Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024)

Malopre sam i ja zvao kol centar, rekli su da nema nikakvih uslova, samo se ode u njihovu "filijalu", spomene benefit , i dobija se narednih 10m po 500din
Bio sam do filijale, uslov je da imate neku uslugu na svoje ime u yettelu, poput postpaid broja, interneta, televizije i slicno.
 
Pa ja sam cekao karticu bukvalno 10 dana,to sve zavisi kako zapadne kome,zena je cekala oko 20 dana,
Da li se na bankmax racunu naplacuje neka provizija pri kupovini na Aliexpressu?
Vec neko vreme primecujem da mi na racunu s vremena na vreme nedostaje po 20+ dinara.
Jedino sto po nekada kupujem na Aliexpressu ali kada kupim onda zapisem stanje na racunu i posle nekog vremena mi nedostaje 20+ dinara sa racuna.
Naravno kada odem u transakcije tih 20+ dinara se ne vidi da su negde otisle samo na stanju se vidi da nedostaje.
ako nemas eure to ti je zbog kursa.
Bio sam do filijale, uslov je da imate neku uslugu na svoje ime u yettelu, poput postpaid broja, interneta, televizije i slicno.
A jel to vazi i za stare korisnike ili samo nove?
 
Zar ta razlika zbog kursa nije odmah obracunata pri placanju predmeta kupovine?
 
Bio sam do filijale, uslov je da imate neku uslugu na svoje ime u yettelu, poput postpaid broja, interneta, televizije i slicno.
A ja opet, (ohrabren komentarima na ovom forumu) danas otišao ponovo i to u poslov. bez bank. savetnika i bez problema i uslovljavanja potpisao neku Izjavu o benefitu. Rekli mi, kad stigne prva plata/penzija stiže i prvih 500d.
Što bi rekli, sve zavisi od toga na koga naletiš.
A i dok benefit ne legne ništa nije sigurno...
 
Da li se na bankmax racunu naplacuje neka provizija pri kupovini na Aliexpressu?

Ne.

Zar ta razlika zbog kursa nije odmah obracunata pri placanju predmeta kupovine?

Ne. Rezerviše se iznos po srednjem kursu NBS, a onda se kod knjiženja primenjuje prodajni kurs banke. Otuda razlika. Savet je da kada kupuješ u stranoj valuti, uvek imaš EUR na računu da pokriješ iznos plaćanja. Kurs u menjačnici aplikacije (trenutno 118.65) je povoljniji nego prodajni kurs banke (trenutno 119.83). Najpovoljnije je da zameniš keš u menjačnici koja ima dobar kurs (trenutno oko 117.4) i uplatiš evre na bankomatu. U kojoj valuti kupuješ na Aliexpressu?
 
Na zalost nemam mogucnost da uplatim na bankomat jedino da kupim evre preko aplikacije.
A zasto se ta razlika ne vidi u transakcijama?
 
Na zalost nemam mogucnost da uplatim na bankomat jedino da kupim evre preko aplikacije.
A zasto se ta razlika ne vidi u transakcijama?

Kada transakcija pređe iz <na čekanju> u <izvršene>, odnosno kada se proknjiži, tada se promeni iznos transakcije. Ne dobija se obaveštenje. Tako je kod svih banaka.
 
Hvala na objasnjenju.
Da li je bolje na Aliexpressu odabrati za valutu dinare,evre ili dolare i kupovati u toj valuti?
 
Kada odabereš dinare, proknjižiće se bez dodatne konverzije, tako je po opštim uslovima pa ti izračunaj da li ti je tako isplativije, pošto već nisi u mogućnosti da koristiš uplatne bankomate.
 
Hvala na objasnjenju.
Da li je bolje na Aliexpressu odabrati za valutu dinare,evre ili dolare i kupovati u toj valuti?

Najbolje USD, jer je USD originalna valuta Aliexpressa. Kurs USD->EUR Mastercarda je bolji od kursa USD->EUR koji računa Aliexpress.
Kada odabereš dinare, proknjižiće se bez dodatne konverzije, tako je po opštim uslovima pa ti izračunaj da li ti je tako isplativije, pošto već nisi u mogućnosti da koristiš uplatne bankomate.

Hm. Zar nije bilo ranije reči da Aliexpress svakako naplaćuje u USD iako se izabere RSD kao valuta? (Na Temu je drugačije, on naplaćuje u RSD)
 
Problem mi je sto zivim na selu a bankomati su u gradovima.
Meni i jesu odabrani dolari samo sto imam dinare na racunu,cak mi se cini da sam jednom imao i dolare na racunu ali mi ipak nije naplaceno u njima.
 
Problem mi je sto zivim na selu a bankomati su u gradovima.
Meni i jesu odabrani dolari samo sto imam dinare na racunu,cak mi se cini da sam jednom imao i dolare na racunu ali mi ipak nije naplaceno u njima.

Kartična plaćanja u svim stranim valutama se uvek naplaćuju u EUR, po kursu Mastercard-a iz valute plaćanja u EUR, bez obzira da li imaš valutu plaćanja na računu. Ako imaš EUR na računu, naplata ide u EUR, ako nemaš EUR na računu ide dodatna konverzija iz EUR u RSD, koja se knjiži po prodajnom kursu banke.
 
Problem mi je sto zivim na selu a bankomati su u gradovima.
Meni i jesu odabrani dolari samo sto imam dinare na racunu,cak mi se cini da sam jednom imao i dolare na racunu ali mi ipak nije naplaceno u njima.
Dolari su osnovna valuta na visa karticama,na master euri.
 
Poslednja izmena:
A jel to vazi i za stare korisnike ili samo nove?
Nemam pojma. Nisu bas upoznati sa kampanjom, pa je tad citala "uslove" i rekla mi to.
A ja opet, (ohrabren komentarima na ovom forumu) danas otišao ponovo i to u poslov. bez bank. savetnika i bez problema i uslovljavanja potpisao neku Izjavu o benefitu. Rekli mi, kad stigne prva plata/penzija stiže i prvih 500d.
Što bi rekli, sve zavisi od toga na koga naletiš.
A i dok benefit ne legne ništa nije sigurno...
Pisalo je na papiru o benefitu?
 
Svašta baš sa ovom pričom oko benefita, očigledno ne znaju ni oni šta je istina, ali super je što je Pera-kojot na kraju uspeo da se prijavi. I ja mogu da potvrdim da je pored mene zahtev uspešno podnela i drugarica koja nema ništa drugo u Yettelu. Sad, naravno, možda taj zahtev može i da bude odbijen, u to već nisam siguran, ali ostaje da vidimo.

Meni se, inače, danas dokumentacija na Mobijevoj aplikaciji neznatno izmenila, pa je sad DOC sa šablonom benefit izjave zamenjen skeniranim PDF-om sa mojim potpisom. Osim toga, dodat je još jedan dokument sa zahtevom za promenu paketa, na kom stoji da novi paket počinje da važi od narednog meseca. Tako da je donekle kontradiktorno, jer u benefit izjavi piše počev od dana potpisivanja, ali dobro, ne žuri mi se svakako.
 
@rovello to je zato što je zahtev za promenu paketa iniciran na starom sistemu od strane Yettel radnika ili preko Mobi web, dok Yettel aplikacija i web ubrzo menjaju paket.
 
Shvatam, ali čudno mi je što postoji kontradiktornost u dokumentima koje sam potpisao. Ne čini mi se da je to baš regularno, ali eto, kao što već rekoh, ne smeta mi. U svakom slučaju, zanimljivo je pitanje i šta bi se desilo kad bih sad ručno promenio paket preko aplikacije. Ne bih ipak čačkao, ali priznajem da sam u iskušenju, čisto iz radoznalosti, da vidim da li bi se to kosilo sa zahtevom iz poslovnice, da li bih izgubio benefit... Povezano pitanje je i može li benefit naknadno da se traži. Ako da, onda onaj kome se žuri može prvo da promeni ručno paket preko aplikacije, pa da ode u poslovnicu samo po benefit.
 
U principu može i da se potpiše samo izjava, ostane na Lite pa onda iz aplikacije inicira promena na Max kada se benefit aktivira.
 
Prošao sam opet kroz skorašnje poruke, i vidim da je to zapravo već potvrđeno, budući da je Pera-kojot baš tako i uradio. Danas nisam odmah povezao ko je tačno šta pisao, odnosno da su ove dve poruke od iste osobe, tako da mi je pitanje ispalo suvišno.

Na Max paket prešao preko app pre neki dan i odmah mi bio dostupan bez odlaska u pos. i bilo kakvog potpisivanja novog ugovora.
A ja opet, (ohrabren komentarima na ovom forumu) danas otišao ponovo i to u poslov. bez bank. savetnika i bez problema i uslovljavanja potpisao neku Izjavu o benefitu. Rekli mi, kad stigne prva plata/penzija stiže i prvih 500d.

Prvo je, dakle, promenio paket preko aplikacije, pa onda neki dan kasnije potpisao benefit izjavu. Još da mu/nam uplate, i biće jasno da (li) su sve opcije moguće, ali ne očekujem stvarno probleme po tom pitanju.
 
Kapiram da potpisivanjem te izjave ne stičeš pravo već iniciraš postupak provere uslova za benefit a čim se pominje Yettel DOO u izjavi logično je da će benefit dobiti samo onaj ko je u bazi korisnika i banke i provajdera.
 
Izgleda da si u pravu. ☹️
No, videću kad legnu prva primanja.
 
Poslednja izmena:
Da, da , potvrdjeno mi je i danas da ipak mora kod yettela da se ima neka usluga. S tim da nisam kod njih, ne mogu da iskoristim tu kampanju.

Interesuje me kad se orocava stednja po vidjenju jel se racuna i taj dan orocenja (zakljucno) na kraju meseca kada se pripisuje kamata?

I jos nesta, ako se npr danas(06.03) kreira partija od 100k rsd, sta se desava ako iduceg meseca (npr 15.04.) dodam jos 10.000rsd ili oduzmem, menja se automatski datum zaduzenja za celokupni iznos ? I jel se do tog datuma (15.04) kada je uplaceno/isplaceno racuna iznos koji je bio, pa se nakon toga nastavlja sa racunanjem iznosa koji je trenutni?
 
kamata na kamatu je, i nema nikakvog orocavabja, za oba iznosa, ako je 100k tu od 6 onda od 6 do 31 za tih 100k a za sledeci mesec se 100k plus kamata racuna od 1-30 a 10k od 15-30 a ako oduzmes onda se samo racuna manja kamata posto je manji novac al ako je lezalo do 15. 100k onda skines 10k 15. do 15 se racuna sa 100k+kamatom a od 15-30 se racuna 40k+kamata
 
  • Like
Reagovanja: s5p
kamata na kamatu je, i nema nikakvog orocavabja, za oba iznosa, ako je 100k tu od 6 onda od 6 do 31 za tih 100k a za sledeci mesec se 100k plus kamata racuna od 1-30 a 10k od 15-30 a ako oduzmes onda se samo racuna manja kamata posto je manji novac al ako je lezalo do 15. 100k onda skines 10k 15. do 15 se racuna sa 100k+kamatom a od 15-30 se racuna 40k+kamata
Korektno racunanje od strane yettela.
Po takvoj racunici, nema smisla otvarati vise partija, dovoljna je jedna partija? Jer se svaka promena individualno racuna.
 
u principu da nema razloga za druge, evo ti konkretno kako je meni izgledalo
 

Prilozi

  • Screenshot_1.png
    Screenshot_1.png
    37.9 KB · Pregleda: 59
  • Like
Reagovanja: s5p
Kapiram da potpisivanjem te izjave ne stičeš pravo već iniciraš postupak provere uslova za benefit a čim se pominje Yettel DOO u izjavi logično je da će benefit dobiti samo onaj ko je u bazi korisnika i banke i provajdera.
Izgleda da si u pravu. ☹️
No, videću kad legnu prva primanja.
Da, da , potvrdjeno mi je i danas da ipak mora kod yettela da se ima neka usluga. S tim da nisam kod njih, ne mogu da iskoristim tu kampanju.
Slažem se da bi tako bilo logično, ali fora je što to ne piše eksplicitno u izjavi, a u ranijim promocijama ovog tipa su potvrđeno davali svima, iako je zvanično bilo namenjeno Yettelovim korisnicima. Kad se to uzme u obzir, svakako ne bih unapred odustajao od priče. Sem toga, ko se odluči na prebacivanje plate, svejedno mu je, ne košta ga da traži da potpiše, šta god mu rekli. Bolje potpisati, pa biti odbijen, nego propustiti priliku, zar ne. Pošto vrlo očigledno ni sami nisu sigurni šta je istina, jedina potvrda je da se potpiše i sačeka ishod.

Po takvoj racunici, nema smisla otvarati vise partija, dovoljna je jedna partija?
Glavna ideja različitih partija su u suštini različite svrhe štednje, npr. jedan račun za letovanje, drugi za auto i slično. To im je kao objašnjenje sa sajta.
 
Drugarica i ja danas dobili mejlove o izvodima. Njoj kulturiška poslali pdf izvod, kao što to rade sve ostale banke, još u mejlu piše da je izvod za februar u prilogu. A meni ono njihovo standardno, da mogu da preuzmem izvode. Ona nikada od njih nije zahtevala tu uslugu. I kako sad oni odlučuju kom će ovako a kom će onako? Još jedan, kako ono bi, izazov? Svakako mogu da preuzmem izvod, naravno, ali bi mi bilo drago da je i meni u mejlu, obzirom da čuvam svaki njihov mejl od otvaranja računa. Ostale banke koliko vidim nemaju taj problem.
 
Da li ti je uopšte aktivno slanje na mejl? Kada uđeš u spisak izvoda, gore imaš točkić/zupčanik, na kom je to podešavanje. Konkretno ti se tad otvaraju "Podešavanja izvoda", u okviru kojih postoji "Generiši moj mesečni izvod" kao jedino podešavanje. I tu su dve opcije: obavezno aktivna "U mobilnoj aplikaciji" i podrazumevano neaktivna "Mejlom".
 
Vrh Dno