Ono što me je interesovalo, da.A sad kad je yettel ti je sve jasno sa sajta?
Ja sam za jedan broj zavrsio posle poziva za 2-3 dana. Ali za drugi ne mogu nikako da dodjem do razgovara sa sluzbom za brigu o korisniku. Izgleda da sve zavisi ko se javi, i kad proslede zahtev sluzbi. Ko ce znati sta je tacno u pitanju. Ali da ima nekog pravila stvarno nema
Probacu tako onda. Mnogo hvala na informacijamaNajbolje je pisati na [email protected].
Napisati da ugovor ističe/istekao, da želiš da ga obnoviš sa popustom od 50% i da želiš da te kontaktiraju. Navesti broj telefona i poslednjih nekoliko brojeva JMBG zbog identifikacije.
Ja sam im pisao u petak, juče zvali i sve završeno za 2 minuta.
+ u toku je letnja promocija pa se uz neke pakete dobija i dupli internet saobraćaj prvih 12 meseci.
Pisao sam im mejl, dobio odgovor da zadrzavam popust, jedino nisam dobio odgovor od kada mogu da koristim slotove za aplikacije.Ja malopre pitao podršku na Tviteru i kažu mi da gubim 50% ako iz aplikacije menjam…
Edit: zapravo kaže i ako u poslovnici menjam gubim, mada mislim da to nije tačno ali još ću da proverim…
pozoves 063 9000 i trazis da te zove sluzba za brigu o korisnicima radi ostanka u mrezi.Je l' ima neko broj koji se zove za 50% popusta sa pripejd? Ne pokazuje mi na 111/131*1
Za broj za prelazak sa pripejda na postpejd sa 50% popusta trebalo bi da i dalje radi *111*7*1#. Ako ne - prvo okreni *111# pa prati opcije. A ako te zanima ostanak na postpejdu sa 50%, onda poslušaj post iznad što je napisao @jason13.Je l' ima neko broj koji se zove za 50% popusta sa pripejd? Ne pokazuje mi na 111/131*1
Instaliraj aplikaciju pa vidi ,mora da pise ako ne pise onda verovatno nemasJe l' ima neko broj koji se zove za 50% popusta sa pripejd? Ne pokazuje mi na 111/131*1
meni ne skida za instagram gb,nego glavni net koji imam...pokusao sam reinstal app ,palio - gasio ,sve zivo,ali nece , ne znam sta vise,na kraju meseca cu da odjavim dodatak,pa cu pokusati kasnije da uplatimJa imam jednostavno pitanje za koje se nadam da ću dobiti i jednostavni odgovor - zbog čega mi za aplikaciju Deezer za koju sam uz paket dobio 10GB i ne troši te namenski dodeljene GB već mi troši one iz paketa?
Iz priloženog se vidi da je acc premium i to aktiviran baš kodom od Yettela a da utrošak po premium usluzi ne postoji!
Imam 500 din za dodatnu opremu. Važi do 31.07. Javi ako trebaIma li neko kod za popust na opremu?
Ako se nisi snasao ili kome jos treba informacija vezano za prelazak sa pripejda na postpejd neka mi posalje broj u pp.Imal li neko ko je skoro probao telefonom da dobije call centar na broj 0639000.
Zvao sam ih opcija 1 pa opcija 9 razgovor sa operaterom na engleskom posto nema opcija na srpskom i posle 22 minuta cekanja prekidoh.
Probao na Twiter-u rade od 9-17 radnim danima do 21h.
Bas napredno nema sta.
Zvao sam sa pripaid broja htedoh da iskoristim popust i predjem na post paid al sad se poluljah verovatno cu preci u globaltel njih sam dobio za 3 min....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari