Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

A samo sam uopsteno pitao, kolko meseci pred istek ugovora mogu novi da uzmem, u sustini znam sve al ovo nisam ocekivao
 

Prilozi

  • Screenshot_20230715_152922.jpg
    Screenshot_20230715_152922.jpg
    104.8 KB · Pregleda: 148
Ovo je ispravan odgovor.
Napišeš osnovne podatke kako bi imali sve potrebne informacije za precizan odgovor.
Za sve ostalo imamo sajt.
 
Kupon za reciklazu ide na sve proizvode koji su skuplji od 15000 din...Pitao ja pre 2-3 meseca.Jedino ako su u medjuvremenu promenili nesto.
ali mora da se obnavlja ugovor, kao uslov da bi ti dali popust na reciklazu
da li neko ima Gigatron kod za popust? Ako ne treba zainteresovan sam da ga pruzmem :)
 
Raspali "ceh" opet pukao...u blizini vma sad vec sat vremena samo hsdpa,nigde 4g...
Vrati se telenor,sve ti je oprosteno.
 
Raspali "ceh" opet pukao...u blizini vma sad vec sat vremena samo hsdpa,nigde 4g...
Vrati se telenor,sve ti je oprosteno.
znaci zato mi ludela ip kamera sto je zakacena na yettel 4g internet.
 
Pitanje: sinu istekao ugovor za Start 150, sa kojim je bio zadovoljan. Sad tog paketa, koi je iznosio 850 din, naravno nema. Prvi sledeci koji sad Yettel nudi je Go Data, sa 30 (15) GB neta, 300 min poziva i nema net ni za jednu aplikaciju. Na Startu je imao 10 GB za jednu aplikaciju, vise minuta i manji net. I Go Data je 1249 din, odnosno daju 600 din popusta. Da li je to najbolja opcija, za one koji se u ovo bolje razumeju? Bitan je net za Instagram, naravno, nesto dodatnog neta i recimo 200 min za razgovore i sto manji racun...☺ I da li se moze pregovarati sa njima?
 
Poziv korisničkom servisu i zahtev da se javi služba za zadržavanjr korisnika… pregovarati upravo Go Data tarifu sa 50% umanjenja - sa e-računom izadje nešto manje od 900 dinara…
 
Ljudi jel ima jos neko problem sto predje na hsdpa net sa 4g?
Bude neko vreme raspali hsdpa i onda vrati na 4g...to kod telenora nije bilo...ovi cesi su sve zeznuli.
 
A od kad je yettel počeo da pravi budale od korisnika?
Dodaju neka osiguranja niti znaš za sta sluzi. Odvajaju usluge da ne znas ni sta placas iako su na istom korisniku?
Fascinatno mi je koji nivo muljaze rade da ne znas ni da nemas obecane benefite i da sazas da ti je tv naplacivan prve godine iako bi trebalo po dinar. Mislim razumem da korisnici su smotani takođe. Ali ovo prelazi u kategoriju "uvaljivanja" i ne transparentnosti usluga. Ja se kao relativno razumem pa se ne mogu snaći sta kako... Kamoli neko manje informisan....
 
Hteo danas da uzmem onaj dravey uredjaj za auto, ne može više za fizička lica...

Bezveze.
 
Da li neko ima mozda kod za Gigatron, a da mu ne treba? Ne znam kako da ga nabavim, a zaista mi treba 😭
 
Ja sam nakon 8 godina korišćenja jednog od 3 Yettel postpaid broja, na kojem već 6 godina koristim 50% popusta na pretplatu bez uređaja, probao da obnovim ugovor po istim uslovima, ali mi nisu dozvolili. I nakon žalbe da to daju prepaid korisnicima, odbili su, navodeći da to nude prepaid korisnicima kako bi im prdočili prednosti postpaida, ali da meni neće, jer veruju da ću ostati korisnik, iako sam odlučio da pređem na A1 o čemu sam ih obavestio. Umesto zahvalnosti za dugi niz godina saradnje, dobio sam uputstvo da se obratim najbližem prodajnom mestu drugog operatora čije usluge želim da koristim.

Vrlo sam iznenađen ovolikom gubitkom fokusa na korisnika od strane, nekada sjajnog, korisničkog servisa Telenora, sada Yettela.
 
odmah odreaguju i daju na keca 50 % popusta jedino kad ti podneseš zahtev za prenos broja u drugu mrežu.
U zadnje vreme su postali mnogo bezobrazni i jedino reaguju kad se podnese zahtev za prenos u drugu mrežu.
 
Pre mesec dana su i meni takodje odmah odobrili 50%. Mislim da je druga ugovorna obaveza sa tim benefitom.
 
Izgleda najvise da zavisi od agenta sa kojim pregovaras..
Da li je ustao na levu nogu jer mu mlada nije dala.. 😁
 
I nakon žalbe da to daju prepaid korisnicima, odbili su, navodeći da to nude prepaid korisnicima kako bi im prdočili prednosti postpaida, ali da meni neće, jer veruju da ću ostati korisnik, iako sam odlučio da pređem na A1 o čemu sam ih obavestio.
Imam promo kod za prenos broja u A1 uz koji dobijas prvih 6 meseci gratis (uslov je da uzmes samo tarifu bez uredjaja). Ako si zainteresovan poslacu ti kod
 
Ogrebao danas promo kod za gigatron 18%
Ukoliko nekome treba može mi se javiti privatnom porukom
 
Samo da javim da su me nakon odbijanje da mi odobre 50% popusta i mog podnošenja zahteva za prelazak u A1 zvali iz Yettel službe za zadržavanje korisnika. Navodno, nisu znali za moju prethodnu komunikaciju sa korisničkim servisom putem maila (iako je mene servis kontaktirao nakon što sam preko kontakt forme tražio uslove za obnou uguvora) i iako sam u komunikaciji sa njima tražio da me kontaktira služba za zadržavanje korisnika i odobri mi iste uslove koje koristim već 6 godina (50% popusta na pretlatu uz UO i bez uređaja). Nakon što sam odbio da prihvatim lošiju ponudu koju mi nude putem Yettel aplikacije i rekao da ću promeniti operatora, dobio sam odgovor da zahtev za prenos broja mogu podneti na najbližem prodajnom mestu operatora čije usluge želim da koristim.

Zato, ako ovo čita iko iz Yettela, znajte da ste na pogrešnom putu i da je ovakva komunikacija srljanje u gubitak korisnika.
Vi pre svega pružate uslugu, a ovo što sam dobio kao stari korisnik je jako loše.
 
Mozda si trebao da kontaktiras operatera na 063/9000,i njemu da naglasis da te kontaktira sluzba za zastitu korisnika radi opstanka u mrezi..
Ovako si igrao gluvih telefona.Poslao si podrsci email,oni odbili da daju 50% popusta i rekli ako ti se ne svidja da podneses prenos broja u najblizoj poslovnici,nisu te ni usmerili sluzbi za zastitu..
 
Nikada mi nisu stizale poruke ko me je zvao kada sam bio zauzet. Sada mi je to potrebno. Pokušao sam da kontaktiram podtsku preko tvitera koji su me uputili na call centar. Call centar je konstatovao da je usluga aktivirana i da probam da restartujem telefon 🤦 ili proverim podešavanja u svom telefonu (kakve veze imaju podešavanja u telefonu da tom uslugom?). Preko Yettel aplikacije video sam da piše da ne sme da bude aktivna usluga preusmeravanja. Isključio sam to ali i dalje ne radi. Ima li neko ideju kako da omogućimo ovu uslugu? Dakle treba mi da mi dok sam bio zauzet stigne sms o propuštenim pozivima. Odmah da kažem da mi call waiting ne odgovara. Da ne objasnjavam sada zašto...
 
nisam siguran da yettel ima takvu uslugu. stizi ti poruke o propustenim pozivima kada si nedostupan, ali kada si zauzet, mislim da te ne obavestavaju da je neko pokusao da te zove. na mts radi kako treba i kad si zauzet, dobijes sms.
 
Ja sam juče podneo zahtev za prevremeni raskid ugovora (nedelju dana pred istek ugovorne obaveze) i pozvali su već danas. Ali za razliku od prethodnih godina kada su davali 50% popusta, ovog puta sam izvukao 40% na najmanji paket (Go Start).
 
Mozda si trebao da kontaktiras operatera na 063/9000,i njemu da naglasis da te kontaktira sluzba za zastitu korisnika radi opstanka u mrezi..
Ovako si igrao gluvih telefona.Poslao si podrsci email,oni odbili da daju 50% popusta i rekli ako ti se ne svidja da podneses prenos broja u najblizoj poslovnici,nisu te ni usmerili sluzbi za zastitu..
Hej @Pavell , zvao sam dvaput. Prvi put su rekli da niko ne može da me pozove, a drugi sam samo potvrdio da ću preneti broj ako mi ne odobre popust. Hteo sam da smanjim i ostale brojeve na monimum, ali me devojka zbunila rekavši da ne mogu da smanjim na niži, samo na viši (50% popusta, bez uređaja i bez neke promocije u vidu dodatnih GB i sl.).
 
Nazad
Vrh Dno