Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Šta se dešava sa yettelom, u sred grada signal na dve crtice, internet katastrofa, ne može ništa da učita. Jel postoji mogućnost nekog prevremenog raskida ugovora bez plaćanja ostatka ugovora? Ovo više nema smisla, poslednjih nedelja užas...
 
Ljudi, kada je Telenor Norway kupio Mobi 63 za 1,513 milijardi evra, kada ste videli napredak i da mreža ide ka bolje? (Pitam zato što Kada bismo mogli očekivati kvalitet Emirates Telecommunication Group u Yettel mreži)?

Što se same mreže tiče, ništa bitno se nije desilo. Nastavila je da radi i uvodi nove servise. Ono što se jeste promenilo, prvi put su ponudili neke smislene telefone, po korektnim cenama. Malo su prepakovali pakete, koji su u to vreme bili relativno skromni i zaista je trebalo odlučiti koji paket ti je potreban i šta ti se isplati. I ne retko je bilo potrošnje van paketa, koja je bila skupa. Danas svi imamo, manje-više, sve neograničeno.

A neki standard je bio, pogledaš legalnu cenu telefona, pogledaš cenu u Telenor za neki paket, popust je bio u iznosu do 11 mesečnih pretplata. Ali su tada odlični telefoni bili dosta jeftiniji, a paketi su u dinarima koštali slično kao i sada, pa je ušteda zapravo bila realna.

Evo i linka za tu vest, šteta što je fotka nestala ko zna gde u selidbama servera.
 
Whatsapp nije blokiran, ne radi viber. Pricam za abu dabi gde sam bio u junu.
 
Bio sam u Yettelu, automatski sam odbijen zbog tehnikalije: iz nekog razloga Srbija dodjeljuje novi lični broj (poput JMBG) kad dobiješ stalni boravak. Pošto sam obnavljao ugovor u Yettelu kod njih je na evidenciji bio stari, a ja sam to smeo s uma... Eto još jedne bezvezne situacije, možda nekome zatreba pa se sjeti ovoga...
 
Kominiciraju ljudi i iz Kine preko raznih servisa koji su tamo banovani. VPN je uvek opcija.
 
Jedno pitanje: Da li popusti koji se daju na sajtu shopping yettel važe samo za post paid korisnike ili i za pripejd?
 
Kominiciraju ljudi i iz Kine preko raznih servisa koji su tamo banovani. VPN je uvek opcija.
U njegovom slucaju sigurno nije jer sam mu ja dao pass na moj Nord pre nekih pola godine kako bi gledao neku utakmicu, pre toga nije nikada koristio VPN.
Svakako cu ga sutra pitati kako koristi Viber i da li ima nekih "fora".
 
U emiratima je los mobilni internet i svi mesindzeri su blokirani, osim skajpa.
U kojim Emiratima je konkretno loš internet? Konkretno za Dubai i Abu Dabi, internet im je vrh, za uslove gde su (ekstremno visoke temperature) sve radi i nema prekida, da ne govorimo da je na svakom ćošku dostupan neki wifi. I da, naš roming radi perfektno (4g mts) bio sam na du mreži. Što se tiče optičkog interneta cela pustara povezana optikom, zamisli :) cene su takve kakve su, za njihove uslove je to skroz ok.
A da preciziram i za messengere, na domaćim mrežama tamo ne radi samo voip, sve ostalo na aplikaciji funkcioniše, i slabo se razgovara, uglavnom se šalju glasovne poruke. Viber ne koristi niko, samo wa. Ako je baš stalo do nekog video call ili voice call preko tih apk, vpn radi, i svi imaju neki instaliran na telefonu.(free završavaju posao skroz korektno)
 
U kojim Emiratima je konkretno loš internet? Konkretno za Dubai i Abu Dabi, internet im je vrh, za uslove gde su (ekstremno visoke temperature) sve radi i nema prekida, da ne govorimo da je na svakom ćošku dostupan neki wifi. I da, naš roming radi perfektno (4g mts) bio sam na du mreži. Što se tiče optičkog interneta cela pustara povezana optikom, zamisli :) cene su takve kakve su, za njihove uslove je to skroz ok.
A da preciziram i za messengere, na domaćim mrežama tamo ne radi samo voip, sve ostalo na aplikaciji funkcioniše, i slabo se razgovara, uglavnom se šalju glasovne poruke. Viber ne koristi niko, samo wa. Ako je baš stalo do nekog video call ili voice call preko tih apk, vpn radi, i svi imaju neki instaliran na telefonu.(free završavaju posao skroz korektno)
Ne bih da sirim pricu o tome, ne pricam o romingu. Prosle godine je moj brat bio nekoliko meseci za americku firmu i komunikacije su isle jedino preko skajpa i sa dalekim istokom i sa amerikom i sa Evropom, a mobilni net je bio slabog kvaliteta. I tako je i sada. Mogu da potvrdim da je globaltel imao dobru vezu odande preko aplikacije.
Ne vidim razlog da se dize u nebesa njihova mobilna telefonija jer nije najbolja. Probali smo razne varijante.
 
Dosadilo mi preganjanje sa njima...

Nisu hteli da daju popust od 50%, prebacio broj u A1. U međuvrmenu me zvali i nudili sve što sam tražio. Onda se vratim posle pola godine na prepaid u Yettel i uzmem 50% na Go Data. Nakon toga mi nude Total Data+ iako nisam trošio ni sve što imam u mnogo manjem paketu. Pitao ih da li mogu isti uslovi na Total Data - ne može, iako po potrošnji vide da mi ne treba i da je čist dobitak ako mi uvale veći paket. Onda mi ponude iste uslove za Total Data posle par meseci i ja prihvatim. Sad ih pitam da nastavim s istim paketom naredne dve godine - ne može. I sad opet čekaju da promenim mrežu da mi ponude to što sam već tražio...
 
Dosadilo mi preganjanje sa njima...

Nisu hteli da daju popust od 50%, prebacio broj u A1. U međuvrmenu me zvali i nudili sve što sam tražio. Onda se vratim posle pola godine na prepaid u Yettel i uzmem 50% na Go Data. Nakon toga mi nude Total Data+ iako nisam trošio ni sve što imam u mnogo manjem paketu. Pitao ih da li mogu isti uslovi na Total Data - ne može, iako po potrošnji vide da mi ne treba i da je čist dobitak ako mi uvale veći paket. Onda mi ponude iste uslove za Total Data posle par meseci i ja prihvatim. Sad ih pitam da nastavim s istim paketom naredne dve godine - ne može. I sad opet čekaju da promenim mrežu da mi ponude to što sam već tražio...
Ocigledno im je sada takva poslovna politika, da se zavrne slavina do kraja, jer je verovatno u procentima marginalan broj korisnika koji zeli da se cima i preti prenosom broja u drugu mrezu da bi izdejstvovao popust. Mi sa foruma smo verovatno u toj statistici 0.001 %
 
Ne bih da sirim pricu o tome, ne pricam o romingu. Prosle godine je moj brat bio nekoliko meseci za americku firmu i komunikacije su isle jedino preko skajpa i sa dalekim istokom i sa amerikom i sa Evropom, a mobilni net je bio slabog kvaliteta. I tako je i sada. Mogu da potvrdim da je globaltel imao dobru vezu odande preko aplikacije.
Ne vidim razlog da se dize u nebesa njihova mobilna telefonija jer nije najbolja. Probali smo razne varijante.
Ja sam objasnio baš sve jednostavno kako radi, UAE po zakonu ne koriste voip tj koriste svoje servise. Sve drugo je sklapanje sa štapa i kanapa em je kažnjivo zakonom (vpn) em radi kako radi, dobro je i što radi. A mreža im je, ponavljam, za onu pustaru na 50stepeni odlična!
 
Dosadilo mi preganjanje sa njima...

Nisu hteli da daju popust od 50%, prebacio broj u A1. U međuvrmenu me zvali i nudili sve što sam tražio. Onda se vratim posle pola godine na prepaid u Yettel i uzmem 50% na Go Data. Nakon toga mi nude Total Data+ iako nisam trošio ni sve što imam u mnogo manjem paketu. Pitao ih da li mogu isti uslovi na Total Data - ne može, iako po potrošnji vide da mi ne treba i da je čist dobitak ako mi uvale veći paket. Onda mi ponude iste uslove za Total Data posle par meseci i ja prihvatim. Sad ih pitam da nastavim s istim paketom naredne dve godine - ne može. I sad opet čekaju da promenim mrežu da mi ponude to što sam već tražio...
Ja sam ostavljao komentare na temi pripejd u Srbiji, da svi vide koliko su bedne ponude paketa u Srbiji.
Yettel je napravio gomilu paketa sa netom do 10Gb i sve se svodi na obmanu i prevaru potrosaca. Jednostavno na ovakav nacin korisnici nikada nece biti zadovoljni jer ne mogu dobiti ono sto im treba, vec samo mogu da biraju neku od ponudjenih preskupih kombinacija. Cene su im i 50 do 100 puta vece nego u okolnim zemljama, kao da smo na drugoj planeti. Gde je drzava, gde su te zastite potrosaca, inspekcije, porez na hiper extra profit, u kom veku mi zivimo ...
 
Evo i mene, sa svežim 50% :)

Dakle ove godine, za razliku od svih pređašnjih, tj više od decenije, servis@ se nije pokazao funkcionalnim (ni za ponudu, ni za prosleđivanje ka operaterima sa višim ingerencijama).

Nakon podnošenja za prelazak na prepaid, sve smo se dogovorili u doslovno minut :) ja zadovoljna, ako izuzmemo što sam morala da idem do poslovnice i raspravljam se oko popunjavanja obrasca 😂

Vidimo se za dve godine na temi ;)
 
Evo i mene, sa svežim 50% :)

Dakle ove godine, za razliku od svih pređašnjih, tj više od decenije, servis@ se nije pokazao funkcionalnim (ni za ponudu, ni za prosleđivanje ka operaterima sa višim ingerencijama).

Nakon podnošenja za prelazak na prepaid, sve smo se dogovorili u doslovno minut :) ja zadovoljna, ako izuzmemo što sam morala da idem do poslovnice i raspravljam se oko popunjavanja obrasca 😂

Vidimo se za dve godine na temi ;)

Pretpostavljam da bi to upalilo i u mom slučaju, ali ne igra mi se više ta igra s njima... :)
 
Prešao sam u A1 prepaid ne zbog cenkanja već lošeg Yettel interneta tamo gde mi najviše treba.
Pošto ni A1 nije ništa bolji, od najavljenih popusta na pakete za prelazak nisu mi dali ništa ni u poslovnici ni u call centru.
Zato sam ostao izvan paketa jer ja retko zovem samo primam pozive, a internet mi ide preko Globaltela odlično za sada.

Rezime: za 100+300 din mesečno imam pozive kroz A1 i internet 5GB kod Globaltela koji se akumuliraju (trenutno 136GB).
Dakle, može da se napravi jeftina kombinacija... Naravno, zvali potom da nude pakete ali ne hvala, malo im bilo 600 din sada imaju od mene 100 din mesečno.
 
Proverio sam Abu Dabi, rade aplikacije, WApp i Viber ali ne radi voip tj pozivi. (To radi samo preko vpn-a ali je kaznjivo)

Za govorne pozive koriste skype pro verzija, zoom i MS teams.
 
Jel i dalje potreban PUK kod za prenos broja? Gde beše ima da se vidi koji je, zar nije bilo u aplikaciji?
 
Ima u aplikaciji. Meni niko nije tražio.
 
Ovi iz Yettel su potpuno flipnuli. Već ne znam ni sam koliko godina na nekoliko borjeva dobijam 50% popusta. Ženi sada ističe UO ima Total 40 sa 50% i pisali im prvo na FB i kažu da oni ne mogu da moj zatev proslede službi za brigu o potrošačima. Napišemo mail na @Service i danas se jave i ponude neki Total 5 po većoj ceni nego što sada plaća Total 40. Vratili smo im mail da su neozbiljni i da čekamo da istekne UO (10.12.) ida idemo na PP ili A1.
 
Ističe mi ugovor u Yettelu 27.01.2024 god. Uz ugovor je uzet i telefon na rate..da li ako isplatim sada u novembru telefon, znači sve rate, ceo iznos, da li mogu preći u drugu mrežu ili recimo pripejd ?
 
Pa ovo je već bezobrazluk, opet odbili zahtjev za prenos, iako je ispravljena jedina pogrešna stvar u ponovljenom zahtjevu. I sad opet treba da gledam zašto, umjesto da mi oni jave. Stvarno ne znam više....
 
Dobro dosao u klub zadovoljnih korisnika yettela. Zovi ih i trazi objašnjenje ponovo. Ionako znaju gde rade nek saznaju i sta rade...
 
Ističe mi ugovor u Yettelu 27.01.2024 god. Uz ugovor je uzet i telefon na rate..da li ako isplatim sada u novembru telefon, znači sve rate, ceo iznos, da li mogu preći u drugu mrežu ili recimo pripejd ?
Možeš šta hoćeš, kad isplatiš sve rate za telefon UO se završava. Evo pre neki dan sam radio orevremenu otplatu uređaja kupljenog na rate preko Yettel računa, tad sam potpisao aneks kojim se ukida ugovorna obaveza.
 
Nazad
Vrh Dno