Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Јесу ли нешто мењали око могућности отплате у целости додатне опреме која је купљена на рате? Конкретно бих отплатио неки сат, али пре пола године када сам их питао то није било могуће...
 
@Ingvarr
Nisu, ne može i dalje da se otplati u celosti.
Jedino da se prebaciš na pripejd ili drugu mrežu, onda uz poslednji račun stiže neplaćeni deo.
 
Ukoliko hoću da prenesem broj sa postpaid na prepaid, da li moram čekati da istekne ugovor ili mogu podneti zahtev par dana pre isteka ugovora?
 
@StefanN98 rok za prebacivanje na prepaid je 15 dana. Ako se to hvata par dana ranije, saglasan si za prevremeni raskid i da ti preostala (dva dana npr.) budu naplaćena. Ukoliko podneseš tačno 15 dana pre isteka ugovorne obaveze, iskoristićeš svoje pravo korišćenja broja na postpejdu.
 
Vezano za 50% popusta prilikom prelaska sa pripejda na postpejd, kaže momak u Telenoru prilikom prelaska na pripejd u aplikaciji se pojavljuje ponuda sa 50% popusta i traje 48h, a posle toga se ponuda, promocija gubi, nestaje.
 
Zavisi kako na kojem broju..stari-novi.
A možda je mislio na to da će takva promocija biti od 1-og marta tj. Jetela
 
Burazeru isteklo 2 godine promocije 50% sa prepaida na postpaid.

I vec 2x ga odbijaju za obnovu 50% i upucuju na poslovnicu. Preko emaila i FB.

Sta iskustvo kaze? :)
 
Jel e-mail poslat društvu koje brine o korisnicima? (Servis@....)
Ja preko Twittera komuniciram sa njima, i mogu da ih pohvalim. Rešavaju mi brzo zahteve.
Edit:
A u poslovnici nikad za 15+ god nisam dobio 50%. Samo briga o korisnicima..
 
Jel e-mail poslat društvu koje brine o korisnicima? (Servis@....)
Ja preko Twittera komuniciram sa njima, i mogu da ih pohvalim. Rešavaju mi brzo zahteve.
Edit:
A u poslovnici nikad za 15+ god nisam dobio 50%. Samo briga o korisnicima..
poslato prvo na servis@... i odbili pa onda na fb porukom..i to su odbili.
 
U tom slučaju zahtev za prenos broja. Ali može da se desi zbog njihovog načina određivanja koji broj može a koji ne može da dobije toliki popust (ima veze sa konekcijama/interkonekcijama kod poziva) dozvole prenos broja. Tako da, ukoliko npr MTS daje 50% popusta na pretplatu prilikom prenosa broja, onda može da proba.. neka vidi računicu koja mu odgovara, za svaki slučaj.. visina računa i plaćanje preko pretplate nije glavni način određivanja ko dobije popust.
A možda su i ispunili mesečnu kvotu ☺️
 
poslato prvo na servis@... i odbili pa onda na fb porukom..i to su odbili.
A koji je paket bio u pitanju?
Meni nisu hteli nikad da odobre 50% za najmanji paket. Tada je bio Total 2.
Srećom moje potrebe su veće od najmanjeg paketa pa mi je Total 5 sasvim dovoljan.
 
@xSeptimus isto i kod moje majke tako bilo 2016. kao navodno može samo 20% i to je to, isto servis, isto twitter. Prvi put kad sam radio zahtev za prenos, na taj dan račun plaćen i neproknjižen, odbijenica za dug. Drugi put, zvali, tek onda odobrili 50%. Posle dve godine isto podnesak zahteva za prenos i nagodba za 50%. Sada već je postojao problem jer su prethodne dve odbijenice bile za pogrešno prezime (crtica u ličnoj karti između očevog i devojačkog) i tog dana u Srbiji je sistem za prenos kod A1 zakazao. Pošaljem mejl na servis pod navodom prelaska na Neo 3, zvali, ispregovarao Total 2, iako je operaterka navaljivala na Total 5, rekoh može li da se posle pređe na skuplji, kaže može i nova UO je tako definisana (na Total 2 sa jednom aplikacijom).
 
Ma najbolje je bilo do sada prebaciti na pripejd i posle toga za par dana se dobije opcija za 50%…
 
Poslednjih par godina i prilikom prelaska na pripejd pitaju za popust tj. otkad su uveli 15 dana otkazni rok. Ja kada sam prelazio 2017. su samo bili u fazonu, zovemo vas u vezi zahteva za prelazak, je l' potvrđujete, potvrđujem, otkazni rok je 30 dana i tada ćemo opet da se čujemo. Isto tad, danas bismo trebali da vas prebacimo, jeste li se predomislili, nisam, potvrđujete, potvrđujem, to je to-restartujte telefon i bićete na pripejdu. Istina, bio par minuta van mreže i posle stanje kredita 50 dinara. 🙂
 
Burazeru isteklo 2 godine promocije 50% sa prepaida na postpaid.

I vec 2x ga odbijaju za obnovu 50% i upucuju na poslovnicu. Preko emaila i FB.

Sta iskustvo kaze? :)
Iskustvo kaže da brat u najbližoj poslovnici podnese zahtev za prelazak na pripejd.
U roku od 10-14 dana biće pozvan i dobiće popust od 50%,

Čak i ako bude u onih 0,1% koje nisu pozvali, imaće u aplikaciji na pripeju popust 50% za prelazak na postpejd.
 
Fala svima, predlozicu mu zongliranje sa prepaidom ako bude zeleo. Naravno rezultat javljam ovde :)
 
Moze li jos neki Xiaomi korisnik da potvrdi jel proradilo konacno normalno slanje sms preko VoLTE (ono sto smo se patili da salje sms po minut,dva)?
Ja sad slao na par brojeva kojima se uvek patio da posalje,odose poruke na keca,cak i sms parking danas u 2 sekunde dobih da je poslao i odgovor do koliko mi je parking.
 
Izgleda ipak da nije,sad vidim da mi VoLTE nestao gore u cosku...ipak izgleda da je problem u VoLTE nestasici
 
Mom ortaku je isto pre neki dan nestao VoLTE na poco x3 pro modelu.
Sve normalno ukljuceno u podesavanjima, ali jednostavno nema ikonice vise.
Kod operatera u sistemu na broju uredno aktiviran VoLTE takodje.
 
To samo na Xiaomi? Kod mene na s21 je tu
 
Kod mene je tu ikonica (Mi9t).Mada cisto sumnjam da nam radi ta usluga na Xiaomi telefonima.U Telenoru i A1 uporno govore da radi samo na Samsungu i Huawei aparatima.
 

Prilozi

  • IMG_20220224_155803.jpg
    IMG_20220224_155803.jpg
    37 KB · Pregleda: 93
Ma nemaju pojma ovi iz podrske...uporno im pisem jedno,oni meni kazu podrzava samo ta 2 modela...a meni VoLTE radi skroz ok na Poco-u,momentalno uspostavlja vezu,odlicno se cuje ako je i sagovornik na VoLTE,odlicno u sekundi salje sms ako je i taj drugi na VoLTE...jedino zeza ono sto sam gore napisao.
Znaci do juce je VoLTE na mom Poco skoro savrseno radio,a sad nema gore ikonice
 
Nesto sam razmisljao,mozda meni nece da radi VoLTE jer sam na custom romu.Ako vama radi na vasim Xiaomi telefonima,moguce da je to problem kod mene.
 
Zamenio sam sim karticu i vratila mi se VoLTE ikonica,ali kako sad bese ovo da resim sto mi iskace "Xiaomi usluga za aktiviranje sim kartice",svaki put to iskace kod zamene sim-a...kako bese ovo da prijavim?
 
I na aplikaciji.
 

Prilozi

  • Screenshot_20220228-220421607.jpg
    Screenshot_20220228-220421607.jpg
    42.8 KB · Pregleda: 59
Nazad
Vrh Dno