Postovani,
povodom Vaseg e-mail-a od10.11.2012.godine, obaveštavamo Vas da je Republička agencija za elektronske komunikacije nadležna za posredovanje u vansudskom resavanju spora izmedju korisnika i operatora elektronskih komunikacija, kada su u pitanju prigovori na kvalitet usluge i visinu racuna, te korisnici mogu da podnose prigovore Agenciji, uz uslov da su prethodno pokušali da problem reše neposredno sa operatorom, što je obaveza po Zakonu o elektronskim komunikacijama. Po dobijanju odgovora operatora (ili ukoliko ne dobijete odgovor u roku), možete dostaviti pisani prigovor ovoj Agenciji.
Pisani prigovor treba da sadrzi naziv operatora i ime i prezime korisnika, opis problema i ishod pokušaja njegovog rešenja sa operatorom, kao i adresu podnosioca prigovora, radi dostavljanja odgovora ove Agencije.
Takodje Vas obavestavamo da na sajtu Republicke agencije za elektronske komunikacije
www.ratel.rs mozete naći potrebne propise: Zakon o elektronskim komunikacijama (koji u poglavlju XV reguliše zaštitu prava korisnika i pretplatnika), kao i odgovarajuca podzakonska akta, ukoliko želite da se bliže informišete o nadležnostima ove Agencije, kao i pravima i obavezama, kako korisnika, tako i operatora elektronskih komunikacija.
Na istom sajtu je i Internet šalter, gde postoji rubrika "prigovori korisnika" sa modelom prigovora koji treba popuniti, te i na taj način možete poslati prigovor.
Predlažemo da, ukoliko problem ne bude rešen neposredno sa operatorom, ukratko formulišete prigovor prema izloženom uputstvu, eventualno priložite potrebne dokaze i dostavite Agenciji na postupanje u okviru svojih nadležnosti.
S postovanjem,
RATEL