Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Znam ,ali mora se preduprediti problem sa čuvanjem broja ...

Ja sam poslao jedan mejl, sa proetestom, a broj je prenet iz druge mreže, da hoću da raskinem obavezu, i da MOJ BROJ hoću da VRATIM u matičnu mrežu ... da ne mogu da me zeznu da izgubim broj ...

Da ne ispadnu džukci, i onda kažu "MOŽE RASKID" i ugase ti broj, a ne daju da pređeš na prepaid ili slično ....

Možeš li da mi pošalješ formu e-mail - a koji si im poslao kako bih i ja isto to uradio ? (uz manje izmene, sa korišćenjem postojećih argumenata)
 
Od RATELa ....

Postovani,

povodom Vaseg e-mail-a od10.11.2012.godine, obaveštavamo Vas da je Republička agencija za elektronske komunikacije nadležna za posredovanje u vansudskom resavanju spora izmedju korisnika i operatora elektronskih komunikacija, kada su u pitanju prigovori na kvalitet usluge i visinu racuna, te korisnici mogu da podnose prigovore Agenciji, uz uslov da su prethodno pokušali da problem reše neposredno sa operatorom, što je obaveza po Zakonu o elektronskim komunikacijama. Po dobijanju odgovora operatora (ili ukoliko ne dobijete odgovor u roku), možete dostaviti pisani prigovor ovoj Agenciji.

Pisani prigovor treba da sadrzi naziv operatora i ime i prezime korisnika, opis problema i ishod pokušaja njegovog rešenja sa operatorom, kao i adresu podnosioca prigovora, radi dostavljanja odgovora ove Agencije.

Takodje Vas obavestavamo da na sajtu Republicke agencije za elektronske komunikacije www.ratel.rs mozete naći potrebne propise: Zakon o elektronskim komunikacijama (koji u poglavlju XV reguliše zaštitu prava korisnika i pretplatnika), kao i odgovarajuca podzakonska akta, ukoliko želite da se bliže informišete o nadležnostima ove Agencije, kao i pravima i obavezama, kako korisnika, tako i operatora elektronskih komunikacija.

Na istom sajtu je i Internet šalter, gde postoji rubrika "prigovori korisnika" sa modelom prigovora koji treba popuniti, te i na taj način možete poslati prigovor.

Predlažemo da, ukoliko problem ne bude rešen neposredno sa operatorom, ukratko formulišete prigovor prema izloženom uputstvu, eventualno priložite potrebne dokaze i dostavite Agenciji na postupanje u okviru svojih nadležnosti.

S postovanjem,

RATEL

Sad moram da im crtam šta je probelm ... Zašto nisam iznenađen ....
 
Ja sam iznenadjen sto si i pomenuo odgovor njihov - nista drugacije nisam ocekivao :)
 
Paketi “prenesi” u Telenoru skuplji za 20 odsto

Ko je dosad plaćao 850 dinara za “prenesi 200” paket, moraće od narednog meseca da izdvoji 1.006 dinara u novoj tarifi “prenesi 220”

GRAĐANI koji koriste Telenorovu tarifu “prenesi”, od novembra će dobiti 20 odsto veće račune, iako ih za to niko nije pitao. U ovoj kompaniji objašnjavaju da su korisnici sa novim, zamenjenim, paketima dobili i više minuta i poruka. Ipak, iz Pokreta potrošača kažu da ova poskupljenja nisu u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, jer građane niko nije konsultovao o povećanju tarife, već su one automatski podignute.

Ko je dosad plaćao 850 dinara za “prenesi 200” paket, moraće od narednog meseca da izdvoji 1.006 dinara u novoj tarifi “prenesi 220”. Isto je i za druge pakete iz ove grupe.


- Plaćala sam 1.414 dinara za “prenesi 400” - kaže sugrađanka Aleksandra G. - Od prijatelja sam čula da su podigli tarifu, pa sam pozvala operatera. Rekli su da je u pitanju optimizacija i da su me automatski, kao i sve ostale, prebacili na skuplji paket, jer moj više ne postoji. Sada treba da platim 200 dinara više svakog meseca. Revoltirana sam jer me niko o tome nije pitao.

U Telenoru kažu da tarifni paketi nisu poskupeli, već su stari ugašeni, a korisnici prebačeni na nove koji su skuplji.


PROMENA
ONI građani koji imaju prenesi pakete i ne žele da plaćaju skuplju tarifu, mogu da se prebace na jeftiniju. Uz račun je priloženo detaljno uputstvo i obaveštenje o promenama paketa, objašnjavaju iz Telenora. Ipak, problem imaju oni korisnici koji su uzeli telefon vezan za određeni paket. Tek kada ga isplate, moći će da pređu na povoljniju tarifu.

- Informacija o promeni tarifnih paketa objavljena je 1. oktobra na našem sajtu, a uz oktobarski mesečni račun, koji je poslat početkom novembra - kažu u ovoj kompaniji. - Nekoliko korisnika imalo je prigovor.

Stručnjaci kažu da je osnovni problem sa zamenom tarifa - jednosmerni potez kompanije.

- Prema Zakonu o zaštiti potrošača ne može da postoji automatizam u promeni delova ugovora, a da se obe strane ne izjasne da li to žele - kaže predsednik Pokreta potrošača Srbije Petar Bogosavljević. - U redu je da se promene tarife za nove korisnike, ali ne i za one koji su ugovor potpisali ranije. Građanima su paket mogli da promene tek kada dobiju njihovu saglasnost za to.
Vecernje Novosti: Klik
 
Treba neko da kaze ovom sto je ostavio poslednji komentar da njegov paket ne kaci "optimizacija"... bar ne u klasicnom smislu povecavanja cene pretplate :)

Pa ko zna, mozda se popismani :D
 
''U Telenoru kažu da tarifni paketi nisu poskupeli, već su stari ugašeni, a korisnici prebačeni na nove koji su skuplji.''

kako je ovo dobro i profesionalno .. nije sija nego vrat ... ponekad mi dodje zao sto sam presao u mts sa starog prenesi paketa, posto njih ne smeju da diraju, a verujem da su im trn u oku ...
 
Isto sam pomislio sto se te izjave tice!

Sad ce brojevi sa starim Prenesi paketima da se prodaju za dobru cenu :D
 
Čitam "Nekoliko korisnika imalo je prigovor"...
Tu je takođe problem; da su se svi žalili i prigovarali, drugačije bi možda bilo. Ovako će u najboljem slučaju nekome od njih (ko ih bude najviše gnjavio) i možda da vrate paket, i to je to. Onda će sledeće godine opet druge pakete da "optimizuju" i tako dalje. Nakon njih će onda u "optimizaciju" krenuti i druga da operatera; pošto jelte ne žali se gotovo niko.
A onda ima ljudi koji kažu "nema veze, mene ta optimizacija ne kači". Šta će biti ako "zakači" dogodine?
 
Bice kao Martin Niemoeller, koga nisu kacili nacisti sve dok nije bilo nikog drugog da kace :)
 
Poslednja izmena:
Čitam "Nekoliko korisnika imalo je prigovor"...
Tu je takođe problem; da su se svi žalili i prigovarali, drugačije bi možda bilo. Ovako će u najboljem slučaju nekome od njih (ko ih bude najviše gnjavio) i možda da vrate paket, i to je to.

Naravno da oni nece izleteti sa izjavom zalilo se 2000 korisnika. njima je i dalje cilj da ovo proguraju, i naravno da ce da pricaju kako je sve u redu, i kako se niko ne zali. cinjenica je da se uveliko prica da je "nezvanicno" svima omoguceno da predju na nizi paket od onog na koji su optimizaovani... ali ni to nije resenje vecini, jer ako sam ja imao na primer 200 minuta, i prebacen sam na novi paket sa 220, sada mogu da uzmem onaj od na primer 100 minuta u paketu, a to mi je onda premalo. ovo je nevidjeni presedan do sada, i jedino resenje a da se izvrsi pritsak na njih bi bilo da ih neko tuzi, i "odere" ih na sudu, pa sa tim u sve medije. e to bi mozda zaustavilo bar mao ovu samovolju. ali ko je spreman i ima dovoljno znanja da sve to sprovede u delo? u ovoj zemlji? sa ovakvim sudstvom?
 
Privremen prekid rada pojedinih usluga za postpejd korisnike

Zbog radova na mreži 17. i 18. novembra u prekidu će biti sledeće usluge za postpejd korisnike:

Uvid u stanje na računu
Aktiviranje tarifnih dodataka
Neke od funkcionalnosti portala Dobre stvari (registracija novih korisnika, provera stanja, preporuka telefona, itd.)
Aktiviranje usluge Telenor Klik i roming dodatka TravelSure
Uplata kredita sa postpejd računa na pripejd
Prenos vlasništva nad brojem
Aplikacija MyMenu
Kratki kodovi *311# i *411#
Aktiviranje usluga putem SMS poruke na 9000 ili 9848
Otkup ugovorne obaveze

dva dana bez mogucnosti provere stanja ?????
 
Poslednja izmena:
Sad ce da (vam) nadrukaju racune... :d:d:d


"Ko se ono zalio na optimizaciju - BAM" :D
 
Znači svi operateri imaju problem sa nedostupnošću stanja, doduše Vip u zadnje vreme baš prednjači.

Što se tiče optimizacije, znam u mom okruženju 3 osobe koje su pokrenule MNP proceduru - prelazak na mts mix pakete, ali svi oni nemaju ugovornu obavezu kod Telenora. I svi su na paketima na kojima im je istekla ugovorna obaveza.
 
Mene bas zanima sta ce uraditi gro onih sa ugovorom uz telefon. Njima ne daju da predju na nizi paket, ne zele da im daju da raskinu ugovor, a po zakonu bi trebalo ne samo da mogu da raskinu ugovor bez ikakvih penala vec i da zadrze telefon (samo isplate rate telefona, jer se isti prodaje kao zasebna stavka).
 
Po meni nije uopste poenta pokretanje procedure za prenos broja, barem bi u mom slucaju tako nesto bilo iskljuceno.
Treba ih naterati da ispostuju ugovor do kraja. Ako nisu u stanju, onda da se ugovor raskine i da ljudi pređu na pakete koje žele (ili eventualno da odu ako žele).
 
^^ verovatno ništa. Razlog? Nije im stalo. Moj matori je pre nekoliko meseci produžio svoj ugovor na još dve godine, na paket od skoro 3.000 dinara i uzeo telefon "koji najviše liči na njegov stari", odnosno neku Nokiu koja u MP košta nekoliko hiljada dinara. Prvo, telefon bi ga koštao 1 dinar i na 12 meseci na tom paketu, što mu naravno nisu rekli, a sada ga prebace na paket preko 3.000 dinara. Šta je on rekao? "Stvarno? To je baš neprofesionalno! Raskinuću ja taj ugovor!". I zaboravio celu priču.
 
Nije u ovom i u mnogim drugim slučajevima problem u korisniku,nego u državi i sistemu.Poučen iskustvom korisnik kaže "ne mogu ja tu ništa da promenim",a Telenor "ja hoću jer mi dozvoljavaju".Jedina kazna za ovakve jednostrane poteze u ovoj zemlji je napuštanje mreže uz obavezno navođenje razloga.Telenor je pre svega ovog dobro prostudirao celokupnu sliku stanja korisnika,države, benefita i posledica.Očigledno je da njihova procena govori da je ovako jednostrana akcija lako i bezbolno izvodljiva kod nas.Ko ne želi da trpi i neće da trpi odlazi.U koliko ovo prođe nekažnjeno,ponavljaće se ovakve akcije i kod njih i kod drugih operatera.Pogledajte kako je Vip uskladio svoje Standard p.p. pakete u odnosu na Telenor.Ne bi bilo iznenađenje da i ostali operateri naprave ovako neku "optimizaciju".
 
VIP barem nije forsirao korisnike da predju. A posto VIP iznajmljuje telefon, ima malo vise fore da cima korisnike naspram telenora.
 
Kod Vipa optimizacija traje 15+ dana a u Telenoru 3 dana, za 3 nedelje ''unapredjenja sistema'' u vipu dobijes racun od 7k din, odobre ti placanje na rate a onda posle 24h dobijes preteci sms da ti gase saobracaj ako ne platis ceo dug, onda opet moras da se vratis iz BG i odes do poslovnice gde igrom slucaja radi drugi radnik koji kaze da on ne zna nista i da vam nije odobreno placanje na rate, onda odes sutra u smenu u kojoj radi radnica koja ti je zavrsila da doprinos unapredjenju vip profita :d platis na rate i ona kaze da je sve ok pa opet posle 24h dobijes preteci sms.. Toliko o vipu :) :d

Pored ovoga, jbnih 40-80 din vise koje je Telenor na kulovsku foru sebi obezbedio fantomskom promenom postpejd paketa, deluje bas smesno :)
 
40-80? Try 200 na 800 i slicnih 25% :) A preko svega toga sam dao primer da inace u Telenoru kosta 3000 RSD mesecno vise ono sto placam u VIP-u (3000RSD manje). Tako da... da sam u Telenoru za dva meseca bi mi Telenor vec uzeo ono sto je VIP unaparedio, a vec treceg meseca je jeftinije u VIP-u.
 
Ja stvarno sad mislim da ti radis u vipu :)
 
Znas li ikoga u VIP-u da moze nesto korisno da kaze i da ne zavrsi recenicu sa "da li mogu _jos_ nesto da ucinim za vas?" :)
 
Kako kad cutim za MTS :) (niko ga ne hvali, doduse :D)
Ja kontriram hvaljenje na sve strane ;)
 
Jel se neko seca od kada je prosle godine bio popust 5000 na telefone u Telenoru,jel bese od 15 ili od 1 decembra?Ja sam bio uzeo 31.12.2011 i do tada je trajao popust,a sacekao bih sada ako bi bio opet popust od 1.decembra da uzmem S2 ili S3 opet.Citam ovde u nekim temama da kazu da ce u Telenoru od 1.decembra biti popust(verovatno 5000) pa ako neko nesto zna o tome da potvrdi neka se javi.
Nije tacno da je Vip jeftiniji od Telenora,uzmite primer S3 telefona,sada u Telenoru uz tarifu Prenesi i surfuj 1000 kosta 55000(od 1.decembra bice 50000),a tu imate 300 minuta i 1000 poruka prema svim mrezama i 1 gb brzog neta,sto racunajuci 24 pretplate od po 1800 dinara i davanje 55000 odmah(ili preko Telenora na 6 rata uz racun) izlazi 98200.
U Vipu uz Smart 1200+3 gb neta,za S3 se uz onaj popust uz stari telefon od 5000 daje odmah 26000,a mesecna pretplata je 2990,i tu se ima tih 1200 smartova(sto ce prosecan korisnik da potrosi veci deo na sms,ali neka bude 600 minuta i 600 sms poruka) i imace 3 gb-a neta,i to sve za 24 mesecaizlazi isto kao u Telenoru 98000,a u Telenoru se dobija vise sms poruka mesecno,i 1 gb brzog neta,tako da Vip nije nikako jeftiniji niti povoljniji.Jeste da se u Vipu dobija 2 gb-a vise neta ali za telefon i 1 gb neta mesecno je taman.
Sustina je da se odmah u Telenoru daje vise para nego u Vipu,ali je zato posle 24 meseca pretplata manja.
 
Poslednja izmena:
Pre 10-ak dana sam im poslao mail gde sam pitao da li ce biti promocija i kada, da li ce povecati kriminalno mali broj minuta u prenesi i surfuj paketima i da li ce ubaciti u ponudu neke nove modele jer imaju veliku rupu izmedju Alcatela/Telenor HD, Zte Grand X i Huawei P1 (ovde mislim na telefon kao Xperia P, 4'' dual core, 1Gb rama itd Android).

Ogovor ne obecava :) :d

Postovani korisnice,


Zainteresovani smo da nasi korisnici budu zadovoljni nasim usluga a samim tim da usluge budu prilagodjene Vasim potrebama. Stalo nam je svakako da dobijemo i pohvale i kritike kako bismo unapredili kvalitet usluga koje pruzamo.

Periodicno se vrse promene u ponudi tarifnih paketa i trudimo se da na osnovu korisnickog iskustva i potreba kreramo nove pakete. Trenutno nemamo informaciju da li ce u narednom periodu biti novih paketa ili telefona za koje ste zainteresovani.

Vasu sugestiju cemo svakako proslediti na razmatranje nadredjenima jer nam je misljenje i zadovoljstvo korisnika na prvom mestu.

Tako da cu preci na vip samo ako bude promocija i popusta na mesecni racun, npr da smart 1200 +1Gb dodatak kostaju oko 1800din, i da bi za ok cenu (oko 15k din) uzeo za mene odlican fon, Sony Xperia P.

Ali mi se sam prelazak na vip uopste ne svidja al' sta da radim kada Telenor nema zanimljive telefone za mene a ne povecavaju minute i PiS paketima..
 
Da,odgovor ne obecava ali racunam da ce biti popust jer sam cuo,ali se ne zna da li od 1. ili 15 decembra na telefone u Telenoru,a ja sam mislio ovih dana da uzmem S3 ali cu sacekati 1.decembar da vidim sta ce biti u Telenoru i Vipu.
 
Nije tacno da je Vip jeftiniji od Telenora,uzmite primer S3 telefona,sada u Telenoru uz tarifu Prenesi i surfuj 1000 kosta 55000(od 1.decembra bice 50000),a tu imate 300 minuta i 1000 poruka prema svim mrezama i 1 gb brzog neta,sto racunajuci 24 pretplate od po 1800 dinara i davanje 55000 odmah(ili preko Telenora na 6 rata uz racun) izlazi 98200.
U Vipu uz Smart 1200+3 gb neta
I greska na samom pocetku. Zasto Smart1200+3GB?:) Pogledaj paket koji ima istu cenu ili koliko kosta uz paket koji daje isto kao i kod telenora.
Konkretno kod VIP-a:
Za 1800 moze da se dobije Smart700+1GB i ostaje 150RSD mesecno i telefon je svega 38.500RSD. A dobijas vise nego kod Telenora - imas 1GB, imas 700 minuta i imas neogranicen net posle. Znaci: kod VIP-a placas 20.000RSD manje za telefon i 150RSD manje mesecno, a dobijas duplo vise minuta :)
Za isti paket, znaci 300 minuta + 1GB: Smart400+1GB, 42.500RSD telefon, 1325RSD mesecno. Znaci, telefon 15.000 manje, 450RSD manje mesecno.

Pitaces sta sa SMS - ko normalan pise veliki broj poruka na smart telefonu :) Trebaju ti poruke? ***, onda Smart nije za tebe. Nije ni smartphone :)

,za S3 se uz onaj popust uz stari telefon od 5000 daje odmah 26000,a mesecna pretplata je 2990,i tu se ima tih 1200 smartova(sto ce prosecan korisnik da potrosi veci deo na sms,ali neka bude 600 minuta i 600 sms poruka)
Zasto bi? Ozbiljno, sa 1200 smartova mozes lezerno da razgovaras, nemas potrebe da ubijas prste kucajuci na touch screen-u. Ja sam kuckao po 200-300 poruka, ali od kad imam touchscreen nisam od pocetka godine otkucao 500 poruka.
Ne mislim da ce svi koristiti telefon kao ja - ali vidim da je nezgodno kucati SMS, mnogo je lakse zvati.

i imace 3 gb-a neta,i to sve za 24 mesecaizlazi isto kao u Telenoru 98000,a u Telenoru se dobija vise sms poruka mesecnoi 1 gb brzog neta,tako da Vip nije nikako jeftiniji niti povoljniji.Jeste da se u Vipu dobija 2 gb-a vise neta ali za telefon i 1 gb neta mesecno je taman.
A zasto mislis da je 1GB taman a uveren si da 100 poruka nije kada imas 1000 minuta?:) Koje bi u Telenoru morao debelo da platis.

I zasto je S3 jedini primer? Zasto samo sa konkretnim paketom? Zasto je taj paket i taj telefin neki reper?:) Zasto ne samo pretplate, sta za telefone u proseku?

Sa druge strane, siguran sam da je broj minuta bitna stvar, jer koliko god ljudi kuckali poruke, to rade u globalu jer ih obicno dobijaju u paketu - da imaju minute umesto poruka, pre bi to koristili.
 
Ala se ti raspisa :) To za retko slanje sms poruka na smartfonu je donekle tacno,dok sam imao S2 pisao sma dnevno sta znam,oko 20-25 sms poruka,vise sam pricao.Zanima me S3 da ga uzmem opet pa sam zato njega naveo posto u Vipu nema vise S2.
Sacekacu 1.decembar pa cu videti sta ce biti u Telenoru od akcija a sta u Vipu,a racunam da ce 1,decembra oboje dobiti Note 2,pa u slucaju da bude iste cene kao S3 naravno d ace Note 2 biti bolja kupovina.
Ja vec imam iz Telenora micro sim karticu sa jakom tarifom,a ako bih uzeo u Vipu npr S3 ne bi mogao da je koristim jer su svuda telefoni kodirani na samo njihovu mrezu,a razmisljao sam i o Vipu ali problem je sto vec imam Telenor micro sim karticu :(
Da li se dekodiranjem telefona npr iz Vipa u nekom servisu,gubi garancija ili ne?Jer u slucaju nekog kvara na telefonu,u servisu bi sigurno primetili da je telfon dekodiran i verovatno bi rekli-zao nam je ali garancija vam zbog dekodiranja vise ne vazi!!! :(
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno