Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Imam osećaj da su namerno spustili brzine neta. Kad se setim pre dve godine sam kući, kad probam, imao po 80mbs, a sada jedva izvučem 10mbs. Isti telefon, ista pozicija
Nije to problem, nego se povecao broj aparata po baznoj stanici. Fajlovi i kolicine podataka su sada mnogo veci, a internet kapaciteti nisu pratili to povecanje.
Drugi problem je sto su pod pritiskom politike, raskinuli ugovor sa SBB-om o zakupu backup internet izlaza ka svetu pa ga sad uzimaju od Telekoma koji viska tih kapaciteta nema toliko na raspolaganju kao SBB, pa se desava da je uskogrlo internet izlaz prema svetu.
 
Da li neko mozda ima onaj kod za kupovinu satova i opreme u yettel-u da mu ne treba,a koji se mogu sabirati sa onom reciklazom starih uredjaja?
Mislim da je 5000 din u pitanju...ako neko ima,a da mu ne treba moze na PP da mi posalje...posto mi je crkao Xiaomi sat,moram uzeti neki drugi,pa ako ta 2 popusta ukombinujem bice ok fora ;)
Mnogo bi mi znacio taj popust
 
Da li neko mozda ima onaj kod za kupovinu satova i opreme u yettel-u da mu ne treba,a koji se mogu sabirati sa onom reciklazom starih uredjaja?
Mislim da je 5000 din u pitanju...ako neko ima,a da mu ne treba moze na PP da mi posalje...posto mi je crkao Xiaomi sat,moram uzeti neki drugi,pa ako ta 2 popusta ukombinujem bice ok fora ;)
Mnogo bi mi znacio taj popust
Mislim da ne daju popust na reciklažu kada kupuješ satove. Ja sam probao kada sam uzimao sat, nisu mi dali.
 
Mislim da je bilo neko ograničenje, tipa mora da košta minimum 15000din, ako se dobro sećam
 
Kupon za reciklazu ide na sve proizvode koji su skuplji od 15000 din...Pitao ja pre 2-3 meseca.Jedino ako su u medjuvremenu promenili nesto.
 
Evo ja da se javim, danas ( trećeg radnog dana zahteva za prenos ) su se javili i odmah sami ponudili 50 % na bilo koji Total paket.
Ali napominjem da sam ja njih jutros zvao da pitam zašto me niko tokom prva dva radna dana zahteva nije pozvao. Tako da je pitanje i dal bi me uopšte zvali sad sa ponudom 50 % popusta da ja njih jutros nisam zvao da proverim status zahteva za prenos. E sad ne znam šta je pravi razlog njihove pogubljenosti i nezaintreresovanosti.
P.S. prijatelj još uvek čeka, otkazao je zahtev za prenos i podneo novi zahtev za raskid i prelaz na pripejd, jer nema vajde od njih, uporno se ponavljaju kao papagaji, daju mu max 40 %
 
Evo ja da se javim, danas ( trećeg radnog dana zahteva za prenos ) su se javili i odmah sami ponudili 50 % na bilo koji Total paket.
Ali napominjem da sam ja njih jutros zvao da pitam zašto me niko tokom prva dva radna dana zahteva nije pozvao. Tako da je pitanje i dal bi me uopšte zvali sad sa ponudom 50 % popusta da ja njih jutros nisam zvao da proverim status zahteva za prenos. E sad ne znam šta je pravi razlog njihove pogubljenosti i nezaintreresovanosti.
P.S. prijatelj još uvek čeka, otkazao je zahtev za prenos i podneo novi zahtev za raskid i prelaz na pripejd, jer nema vajde od njih, uporno se ponavljaju kao papagaji, daju mu max 40 %
Hvala na informacijama. Kod mene na poslu je kolega podneo u petak zahtev za prenos broja iz yettel-a u a1, odmah u ponedeljak su ga zvali i ponudili 50 %.
 
Evo ja da se javim, danas ( trećeg radnog dana zahteva za prenos ) su se javili i odmah sami ponudili 50 % na bilo koji Total paket.
Ali napominjem da sam ja njih jutros zvao da pitam zašto me niko tokom prva dva radna dana zahteva nije pozvao. Tako da je pitanje i dal bi me uopšte zvali sad sa ponudom 50 % popusta da ja njih jutros nisam zvao da proverim status zahteva za prenos. E sad ne znam šta je pravi razlog njihove pogubljenosti i nezaintreresovanosti.
P.S. prijatelj još uvek čeka, otkazao je zahtev za prenos i podneo novi zahtev za raskid i prelaz na pripejd, jer nema vajde od njih, uporno se ponavljaju kao papagaji, daju mu max 40 %
Dali to znaci da mora ucena
 
^ najverovatnije da mora ucena.
 
Izgleda da su i oni iz brige za korisnike promenili plocu..Vise nisu darezljivi jer verovatno narod cuo da se treba iskljucivo sa njima razgovarati radi 50% popusta.
 
Drugar iz bosne, kupio yettel karticu ali nema kredit bonus dobrodoslice?

Na trafici se reklamira kako se dobiju neki minuti, poruke i internet.
 
jel prvo pozvao besplatni broj 063-9000 na 5-10 sekundi ? Tako se aktivira pripejd kartica. Trebalo bi nakon toga da se pojavi sve kod tih kartica sa kioska.
 
Evo ja da se javim, danas ( trećeg radnog dana zahteva za prenos ) su se javili i odmah sami ponudili 50 % na bilo koji Total paket.
Ali napominjem da sam ja njih jutros zvao da pitam zašto me niko tokom prva dva radna dana zahteva nije pozvao. Tako da je pitanje i dal bi me uopšte zvali sad sa ponudom 50 % popusta da ja njih jutros nisam zvao da proverim status zahteva za prenos. E sad ne znam šta je pravi razlog njihove pogubljenosti i nezaintreresovanosti.
Ista priča i kod mene..zvao sam ih ponovo nakon 7 dana od prvog poziva i "podsetio" ih da bi trebala da me pozove služba za brigu o korisnicima.
Operaterka sa call centra kaže da je 'SBK' pretrpani zahtevima korisnika i da ne mogu da postignu da sve pozovu.
Mada posle tog mog 'podsetnika' uz pretnje za prekid saradnje ukoliko me ne pozovu, već sutradan su me zvali i odobrili 50% popusta na Total 40 paket.
Dakle mislim da je neophodno ko god je zvao call centar sa zahtevom Službi za brigu o korisnicima, da je neophodno da ponovo pozovu da ih "podsete" !!!
 
Obavezno tokom zahteva za prenos broja napomeni u jetel radnji da broj mora biti na pripejd dopuni kad se prenese u jetel.
da li mora da se uplati neka dopuna kredita ili ce 50% sms poruka stici i bez uplacivanja dopune.

da li se poruka dobija kao SMS ili na aplikaciji.

ako mora da se dopuni, da li to moze da se uradi npr 3 nedelje posle prenosa broja
 
da li mora da se uplati neka dopuna kredita ili ce 50% sms poruka stici i bez uplacivanja dopune.

da li se poruka dobija kao SMS ili na aplikaciji.

ako mora da se dopuni, da li to moze da se uradi npr 3 nedelje posle prenosa broja
ne mora da se uplacuje kredit, ja nisam uplatio nikad kredit a evo vec mi 6m stoji njihov baner za 50% popusta
vidi se na aplikaciji, ne secam se dal sam dobio i sms
 
da li mora da se uplati neka dopuna kredita ili ce 50% sms poruka stici i bez uplacivanja dopune.

da li se poruka dobija kao SMS ili na aplikaciji.

ako mora da se dopuni, da li to moze da se uradi npr 3 nedelje posle prenosa broja
ovako
 

Prilozi

  • viber_slika_2023-05-22_15-30-11-031.jpg
    viber_slika_2023-05-22_15-30-11-031.jpg
    66.2 KB · Pregleda: 55
Ne znam kako je kod vas ali u mom mestu jutros od 7h do sada na svakih 5min nestane pa dođe mreža. Po 5 puta mi pukne veza u toku jednog razgovora. Nije bitno koji proizvođač telefona.
 
Ne znam kako je kod vas ali u mom mestu jutros od 7h do sada na svakih 5min nestane pa dođe mreža. Po 5 puta mi pukne veza u toku jednog razgovora. Nije bitno koji proizvođač telefona.

Na teritoriji Šida je takođe isti problem.Pošto su i firme u problemu,nakon poziva Yettel kol centra rečeno je da će prekosutra da proradi.
 
^ jeste u Šidu, divota Božija prekosutra
 
Da li je neko imao iskustva sa recikliranjem potpuno neispravnih telefona (koji ne mogu da se uključe), i koliko se otprilike dobija popusta za takve uređaje?
 
Такви се и носе ако их имаш. А "вреде" као и да им даш нов телефон...
 
Nazad
Vrh Dno