Stiglo ažuriranje aplikacije od subote, u kome apsolutno nisu napisali šta je novo. To QR prijavljivanje na web i dalje ne vidim, ali u obaveštenjima imam i Yettel bank notification channel. Veoma maštovit naziv, a obaveštenja od značaja i dalje spadaju pod razno...
Komično mi je bilo i to što kad aplikacija nije radila u subotu, poruke o greškama su izlazile na engleskom sa greškom o povezivanju, koje uopšte nisu bile vezane za samu banku. A oni za nekoliko dana ubijaju sve staro , zdraviju granu na kojoj sede.
Neka je sa srećom. Valjda tamo bar neko zna šta radi.
Komično mi je bilo i to što kad aplikacija nije radila u subotu, poruke o greškama su izlazile na engleskom sa greškom o povezivanju, koje uopšte nisu bile vezane za samu banku. A oni za nekoliko dana ubijaju sve staro , zdraviju granu na kojoj sede.
Neka je sa srećom. Valjda tamo bar neko zna šta radi.