Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Znaju, imas iskustva sa ove teme, ljudi su ih obavestavali, ali koliko sam ispratio, problem nije resen... Cudno je da kod nekog uredno skida gb iz aplikacije a kod nekog ne...
 
pa upravo to - ko nije imao problem tome i radi, ko je imao problem ima ga i dalje, što bi se reklo jedan lepi status quo, gde ih baš i ne zanima da to stanje promene
 
Znači za obnovu ugovora nas koji godinama koristimo 50% jedino da zovemo njih i tražimo da nas služba zove?
Zar nije bilo pre to lako na Tviteru , više ne važi?
I kako tražim tu službu, izaberem opciju preko automata ili kažem teti da želim služba da me kontaktira?
 
Tako je, ako uospte budu hteli da pozovu. Ja sam zvao i trazio da me zovu jos pre dve nedelje i niko nece da zove... U svakom slucaju usluga im je dosta oslabila
 
Ja sam zvao call centar jer je racun porastao ozbiljno. Covek mi kaze da da je istakla UO, ja nisam imao pojma. Pitao ga moze li neka pogodnost, on kazao da ce proslediti sluzbi za korisnike pa ce se javiti za 2-3 dana max. Tako i bilo i zavrsio 50%.
 
Ja sam za jedan broj zavrsio posle poziva za 2-3 dana. Ali za drugi ne mogu nikako da dodjem do razgovara sa sluzbom za brigu o korisniku. Izgleda da sve zavisi ko se javi, i kad proslede zahtev sluzbi. Ko ce znati sta je tacno u pitanju. Ali da ima nekog pravila stvarno nema
 
Ja sam za jedan broj zavrsio posle poziva za 2-3 dana. Ali za drugi ne mogu nikako da dodjem do razgovara sa sluzbom za brigu o korisniku. Izgleda da sve zavisi ko se javi, i kad proslede zahtev sluzbi. Ko ce znati sta je tacno u pitanju. Ali da ima nekog pravila stvarno nema

Najbolje je pisati na [email protected].
Napisati da ugovor ističe/istekao, da želiš da ga obnoviš sa popustom od 50% i da želiš da te kontaktiraju. Navesti broj telefona i poslednjih nekoliko brojeva JMBG zbog identifikacije.
Ja sam im pisao u petak, juče zvali i sve završeno za 2 minuta.
+ u toku je letnja promocija pa se uz neke pakete dobija i dupli internet saobraćaj prvih 12 meseci.
 
Najbolje je pisati na [email protected].
Napisati da ugovor ističe/istekao, da želiš da ga obnoviš sa popustom od 50% i da želiš da te kontaktiraju. Navesti broj telefona i poslednjih nekoliko brojeva JMBG zbog identifikacije.
Ja sam im pisao u petak, juče zvali i sve završeno za 2 minuta.
+ u toku je letnja promocija pa se uz neke pakete dobija i dupli internet saobraćaj prvih 12 meseci.
Probacu tako onda. Mnogo hvala na informacijama
 
Ja malopre pitao podršku na Tviteru i kažu mi da gubim 50% ako iz aplikacije menjam…
Edit: zapravo kaže i ako u poslovnici menjam gubim, mada mislim da to nije tačno ali još ću da proverim…
Pisao sam im mejl, dobio odgovor da zadrzavam popust, jedino nisam dobio odgovor od kada mogu da koristim slotove za aplikacije.
 
Kakva su iskustva poslednjih godina sa romingom u npr. Grckoj - da li ima uvecanih racuna ili je sve regularno i po cenovniku 1MB = 1rsd?
 
18e je kartica sa neograničenim netom i važi mesec dana i Grčkoj.
 
Je l' ima neko broj koji se zove za 50% popusta sa pripejd? Ne pokazuje mi na 111/131*1
 
Je l' ima neko broj koji se zove za 50% popusta sa pripejd? Ne pokazuje mi na 111/131*1
pozoves 063 9000 i trazis da te zove sluzba za brigu o korisnicima radi ostanka u mrezi.
Toj sluzbi ces posle traziti jedino 50 % uz bilo koji paket bez uredjaja. Naravno, sve ovo samo ako ti uskoro ističe ugovorna obaveza.
3 broja sam sebi ovako sredio u roku od 5 min
 
Je l' ima neko broj koji se zove za 50% popusta sa pripejd? Ne pokazuje mi na 111/131*1
Za broj za prelazak sa pripejda na postpejd sa 50% popusta trebalo bi da i dalje radi *111*7*1#. Ako ne - prvo okreni *111# pa prati opcije. A ako te zanima ostanak na postpejdu sa 50%, onda poslušaj post iznad što je napisao @jason13.
 
Baš su me razočarali sad, u smislu da potvrdjuju očigledno netačne informacije više puta. Prvo što eto već godinama ne možemo videti koliko preostalog „neograničenog interneta” imamo na aplikaciji, drugo što su mi eksplicitno rekli da se na mom paketu Total data brzi net prenosi 3 meseca kao i u ostalim Total paketima.

I sada posle godinu i po otkad sam na ovom paketu mi je bila potrebna ta količina podataka, pošto sam prethodnih meseci trošio po oko 2gb mislio sam da imam samo nešto manje od 150gb koje mogu da trošim.

Na kraju, em izgleda da se gigabajti uopšte ne prenose, em me nisu obavestili o stanju interneta kada sam spao na 10%, već sam prvu poruku dobio tek kad sam spao na 1gb…

Da ne pričam da sam tada pre godinu i po pitao u chatu da mi potvrde koliko brzih gb imam na stanju da znam kako da planiram potrošnju, i dobio sam tu info odmah, da bi mi drugi put posle nekoliko meseci rekli kako oni to ne vide i ne mogu da mi kažu. Znam da ne žele da „navade” korisnike da im posle stalno postavljaju takva pitanja, svakako sam pitao ukupno dva puta u godinu i po dana, ali makar nemojte lagati nego recite otvoreno.
 

Prilozi

  • CD194615-184A-4475-AFD1-6722AFFEB3A7.jpeg
    CD194615-184A-4475-AFD1-6722AFFEB3A7.jpeg
    127.7 KB · Pregleda: 80
  • 17204280-415D-435E-8AF9-396E92C5B68D.jpeg
    17204280-415D-435E-8AF9-396E92C5B68D.jpeg
    143 KB · Pregleda: 56
  • 92052C08-41CC-4B81-B9D7-1524B2E53486.jpeg
    92052C08-41CC-4B81-B9D7-1524B2E53486.jpeg
    513.9 KB · Pregleda: 78
Svojevremno, kada sam shvatio da se ne vidi količina podataka, tražio sam da mi isključe neograničen internet i da koristim samo ono što je u mom paketu, ali su rekli da to nije moguće i da bez "neograničenog interneta" ne bih uopšte mogao da potpišem ugovor koji sam potpisao.

Kada je isteklo tih 6 meseci, prvi put kada sam video stanje, imao sam otprilike 2 cela meseca, tako da se ipak nešto prenosilo.
 
Pisao sam im malopre, i potvrdili su ponovo da se prenosi, što definitivno ne odgovara mojoj potrošnji. Zbog zaštite podataka me savetuju da odem do poslovnice i izvadim listing, onaj dostupan preko aplikacije pokazuje sve osim količine potrošnje pa nije od koristi.
 
Је л' то Јетел више не нуди опцију куповине телефона на 6 мсесчних рата, уз постојећи уговор?
На сајту је било ''стандардна понуда'' и ''понуда на рате'' раније, а сада видим само ''понуда на рате'',
где се може купити на 12 или 24 рате.

Раније сам могао да обновим уговор на 12 месеци и притом узмем уређај који отплаћујем 6 месеци, кроз рачун.
 
imao sam popust 500 din ali je istekao. imam sad 18% za gigatron ako nekome treba
 
Ja imam jednostavno pitanje za koje se nadam da ću dobiti i jednostavni odgovor - zbog čega mi za aplikaciju Deezer za koju sam uz paket dobio 10GB i ne troši te namenski dodeljene GB već mi troši one iz paketa?

Iz priloženog se vidi da je acc premium i to aktiviran baš kodom od Yettela a da utrošak po premium usluzi ne postoji!
meni ne skida za instagram gb,nego glavni net koji imam...pokusao sam reinstal app ,palio - gasio ,sve zivo,ali nece , ne znam sta vise,na kraju meseca cu da odjavim dodatak,pa cu pokusati kasnije da uplatim
 
Kod od 500din za dodatnu opremu mize iskoristiti samo vlasnik dobitka ili ako hoce da pokloni nekom,mora da se pojavi licno u poslovnici sa tom osobom kojoj poklanja..Provereno,ispalio se do sad 2 puta,i moje kodove kome sam slao nisu mogli iskoristiti bez mene..
Kod za specijalnu dodatnu opremu ne znam da li je ista praksa.
 
Imal li neko ko je skoro probao telefonom da dobije call centar na broj 0639000.
Zvao sam ih opcija 1 pa opcija 9 razgovor sa operaterom na engleskom posto nema opcija na srpskom i posle 22 minuta cekanja prekidoh.
Probao na Twiter-u rade od 9-17 radnim danima do 21h.
Bas napredno nema sta.
Zvao sam sa pripaid broja htedoh da iskoristim popust i predjem na post paid al sad se poluljah verovatno cu preci u globaltel njih sam dobio za 3 min....
Ako se nisi snasao ili kome jos treba informacija vezano za prelazak sa pripejda na postpejd neka mi posalje broj u pp.
Drugar mi od skora radi u Yettel-u ...
Vidim da niko nije pisao cisto da znate da popust koji se ogrebe za telefon na Yettel petku MOZE da se kombinuje sa popusto za reciklazu za kupovinu novog telefona uz ugovornu obavezu na 12 ili 24 rate.
Oprema moze da se kupi samo ako je ugovor potpisan u roku od 30 dana.
Cenu telefona i iznos rate mozete videti na sajtu, izaberete ucesce 10k koliko se dobije za stari telegon koji moze biti i bukvalno bez ekrana samo da mu je vidljim imei broj.
Isto moze i tablet ili ruter ili bilo koji uredjaj koji je naveden na sajtu.
 
Da li neko zna kako ide promena vlasnika broja koji je pod UO? Da li čekati da ugovor istekne?
 
Ne mora, ja sam prebacivao sa keve na mene, nastavlja se UO, samo se vodis kao novi korisnik...
 
Nazad
Vrh Dno