Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024)

Meni su dali da kupim evre za 117.3 pre nekih mesec dana. Opet zavisi od iznosa. Što više biće bolji kurs.
 
Rade li svima push notifikacije kako treba? Meni su na starom telefonu momentalno stizale prije e-maila ali na novom ne dolaze uopšte, upaljene su, stavljen limit 1 din na transakcije, palio gasio..
 
Nekada stignu odmah, nekada kasne. Moje iskustvo je tako. Ne samo app notifikacije vec i mejlovi o transakcijama. Ono sto mi se desilo pre neki dan je da je notifikacija o transakciji stigla u 1:30 iza ponoci (tada je i odradjena transakcija) ali datum transakcije je bio prethodni dan 😂
 
Do telefona je, i od raifa ne stižu odmah samo da provalim zašto jer je sve ok podešeno
 
@No_LiMiT Google Play usluge obezbeđuju notifikacije za Rajfajzen (a u kontekstu verzije sa AppGallery najverovatnije HMS), dok Yettel bez njih ne može ni da se pokrene. Obriši keš i privremene podatke od njih pa vidi da li je to rešilo problem.
 
Za EPSov račun na klik jel unosim ceo poziv na broj ili ne, pošto se svaki mesec menja sad?
Ne mogu da se izmene podaci trajnog naloga, a to svaki ogranak isporučuje banci. Konkretno, za sad ne plaćam po trajnim nalozima zbog te bojazni, jer poslednje 4 cifre su nule kao i obično, a na redovnom računu promenjene. Pritom, u Rajfajzenu ne plaćam proviziju pa mi je to pitanje rešeno.
 
Evo ja sam platio na klik EPS račun, zaboravio sam da su uveli tu promenu pa nisam ni razmišljao da može ispasti problem. Kliknuo u petak popodne, yettel u ponedeljak ujutru realizovao plaćanje, na EPS sajtu i dalje stoji da dugujem (sad je utorak popodne). Javim da l je prošlo narednih dana
 
Zapravo, u Beogradu EPS i dalje šalje račun sa pozivom koji se završava na 0000, u ostatku Srbije su uveli da bude mesec i godina, u Beogradu još uvek ne.
 
Zapravo, u Beogradu EPS i dalje šalje račun sa pozivom koji se završava na 0000, u ostatku Srbije su uveli da bude mesec i godina, u Beogradu još uvek ne.

Kod mene je 000 na kraju (Beograd).

No, moguće da promena poziva na broj kod obične uplatnice neće uticati na račune na klik. I kod Infostana i kod EDB-a poziv na broj kod računa na klik je broj pretplatnika, a ne poziv na broj koji stoji na uplatnici koja stigne sa računom.
 
Sad se i na EPS portalu vidi da su prošle uplate. Dakle, koristio sam plati na klik, bez izmena poziva na broj, platio sam kako god da je stiglo u app
 
Otvorio sam opet Lite račun u Yettel Banci, zna li neko koliko se čeka za dostavu Dine trenutno?

Vidim da je jedan korisnik napisao da mu je trebalo 21. dan, drugi da je trebalo 35 dana - dakle iskustvo varira.
 
Ja sam otvorio račun 4.marta,još nisu stigle kartice. Došlo mi je obaveštenje da su poslate pre 3 dana
 
Ja sam otvorio racun 19. februara, stiglo mi je na mail i u aplikaciji da su kartice poslate 5. marta ali do dan danas nisu stigle, pre neki dan sam ih zvao pa su blokirali kartice i radice nove, sreca sto imam i Rajfajzen pa mi nije hitno. Sto se tice benefita 500x10, preko maila sam dobio informaciju da leze do 10. u mesecu (tako je i bilo u mom slučaju). Jel imate opciju kad idete na izvode "posalji overene izvode"? To im stoji na video tutorijalu da postoji a ja u aplikaciji to nemam.
 
Meni IPS plaćanje ne radi koji god kod skenirao, neki i pročita ali ne plati, izbaci grešku. RF iste te plati bez problema.
 
ja bukvalno prebacim pare na iRacun samo da bih platio racune IPS-om k'o covek :)
 
Ne placam nesto mnogo, ali ono standardno tih par racuna mesecno i nikada nisam imao problem.
 
Za EPSov račun na klik jel unosim ceo poziv na broj ili ne, pošto se svaki mesec menja sad?
ako imaš polje za poziv na broj, naravno unosiš ceo, s tim da
1) prvo postoji "model" to je 97
2) poziv na broj ima format CC-XNNNNNNNNNN-GGMM
X je kod mene 0 (zasad)
N je naplatni broj (drugi broj na računu) (10 cifara)
G godina (25) za 2025. znači 00-99
M mesec (01,02,03,04,05,06,07,08,09,10,11,12)
CC je kontrolna suma za koju možeš naći kalkulator po modelu 97 na internetu napr. "https://www.cekos.rs/kontrolni-broj-modul-97"
primer: 020019170682501 i dobiješ CC=84 znači
MODEL=97 POZIV_NA_BROJ=84020019170682501 ili 84-02001917068-2501 (crtice ne utiču na CC,a ni na poziv na broj u elektronskom obliku).
Ako broj modela nije unesen, neće se vršiti kontrola poziva na broj. (CC služi da spreči greške u pozivu na broj).
Ja za sada plaćam po starom GGMM=0000 pa mi je CC, odnosno ceo poziv na broj uvek isti, nisam siguran još jer šta ako se zaboravim pa uplatim po prethodno memorisanom pozivu na broj i ode na pogrešan mesec ?
 
Za EPSov račun na klik jel unosim ceo poziv na broj ili ne, pošto se svaki mesec menja sad?
Kod mene (Senta) je bio:
stari poziv na broj pre 6/2024 : CC-YYY-XEEEEEEEEEE-000 , E je bio ED broj , Y=nepoznato polje(broj) , CC se ne menja
poziv na broj 6-12/2024 : CC-XNNNNNNNNNN-0000 , N je naplatni broj , X= nepoznato polje(broj) , CC se ne menja
poziv na broj uključno od 1/2025: CC-XNNNNNNNNNN-GGMM, G=zadnje 2 cifre godine , M= broj meseca (2 cifre) , CC se menja svakog meseca
 
Trebalo bi ove detalje prebaciti u drugu temu, ali X ti je fiksno nula. Smatra se da su naplatni brojevi (ili ED po starom) jedanaestocifreni, iako su mahom desetocifreni. Ranije YYY (i dalje važi za Beograd) bio ti je geografski kod po nekoj internoj shemi (nije tipa 011 za Beograd, nego nešto njihovo, ali uvek isto). Ostalo si objasnio. Što se tiče knjiženja, koliko sam upućen, i dalje nema problema sa starim pozivom na broj (krajnje 0000), a čak mi ima smisla da zauvek i ostane tako. Suština novih poziva na broj je da se izbegne neželjeno knjiženje na najstarije zaduženje (detalji ovde), ali svakako ima smisla da je onima koji redovno izmiruju obaveze i nemaju spornih potraživanja dostupna i ta opcija. Mada i nije neka frka, kad već sve može ručno da se izračuna.
 
Pokušavam drugu da pomognem da doda karticu na pametni sat, Galaxy Watch 7. POkrene se novčanik na telefonu, postoji opcija "dodaj na sat". Unese istu karticu koju već koristi na dva telefona. Prihvati uslove, a onda izađe da kartica nije mogla biti dodata. Ne kaže se ni kako ni zašto. Samo da se kontaktira banka. Imao neko nešto slično?
 
Pokušavam drugu da pomognem da doda karticu na pametni sat, Galaxy Watch 7. POkrene se novčanik na telefonu, postoji opcija "dodaj na sat". Unese istu karticu koju već koristi na dva telefona. Prihvati uslove, a onda izađe da kartica nije mogla biti dodata. Ne kaže se ni kako ni zašto. Samo da se kontaktira banka. Imao neko nešto slično?
Jel ubacivao neko kartice Yettel banke u Google Pay na smart watch-u? Samsung je u pitanju. Za kreditnu mi traži da pozovem banku da potvrdim identitet, a debitnu uopšte ne prihvata. Kad sam ubacivao kartice u Google Pay na telefonu (isto Samsung), nije bilo potrebe za poziv, stigao mi je bio samo sms kod.
Zvao danas, aktivirao obe kartice telefonom. Prijatno iznenađen da je moglo u nedelju. Za debitnu karticu je bio problem zato što je bila prijavljena/sačuvana na 10+ servisa. Agent mi je rekla da je politika Mastercarda da digitalni novčanici moraju biti u prvih 10 prijavljenih servisa. Pošto sam imao samo 10, dao sam joj dozvolu da obriše jedan, zatim sam ponovo uneo karticu u Google Pay na smart watchu i zatim je ona odobrila. Eto, ako neko ima nekad problem prijavljivanja kartice u digitalne novčanike, da zna da je ovo moguć razlog odbijanja. Nakon što izbrišete ili vam agent izbriše sačuvane kartice sa nekog sajta, možete ubaciti karticu u digitalni novčanik, a zatim ponovo dodati karticu na tom sajtu, ukoliko želite.
 
Imaju očigledno problem sa poslednjim kontingentom kartica, nisi jedini. Meni je isto tako danas stigao MasterCard (nakon samo 14 dana, mada Dinu već imam) bez najave, pa sam ih zvao da mi promene status kako bi mogla da se aktivira, što je i učinjeno dva sata nakon poziva. Pritom znam za još neke slučajeve isto od danas. S druge strane, drugarici koja je isti dan kad i ja promenila paket stiglo je obaveštenje da je kartica izrađena i poslata, ali nije joj stigla.
 
Jel vam se naplaćuje naknada za sms servis svakog meseca a da su pritom isključene sms notifikacije? Ili to nema veze sa tim?
 
Nikada mi ništa nije naplaćeno i imam aktiviran samo push. Proveri podešavanja i na Mobi banka web-u.
 
Nazad
Vrh Dno