Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

@nstelep prva dva dana se ne vidi 50% za postpejd niti bilo koji pripejd promo. Prva dva dana možeš samo dokupljivati dodatke iz aplikacije.
Mogu da dokupim net i minute u mrezi,omiljeni broj i medjunarodni razgovori,mogu i sms ali glupo je sto nema ponude min prema svim mrezama. Ima na *111# ponuda ali ne moze da se aktivira. Kao nisu ispunjeni uslovi koriscenja. Videcu za koji dan moci cu i verovatno i to. Mada predpostavljam da ce mi dotle i oni nesto ponuditi.
 
Pozdrav, ugovor u Yetellu istice za dva dana, moze li se vec danas u poslovnici podneti zahtev za prelazak na prepaid bez placanja penala kako bi se dobilo 50% popusta?
 
Наравно да може, 15 дана пред истек је могуће...
 
@nstelep sve to što si ti naveo su standardni pripejd dodaci unutar aplikacije i njih možeš odmah dokupiti. Ali da bi imao bilo kakve pripejd ili postpejd promocije, mora proći puna dva dana. Sve to će ti se u ponedeljak posle 9h učitati, mada tad svakako odmah možeš u bilo kojoj poslovnici odraditi 50% za bilo koji Total paket, što ti je i moj savet da ne bi gubio vreme sa poštom i kuririma.
 
@nstelep sve to što si ti naveo su standardni pripejd dodaci unutar aplikacije i njih možeš odmah dokupiti. Ali da bi imao bilo kakve pripejd ili postpejd promocije, mora proći puna dva dana. Sve to će ti se u ponedeljak posle 9h učitati, mada tad svakako odmah možeš u bilo kojoj poslovnici odraditi 50% za bilo koji Total paket, što ti je i moj savet da ne bi gubio vreme sa poštom i kuririma.
Tako ce i biti.
 
Sutra istice ugovor, otisao danas da podnesem zahtev za pripejd. Medjutim naknadno sam video na papiru, da nije stikliran prelazak na pripejd, nego samo raskid ugovora. Da li je to okej ili?
 
@marvet zvaće te iz službe za brigu o korisnicima pa im reci da želiš obnovu uz 50℅ na tarifu.
 
Kod mene ništa nije bilo štiklirano (bar nije na primerku koju su mi dali).

Naslov dokumenta:
Zahtev za otkaz ili prevremeni raskid pretplatničkog ugovora

Na dokumentu imaju dva polja za štikliranje:
Otkaz pretplatničkog ugovora
Prebacivanje korisničkog broja na prepaid
 
Bojim se da to nije dobro. Ja sam pre par dana podneo zahtev i dobio kopiju gde je obeleženo prebacivanje na prepaid. Narednog dana su zvali i ponudili 50%. Mislim da treba da odeš u tu poslovicu da ti ne bi ugasili broj.
 
Sacekacu ponedeljak/utorak. Pritom sam lepo rekao zahtev za prelazak na prepaid.
Kod mene ništa nije bilo štiklirano (bar nije na primerku koju su mi dali).

Naslov dokumenta:
Zahtev za otkaz ili prevremeni raskid pretplatničkog ugovora

Na dokumentu imaju dva polja za štikliranje:
Otkaz pretplatničkog ugovora
Prebacivanje korisničkog broja na prepaid
Stiklirali su otkaz pretplatnickog ugovora
 
Isto sam tražio prelazak na prepaid kako bih dobio 50% na novi ugovor ali nisam proveravao papir što je moja greška pa je najbolje da odeš do njih da to isprave. Ako postoji mogućnost gašenja broja što je @budjoni napisao onda ne treba rizikovati.
 
Uvek pogledajte papir zahteva raskida pre potpisa.
Uvek mora biti štikliran prenos na pripejd
 
U utorak sam podneo zahtev za prelazak sa prepaid na postaid sa 50% popusta (pojavila se opcija u aplikaciji).
U petak ujutro kurir doneo ugovor na potpis, već pre toga mi obrisali sav kredit koji sam imao i nešto oko 2,5gb interneta, ali još uvek me nisu prebacili na postaid. Izbrisali mi prepaid kredit, a nisu me prebacili već dva dana na postpaid.
Zna li neko koliko to može da potraje i kako je moguće da mi izbrišu sav kredit pre nego što me prebace na račun?
 
@Predrag_ pošto si odabrao opciju ugovaranja preko aplikacije i kurira, ima da se načekaš. Zato svakome kažem, ako može, da ode direkt u poslovnicu i odmah da pređe sa pripejda na postpejd sa 50%
 
Pretpostavljam da moram čekati da im kurir vrati potpisani ugovor., ako već nije. Ono što je meni neverovatno da mi izbrišu sav kredit, a da me nisu prebacili na postaid.
 
Jesi li probao da li možeš da zoveš? Umanjice ti račun za onoliko koliko si imao kredita, samo probaj da zoveš, ako možeš onda ti samo nije još vidljivo u app.
 
Ma zvao sam ih 6 ili 7 puta za ova dva dana. Sažetak svih tih razgovora bi bio: proverićemo pa ćemo vam javiti i naravno niko se još nije javio.
 
Ja kada sam tako potpisao, kurir mi je doneo ugovor oko 11h, nešto pre 14h vidim nema signal, restartujem telefon i bio je na postpejdu.
 
Resetovao sam telefon, naravno. Kod mene definitivno nešto nije u redu.
Malopre mi upravo poželeše dobrodošlicu u Yettel prepaid.
Neverovatno.
 

Prilozi

  • IMG-20240608-WA0002.jpg
    IMG-20240608-WA0002.jpg
    113.2 KB · Pregleda: 57
Kada su ti obrisali kredit nešto su zabrljali, umesto da te tada prebace na postpaid ostao si na prepaid.
 
Verovatno, ali nestvarno da dva dana to ne mogu da srede. Čak ne mogu ni da mi daju smisleni odgovor sta se desilo i kad će da reše.
 
Već neko vreme to nisu u stanju - da daju smislen odgovor kad ih nešto pitaš, već ponavljaju generičke, napamet naučene odgovore.
 
Smaraj korisnicki servis i idi u ponedeljak do poslovnice i vidi sta su pogresili. Sigurno vide ugovor u kompjuter, kad su ga ubacili nakon sto si ga potpisao kuriru. Ne moze to tek tako da nestane, negde mora da su zabelezili.
 
Idem sutra ujutro do poslovnice pa ako ne mogu oni da reše ili barem vide u čemu je problem, neka pozovu nekoga ko može.
 
Update: naravno da devojka u subotu nije dobro uradila zahtev, jer nije stiklirala prenos broja na prepaid. Pa smo danas opozvali taj zahtev i poslali novi sa stikliranim prelaskom na prepaid.
Tako da eto svima, da znate. Mora biti stikliran prelazak na prepaid. Da se ne zeznete kao ja 😂 Proveriti svaki put.
 
Evo ja da nastavim svoju priču. Još uvek nisam prebačen na postaid. Kredita na prepaidu naravno nema. Zvao korisnički servis x puta, bio u poslovnici i nista. Bukvalno ništa. Svi prosleđuju nekakve upite nadredenima, tehnici i ne znam kome sve ne, ali broj već 4 dan nije upotrebljiv i ne zna se kad će biti. U sistemu niko nista ne vidi, svi će mi nesto javiti ali niko da pozove. Ovoliku dozu amaterizma i neprofesionalizma zaista nisam očekivao. Imam jos dva postpaid broja kod njih koji će, čim istekne ugovorna obaveza, preći dalje. Vrlo je verovatno da cu odustati i od ovog ugovora. Da ne poveruješ u šta se pretvorila jedna, nekad ozbiljna, firma.
 
Konacno resen ugovor, total 10 sa dodatnih 100gb svakog meseca prvih 12 meseci. 2 aplikacije.
Danas potpuno drugaciji razgovor sa agentom. Cvrkucu, sve moze. Sve fino.
 
Nazad
Vrh Dno