pošto ti je istekla ugovorna obaveza, samo pozovi 063 9000 i reci agentu da te pozove konkretno služba za brigu o korisnicima.Probam twitter ako ne *** menjam mrezu
Tako su i mene vozali kao dasu oni glavni, budi uporan i svuda trazi da proslede tvoj broj tamo nekome radi produzenja ugovora,izvinjavam se na duplom postu
Nedaju ni na tw 50% jos me upucuju da idem u poslovnicu za produzenje koje stoji na sajtu, jos ovi sa 063 9000 ako nepozovu do prekosutra prebacujem broj u drugu mrezu.
I ukoliko su dolazni pozivi većinom iz matične mrežeRazlog zbog čega se ne dobije popust od 50% je mesečna potrošnja kao i mreže koje se najčešće pozivaju. Ako su vam pozivi većinom prema druge dve mreže velika je verovatnoća da nećete dobiti popust.
Ako je ovo tacno onda je ovo cista glupost. Jenostavno niko nema krug ljudi koji su orjentisani samo u jednoj mrezi nego su ovi u mts-u ovi u a1 ovi opet u yettelu, tako da to stvarno nema logike ako se na konto toga odredjuje ko moze da dobije 50% a ko ne moze.Razlog zbog čega se ne dobije popust od 50% je mesečna potrošnja kao i mreže koje se najčešće pozivaju. Ako su vam pozivi većinom prema druge dve mreže velika je verovatnoća da nećete dobiti popust.
Kako nije bitan, pa gde ti se brojevi nalaze koje pozivas ili kada te neko zove kako znas da je to bas Pera, Mika ili Janko ako ih nemas umemorisane u imenik nebitno jel imenik u telefonu ili na google. Jednostavno to nije moguce da je nesto po cemu se gleda da li mozes da dobijes 50% ili ne mozes.Nije bitan imenik, bitni su pozivi ☺️
i to dolazni
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari