Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

U poslovnicu si dzaba isao, oni nista osim standardne ponude ne mogu da ti daju. Pisi na Twiter, ako te i tu odbiju, prebaci broj na pripejd...
 
Sto prepaid? Drugu mrezu.
 
Mislim da banka nije više u njihovom vlasništvu.
 
Probam twitter ako ne *** menjam mrezu
pošto ti je istekla ugovorna obaveza, samo pozovi 063 9000 i reci agentu da te pozove konkretno služba za brigu o korisnicima.
Njima ćeš posle reći da bi u mreži ostao samo uz 50 % popusta. Ovo je najbrža solucija, bar u mom slučaju, odmah završio za 3 broja u istom danu.
 
Twitter neodgovaraju na 063 9000 jedva dobih operatera bedjivao me da nema tu opciju 50% i prosledice sluzbi za brigu o korisnicima sad videcemo koliko ce to trajati.
 
Nisu nemci u Lapovo, odgovorice...
Ocigledno iskustva su razlicita. Mail im nisam slao sigurno zadnjih 10ak godina, sve zavrsavam na tviteru i za sebe i za familiju...
 
Evo javio se neko na twitter videcemo sta ce biti nisam ni ja email ali vidim pisali ljudi a ljudima sa bencha vise verujem nego njima sto pisu pa rekoajd da porbam kad prc :)
 
izvinjavam se na duplom postu

Nedaju ni na tw 50% jos me upucuju da idem u poslovnicu za produzenje koje stoji na sajtu, jos ovi sa 063 9000 ako nepozovu do prekosutra prebacujem broj u drugu mrezu.
 
Svakako će te zvati služba za brigu o korisnicima / save-desk i ako budeš podnosio zahtev za prenos broja, to čim vide odmah reaguju da bi te zadržali.
Tu će ti na keca dati 50 % popusta.
 
Ja sam tako na 063 sam od 1999te godine i pre 4 godone nisu hteli mi daju vishe 50% i presao u A1. Apsolutno sve isto a dobio sam vise za manje para. Kome ne znaci hbo i deezer nema potreba da se plasi promene mreze.
 
izvinjavam se na duplom postu

Nedaju ni na tw 50% jos me upucuju da idem u poslovnicu za produzenje koje stoji na sajtu, jos ovi sa 063 9000 ako nepozovu do prekosutra prebacujem broj u drugu mrezu.
Tako su i mene vozali kao dasu oni glavni, budi uporan i svuda trazi da proslede tvoj broj tamo nekome radi produzenja ugovora,
 
Pisano je ovde više puta koji je workflow za dobijanje 50% popusta, zašto stalno ponavljate da neće da vam daju.
1. Kontakt na socijalnoj mreži sa svim potrebnim podacima u privatnoj poruci - br tel, mat br, ime i prezime - i zahtev za poziv od strane službe za brigu o korisnicima. Ne morate njima ništa dalje da objašnjavate niti da se dopisujete. Možete i na servisni e-mail, to je ista služba za brigu o korisnicima. Tražite poziv.
2. Nakon poziva koji možete da čekate i do 10dana objasnite želje i onda ćete da znate na čemu ste.
3. Ukoliko vam ne izađu u susret, promena mreže ili prenos u pripejd. Možda će opet da vas pozovu, možda neće. Ako pozovu, opet iznesite zahtev. Ako neće, promenite mrežu i to je to.
 
Tako je, ne dobiju svi!
I postoji i razlog zašto je tako, pa neka ga yettel objasni
 
Razlog zbog čega se ne dobije popust od 50% je mesečna potrošnja kao i mreže koje se najčešće pozivaju. Ako su vam pozivi većinom prema druge dve mreže velika je verovatnoća da nećete dobiti popust.
 
Meni je prvo rekla "vidim da imate promenljivu potrošnju Interneta".
(Veći deo godine ne trošim praktično ništa, ali na putu ide 2-3GB dnevno. Pozivi par minuta mesečno. Odobrili...)
 
Razlog zbog čega se ne dobije popust od 50% je mesečna potrošnja kao i mreže koje se najčešće pozivaju. Ako su vam pozivi većinom prema druge dve mreže velika je verovatnoća da nećete dobiti popust.
I ukoliko su dolazni pozivi većinom iz matične mreže
 
Razlog zbog čega se ne dobije popust od 50% je mesečna potrošnja kao i mreže koje se najčešće pozivaju. Ako su vam pozivi većinom prema druge dve mreže velika je verovatnoća da nećete dobiti popust.
Ako je ovo tacno onda je ovo cista glupost. Jenostavno niko nema krug ljudi koji su orjentisani samo u jednoj mrezi nego su ovi u mts-u ovi u a1 ovi opet u yettelu, tako da to stvarno nema logike ako se na konto toga odredjuje ko moze da dobije 50% a ko ne moze.

Meni licno u imeniku je toliko saroliko da jednostavno nema sanse da svi pozivi budu samo prema yettel mrezi i uglavnom sam ja taj koji poziva.
 
Čak i da je tako, kad pređeš na prepaid, trebalo bi da se pojavi opcija za prelazak na postpaid sa 50% popusta bez obzira na bilo šta pa i na dotadašnju potrošnju interneta ili pozive ka drugim mrežama. Naravno, mnogo je lakše samo dobiti popust odmah nego se cimati sa prelaskom na prepaid, ali eto - to mi se čini sigurnom opcijom ako ostale ne funkcionišu.
 
Nije bitan imenik, bitni su pozivi ☺️
i to dolazni
Kako nije bitan, pa gde ti se brojevi nalaze koje pozivas ili kada te neko zove kako znas da je to bas Pera, Mika ili Janko ako ih nemas umemorisane u imenik nebitno jel imenik u telefonu ili na google. Jednostavno to nije moguce da je nesto po cemu se gleda da li mozes da dobijes 50% ili ne mozes.
 
Ја сам после истека уговорне обавезе за стари Go Data (који је био 999 динара) крајем маја сачекао последњу трећину јуна, тражио 50 посто попуста за Go Data Plus, али су ми одобрили „само” 40 посто - што сам и прихватио.
 
Nazad
Vrh Dno