Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Ok, mozda je poenta da napravimo spisak neinformisanih sluzbenika kod kojih moze da se zavrsi ...? ,)
 
Izgleda da se i djuice predomislio na onom drugom forumu.

Ako se ne varam, ovo je prvi put da Telenor ima neku uslugu za koju nisu sigurni kako funkcioniše.

Ono što mi i dalje nije jasno, kako to da pojedini službenici uključe tu uslugu, a pojedini ne. Kako to da sistem dozvoli preklapanje ugovorne obaveze?!
 
nije se predomislio nego prosto nije znao sve uslove...

- potpisali ste novi ili produžavate postojeći postpejd ugovor sa ugovornom obavezom od 12 ili 24 meseca
- nalazite se na tarifnom paketu iz aktuelne ponude Telenora sa mesečnom pretplatom ne manjom od 500 dinara (sa pripadajućim porezima)
- niste član virtualne privatne mreže (Virtual Private Network - VPN)

Korisnik s kojim ostvarujete besplatne razgovore treba da ima bilo koji pripejd ili postpejd broj iz Telenor mreže koji nije član virtualne privatne mreže (VPN).

dakle, djuice se zeznuo a sistem radi kako treba :)
 
Ukoliko sistem radi kako treba, kako to da do sada znam za 3 osobe koje su pod ugovorom, a aktivirali su ovu uslugu? :)

Sistem nije trebalo to da dozvoli...ili ako nije pravio problem, zašto ne dozvoli i meni?

Djuice ako ima nešto da kaže, neka kaže, nema potrebe da ga ovde zastupaš...e, sada, ako ti je on to lično tražio, nemam ništa protiv, ali bilo bi lepo da znamo detalje ;)

Poruka sa foruma Mobilnisvet je od 12.12.09, dakle akcija je već odavno počela...
Ne pratim taj forum, samo sam dobio ovaj link, ali rekao bih da je isti korisnik...
 
Poslednja izmena:
uh cemu takav stav... da ga zastupam... poprilicno bezobrazno al dobro... valjda je poenta da se diskutuje a ne ko je dao odgovor, al ok cekaj djuice samo bi bilo dobro da procitas ono sto je napisano prvo....
 
:)

25.11. - vidim ponudu za uslugu besplatno za dvoje, na Benchmark forumu
26.11. - (odmah iza ponoći) pročitam uslove korišćenja i vidim da nemam mogućnost da koristim tu uslugu. Ok, nije problem.
11.12. - saznajem da je moj dobar prijatelj aktivirao uslugu 10.12, bez obzira što ima ugvornu obavezu još 18 meseci. Posredno saznajem da su još dve osobe dobile ovu uslugu, a imaju ugovore još 12+ meseci. Pomislim ql, aktiviraću kad mi bude usput.
13.12. - u Merkatoru pokušavam da aktiviram uslugu, službenica kaže da ne može, jer imam ugovornu obavezu. U večernjim satima, dobijam na mail link ka mobilnisvet forumu, poruku samo copy/paste nekoliko postova iznad. Kaže: sada možete...dakle nije moglo, pa sada može...
14.12. - ista tema na MS, djuice kaže da je ipak pogrešio i da je sve kao što je prvo rečeno. Napišem to na ovom forumu, a u večernjim satima korisnik akki kaže da sam poprilično bezobrazan, (valjda jer smatram bespotrebnim da jedan korisnik govori u ime drugog).

Dešava se da čovek pogreši i ne krivim korisnika djuice što je izneo različite info, zapravo je na MS napisao i da se izvinjava što nije precizirao uslove. Ono što meni nije jasno, kako to da za nekoga važe uslovi, a za nekoga ne?

Ako sistem dobro funkcioniše i ako dozvoljava tako nešto, zašto neki službenik odbija da realizuje tu uslugu?
 
nisam rekao da si ti bezobrazan vetj da je bezobrazan post, to je razlika a cinjenica je da jeste ... jer ja ne govorim ni u cije ime nego u svoje a to sto sam napisao je citat sa telenorovog sajta a ne iz djuice-ovog posta

http://www.telenor.rs/?section=private&page=7017

sto se tice sluzbenika opste je poznato da oni ne znaju mnogo i da rade samo po naredjenjima a svakako je bolje da ti kazu da nesto ne moze ako nisu sigurni nego da ti aktiviraju pa da posle snose posledice jer nisu smeli....

sto se tice samog sistema on svakako radi kako treba ono sto je problem ispao je losa komunikacija izmedju ks-a i nadredjenih...
 
S obzirom da sam ja autor te poruke, da, smatram da si meni rekao da sam bezobrazan. Nije problem, to je tvoj stav, sa kojim mogu da živim :)

Napisao si:
nije se predomislio nego prosto nije znao sve uslove...

Otkud TI znaš da li se ON predomislio ili nije znao uslove?


dakle, djuice se zeznuo a sistem radi kako treba :)

Šta je po tvom mišljenju ispravan rad sistema?
Ako je sistem ispravan, onda uslovi korišćenja nisu dobro definisani. I obrnuto.

Uslovi kažu ne može, sistem dozvoljava, a službenici...kako ko...neko stane kod uslova, a neko dođe do sistema,..kao neka novogodišnja lutrija za korisnike? :d
 
S obzirom da sam ja autor te poruke, da, smatram da si meni rekao da sam bezobrazan. Nije problem, to je tvoj stav, sa kojim mogu da živim :)
slobodno, losa ti je logika i totalno nepotreban ton tog posta al dobro...sto ti kazes tvoj stav :)


Otkud TI znaš da li se ON predomislio ili nije znao uslove?
prvo jer on nije taj koji donosi uslove pa da ima da se predomislja, a drugo jer je tako napisao:

Izvinjavam se svima, jer je pitanju moja greška, nisam precizirao uslove.

i sada zbog tebe stvarno ispadam kao pr njegov ili telenora a ne bih to radio ni za dobre pare :d


Šta je po tvom mišljenju ispravan rad sistema?
Ako je sistem ispravan, onda uslovi korišćenja nisu dobro definisani. I obrnuto.

Uslovi kažu ne može, sistem dozvoljava, a službenici...kako ko...neko stane kod uslova, a neko dođe do sistema,..kao neka novogodišnja lutrija za korisnike? :d
ti si napisao
Kako to da sistem dozvoli preklapanje ugovorne obaveze?!
i ja iz toga zakljucio, po zdravoj logici, da mislis na sf... i on radi kako treba...

sto se tice uslova oni su definisani, mozda nisu bili u startu napisani ( mada ne znam da li jesu ili nisu pa da tvrdim) ali postoje.... napisao sam ih, sistem je podesen po njima a sluzbenici su ocigledno neobavesteni... nema nikakve lutrije za korisnike vetj je propust u komunikaciji ocigledan...u svakom slucaju sistem nikako ne moze biti u u koliziji sa uslovima jer je prosto po njima bazdaren...

toliko od mene u ovoj temi, od zelje da pomognem ispade rasprava bez veze...
 
Poslednja izmena:
Ako uslovi (koji su u startu napisani i nisu menjani) kažu da neko NE može da koristi uslugu, a kada službenik pokuša da je uključi, sistem to dozvoli i sve prođe OK.

Šta nije ispravno, sistem ili uslovi?

Ili službenik koji nije ispoštovao deo sistema: "reci službenicima da ne klikću/da ručno provere to i to, jer nam je software glup"?
 
uh, sf je sve sem glup :) mogutje da ga nisu pravilno podesili, stvarno nisam uputjen u obucenost tehnicara telenora ali ono sto znam sigurno da sf ima tu opciju da se ogranice usluge na odredjenu grupu korisnika prosto jer se i sam bavim time... :)

a bojim se da nisam najbolje skapirao, nekom je ukljucena promocija i ako ne prolazi sve uslove? i koje?
 
Ja sam imao slican slucaj. Doduse na mt:s-u. Imam ugovornu obavezu do 17.12. na MIX500, a odlucim da predjem na MYBel i pitam na mondo forumu mogu li da izvrsim prelazak, posto ranije nije moglo, iako je ista pretplata jer je MYBel mogao da se uzme samo uz obavezu na 12 mes, ali je sada ta obaveza ukinuta. Mod kaze meni da mora da cekam da mi obaveza istekne. Pozovem korisnicki i pitam isto. Operater kaze : moze i promeni mi tarifu. Napisem ja to na forumu a mod kaze : nije moglo ali sluzbenik nije znao pa je izvrsio promenu. :D I ovde je nesto slicno i mislim da nema veze sa softverom nego sa politikom firme kojoj grupi ce dozvoliti aktivaciju a kojoj ne.
 
:d pa sto su onda dali silne pare za sf ako je to samo politika firme kojoj tje grupi dozvoliti :d vole da troskare?

mts je druga prica jer on i da hotje tako nesto da uradi nema sf... nemojmo mesati ozbiljnu kompaniju koja ulaze u razvoj sa mtsom koji se razbija po savovima... :d
 
akki, konačno se razumemo :)
Da smo od početka pažljivo pratili temu, a ne trošili vreme na analizu ljubaznosti drugih postova, "rasprave" ne bi bilo ;)

a bojim se da nisam najbolje skapirao, nekom je ukljucena promocija i ako ne prolazi sve uslove? i koje?

Prekršen je uslov broj 1. Dva ili tri puta sam do sada to napisao u ovoj temi.

Osobe koje su pre manje od godinu dana potpisale 24 meseca ugovornu obavezu su uspele da aktiviraju uslugu.


Software dozvoljava, službenik koji poštuje uslove korišćenja ne dozvoljava.
Ako službenik nije pažljivo pročitao sve što mu je dostavljeno, uključiće uslugu.


mezzano, prema onome što čujem, MTS sistem funkcioniše na nekom kiklopu kome je istekla licenca, a predpostavljam i da su problemi sa reklamacijama baš zbog problema sa software-om, a ne zbog namere da kradu.
 
akki, konačno se razumemo :)
Da smo od početka pažljivo pratili temu, a ne trošili vreme na analizu ljubaznosti drugih postova, "rasprave" ne bi bilo ;)
desava se to na forumima, nhf u svakom slucaju :)

Prekršen je uslov broj 1. Dva ili tri puta sam do sada to napisao u ovoj temi.

Osobe koje su pre manje od godinu dana potpisale 24 meseca ugovornu obavezu su uspele da aktiviraju uslugu.
znam da si pisao ali to se ne kosi sa uslovom, jer on kaze
potpisali ste novi ili produžavate postojeći postpejd ugovor sa ugovornom obavezom od 12 ili 24 meseca
dakle, mogu i korisnici sa postojetjim ugovorom, samo sto se on produzava...
Software dozvoljava, službenik koji poštuje uslove korišćenja ne dozvoljava.
Ako službenik nije pažljivo pročitao sve što mu je dostavljeno, uključiće uslugu.
ovako rade neozbiljne firme i one koje nemaju sf da to urade... u ovom slucaju nije prekrsen uslov jer mogu i korisnici sa ugovorom da se ukljuce u promociju... ;) ono sto ne iskljucujem svakako je, vetj rekoh, to da je komunikacija izmedju ks i nadredjenih zakazala pa oni prosto nisu znali sta da rade i u tom slucaju oni uvek tje retji ne moze ( ako su naravno profesionalci) a i sf im to netje dozvoliti ukoliko je pravilno podesen :)

dakle, da rezimiram, ova promocija vazi i za korisnike koji su vetj pod ugovorom na 12 ili 24 meseca ako ispunjavaju ostale uslove... :)
 
Ima smisla to što kažeš, moja predpsotavka je bila da se rečenica:

"produžavate postojeći postpejd ugovor sa ugovornom obavezom od 12 ili 24 meseca"

deli posle reči Ugovor i da postojeći ugovor produžavamo novom ugovornom obavezom. Dobio sam mail od prijatelja koji kaže da su mu tako (da ne može) poslali i iz Telenora, kao odgovor na poruku sa portala.
Postoji još jedna nejasnoća: ljudi koji su uključili uslugu, zapravo, nisu produžili ugovor. Potpisali su aneks sa ugovornom obavezom od 12 meseci od dana potpisivanja, koja se poklapa i ističe pre postojeće ugovorne obaveze za telefon. Dakle, nema produžavanja, samo su "vezani" duplom ugovornom obavezom.


Još kada bi neko iz Telenora potvrdio da je akki dobro protumačio ovo pravilo, a da je moje bilo greška...bio bih veoma zadovljan :)

Nije da mi je usluga neophodna, više da bih smanjio račun drugoj strani koja me poziva, ali nisam navikao na ovakvu konfuziju kod Telenora.
 
ne moze da uzmete besplatno za dvoje ako imate aktivnu UO
 
Umrtvljena tema, znaci ne daju nista!!!!
 
E, da, kad je već podignuste, pre 2-3 dana smo uključili besplatno za dvoje, ali na paket bez ugovorne obaveze.

Službenik u Delta City-ju mi reče da sistem mnoge stvari pušta da uradi, zapravo, može bilo kome da uključi bilo koju uslugu :trust: i da je radnik taj koji mora da poštuje procedure i pravilnike i da ograničava šta kome može, a šta ne. Glupost.

Ne znam da li je u ovoj temi bilo priče o Specijal 650, ali svi daju pogrešnu info (i gore navedeni službenik), ali ovog puta, na sreću korisnika. Dakle, uz Specijal 650 se dobija 832 dinara kredita. Kolika pretplata, toliki kredit, a SMS i MB su gratis.
 
E, da, kad je već podignuste, pre 2-3 dana smo uključili besplatno za dvoje, ali na paket bez ugovorne obaveze.

Službenik u Delta City-ju mi reče da sistem mnoge stvari pušta da uradi, zapravo, može bilo kome da uključi bilo koju uslugu :trust: i da je radnik taj koji mora da poštuje procedure i pravilnike i da ograničava šta kome može, a šta ne. Glupost.
To sam i ja rekao, jer se vidi iz toga sto je bilo prvo 'ne moze' pa 'moze' pa 'provericemo'... Jasno je da sve zavisi od politike firme a ne od sofvera.
 
Mogli bi da se organizujemo i da uticemo na Telenor da promeni uslove ove promocije - Besplatno za dvoje. Ajmo da pokrenemo sve forume kao sa onom kradjom sms poruka. Samo ako se puno nas angazuje mozemo nesto da promenimo... A inace trenutni uslovi (zvanicni), da svi koji su pre 1.10.2009. potpisali ugovor - NE mogu da se prijave za ovu promociju. Datum 1.10. je granica za one koji mogu i one koji ne mogu. Nije fer i trebalo bi svima da omoguce.
 
Ne znam koliko bi to imalo efekta, ali vredi da pokusate... :wave:
 
Mozda je vreme da nekog od ovih operatera tuzimo sudu casti, cisto iz fore, mi kao korisnici ne mozemo nista da izgubimo, a Telenor... odprilike sud casti presudi da li je nesto fer ili nije... ako sam dobro razumeo...pa nisu ti norvezani toliko fini kao sto sam mislio. Mogli bi i da postavimo pitanje one promocije kojom jednom korisniku daju za 100din 1000min, a drugom za 1000din 10.000min, cisto da vidimo da li je i to fer.
 
To što se ponude razlikuju od korisnika do korisnika ne zavisi od tamo nekog službenika, već se ponude dodeljuju na osnovu potrošnje. Druga stvar je što su ponude preuveličane, pa su onima koji baš malo troše došle super. Sve u svemu prepaid ponude su koncipirane tako da povećaju prihod po korisniku i to vrlo uspešno rade.

Što se besplatno za dvoje tiče, pravila su tako definisana i šta da im radiš. Zamisli situaciju da odeš i kupiš telefon, on za 7 dana pojeftini, u sklopu neke promociji, i ti odeš da tražiš refundaciju.

Ili što se uz nove MTS prepaid brojeve uvek dobija dovoljno benefita da ukoliko ti nije bitan broj, bolje da stalno menjaš karticu.
 
Pa ja i postavljam pitanje definisanih pravila i to i jeste problem. Kada potpises ugovor na 2god, pa posle 6 meseci poskupe cenu minuta, tada se to odnosi na svakog korisnika i na one nove i na one stare sa ugovornom obavezom, a kada daju ovakve promocije-pogodnosti, tada se to ne odnosi na one koji su vec potpisali ugovor. To je problem, a dozvolilu su duplu obavezu telefon + besplatno za dvoje. A Vas primer, pojeftinjenja telefona nije bas odgovarajuci.
 
Poslednja izmena:
Tesko mozes da se zalis na to. Po toj logici, neki dobricina casti ljude u kafani i ti ga posle tuzis jer si ti bio u drugoj kafani, a on nije castio u svim?
Ili ti uzmes telefon uz ugovor, a kroz par meseci se pojavi neki bolji pod super uslovima... Oni imaju pravo da definisu promociju kako hoce...
 
Zakon o zastiti potrosaca
Član 16
Zabranjeno je:
3) vršiti diskriminaciju potrošača u pogledu vrste, kvaliteta, cene proizvoda i usluge ili količine proizvoda, kao i uslova za isporuku kupljenog proizvoda, odnosno pružanje usluge potrošaču.

Navodite lose primere. Taj iz kafane, on moze da kaze da je cena pica tog dana snizena, ali ne moze da uslovi kome ce po toj snizenoj ceni da prodaje tog dana. Ili moze da kaze prvih 100 posetilaca ulaze besplatno. To je sve cisto.

Ovde je problem sto je Telenor svojom voljom odredio 1.10. kao granicni datum, na to ko moze, a ko ne moze. To je diskriminacija. Telenor moze da odredi recimo prvih 1000 koji se prijave da mogu da koriste promociju ili da je rok prijave promocije do 31.1.2010. ali ne moze da tek tako kaze da je granica 1.10.2009. podele korisnika na one koji mogu i na one koji ne mogu da je koriste.
 
Ja ne vidim tu problem. Nisu odredjivali po izgledu ili po babu i stricevima...
Lepo si rekao mogli su prvih 1000, a mogli su da kazu svi koji su od tad ;)
Zali se Peci on za VIP clanstvo stavio da mogu samo stari clanovi foruma, ispade da je to diskriminacija... :-devil-:
 
Nazad
Vrh Dno