Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Kakva je bila procedura?
Meni su za stari majcin broj rekli da mora da podnes pisani zahtev sa kopijom lk i da se ceka oko mesec dana
 
Kakva je bila procedura?
Meni su za stari majcin broj rekli da mora da podnes pisani zahtev sa kopijom lk i da se ceka oko mesec dana

Postovani gospodine xxxxxxxxx ,

Informaciju o "otkljucavanju" telefonskog aparata mozete dobiti slanjem pisanog zahteva na jedan od sledecih nacina:

- Faksom na broj 063 9001;
- Elektronskim putem na adresu [email protected];
- Postom, na adresu Omladinskih brigada 90, 11070 Novi Beograd ili
- licnim dolaskom u Vama najblize predstavnistvo Telenora.

Na zahtevu je obavezno navesti:

- Korisnicki broj;
- Ime i Prezime
- IMEI telefonskog aparata (podaci se mogu dobiti ukucavanjem koda *#06# ili procitati na pretplatnickom ugovoru)

Odgovor na zahtev bice dostavljen u pisanoj formi, na adresu za dostavu racuna, najkasnije u roku od 15 dana od dana prijema zahteva.



Pre 5 dana sam im poslao mail.
 
Poslednja izmena:
Ale,aleeeee!

Pre neki dan sam im trazio da mi otkljucaju telefon 2,5 meseca ranije.Sad mi stize mail:

Postovani,

Trazeni kod Vam je dostavljen na adresu za dostavu racuna.


S postovanjem
Telenor doo
Korisnicki servis

Kao sto lepo rekoh,kod njih je skoro sve moguce,samo treba pitati ;-) Jos jedan dokaz da ne lazem i da su i tebi otkljucali mob ranije,do duse meni su bas,bas ranije ;-)
 
Kao sto lepo rekoh,kod njih je skoro sve moguce,samo treba pitati ;-) Jos jedan dokaz da ne lazem i da su i tebi otkljucali mob ranije,do duse meni su bas,bas ranije ;-)

Ajde ovako, da vidimo sta moze:
1.)Za 10-o godisnjeg korisnika su jedva dali popust 50%, tek pre 2,3 meseca, iako su to mogli da odobre pre godinu i kusur dana, kada sam ih pitao
2.)Na pitanje da li tom istom korisniku moze da se aktivira jos jedan broj u vecoj tarifi uz isti popust su rekli da ne moze
3.)Na pitanje da li mogu da daju neki specijalni paket, bez telefona a po ceni priblizan konkurentima su rekli da ne moze
4.)Na pitanje da li moze da se dobije stari broj koji je neaktivan, radi ponovnog ukljucenja, rekli su da ne moze ako se ne plati, jer ulazi u kategoriju specijalnih brojeva
5.)Za otkljucavanje moba koji je uzet preko paketa pre 4,5 godina su trazili da se posalje kopija LK, ili da vlasnik dodje licno. Velika je frka dati kod za Samsung Beat, koji vredi 10 evra...

Stvarno su ljudine u tom Telenoru...
Zivo me zanima da li se neko upecao, da ne kazem zahebao, pa potpisao ugovor sa njima na osnovu tvojih hvalospeva!?
 
Prosek potrosnje minuta vs. SMS u Srbiji

Kopirano iz druge teme:
Da malo razbudimo korisnike Telenora :)http://www.kamatica.com/tockovi/ima-se-prica-se-na-mobilne-trosimo-milijarde/11273
Kada je reč o razgovorima, za godinu dana svaki korisnik u proseku je razgovarao 1.282 minuta preko mobilnog telefona, odnosno svakoga dana po tri i po minuta.

Kada se podaci RATEL "uproseče", proizlazi da je lane svaki korisnik mobilnog telefona u Srbiji poslao 1.111 SMS poruka,

Dakle - primetno vise minuta se u proseku potrosi nego SMS poruka :) Ako se doda da klinciterija (tm :D) razvaljuje poruke a manje minute, ispada da ozbiljni korisnici priiiilicno vise koriste minute. Toliko o tome da ljudima trebaju poruke a ne minuti.
 
Sad će stena da ti pojasni tu statistiku...
 
Vec sam spremio kokice sa puterom i cekam predstavu :D
Popcorn-02-Stephen-Colbert.gif
 
Ajde ovako, da vidimo sta moze:
1.)Za 10-o godisnjeg korisnika su jedva dali popust 50%, tek pre 2,3 meseca, iako su to mogli da odobre pre godinu i kusur dana, kada sam ih pitao
2.)Na pitanje da li tom istom korisniku moze da se aktivira jos jedan broj u vecoj tarifi uz isti popust su rekli da ne moze
3.)Na pitanje da li mogu da daju neki specijalni paket, bez telefona a po ceni priblizan konkurentima su rekli da ne moze
4.)Na pitanje da li moze da se dobije stari broj koji je neaktivan, radi ponovnog ukljucenja, rekli su da ne moze ako se ne plati, jer ulazi u kategoriju specijalnih brojeva
5.)Za otkljucavanje moba koji je uzet preko paketa pre 4,5 godina su trazili da se posalje kopija LK, ili da vlasnik dodje licno. Velika je frka dati kod za Samsung Beat, koji vredi 10 evra...

Stvarno su ljudine u tom Telenoru...
Zivo me zanima da li se neko upecao, da ne kazem zahebao, pa potpisao ugovor sa njima na osnovu tvojih hvalospeva!?

Sto bi ti rekao "Ajde ovako da vidimo sta moze tj.sta je do sad moglo kod mene tj.u mom slucaju i sta su mi dali":

1.Za jedan od 4 postpejd broja kod njih sam trazio krajem prosle godine da mi odobre da obnovim ugovor nesto vise od 2 meseca ranije,jer sam hteo za novogodisnju akciju obnoviti i ako je bila krs-dali mi (prvo je bio PiS 500,a sad PiS 1000)

2.Za drugi postpejd sam im trazio u martu cini mi se da mi daju duplo jeftiniju pretplatu jer mi jos ne odgovaraju telefoni posto je paket mali,pa telefoni skuplji-dali mi (paket je i dalje PiS 150,pretplata je 300 din vec par meseci,umesto 600)

3.Za treci postpejd broj sam vec nedavno napisao da sam im trazio vise od 3 meseca ranije da obnovim i ovaj ugovor da bi iskoristio ovu akciju sa popustom do kraja jula-dali mi (trenutno je PiS 150,a kad uzmem mob posto ga jos cekam bice ili Play+ M ili PiS 500,jos razmisljam)

4.I ovo sam vec pisao da sam imao par reklamacija na racun (cini mi se sve ukupno 3,a kod njih sam ihahaj od kad),nisu bile velike zalbe ali opet su bile (3 puta po par stotina dinara,ali ne volim da placam sto nisam napravio)-stornirali mi (i ako sam posle i sam video kad su mi obrazlozili gde sam to napravio da je bila sve moja krivica i da me ni u jednoj zalbi nisu oni pokrali),a evo ti i gde sam sve to pogresio pa mi naplatili:
a.Jednom sam preusmerio pozive,a nisam znao da se i to placa tj.da ide na moj racun,a imao sam poziva dok sam bio preusmeren,sve lepo pise na sajtu,ali se to ranije nije placalo,a ja nisam to citao
b.Bio u romingu i ako sam ugasio data konekciju rominga,a ostala je standardna data konekcija,mob mi se nakacio na net i azurirao neku aplikaciju.Ovo znam jer sam slucajno bas tad pogledao u mob i video da azurira,a bio je u romingu.Ovo je softverska greska verovatno,ali oni i to stornirali
c.Treca je bila opet moja greska jer sam 31. u mesecu oko podne ugasio ono -dodaj sms- sto daju za postpejd jer nisam hteo za sledeci mesec da mi startuje nova i da platim za taj mesec to kad nisam skoro nikako bio u zemlji,a mislio sam da to vazi do kraja meseca.Medjutim cim je deaktiviras prestaje da vazi i pocinje da se naplacuje sms,a posle toga sam slao jos poruka i to mi se naplatilo_Opet mi obrazlozili kako to radi i opet stornirali.

5.Isto jako sveze,a to je da su mi mob otkljucali za sve mreze u pola ugovorne obaveze,cim sam im to trazio,a nisu bili u obavezni dok ne istekne ugovor za taj mob.

Eto,jesi sad zadovoljan,jesam ti obrazlozio sto su za mene najbolji?
Bas mene briga sta su tebi dali ili nisu dali,ja pricam moje iskustvo sa njima i sve sto sam napisao nisam slagao,sve je ziva istina i ne vidim razlog da ne ostanem i dalje kod njih kad sve sto trazim dobijem?
U cemu je sad tvoj problem,to sto tebi ne daju nista to je opet njihova stvar (mozda ne placas redovno,ne pravis vece racune i sl.)?
Ovo je ujedno i poruka za jos njih par koji me smaraju zasto su meni No.1...,evo im razlozi detaljno napisani i ubuduce svaki put kad neko krene da me smara samo cu odraditi copy/paste ovoga,da opet procita ako prvi put nista nije skontao.
 
Poslednja izmena:
@nemanjabgd84

Ti si bre kralj... sve bi hteo free. Dobro da im nisi tražio gajbu :D Aaaaaa ima ludih ljudi.... Slatko me nasmeja :D :D :D
 
Opet nemaju minute koji su nam potrebni u paketima.

Sto se tice preusmeravanja poziva, ta usluga se uvek placala (koristim mobilni od 1999.) i to po ceni koju placas kad sa tog broja na kome imas aktivno preusmerenje zoves broj na koji su ti pozivi preusmereni (naravno vaze nacionalni / minuti u mrezi iz paketa). (izuzetak su neki sljucajevi kada su aktivna preusmeravanja (samo neki tipovi istih) a korisnik je u roamingu).

Inace, da ne ispadne da se ponavljam, ali da kucnem u drvo, koristim 2 postpaida kod konkurencije i jedan hibrid. Postpaid u roamingu obicno iskljucim i ostavim aktivno bezuslovno preusmeravanje na hibrid (KT). KT je super za roaming (radi USSD callback, a ima i jos povoljnosti). Nacionalni minuti mi se trose za dolazne pozive sa postpaida, a i onako se ne raspričavam previše kad sam van zemlje.

Nikad problema (do sad) nisam imao sa njima. Kad na to dodam 2x vise nacionalnih minuta nego kod Telenora i bas bas bolju pokrivenost i 3G i GSM u odnosu na Telenor, i to da me ne prebacuje non stop na EDGE u sred centra grada... Sta znam, mozda sam i ja budala, ko ce ga znati.
 
Svako ima svoju računicu, iskustva, zahteve... Da nije tako i da svi misle isto, jedan operater bi bio dovoljan a druga dva bi zajedno imali 0 korisnika :)
 
2.Za drugi postpejd sam im trazio u martu cini mi se da mi daju duplo jeftiniju pretplatu jer mi jos ne odgovaraju telefoni posto je paket mali,pa telefoni skuplji-dali mi (paket je i dalje PiS 150,pretplata je 300 din vec par meseci,umesto 600)

Hoćeš da kažeš da onaj moj prijatelj koji ima Prenesi 150 može da potpiše 50 posto popust, a da ne promeni paket?
 
@nemanjabgd84

Ti si bre kralj... sve bi hteo free. Dobro da im nisi tražio gajbu :D Aaaaaa ima ludih ljudi.... Slatko me nasmeja :D :D :D
Ne znam ko je ovde sad lud...Kao da im je trazio nesto posebno, sto drugi ne daju...
 
@poglavicas nemam pojma stvarno da se naplacivalo preusmeravanje,ja sam pre 10-ak godina bio MTS i tamo cini mi se da nije,posle sam presao kod Karica i verovatno sam mislio da je isto kao i u MTS-u...,uglavnom bila je moja greska jer sam mislio da se ne naplacuje ;-)
Sto se tice pokrivenosti,to je sve relativna stvar,ali u globalu gledano mislim da MTS ima malo bolju pokrivenost od Telenora,a VIP je na tom polju na 3. mestu.,ali opet to niko ne zna sa sigurnoscu vec svi pricamo po iskustvima.
Npr. Telenor odavno vec nema gprs mrezu,vec im je najslabija edge dok mts ima i dalje tu praistorijsku gprs mrezu i ja gde se najcesce krecem,a 70% je Bgd Telenor je super.Na Zlatibor takodje kad idem u vikednicu telenor ok,mts tu i tamo,a vip jadno,opet je to sve relativno.

@desp slazem se.

@MagicMaster o cemu ti pricas,koji ti je to prenesi 150,verovatno oni gde se tarifira po sekundi,stari,jel?
Ja pricam o aktuelnom PiS 150 paketu,a ne starom Prenesi,kapis?

@scouser manje vise nije trazio previse,osim ovih nekih specijalnih paketa sto oce ;-) i ne znam sto mu nisu izasli u potpunosti na sve zahteve u susret ;-) ali ni ja im ono sve nabrojano nisam trazio odmah,vec svakih 2,3 meseca po nesto,kad mi zatreba ;-)
 
Poslednja izmena:
Onda je sve jasno,zato sto je stari i vise nije aktuelan ;-) ja sam pricao za PiS 150 da placam 300 umesto 600
 
@stena
Nisam te pitao da li je tebi najbolji(odgovor znamo), nego si ladno napisao kako kod njih sve moze kad se pita. Naveo sam ti 5 stvari,od kojih su tri trivijalne: popust za koju svi znamo,a nisu hteli da daju za 10 godisnjeg korisnika,otkljucavanje telefona starog 4,5 godina i uvodjenje jos jednog br
@Cypres
Sta je ovde tacno preterivanje sem ponude nalik konkurentskoj?
A to tvoje obracanje je posao za urednike...
 
Poslednja izmena:
A što je probelm poslati im na mail kopiju LK. Verujem da može i fotka LK napravljena mobilnim.
 
Ok, nisam to znao da nekima ne traže. Ja sam im takođe slao dopis sa kopijom LK. Tako su mi rekli kad sam zvao korisnički centar. Oni barem hoće da pošalju kod.
Nemoj da me shvatiš pogrešno, ali to je 30 sekundi posla.
Ja molim Vip da mi oupšte odgovori da li hoće da mi pošalje kod, poslao sam im šta god su tražili (ugovor je istekao u martu 2012.)
 
@stena
Nisam te pitao da li je tebi najbolji(odgovor znamo), nego si ladno napisao kako kod njih sve moze kad se pita. Naveo sam ti 5 stvari,od kojih su tri trivijalne: popust za koju svi znamo,a nisu hteli da daju za 10 godisnjeg korisnika,otkljucavanje telefona starog 4,5 godina i uvodjenje jos jednog br
@Cypres
Sta je ovde tacno preterivanje sem ponude nalik konkurentskoj?
A to tvoje obracanje je posao za urednike...

Pa to ti i pricam,u mom slucaju sve sto pitam moze,ali opet kazem mozda ne placas redovno,mali ti racuni,pa nece da ti daju.
I ne znam o kakvoj licnoj karti pricas,kopiju ti trazili za sta...,za otkljucavanje mob-a,jel? Pitam jer meni ni to nisu trazili,samo IMEI telefona i ime,prezime i jmbg na koga glasi ugovor i to je sve.
Na kraju krajeva sto @desp kaze sta je problem to da im posaljes,mada stvarno ne znam sto su tebi trazili?
I sto @desp kaze za VIP je istina,jos sam negde citao za to otkljucavanje kod njih
 
@poglavicasNpr. Telenor odavno vec nema gprs mrezu,vec im je najslabija edge dok mts ima i dalje tu praistorijsku gprs mrezu i ja gde se najcesce krecem,a 70% je Bgd Telenor je super.Na Zlatibor takodje kad idem u vikednicu telenor ok,mts tu i tamo,a vip jadno,opet je to sve relativno.
Možda zato što se krećem najviše po jugu Srbije, par puta godišnje skoknem u severne delove, ali moje iskustvo govori da nigde na mts mreži nisam video GPRS u zadnjih godinu ipo dana... Takođe slažem se da Telenor nema GPRS nigde, svuda je EDGE, i mogu da se složim da Telenor ima duplo manji ping na EDGE mreži od mt:s-a (250 vs 500ms), i moram da priznam da Telenor i mts EDGE uvek imaju dobru brzinu (100 - 200kbps), dok recimo Vip čim je malo veće opterećenje na nekoj stanici ni 32kbps ne može da mi isporuči na EDGE mreži.

A bar ovde kod mene (E80) deonica od Niša prema Bugarskoj granici, kad se uporede Telenor i mts po pitanju 3G pokrivenosti, nema šta da se priča, pa mt:s ima preko 80% tog puta pod 3G signalom, 4+Mbps nikakav problem u sred tunela u Sićevačkoj klisuri. A Telenor na toj deonici ima i jednu rupu u GSM signalu, može se videti i na mapi:
4drar2v.png
Takođe ima mnogo mesta (put ka zimskom centru na Staroj Planini npr.) gde mts ima (doduše samo EDGE, ali ima) a Telenor nema nikakav signal. Vip ima Telenor nacionalni roaming, tako da, van većih gradova nije problem koristiti ni Telenor roaming (na voice karticama) - na data ne radi Telenor roaming.
 
Pa upravo o tome ti pricam,sve je to relativna stvar,tako da signal ja uopste ne uzimam nesto posebno u obzir jer niko ne zna stvarno ko ima najbolju pokrivenost,pa svi mi sto se tice toga samo nagadjamo i prenosimo svoja iskustva ;-) Evo npr.mom burazeru na Karaburmi cesto puta ode na gprs signal na mts-u,tako da...relativna stvar
 
Pa to ti i pricam,u mom slucaju sve sto pitam moze,ali opet kazem mozda ne placas redovno,mali ti racuni,pa nece da ti daju.
I ne znam o kakvoj licnoj karti pricas,kopiju ti trazili za sta...,za otkljucavanje mob-a,jel? Pitam jer meni ni to nisu trazili,samo IMEI telefona i ime,prezime i jmbg na koga glasi ugovor i to je sve.
Na kraju krajeva sto @desp kaze sta je problem to da im posaljes,mada stvarno ne znam sto su tebi trazili?
I sto @desp kaze za VIP je istina,jos sam negde citao za to otkljucavanje kod njih

Racuni nikada manji od 1000 din, a najcesce oko 2000, sa povremenim roaminzima i po 6000,7000. Uvek redovno placani. To je majcin broj. X10 godina, u stvari i vise...
Moj koji sam trazio da aktiviraju, racuni uvek preko 1000 din i uvek redovno placani. X2,3 godine
Kopiju LK su trazili za taj praistorijski Samsung Beat, a ne mogu da nateram kevu da skokne i resi to, ili da skenira LK.
A od kuma(Telenora), televizor(nista)

edit i ovo sto sam trazio nije bilo odjednom nego u razmaku od godinu ipo dana, a popust od 50% sam trazio par puta...
i nista nisam trazio free, kako neko gore napisa...
 
Poslednja izmena:
Ne znam sta da ti kazem,osim da te nesto ne vole,kao sto rekoh mene nigde nisu odbili ;-)
 
To znaci da nisu konzistentni prema svim korisnicima po istim pitanjima.. To ipak nije u redu :)
 
Nazad
Vrh Dno