Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Zdravo ljudi. Znam da će ovo jako glupavo zvučat, ali šta bude, bude, u ponedeljak idem registrovati moj pripejd broj i hteo sam da pitam ako ga registrujem da li će mi nuditi 50% za pretplatu? I još jedno pitanje, kad ste bili pripejd broj neregistrovani*, i kad ste prelazili na postpejd, da li Vam je Telenor/Yettel nudio 50% za tarife? Hvala na čitanju, znam da ovo jako čudno i glupavo zvuči, ali me je samo zanimalo.
 
Staring Episode 2 GIF by The Office
 
Da li se još uvek u app dobija 50% ako se sa postapida pređe na pripejd?
Da se nadovežem.
Zvali me iz Yettela, nisam ni prelazio na prepaid.
Obratili se na sledeci nacin: vidimo da ste podneli zahtev za prelazak na prepaid, za Vas imamo ponudu 50% popusta na mesecnu pretplatu i prvih 12 meseci 5 puta vise neta ukoliko ostanete postpaid korisnik.
Tako da sam prihvatio i dobio popust bez prelaska na prepaid.
 
I napokon si dobio jedinstveni odgovor na svoje vrlo retko pitanje koje si postavio.. :))
 
Samo da javim da su me nakon odbijanje da mi odobre 50% popusta i mog podnošenja zahteva za prelazak u A1 zvali iz Yettel službe za zadržavanje korisnika. Navodno, nisu znali za moju prethodnu komunikaciju sa korisničkim servisom putem maila (iako je mene servis kontaktirao nakon što sam preko kontakt forme tražio uslove za obnou uguvora) i iako sam u komunikaciji sa njima tražio da me kontaktira služba za zadržavanje korisnika i odobri mi iste uslove koje koristim već 6 godina (50% popusta na pretlatu uz UO i bez uređaja). Nakon što sam odbio da prihvatim lošiju ponudu koju mi nude putem Yettel aplikacije i rekao da ću promeniti operatora, dobio sam odgovor da zahtev za prenos broja mogu podneti na najbližem prodajnom mestu operatora čije usluge želim da koristim.

Zato, ako ovo čita iko iz Yettela, znajte da ste na pogrešnom putu i da je ovakva komunikacija srljanje u gubitak korisnika.
Vi pre svega pružate uslugu, a ovo što sam dobio kao stari korisnik je jako loše.
ocigledno neka rigidnost, nepotrebne pretnje, bar tako mogu da zakljucim iz iznetog, jedina ponuda koju mogu daju jeste 50% da bi te zadrzali i to jeste dobra ponuda. Ako ne Go data+
marda je i to
odlican paket, za malo vise od 1000 dinara dobijate neo minute i poruke kao i 2 aplikacije, npr HBo i deezer, sta ces vise po toj ceni?
Ponudili su mi 50% popusta koje sam već bio koristio i koje sam originalno tražio da kako bih nastavio da koristim broj.
Ali posle nemarne i arogantne komunikacije u prethodnim danima, odbio sam. I preneću i svoja druga dva broja, samo da mi istekne ug. obaveza.
ovo je stvarno smesno, mislim nista licno, ali inat u Srba, neprijatelj broj 1
Slažem se, @PJ. U A1 i prelazim jer sam mogao da dobijem bolje uslove. A1 očigledno nema problem da ponudi Yettel korisnicima uslove koje su imali u Yettelu. I hvala svima na pomoći. I za lojalnost tražim lojalnost, ali kada je nema, ne mogu da ne reagujem.
Naročito što se ovde možda i radi samo o lošem staffu i nemaru u korisničkom servisu. Ali i da je tako, meni je to nedopustivo.
sta su bolji uslovi u A1?
Ne zelim koristiti takav vid placanja iz zastitnih razloga.
kondom iz zastitnih razloga :)
 
Poslednja izmena:
Yettel kartica jeftinija u obicnoj radnji nego u njihovom predstavnistvu. 🙄
 
Prva slika Globaltel (odnosno A1), druga slika Yettel. Na obe 4G+ - 2 crte signala. Telenor je bas propao od kad su promenili ime.

Možda je u prodavnici bez 'promocije' zbog toga je 400 din 🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️
Ta ima 5gb i 2000 din. kredita.
 

Prilozi

  • Screenshot_20230801_142212_Chrome.jpg
    Screenshot_20230801_142212_Chrome.jpg
    30.2 KB · Pregleda: 71
  • Screenshot_20230801_142435_Chrome.jpg
    Screenshot_20230801_142435_Chrome.jpg
    30 KB · Pregleda: 70
Ta od 600 din je Pripejd Plus, ima je i na trafikama razlika je što ona ima promociju sa 9000 din kredita, 15GB i to na 15 dana, a obična pripejd yettel je 400 din ima 2000 din, 5GB na 7 dana
 
Zdravo ljudi, saznao sam da je Arapski Telekom (Eutisalat UAE) dao 2,15 milijardi eura za telekome pod brendom Yettel. Šta Vi ostali mislite o tome?
 
Pazi, mozda i bude boljitak, jer ima razlike u poslovanju izmedju investicionog fonda i telekomunikacionog brenda... Zna se sta ovi prvi rade, prvo kupe, nesto uloze i cilj im je prodati za vece pare, zaraditi nesto i tako u krug... Dok telekominikacioni brendovi ipak malo drugacije posluju...
 
Нисам имао кад да идем на Б.брдо,па сам предао Јетелу уз назнаку да искључиво желим нови уређај. Ујутру ће га послати у Про моби...јављам кад буду неке новости...
Након 32 дана, добио сам нови уређај. Могао сам да бирам да ли ћу црни или зелени па сам одабрао овај други (првобитно сам њега и хтео да купим).
 
Ako sam dobro razumeo ovo sto sam procitao na prethodnih nekoliko strana, oni su sada nesto okrenuli curak, pa ne daju vise nikome 50% popusta? Ja sam kod njih od 1998. Poslednjih ne znam ni ja koliko ugovora imam sa 50% popusta. Dok je bio Telenor, imali su neki mail koji sam slao i uglavnom tako to resavao. Jel sada ima neki mail ili koji je najbolji vid komunikacije da bi se odmah doslo do nekoga ko to eventualno moze da ponudi, a da ne moram da igram igre sa njima jer stvarno za to nemam vremena?
 
Ako sam dobro razumeo ovo sto sam procitao na prethodnih nekoliko strana, oni su sada nesto okrenuli curak, pa ne daju vise nikome 50% popusta? Ja sam kod njih od 1998. Poslednjih ne znam ni ja koliko ugovora imam sa 50% popusta. Dok je bio Telenor, imali su neki mail koji sam slao i uglavnom tako to resavao. Jel sada ima neki mail ili koji je najbolji vid komunikacije da bi se odmah doslo do nekoga ko to eventualno moze da ponudi, a da ne moram da igram igre sa njima jer stvarno za to nemam vremena?
Situacija nije baš najčistija trenutno. Nekome prođe sa zvanjem korisničkog servisa i traženjem da ga zove služba za brigu o korisnicima, nekome odobre popust tek kad podnese zahtev za prenos broja u drugu mrežu, kako se zalomi...
 
Kakva smo država, takvi su nam i investitori.
Mogu Emirate da ubace u grupu ZB. Kao pridruženog člana.:ROFLMAO:
 
Situacija nije baš najčistija trenutno. Nekome prođe sa zvanjem korisničkog servisa i traženjem da ga zove služba za brigu o korisnicima, nekome odobre popust tek kad podnese zahtev za prenos broja u drugu mrežu, kako se zalomi...
Upravo sam zvao korisnicki servis, i kazu da sluzba za brigu o korisnicima vise ne zove, vec da mogu odabrati samo ponude iz aplikacije.
Sta mislite, da li ce me zvati da ponude 50% ako podnesem zahtev za prenos broja na prepaid, ili samo ako podnesem zahtev za prenos u drugu mrezu?
 
Istice mi uo 23.11 ali probao bih da prenesem broj u A1 i da probam da dobijem neo neo na 50%. E sad kako bese ide fora sta trebam yetelu da platim da me oni puste, razliku za ta 3 meseca ili punu cenu pakete bez popusta? Ne znam tacno koja je fora u pitanju za to....
 
Upravo sam zvao korisnicki servis, i kazu da sluzba za brigu o korisnicima vise ne zove, vec da mogu odabrati samo ponude iz aplikacije.
Sta mislite, da li ce me zvati da ponude 50% ako podnesem zahtev za prenos broja na prepaid, ili samo ako podnesem zahtev za prenos u drugu mrezu?
Ako preneses broj na prepaid, posle 48h (tj treceg dana) ce ti izaci ponuda u aplikaciji za 50 % popusta na sve pakete, a ako podneses zahtev za prenos broja zvace te sigurno iz KS da probaju da te zadrze, isto sa 50 % popusta, pa sad sta ti je manje cimanje.
 
Istice mi uo 23.11 ali probao bih da prenesem broj u A1 i da probam da dobijem neo neo na 50%. E sad kako bese ide fora sta trebam yetelu da platim da me oni puste, razliku za ta 3 meseca ili punu cenu pakete bez popusta? Ne znam tacno koja je fora u pitanju za to....
Popust od 50% na neo neo mozes da dobijes samo ako ti neko od njihovih zaposlenih da vaucer za isti. Ovako mozes da izaberes samo ono sto im stoji na sajtu.
 
Popust od 50% na neo neo mozes da dobijes samo ako ti neko od njihovih zaposlenih da vaucer za isti. Ovako mozes da izaberes samo ono sto im stoji na sajtu.
Ako je verovati ljudima na temi o a1 nije baš tako. Treba tamo pročitati iskustva, pa videti
 
Citam druze,zato ti i kazem. Davali su popust od 6 meseci bez placanja pretplate. Sada su to uveli za sve nove korisnike neo 23 tarife. 50% popusta na neo neo mozes da dobijes samo od njihovih zaposlenih kojima daju 10ak vaucera mesecno (komsija mi radi u A1). Ako mislis da lazem,kontaktiraj ih sam pa proveri.
 
Vrh Dno