Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Zali mi se kolega da je zvao gore navedeni broj radi prozudetka ugovora uz 50% popusta i da mu je zena rekla da nemaju vise opciju da salju zahteve sektoru za brigu o korisnicima. Zna li neko nesto o tome? Deluje mi da su hteli da ga skinu sa vrata.
 
Sto kaze kolega, lazu, jer tako odbiju u prvoj liniji neke ljude koji onda mozda i odustanu od takvih zahteva. Biti uporan i mozda cak kod drugog poziva naglasiti da ce da ode kod drugog operatera i prenese broj.
 
Moglo je ranije i na niži paket ko je imao ugovor na 50%. Kasnije su to ukinuli, što ne znači naravno da ne treba probati ili bar pročitati aneks koji si potpisao, možda tamo piše nešto. Naravno ko uzme telefon ne može na niže.
Probao juče, nažalost ne može. Tako da mi ostaje još godinu dana po sada nepostojećem TOTAL 5 :confused:
 
Ja sam zvao za produženje ugovora uz 50% popusta i tražio da me pozove služba za brigu o korisnicima i rekli su mi ok, može, prosleđen je zahtev.
Međutim prošlo je već 7 dana od mog poziva i niko me još uvek nije pozvao..da li je to u redu ili je u pitanju neko 'zabušavanje' ??
 
U pitanju je to da treba podneti zahtev za prenos broja i zovu te odmah
 
Evo da potvrdim i ja, namerno sve ovo rade, ja sad imam jedan broj za obnovu kao i moj prijatelj. Obojicu su odbili. Tako da - za gospođu jedan zahtev za prenos
 
Meni ističe UO 24-og maja, da li mogu ranije da podnesem zahtev za prenos broja, a da me ne odbiju ili ipak čekam kraj UO ??
 
Dobićeš odbijeicu pre nego li stigneš do kuće… :) desilo mi se isto, obzirom da sam podneo zahtev na dan isteka UO… preporučujem da zahtev podneseš dan nakon kasnije…
 
Evo da potvrdim i ja, namerno sve ovo rade, ja sad imam jedan broj za obnovu kao i moj prijatelj. Obojicu su odbili. Tako da - za gospođu jedan zahtev za prenos
Znaci ja sam uhvatio zadnji voz kad su davali 50% popusta u roku od 2 dana.
 
Javljam šta će meni da kaže, a na ortakov zahtev za prenos već odreagovali i nude mu 40% umesto 50%. A npr drugom ortaku u ponedeljak odmah dali 50% na prvu.
 
^ valjda zavisi i od same osobe koja pozove. Neko ima veće a neko manje ovlašćenje
 
Svi u službi za brigu o korisnicima moraju imati ista ovlašćenja.
Nisu oni kol centar agenti pa da postoji više nivoa i ovlašćenja.
Zato zasebno postoji služba za brigu o korisnicima radi ponude posebnih save-desk ponuda radi zadržavanja korisnika.
 
^ u čemu je onda fora sto neko dobije 50% a neko 40%?
 
Možda se prave pametni, a možda im zavisi i plata od toga koliko ljudi navuku na višu cenu. Npr. jedan procenat na platu ide ako ubediš korisnika da pristane na 40%, a drugi, manji, ako ga ubediš na 50%.
Bilo je takvih slučajeva da ja znam doduše ne u ovoj firmi
 
^ vrlo moguće da je tako, ako imaju svi ista prava onda svima 50% ili 40% i tu je kraj.
 
kanim se da odem popodne do njihovog standa u Stadionu, da trazim 50% za prebacivanje u mrezu i Total 40. javim sta je bilo
 
Ne znam koji paket koristis ali eto pozovi operatera i kazi da hoces da sa trenutnog ides na jedan paket nize pa ces da cujes odgovor.

Nije problem da li ce zadrzati benefit nego sto mu Yettel nece dozvoliti da sa skupljeg paketa predje na jeftiniji.
🤣

Screenshot_20230511-153014.png


Ne znam da li ima jeftiniji 🤗
^ valjda zavisi i od same osobe koja pozove. Neko ima veće a neko manje ovlašćenje
Ja verujem da olakšano nama koji već po ko zna koji put pri obnovi ugovora koristimo 50% ...istina dok je bio Telenor to je bilo za trunku brže.
 
Poslednja izmena:
Ma ja bih lako sa njima, ševao bih se ništa mi ne smeta 😉
Nego popust za obnovu UO tražim za broj koji koristi keva, pa mi malo to komplikovano..treba da objašnjavam i yettelu šta i kako, pa posle i kevi..
 
Da li neko ima problema sa internetom ovih dana? Yt baš slabo učitava, na wa poruka se šalje 5sec.. Baš štuca
 
isto ponuda i potraznja. ako gomila korisnika zove i trazi nesto...
 
Imam osećaj da su namerno spustili brzine neta. Kad se setim pre dve godine sam kući, kad probam, imao po 80mbs, a sada jedva izvučem 10mbs. Isti telefon, ista pozicija
 
Evo da potvrdim i ja, namerno sve ovo rade, ja sad imam jedan broj za obnovu kao i moj prijatelj. Obojicu su odbili. Tako da - za gospođu jedan zahtev za prenos
Šta je sada pametno uraditi, kakva se gimnastika preporučuje..
Da li podneti zahtev za prenos broja ili ići na pripejd varijantu ??
 
Jutros sam aktivirao karticu, prešao sam iz A1 na pripaid. Imam problem sa aktiviranjem interneta, uplatio sam 200 dinara na račun, pozivi funkcionišu ali internet ne. Koristim Mi9T Pro i XEU rom sa Androidom 10. Dobijem obaveštenje da se telefon ne može automatski podesiti a kada unesem ručno parametre sa njihovog sajta i dalje net ne radi.
Ima li neko ideju u čemu je problem?
Kada okrenem CC ne mogu da nađem način da dođem do operatera, znači ne da se ne javlja, niti da se dugo čeka, nego ne provaljujem uopšte putanju do razgovora sa zaposlenim.
Hvala unapred na pomoći!
 
@boki78 Ako nešto nije menjano u međuvremenu Telenor / Yettel ne dozvoljava na prepaid-u da internet troši kredit. U prevodu ako nisi aktivirao neki tarifni dodatak za internet nema konektovanja.
 
Hvala puno na informaciji, sigurno je to u pitanju. Prelazim svakako za dva dana na postpaid.
 
Nazad
Vrh Dno