Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024)

Treba mi da instaliram dve Yettel aplikacije na istom telefonu za dva različita broja, za koje su vezani dva posebna računa. Probao Parallel Space, 2Face, Multiple Accounts, Clone app... ništa. Neke uopšte ne vide Yettel apk, verovatno jer ne dozvoljava virtuelno pokretanje, neke ga vide, ali kad krenem u kloniranje ne može. Globatel je gospodska aplikacija što se toga tiče, jer dozvoljava logovanje sa različitim nalozima.
Ima li neko neki predlog? Hvala.
 
Plaćao sam sa više banaka u KM (BAM) valuti, OTP knjiži kako treba po fiksiranom kursu (testirao sam više puta), UniCredit takođe, Erste takođe.

Yettel kartica mi još nije stigla da testiram, ali ne verujem da je to toliko teško popraviti sa njihove strane.

Definitivno si u pravu da to nije u skladu sa njihovim OUP:
Pogledajte prilog 487552
Meni ne, ja sam malo-malo preko Drine i svako placanje ako ide po kursu oko 120RSD za EUR. Konvertovao sam par puta RSD u EUR da vidim kako skida i nema razlike. U sustini kad je placanje 1KM = 61RSD
 
Meni ne, ja sam malo-malo preko Drine i svako placanje ako ide po kursu oko 120RSD za EUR. Konvertovao sam par puta RSD u EUR da vidim kako skida i nema razlike. U sustini kad je placanje 1KM = 61RSD

Mi pričamo o kursu BAM->EUR, a ne EUR->RSD. Ti imaš duplu konverziju BAM->EUR->RSD.
 
Ako placas u Bosni kojom logikom nemas duplu konverziju? Jedino ako vec imas EUR-e na racunu. Ja sam naveo oba primjera placanja gdje mi je kurs 120+ kod OTP banke.

Naravno da imaš duplu konverziju. Samo, nije priča uopšte o tome. Priča je o situaciji kada imaš EUR na računu i BAM/BGN se konvertuje samo u EUR i nema dalje konverzije u RSD. U tvojoj situaciji je 1,9558 BAM = 1 EUR = 120 RSD što mu dođe 1 BAM = 61.2 RSD i to je ispravno po OUP OTP banke. U situaciji kod Yettel Bank bi po OUP isto moralo biti 1,9558 BAM = 1 ЕUR, međutim nije nego je u rasponu od 1,94 do 1,95 BAM u zavisnosti od datuma za 1 EUR što nije saglasno sa OUP Yettel Bank. Dalja konverzija u RSD je potpuno irelevantna u celoj priči.
 
Poslednja izmena:
Naravno da imaš duplu konverziju. Samo, nije priča uopšte o tome. Priča je o situaciji kada imaš EUR na računu i BAM/BGN se konvertuje samo u EUR i nema dalje konverzije u RSD. U tvojoj situaciji je 1,9558 BAM = 1 EUR = 120 RSD što mu dođe 1 BAM = 61.2 RSD i to je ispravno po OUP OTP banke. U situaciji kod Yettel Bank bi po OUP isto moralo biti 1,9558 BAM = 1 ЕUR, međutim nije nego je u rasponu od 1,94 do 1,95 BAM u zavisnosti od datuma za 1 EUR što nije saglasno sa OUP Yettel Bank. Dalja konverzija u RSD je potpuno irelevantna u celoj priči.
Ok, moja greska. Nisam dobro razumio.
 
Treba mi da instaliram dve Yettel aplikacije na istom telefonu za dva različita broja, za koje su vezani dva posebna računa. Probao Parallel Space, 2Face, Multiple Accounts, Clone app... ništa. Neke uopšte ne vide Yettel apk, verovatno jer ne dozvoljava virtuelno pokretanje, neke ga vide, ali kad krenem u kloniranje ne može. Globatel je gospodska aplikacija što se toga tiče, jer dozvoljava logovanje sa različitim nalozima.
Ima li neko neki predlog? Hvala.
Napraviš još jednog korisnika na Android OS, i onda tamo instaliraš opet aplikaciju.
 
Da li ja to dobro čitam da ovo iz opštih uslova znači da ako kupujem Yettel-ovom karticom na TEMU u RSD, a imam 0 EUR na računu, da će mi konvertovati zaduženje iz RSD u EUR, pa onda nazad iz EUR u RSD (kao što npr. radi Alta banka) ili sam ja to loše protumačio?
 

Prilozi

  • OUP-Yettel.png
    OUP-Yettel.png
    30.2 KB · Pregleda: 27
Da li ja to dobro čitam da ovo iz opštih uslova znači da ako kupujem Yettel-ovom karticom na TEMU u RSD, a imam 0 EUR na računu, da će mi konvertovati zaduženje iz RSD u EUR, pa onda nazad iz EUR u RSD (kao što npr. radi Alta banka) ili sam ja to loše protumačio?

Ja sam kupovao MasterCard kreditnom (ne debitnom) Yettel Bank i skinuto mi je tačno u dinarima koliko je i bila cena na Temu. Debitnom nisam, ali bi trebalo da je isto.
 
To je objašnjeno bukvalno u pasusu OUP koji se nalazi odmah posle teksta sa slike. Obavezuju se da će u slučaju da inostrani trgovac inicira transakciju u RSD zadužiti račun za tačan iznos.
 
Uplaćeno je pre pola sata promotivnih 500 din i nekome ko nema postpejd ugovor sa Yettelom, i to uz opis Mobi banka Yettel pogodnosti, haha, pa eto i zvaničnog razrešenja te situacije, ko prati. Ostaje da ne postoji garancija da će vam dozvoliti da potpišete benefit izjavu, to po svemu sudeći zavisi od toga na koga naletite, ali, ako uspete da potpišete, izgleda da bez problema dobijate pogodnosti. To mi i ima smisla, jer bi neposlovno bilo sa njihove strane da ne ispune potpisano, iako očigledno radnicima sugerišu da to ne nude onima koji nemaju postpejd ugovor.
 
Zbog smanjenja kamate na štednju po viđenju došlo vreme da prebacim neka sredstva iz yettela.
Sa tekućeg pokušao 300.000 din da prebacim na moj račun u drugoj banci i dobio grešku da ne mogu zbog nekog limita.
Je l to negde mogu sam da povećam taj limit ili moram da zovem kontakt centar?
 
Hvala, našao sam čim sam napisao poruku ovde. Istina našao na starom online (mobi bank) lična podesavanja -> dnevni limiti

Inače, provizije nema (bankmax) na prenos 300.000 din al ako stavite samo dinar više provizija je 600 din, tj 0,2%
Ali ništa vas ne sprečava da pošaljete više puta po 300K bez provizije
 
Provizije nema (bankmax) na prenos 300.000 din al ako stavite samo dinar više provizija je 600 din, tj 0,2%
Ali ništa vas ne sprečava da pošaljete više puta po 300K bez provizije
Tačno, ali to nije ograničenje banke, već instant platnog prometa po nalogu do 300k pa samim tim možeš da ponoviš više puta. Preko toga idu u RTGS pa se zato primenjuje druga tarifa.
 
Samo da javim da su kartice došle (i to poprilično brzo), evo ga timeline:

Otvaranje računa - 27.03. (Lite koji je prebačen isti dan na Max preko aplikacije)

Mejlovi da su kartice poslate - 07.04.

Kartice u sandučetu, doduše u jednoj koverti - danas 10.04.

Prijatno sam iznenađen, mislio sam da ću ih dobiti tamo negde pred kraj meseca, a ovo je tačno 14 dana od otvaranja računa.
 
Možeš, do 20M, u aplikaciji.
Kad su ovo promenili?
Pisao sam ovde u temi kako sam se u januaru obrukao, reko' bez brige, prebacujem pare dok smo još kod javnog beležnika,.... Aplikacija primi promenu, ali nisam mogao da napravim transakciju, jer je preko limita. Preko sat vremena i nekoliko poziva call centru, pa mi odobre jednokratno povećanje, u trajanju od 3h, ali sada aplikacija nije htela da prihvati ručnu promenu, koju sam opet morao da napravim. Seli u kafić pored, nekoliko kafa i još više izvinjenja kasnije sam uspeo da prebacim novac.
 
Kad su ovo promenili?
Ako me sećanje služi, ubrzo nakon što su pustili novu aplikaciju. Konkretno, postavio sam ga relativno skoro preko web-a Mobi banke pa može i tamo.
 
Uplaćeno je pre pola sata promotivnih 500 din i nekome ko nema postpejd ugovor sa Yettelom, i to uz opis Mobi banka Yettel pogodnosti, haha, pa eto i zvaničnog razrešenja te situacije, ko prati. Ostaje da ne postoji garancija da će vam dozvoliti da potpišete benefit izjavu, to po svemu sudeći zavisi od toga na koga naletite, ali, ako uspete da potpišete, izgleda da bez problema dobijate pogodnosti. To mi i ima smisla, jer bi neposlovno bilo sa njihove strane da ne ispune potpisano, iako očigledno radnicima sugerišu da to ne nude onima koji nemaju postpejd ugovor.
Pošto si se ti interesovao i za moj slučaj u vezi prelaska na Max i benefita u vezi s tim evo da pitvrdim da je i meni danas legla (nadam se samo prva rata😉) od obećanih 5k.🤗
 
Je l imaju yettel bankomati evre da isplate? Da li podizanje novca sa drugih bakomata bez naknade vazi i za eure?
 
Račun otvoren 4. marta. Obaveštenje 24. marta dana da su kartice poslate. I dalje ništa.
 
Račun otvoren 7. marta, 31. marta kartice stigle, nisu ni promenjene u status poslate.

Ovlašćeno lice 19. marta, kartice stigle oko 5. aprila.

Račun otvoren 4. marta. Obaveštenje 24. marta dana da su kartice poslate. I dalje ništa

Prošlo je mesec dana - rok za isporuku kartica po ugovoru koji si potpisao sa njima, zovi ih pa ce da ti iniciraju nove, ako hoćeš mogu da ti stignu i u Yettel prodavnicu.
 
Preneo sam tu informaciju drugarici, pa evo šta me sad pita: da li je izdavanje kartica obavezno? Da li bi možda mogla da se izda samo Dina ili nijedna? Navodno joj dodatne kartice ne trebaju, mada rekao sam joj da nije loša investicija ako bude opet neki keš-bek, haha. A i čini se da je ovde sve automatizovano, ne znam da li se uopšte potpisuju odvojeni ugovori/zahtevi za kartice.
 
Čini se da je ovde sve automatizovano, ne znam da li se uopšte potpisuju odvojeni ugovori/zahtevi za kartice.
U tome je cela suština. Jedino što se potpisuje je zahtev za otvaranje računa i eventualno benefit izjava. Ovlašćenje za prenos zarade nije neophodno, jer poslodavac može i bez njega da prebaci platu.
Da li je izdavanje kartica obavezno?
Jeste.
Da li bi možda mogla da se izda samo Dina ili nijedna?
Ne može nijedna. Samo Dina uz Lite, a prelaskom na Max se automatski inicira Master.
Navodno joj dodatne kartice ne trebaju, mada rekao sam joj da nije loša investicija ako bude opet neki keš-bek, haha.
Ako neće, ne mora da je aktivira, ali prosto glupo je sebe da ograničava bez rezervnog rešenja. Meni recimo nije palo na pamet da terminal u Amanu odbija beskontaktnu Dinu iz prve serije pošto mi Rajfajzenova prolazi pa sam očitao Master na GPay, a eto i razloga više da ima obe. Majci danas stigla nova Dina, ima tanju magnetnu traku od moje pa ću videti kako se ponaša na istom terminalu i da li ima razlike.
 
Poslednja izmena:
Jasno, jasno, ima ona obe sa paketom Bank MAX, to samo po tebi nije sporno, nego se pitanje odnosilo na ovlašćenje: postoji li mogućnost da ovlašćena osoba ne dobije nijednu karticu (jer joj ne treba, razlog tog ovlašćena bila bi povlačenja sredstava sa računa po potrebi, valjda dobro mislimo da bi ovlašćena osoba svojim mobilnim bankarstvom slobodno mogla da prebacuje novac sa drugaričinog računa na svoj ili neki drugi) ili makar samo Dinu (da ne plaća MasterCard, ako se već ne bi koristila). Tu ne znam šta se tačno potpisuje prilikom davanja ovlašćenja, ali pretpostavljam da je isto kao za otvaranje računa, kako si i ti rekao: jedan ugovor/zahtev koji automatski pokriva sve.
 
Nazad
Vrh Dno