Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Ugovor mi istice 25.06.
Vec sada, racun mi je kao sto bi bio da nisam pod UO. Pre 3 dana, odlazim u poslovnicu da se razjasnimo i da trazim raskid uz prelazak na prepaid.
Arogantno, robotizovano deriste mi saopstava da raskid i prelazak mogu da dodjem da trazim tek od 15.6.
Takodje, saopstava mi da iako mi ugovor istice 25.6., ovo je 25.mesec mog ugovora, te je sasvim normalno da moj racun sada iznosi 3.600 din! (nema veze sto mi je "prvi mesec" trajao svega 5 dana i sto bi mi naplatili kaznene poene ako sad raskinem ugovor)
Cekaj! Potopises ugovor na 24 meseca, sad ti vec racunaju kao 25. mesec, ali ne mozes da raskines ugovor jer ti datumski jos nije rok ....
Imala sam utisak da se svadjam sama sa sobom. Uzela ona da mi prica i da me nabedjuje kako ja nisam njihov korisnik 24 god i kako verovatno tada nije postojao postpaid .... Rekoh joj da u vreme kada sam ja postala korisnik njihovog operatera prethodnika, prepaid nije ni postojao, a ona se tad nije ni rodila.
Izuzetno drsko mi je saopstila da nece da komentarise nacin mog ophodjenja, a jos bezobraznije mi je pokazala gde se nalaze poslovnice njihovih oponenata, te mogu odmah da ih posetim.
Imam utisak ko da se sprdaju sa nama, a do korisnika im je stalo samo kada dogori, pa se vacare korisnici da ne odu.
 
I sama si videla ko i kakav sve radi tamo tako da se ja nakon takvog razgovora ne bih svakako zadržavao više kod takvih ni za 1 dinar mesečno ali ne bih propustio da napišem koja poslovnica je u pitanju, pa čak i kada se taj razgovor dogodio ne bi li to nekim slučajem video neko ko treba i ne bi li još većim slučajem takav "radnik" bio dodatno upućen u svoj posao! Jer dok takvi ne počnu da se prozivaju imenom i prezimenom i sa sledećim korisnikom će se ponašati isto i ništa neće da se promeni - a s obzirom na trenutno stanje promene su itekako potrebne!
 
Sutra istice ugovor, otisao danas da podnesem zahtev za pripejd. Medjutim naknadno sam video na papiru, da nije stikliran prelazak na pripejd, nego samo raskid ugovora. Da li je to okej ili?
Da li je kod tebe bilo stiklirano Otkaz pretplatnickog ugovora ovo prvo ili prevremen raskid ovo drugo?
 
Mislim da ne pravi. Bitno da je stikliran prelazak na prepaid. Ako pravno gledamo, par dana dok traje ugovor i dalje jeste prevremen raskid. 🙂
 
Gde i kako se podnosi zahtev za prelazak u drugu mrežu, 20 god sam njihov korisnik, istice mi ugovor oni mi nude gori paket po visoj ceni (kaze operater imate 99 g plus), reko to je standarda promocija za sve, hvala lepo, precicu kod drugog operatera.
 
Gde i kako se podnosi zahtev za prelazak u drugu mrežu, 20 god sam njihov korisnik, istice mi ugovor oni mi nude gori paket po visoj ceni (kaze operater imate 99 g plus), reko to je standarda promocija za sve, hvala lepo, precicu kod drugog operatera.
u poslovnici operatora za koga se odlucis
 
Gde i kako se podnosi zahtev za prelazak u drugu mrežu, 20 god sam njihov korisnik, istice mi ugovor oni mi nude gori paket po visoj ceni (kaze operater imate 99 g plus), reko to je standarda promocija za sve, hvala lepo, precicu kod drugog operatera.
Ostavis broj za kontakt u virtuelnoj prodavnici pa te oni pozovu (ako bi presao u A1).
 
Gde i kako se podnosi zahtev za prelazak u drugu mrežu, 20 god sam njihov korisnik, istice mi ugovor oni mi nude gori paket po visoj ceni (kaze operater imate 99 g plus), reko to je standarda promocija za sve, hvala lepo, precicu kod drugog operatera.
samo dodjes u a1/mts dobar dan zeleo bih da prenesem broj i onda te pitaju u vezi broja i tjt odp jedino ne znam dal ce ti daju da preneses ako je broj jos pod ugovorom obicno dan posle isteka ugovora ti je 100%
 
Braćo moja,malo da se smejete...ovaj Yetel treba sa Vi da govori kad spominju Telenor jer mu nisu do kolena...kakva srpdnja od mreze...ja im pisem o problemu ispadanja sa 4G na hsdpa na svaka 2-3 dana i to traje vec mesecima...pisao bar 10 puta...sve klasicni,glupi njihovi odgovori.

Njihov odgovor malo pre:

"Na osnovu raspoloživih informacija u sistemu, vidim da zamena kartice nije izvršena dug vremenski period, te ti predlažem da posetiš najbližu Yettel poslovnicu i to učiniš, a potom nam javiš rezultate. Ukoliko zamena kartice ne bude donela promenu, prosleđivaćemo situaciju dalje na proveru."

Sve bi to mozda "pilo vodu" sto su ovo odgovorili,da ja nemam eSIM vec vise od godinu dana...bas dobro raspolazu sa informacijama u sistemu...ne mogu doci do daha koliko se smejem. 🤣🤣🤣
Mreza se raspada u svakom pogledu...ako mi ne daju dobru povoljnost u okrobru za obnovu selim se od njih 🤣
 
Yettel u CG ne koristi više One mrežu već MTEL. Pokušao ručno da izaberem One i nije dozvoljeno.
 
Mada iskreno ne znam ko je gori, One ili Mtel... Kupim internet turist karticu kod TMobile i ne nerviram se. Radi i 5G mreža kod njih.
 
Ni kod mene nije dao da se povežem na One kada sam bio u CG pre dva meseca. Bio sam na Telekom.me nakačen sve vreme. Na mtel šanse nema da bih se ikad povezao hahaha.
 
Samo na telekomu radi bez problema!

Ali lepo radi i One turist net u modemu. Da se ogradim, ipak nije jos krenula sezona...
 

Prilozi

  • Screenshot_20240613-172310_Mobile networks.jpg
    Screenshot_20240613-172310_Mobile networks.jpg
    50.4 KB · Pregleda: 32
  • Screenshot_20240613-173018_Speedtest.jpg
    Screenshot_20240613-173018_Speedtest.jpg
    57.5 KB · Pregleda: 30
Poslednja izmena:
Mali off-topic. Evropska komisija je pokrenula istragu oko kupovine udela u ppf od strane arapa. Istraga se odnosi i na kupovinu yettela u hu, srb, bg i o2 u sk.
Zanimljivo mi je da od nasih medija niko nije propratio ovu vest
 
Ja pobegao iz Globaltela zato sto mi nisu stizale sms poruke iz Erste banke a ovi izgleda jos i gori. Paradoks je sto mi nikakve poruke ne stizu iz njihove Yettel banke a iz Erste stizu. Zvao i jedne i druge i kao sve je u redu kod njih i javice mi sta su radili. Ovo traje od subote.
 
Mozda ti nisu upalili 4G?
 
Jel vam radi yettel app...meni i ona pukla.
Njihovi mozgovi kazu da ponovo instaliram...o sad pri logovanju pise doslo je do greske 🤣🤣🤣
 
Nazad
Vrh Dno