisaću žalbu Ratel-u, pa ćemo se uhvatiti jedne matematike, Yettel i ja .
Ne mogu da primenjuju, u mom slučaju, 4 načina obračunavanja.

Zar je bio problem da naplatu vrše kao i svi drugi , po ugovornoj obavezi, za PRETHODNI MESEC???
Nisu oni meni ništa poklonili , već su pokušali da me pokradu.
 
Poslednja izmena od urednika:
Čekaj, malo si mi konfuzan.
Na onoj prvoj slici što si ostavio, je li tamo pisalo (ispred ovog gde piše da Novembar 2024 košta 3 din i da nije plaćen) Decembar 2024 i cena 3101 dinar? Ili ti je to negde pisalo na drugom mestu kao "trenutno zaduženje" ili tako nešto? Nemam yettel već neko vreme, ali mislim da je tako nešto pisalo u aplikaciji, a to trenutno zaduženje za tekući mesec je da možeš da pratiš ukoliko ti se poveća račun nekontrolisano da možeš da reaguješ, a račun dobiješ sledećeg meseca i bude u računima (možda grešim, dosta je prošlo otkako nisam u yettelu). Tek kad odeš na račune tamo vidiš koji imaš neplaćen račun, za koji mesec i do kad je rok za plaćanje.
Tamo kod računa bi trebalo i da ti piše kad si platio za koji mesec, pa uporedi i to.
I zaboravih, kod svakog računa treba da ti piše i datum izdavanja računa, pa i to možeš da pogledaš.
 
Poslednja izmena:
Čekaj, malo si mi konfuzan.
Nisam konfuzan , več je Yettel sa svojim mehanizmima za potkradanje napravio situwcoju gde oni uvek dobijaju, kako okreneš kocku.
Na onoj prvoj slici što si ostavio, je li tamo pisalo (ispred ovog gde piše da Novembar 2024 košta 3 din i da nije plaćen) Decembar 2024 i cena 3101 dinar?
Kao što si i sam mogao zaključiti, iz njihovog odgovora u mail-u, oni su meni 1.12.2024. obračunali po punoj ceni od 3.101rsd, jer je to 13. mesec, što nedvosmisleno govori da Yettel obračunava, (ne po ugovoru) , već od 1.-1., i NE ZA PRETHODNI, već za tekući TEKUĆI mesec.
Pogledaj koliko tu prostora zs mahinacije ima..

Dakle, meni je, pre 7 dana , 1.12.2024., stiglo zaduženje, u Yettel aplikaciji, po ceni od 3.101rsd. I to je sasvim u reru, ukoliko bi u ugovoru i u aplikaciji pisalo da je obračunski period od 1.-1., za TEKUĆI mesec.
Ja sam 1.11.2024. uredno platio.
Uložio sam žalbu, pročitao si šta su mi odgovorili..
Posle toga su resetovali zaduženje u Yettel aplikaciji, izbrisali su 3.101rsd za 1.decembar, pa umesto da platim 3.00rsd za 1.1.2024., oni su to sve resetovali i sada mi stoji da trebam PONOVO da platim 1.11.2024., a već sam ga platio prvog - jedanaestog-dve hiljade- dvadeset četvrte godine . Dakle , Yettel sada primenjuje mrhanizam br. 3, više ne plaćam za TEKUĆI, več za PRETHODNI mesec, jer su napisali da ću zaduženje od 3.101rsd dobiti 1.1.2025. A šta čemo sa 1.Decembrom, ko če to da plati ?
Ako se drže mehanizma br. 2, da im je obračunski oeriod od 1.-1. zs TEKUĆI mesec, zašto sada, odjednom , mehanizam br. 3 preinačuju u mrhanizam br. 3?

Legenda Yettel Mehanizama :

Mehanizam br. 1
Po ugovoru, moj presek stanja je 23.12.2023.
Ugovorna obaveza od 23.12.2023.-23.6.2026.
Ukupno 30 meseci.
Prvih 6+6 meseci (ukupno 12 meseci), je po promotivnoj ceni od 1rsd +PDV=3.00rsd.

Mehanizam br2.
U ugovoru postoji klauzula, na koju nisam obratio pažnju,prilikom potpisivanja istog , da oni računaju kalendarski mesec kao obračunski period, a ne datum sklapanja ugovorne obaveze. I taj mehanizam im se zove:
od 1.-1. ZA TEKUĆI MESEC (ne za prethodni).

Mehanizam br. 3
Manipulacija sa plačanjem obračunskog perioda ZA TEKUĆI, ili ZA PRETHODNI mesec.
I taj mehanizam im se zove :
Od 1.-1., ali se ne zna da li je za TEKUĆI, ili je ZA PRETHODNI mesec.

Ili ti je to negde pisalo na drugom mestu kao "trenutno zaduženje" ili tako nešto? Nemam yettel već neko vreme, ali mislim da je tako nešto pisalo u aplikaciji, a to trenutno zaduženje za tekući mesec je da možeš da pratiš ukoliko ti se poveća račun nekontrolisano da možeš da reaguješ, a račun dobiješ sledećeg meseca i bude u računima (možda grešim, dosta je prošlo otkako nisam u yettelu). Tek kad odeš na račune tamo vidiš koji imaš neplaćen račun, za koji mesec i do kad je rok za plaćanje.
Tamo kod računa bi trebalo i da ti piše kad si platio za koji mesec, pa uporedi i to.
I zaboravih, kod svakog računa treba da ti piše i datum izdavanja računa, pa i to možeš da pogledaš.
Tek sada vidim da su mi prvi mesec, krenuli da obračunavaju od 19.12.2023., umesto od 23.12.2023. Niko ne zna, osim njih, šta i kako obračunavaju.
Screenshot_2024-12-08-19-41-09-259_rs.telenor.mymenu~2.jpg
Što se 1. Novembra 2024. tiče, uredno su ga naplatili 05.11.2024., u 19:21:58h.
Screenshot_2024-12-08-19-54-11-961_com.google.android.gm~2.jpg

Nakon moje žalbe,, resetovali su račun tako što su ponovo poslali zaduženje za isti taj 1. Novembar. Dok su mi 1. Decembar 2024. 'oprostili'. A šta ćemo za isti taj 1.Decembar? Pa, njega ću, po novom, plaćati od .Januara .2025. ZA PRETHODNI mesec.
Dakle, sada primenjuju mehanizam br.3. tj. više ne plaćam po mehanizmu br. 2, tj. od 1.-1. za TEKUĆI , već od 1. - 1., za PRETHODNI mesec (tj. mehanizam br. 3)
 
@Syntaur ,
ako sam te dobro shvatio, recimo račun za septembar si platio 1. septembra ili tako nešto? U aplikaciji si imao da platiš račun za septembar tog 1. septembra? Pokušavam da shvatim to plaćanje unapred, jer dosad se nisam sretao da sam išta plaćao unapred kod bilo koga.
Da li bi mogao da pogledaš šta piše tamo kod tog računa za septembar, kad je datum izdavanja i rok za plaćanje, da vidimo šta tamo piše?

I još nešto, kako znaš da je to što ti je naplaćeno 5.11 bilo za račun za novembar, a ne za oktobar?
 
Poslednja izmena:
@Syntaur ,
ako sam te dobro shvatio, recimo račun za septembar si platio 1. septembra ili tako nešto? U aplikaciji si imao da platiš račun za septembar tog 1. septembra? Pokušavam da shvatim to plaćanje unapred, jer dosad se nisam sretao da sam išta plaćao unapred kod bilo koga.
Da li bi mogao da pogledaš šta piše tamo kod tog računa za septembar, kad je datum izdavanja i rok za plaćanje, da vidimo šta tamo piše?
Misliš za 1. Novembar 2024. ?
Screenshot_2024-12-08-23-53-28-374_rs.telenor.mymenu~2.jpg
Ali, taj račun, (screenshot iznad ) su mi ponovo poslali, pre 8 dana, nakon što su mi 'oprostili' 1. Decembar 2024.
Izbrisali su u aplikaciji zaduženje od 3.101rsd za 1.12.2024., pa su obračunski period vratili, ovog puta, jedan mesec unazad , tako što me ponovo zadužuju da im platim 1.11.2024., a ja ga već jednom platio 05.11.2024., u 19:21:58h.

Screenshot_2024-12-08-19-54-11-961_com.google.android.gm~3.jpg

Zašto se lepo ne drže obračunskog perioda koji je potpisan u ugovoru, od 23.12.2023. - 23.6.2026. i nikakvih problema ne bi bilo.
Sva 3 mehanizma koje Yettel 'pravno' primenjuje, služe za potkradanje.
U mom slučaju su 2 puta promenili uslove ugovorne obaveze, što se obračunskog perioda tiče.
 
Poslednja izmena od urednika:
Ako nekome ostane 3-4 meseca do isteka ugovora i plati ta 3-4 meseca a hoće da raskine ugovor, on opet mora da plati tu priključnu taksu tj. instaoacione radove i ako je praktično ispatio tu ugovrnu obavezu sa mesečnim obavezama. Pa gde je tu logika? Yettel je dobio 24 meseca obveze isplaćeno i sada hoće još instalacione radove koji su 11.000 din?
I meni ima smisla da ne moras u tom slucaju da placas prikljucnu tasku (jer ces realno isplatiti ugovor), ali najbolje je da ih nazoves i proveris.
 
Istekao mi je ugovor sa MTS-om, koristim BOX 4 paket (optika, TV i dva mobilna broja) za 5500 dinara mesečno. Razmišljam o prelasku na Hipernet(dakle samo internet), gde nude 18 meseci po 1650 dinara, a nakon toga puna cena. Zna li neko da li se Iris i EON mogu gledati preko aplikacija na smart TV-u preko njihovog neta naravno?

eon da, iris ne
Bilo dugo ovako, sinoć sam probao posle dugo vremena jer retko gledam TV i EON radi sve sem N1, NovaS, SK kanala. Ranije je kao postojao geo blok, ali se mrdne malo unazad par sekundi ili se ode napred / nazad jedan kanal i radilo je. Sada više ne. Imam samo Yettel internet (bez TV paketa i ostalo), a koristim EON smart TV aplikaciju koju sam uzeo od keve koja je regularno na SBB. Isto važi i za EON app za tablet/računar/mobilni. Eto, došlo vreme za fajront (bar za ove njihove United Group kanale, ostali rade), javite jel i kod vas.
 
Zna li neko koji je popust na yettel sve pakete?
Za ove ostale je 50% cene nižeg paketa(znači za onaj kod kuće L se plaća 50% cene paketa M 22 meseca).
Za yettel sve vidim neke 3 različite cene..

I da, ima li yettel u ponudi fiksni telefon? Ne vidim tamo u ovim paketima..
 
Bukvalno tab do ponude bez fiksnog. Ista je cena sa i bez fiksnog.
 

Prilozi

  • Screenshot_2024-12-09-11-21-37-000_com.android.chrome-edit.jpg
    Screenshot_2024-12-09-11-21-37-000_com.android.chrome-edit.jpg
    85.6 KB · Pregleda: 49
@Syntaur,
ne treba da pretpostavljaš, mislio sam baš na septembarski kao što sam i napisao. Ponavljanje slika za novembar je samo višak.
Isto me zanima kako znaš kada si platio račun za septembar, tj. piše li ti negde tu u izveštaju o plaćanju (znači negde početkom septembra) da je to plaćen račun za septembar? Tako ćemo najbolje shvatiti to plaćanje unapred.
 
@Syntaur,
ne treba da pretpostavljaš, mislio sam baš na septembarski kao što sam i napisao. Ponavljanje slika za novembar je samo višak.
Isto me zanima kako znaš kada si platio račun za septembar, tj. piše li ti negde tu u izveštaju o plaćanju (znači negde početkom septembra) da je to plaćen račun za septembar? Tako ćemo najbolje shvatiti to plaćanje unapred.
Screenshot_2024-12-09-22-14-19-589-edit_com.google.android.apps.photos~2.jpg

Ako naplatu računa vrše 01., za PRETHODNI mesec, zbog čega sam 01. Decembra 2024. dobio zaduženje za TEKUČI MESEC?
Trebao sam ga dobiti 01.01.2025.
 
Nazad
Vrh Dno