Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

bitno je da su ti svi računi plaćeni osim računa koji dobijaš sad u novembru kojem je rok do 20.novembra za plaćanje.
Pozovi operatera da ti kaže šta je tačan razlog odbijanja.
 
Plaćeno je sve sem taj, samo sam dobio sms koji kaže tipa "u vezi s prenosom broja, evo detalja o nalogu" i onda pobrojano taj dug za oktobar i sve ostalo nule...
 
Pa zbog oktobra,ne bi smeli da te zadrze. Taj racun tek dolazi na naplatu.
 
Plaćeno je sve sem taj, samo sam dobio sms koji kaže tipa "u vezi s prenosom broja, evo detalja o nalogu" i onda pobrojano taj dug za oktobar i sve ostalo nule...
Zovi i ne skidaj se linije dok ne objasne sta je kako je. Kad oni mogu da ti ne daju da prekines uslugu a pri tome da ti ne pruzaju istu uslugu dok ne platis sva dugovanja... Sto te ne bi mogli odbiti bez razloga? Smaraj ih... Sa njima je bolje ne imati nikakva posla ali kad si vec primoran ( deset puta da ti citaju ugovor i objasne svaku stvar sta potpisujes )
 
Mene zvali da mi ponude 40%..

Neće da može rekoh, ili 50% ili da podnosim zahtev, ionako mi je svejedno da li ću da ostajem u mreži ili ne... Tj sa 50% ostajem, sa 40% ne iz principa.. kud 12 godina imam taj popust, tud ću i 13tu :)
A naravno, iako ugovor traje još nekoliko dana, već je zaduženje za novembar prikazano kao full cena 🤣
 
Mozda i meni ide na zivce to sto ljudi misle da su u pravu a nisu pa vole za slamke da se hvataju ali to je njihovo. Svako ima svoju matematiku i zna sta mu treba i sta hoce da kupi i po kojoj ceni.
Po meni je totalna ludost pretplacivati nesto kod operatera kada sve to moze i ovako da se kupi po dosta pristupacnijoj ceni. E sad sto neko vise voli "poklone" i garanciju, koju je vrlo cesto tesko i preko operatera izgurati do kraja.
Samo nije lepo reci da se nesto isplati kad prosta matematika ti kaze da se ne isplati. Ali dobro Boze moj ljudi smo, svako za sebe zna sta mu je dobro.

Uopšte ne ulazim u to da li se konkretan telefon isplati ili ne (Yettel je, ne sećam se kada se kod njih isplatilo kupiti uređaj), samo komentarišem pogrešan način računanja isplativosti.

Svako ko uzme veći paket, od onoga koji mu je potreban, da bi kupio telefon za "manje" para, je u startu pogrešio, pa svako računanje pada u vodu, ali S21FE ne gledam kao poklon, već kao 300eur za koje se sigurno može prodati u danu. Prosto je besmisleno to zanemariti.
 
Pozdrav drustvo, vec nekih sigurno 6 godina, ako ne i vise koristim 50% popusta na pretplatu, bez telefona, sa ugovorom od 24 meseca, i danas kad sam ih zvao da produzim ugovor rekli su mi da toga vise nema, i nude mi paket koji sam placao 1800 din, po snizenoj ceni od preko 3000 din, naravno kad sam rekao da ne zelim i da cu razmisliti da predjem u drugu mrezu samo su rekli ok, nije mi jasna politika prema korisnicima.
Da li su ukinuli 50% popusta ili sam ja naleteo da nekog koga bas briga?
 
Ako si zvao call centar, i tamo su te odbili, onda je to greška.
  • Nije trebalo sa njima da pregovaraš već da tražiš da ti se javi služba za brigu o korisnicima u vezi ostajanja u mreži, pa da njima tražiš 50% popusta.
  • Ako nisi razgovarao sa službom za brigu o korisnicima, piši im mejl na tu temu na [email protected]. Moguće je da će te i tu odbiti.
Ako ništa ne uspe, možeš podneti zahtev za prelazak:
  • na prepaid (i čekati da ti se pojavi ponuda sa 50% popusta u aplikaciji),
  • u drugu mrežu (i čekati da te pozovu radi ostajanja u mreži uz 50% popusta).
Najbrže i najdelotvornije rešenje ovih dana je podnošenje zahteva za prelazak u drugu mrežu.
 
Poslednja izmena:
Mora da bude plaćeno ono što je dospelo.

Primer:
Račun izdat oko 2. oktobra sa datumom dospeća 20. oktobar, mora biti plaćen do 20. oktobra ukoliko se zahtev podnosi nakon 20. oktobra.

Ako je račun izdat oko 2. oktobra, sa rokom dospeća 20. oktobar, a zahtev se podnese npr 10. oktobra, ne bi smeli da odbiju zahtev jer (pod pretpostavkom da si račun u septembru platio) datum dospeća oktobarskog računa nije još stigao odn račun nije dospeo na naplatu.
 
Inače, A1 je saopštio da uvodi Netfliks u svoje pakete čime se potencijalno gubi komparativna prednost Jetela (HBO Max dodatak). Od 18. oktobra su to uveli u Austriji, dok su 1. novembra uveli u Bugarskoj. Sledeće na redu su: Hrvatska, Severna Makedonija, Srbija i Slovenija, verovatno respektivno.
 
Tako bi trebalo da bude ali nije tako u praksi. Znam iz nekoliko primera. Ako je obračunski period završen mora se platiti bez obzira što još nije istekao rok za plaćanje. Znam da to nije u redu ali se operateri tako ponašaju a niko ih ne kažnjava.
Zato je najsigurnije da se plati račun za obračunski period koji je istekao i tek onda podnese zahtev za prenos. Tako sebe štedite dodatnih zavrzlama, a taj račun svakako morate platiti kad tad
 
Inače, A1 je saopštio da uvodi Netfliks u svoje pakete čime se potencijalno gubi komparativna prednost Jetela (HBO Max dodatak). Od 18. oktobra su to uveli u Austriji, dok su 1. novembra uveli u Bugarskoj. Sledeće na redu su: Hrvatska, Severna Makedonija, Srbija i Slovenija, verovatno respektivno.

Zavisi od politike cena. Za 1275 dinara imama neograničene minute/poruke i 10GB interneta koji se prenosi 3 meseca.
I onda na to još HBO i Deezer. Realno, ova cena za mobilni paket mi je sasvim OK i bez ta dva servisa. A opet, ta dva servisa, za te pare mesečno, su mi ok i bez mobilnog saobraćaja.

Malo mi je verovatno da će kod A1 Netfliks da bude dostupan u paketu od 11eur/mesečno. Ali ajde, nadamo se :)
 
Malo mi je verovatno da će kod A1 Netfliks da bude dostupan u paketu od 11eur/mesečno. Ali ajde, nadamo se :)
Ovako je za sad u Austriji i Bugarskoj gde je Netflix ubačen u ponudu.

Austrija:
Mobilne tarife: 3 meseca Netflix Standard paket besplatno
Ekvavalent Kućnog neta, Optika, TV ili Net + TV: Netflix Standard paket tokom cele ugovorne ubaveze besplatno

Bugarska:
Mobilne tarife: 6 meseci Netflix Basic paketa besplatno uz ekvivalent naših NEO tarifa (znači netflix nije dostupan na ekvivalentu naših Klasik tarifa)
TV paketi, TV + Internet (*bitno je da je TV Usluga uključena, **Nije dostupno samo uz najjeftinije TV i Net + TV Pakete): Netflix Basic paket tokom cele ugovorne obaveze.

Videćemo kako će pristup ići na ostalim tržištima ali ne očekujem nešto previše drugačije.
 
Like I said, teško da će to biti ono što donosi odluku za promenu mreže.
3 meseca free je kao i da ga nema. Osim ako nakon toga ne bude neka povoljnija pretplata.
Basic plan je sa reklamama, ne hvala.
I opet ograničen period uz mobilne pakete. Osim ako doplata na standard paket ne bude povoljnija nego redovna kupovina.
 
Ček, odbijen mi zahtjev za prenos broja? Je li mora da bude plaćen mjesec u toku ili šta?
Stigao ti je račun za naplatu za mesec oktobar, logično je da mora biti plaćen ako već odlaziš iz mreže.
Sva dospela dugovanja moraju biti plaćena, a tekuća se ne računaju, dakle biće plaćena nakon dospelog dugovanja.
Što znači da oktobar moraš da platiš, a tekući mesec, novembar ćeš platiti kada stigne račun za taj mesec.
Gotovo sam siguran da je tako i mislim da je to sasvim ispravno..
 
Тако је, ако је формиран октобарски рачун мора да се плати а новембарски се накнадно плаћа (следећег месеца) кад се пређе у другу мрежу.
 
Ako nekome treba popust od 10% za svilanit posteljina u Vitapuru neka se javi na pm. Pretpostavljam da se ovo više odnosi na ženski deo foruma 😂
 
Тако је, ако је формиран октобарски рачун мора да се плати а новембарски се накнадно плаћа (следећег месеца) кад се пређе у другу мрежу.
Pa da ali nije bio formiran kad sam predao zahtjev, bukvalno su to uradili kao odgovor na zahtjev. Još mi nije ni stigao račun, samo u aplikaciji pokazuje dug (što se isto desilo u međuvremenu).
 
Me ne su zvali jutros(juce uvece isplatio UO) , nude 50 posto na bilo koji paket. Pozdravili smo se pa do nekog drugog puta.
 
Me ne su zvali jutros(juce uvece isplatio UO) , nude 50 posto na bilo koji paket. Pozdravili smo se pa do nekog drugog puta.
Ja bila danas da raskinem ugovor, tj da pređem na prepaid (odlučila da čekam netflix da uđe kod konkurencije pa da vidim i te pakete)...
Ova žena što radi, obeležava "lični razlozi, prevremeni raskid, isplata penala, klijent želi 50% cene" reko sestro slatka niti sam ja to tako rekla niti ćeš ti to tako da zavedeš kao zahtev :)
Uz tešku muku smo se našle oko papira, pa eto, posle 20tak godina u mreži kao postpaid, 12 godina na servisnoj promociji, ako ne pozovu, na prepaidu čekam netflix paket kod konkurencije :)

A ako sestra slatka čita, 🍻 za odnos prema korisnicima: 🫣
Što volim kad mi neko kaže dozvolite mi da završim rečenicu, a onda mene prekida na svakoj reči da mi objasni kako nisam u pravu, da nisam imala popust, da treba da platim penale i da je po svim zakonima 15 dana rok da realizuju zahtev za prelazak na prepaid... 🤣
 
Sta se desava sa mrezom u Kraljevu
Nema interneta uopste
 
Ja bila danas da raskinem ugovor, tj da pređem na prepaid (odlučila da čekam netflix da uđe kod konkurencije pa da vidim i te pakete)...
Ova žena što radi, obeležava "lični razlozi, prevremeni raskid, isplata penala, klijent želi 50% cene" reko sestro slatka niti sam ja to tako rekla niti ćeš ti to tako da zavedeš kao zahtev :)
Uz tešku muku smo se našle oko papira, pa eto, posle 20tak godina u mreži kao postpaid, 12 godina na servisnoj promociji, ako ne pozovu, na prepaidu čekam netflix paket kod konkurencije :)

A ako sestra slatka čita, 🍻 za odnos prema korisnicima: 🫣
Što volim kad mi neko kaže dozvolite mi da završim rečenicu, a onda mene prekida na svakoj reči da mi objasni kako nisam u pravu, da nisam imala popust, da treba da platim penale i da je po svim zakonima 15 dana rok da realizuju zahtev za prelazak na prepaid... 🤣

Pre neki dan sam raskinuo ugovor za Telenor Home internet paket, posle više od 6 godina. Pitala za razlog, reko' imam bolje rešenje, napisala na onaj papir "lični razlozi". Kaže, rok je do 15 dana, ali uvek bude brže. 2 dana kasnije se broj više nije video u aplikaciji. Danas stigao račun za tih 20 i nešto dana.
 
Zdravo, hvala ti na javljanju, na tvojoj lokaciji postoji prijavljena smetnja u funkcionisanju naših usluga, naše kolege su u ovom trenutku na terenu i rade na rešavanju sporne situacije, verujemo da će biti rešeno u najkraćem mogućem roku, molimo te samo za još malko strpljenja i razumevanja, dok se situacija ne reguliše. ~Nemanja
Kod mene proradilo malopre, nije bilo 4G mreže kao ni interneta.
 
Zdravo, hvala ti na javljanju, na tvojoj lokaciji postoji prijavljena smetnja u funkcionisanju naših usluga, naše kolege su u ovom trenutku na terenu i rade na rešavanju sporne situacije, verujemo da će biti rešeno u najkraćem mogućem roku, molimo te samo za još malko strpljenja i razumevanja, dok se situacija ne reguliše. ~Nemanja
Kod mene proradilo malopre, nije bilo 4G mreže kao ni interneta.

Ne znam koja je tvoja lokacija, ali ja sam krenuo iz Žarkova, preko Julinog Brda, Čukaričke padine, Sajma, Mostara, Savske, Nemanjine, Slavije, Kralja Milana i stigao do Terazija, i nije bilo neta. Takođe sam probao da se rekonektujem na mrežu (mobile data on/off) i da restartujem telefon.

S obzirom da je problem prijavljen i u Kraljevu, rekao bih da su imali izazov na našoj lokaciji (R. Srbija), dok je na svim drugim lokacijama (Češka, Mađarska) internet možda nesmetano radio.

😁
 
Ovo im je verovatno generička poruka...
 
Ja sam danas jedno 10-tak minuta, na telefonu imao natpis "Emergency cals only"! Bio je nakacen na Yettel mrezu ali kao da kartica nije mogla da se prijavi na mrezu.
 
Koliko yettelu treba da osvezi stanje za internet? Na postpaidu? U aplikaciji ili cemu god je brze? I jel zna neko jel moguće da je u 100tinu MB zaokruživanje MB?
 
Ljudi, kada je Telenor Norway kupio Mobi 63 za 1,513 milijardi evra, kada ste videli napredak i da mreža ide ka bolje? (Pitam zato što Kada bismo mogli očekivati kvalitet Emirates Telecommunication Group u Yettel mreži)?
 
Nazad
Vrh Dno