Zovi i ne skidaj se linije dok ne objasne sta je kako je. Kad oni mogu da ti ne daju da prekines uslugu a pri tome da ti ne pruzaju istu uslugu dok ne platis sva dugovanja... Sto te ne bi mogli odbiti bez razloga? Smaraj ih... Sa njima je bolje ne imati nikakva posla ali kad si vec primoran ( deset puta da ti citaju ugovor i objasne svaku stvar sta potpisujes )Plaćeno je sve sem taj, samo sam dobio sms koji kaže tipa "u vezi s prenosom broja, evo detalja o nalogu" i onda pobrojano taj dug za oktobar i sve ostalo nule...
Mozda i meni ide na zivce to sto ljudi misle da su u pravu a nisu pa vole za slamke da se hvataju ali to je njihovo. Svako ima svoju matematiku i zna sta mu treba i sta hoce da kupi i po kojoj ceni.
Po meni je totalna ludost pretplacivati nesto kod operatera kada sve to moze i ovako da se kupi po dosta pristupacnijoj ceni. E sad sto neko vise voli "poklone" i garanciju, koju je vrlo cesto tesko i preko operatera izgurati do kraja.
Samo nije lepo reci da se nesto isplati kad prosta matematika ti kaze da se ne isplati. Ali dobro Boze moj ljudi smo, svako za sebe zna sta mu je dobro.
Inače, A1 je saopštio da uvodi Netfliks u svoje pakete čime se potencijalno gubi komparativna prednost Jetela (HBO Max dodatak). Od 18. oktobra su to uveli u Austriji, dok su 1. novembra uveli u Bugarskoj. Sledeće na redu su: Hrvatska, Severna Makedonija, Srbija i Slovenija, verovatno respektivno.
Ovako je za sad u Austriji i Bugarskoj gde je Netflix ubačen u ponudu.Malo mi je verovatno da će kod A1 Netfliks da bude dostupan u paketu od 11eur/mesečno. Ali ajde, nadamo se
Stigao ti je račun za naplatu za mesec oktobar, logično je da mora biti plaćen ako već odlaziš iz mreže.Ček, odbijen mi zahtjev za prenos broja? Je li mora da bude plaćen mjesec u toku ili šta?
Pa da ali nije bio formiran kad sam predao zahtjev, bukvalno su to uradili kao odgovor na zahtjev. Još mi nije ni stigao račun, samo u aplikaciji pokazuje dug (što se isto desilo u međuvremenu).Тако је, ако је формиран октобарски рачун мора да се плати а новембарски се накнадно плаћа (следећег месеца) кад се пређе у другу мрежу.
Ja bila danas da raskinem ugovor, tj da pređem na prepaid (odlučila da čekam netflix da uđe kod konkurencije pa da vidim i te pakete)...Me ne su zvali jutros(juce uvece isplatio UO) , nude 50 posto na bilo koji paket. Pozdravili smo se pa do nekog drugog puta.
Ja bila danas da raskinem ugovor, tj da pređem na prepaid (odlučila da čekam netflix da uđe kod konkurencije pa da vidim i te pakete)...
Ova žena što radi, obeležava "lični razlozi, prevremeni raskid, isplata penala, klijent želi 50% cene" reko sestro slatka niti sam ja to tako rekla niti ćeš ti to tako da zavedeš kao zahtev
Uz tešku muku smo se našle oko papira, pa eto, posle 20tak godina u mreži kao postpaid, 12 godina na servisnoj promociji, ako ne pozovu, na prepaidu čekam netflix paket kod konkurencije
A ako sestra slatka čita, 🍻 za odnos prema korisnicima: 🫣
Što volim kad mi neko kaže dozvolite mi da završim rečenicu, a onda mene prekida na svakoj reči da mi objasni kako nisam u pravu, da nisam imala popust, da treba da platim penale i da je po svim zakonima 15 dana rok da realizuju zahtev za prelazak na prepaid... 🤣
Sta se desava sa mrezom u Kraljevu
Nema interneta uopste
Zdravo, hvala ti na javljanju, na tvojoj lokaciji postoji prijavljena smetnja u funkcionisanju naših usluga, naše kolege su u ovom trenutku na terenu i rade na rešavanju sporne situacije, verujemo da će biti rešeno u najkraćem mogućem roku, molimo te samo za još malko strpljenja i razumevanja, dok se situacija ne reguliše. ~Nemanja
Kod mene proradilo malopre, nije bilo 4G mreže kao ni interneta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari