Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024)

Stiglo ažuriranje aplikacije od subote, u kome apsolutno nisu napisali šta je novo. To QR prijavljivanje na web i dalje ne vidim, ali u obaveštenjima imam i Yettel bank notification channel. Veoma maštovit naziv, a obaveštenja od značaja i dalje spadaju pod razno...
Komično mi je bilo i to što kad aplikacija nije radila u subotu, poruke o greškama su izlazile na engleskom sa greškom o povezivanju, koje uopšte nisu bile vezane za samu banku. A oni za nekoliko dana ubijaju sve staro , zdraviju granu na kojoj sede.
Neka je sa srećom. Valjda tamo bar neko zna šta radi.
 
  • Like
Reagovanja: uji
koja je verzija aktuelna? kod mene na IOS-u 2.0.22 od pre 2 sedmice...
 
Nerviralo me je kako nisu mogli da nazive racuna (stednih i tekucih) prikazu u novoj aplikaciji, kapiram da im je to jedno polje u bazi koje oznacava ime, i odakle vuku ono "Stedni racun {redniBrojRacuna}". Danas sam posle dugo vremena ponovo usao u novu aplikaciju i vidim da su i dalje ti glupi nazivi, a posto imam nekoliko stednih racuna rekoh ajde da promenim to u aplikaciji pa da vidim bas dal ce da se reflektuje na staru aplikaciju. I kad sam promenio ime i refreshovao novu aplikaciju ostalo je ono staro genericko ime, tako da promena imena zapravo nista ne menja, ne salje nikakav request ka serveru 😅
 
Jedino što su promenili je što sad prikazuje odvojeno stanja na traci gore. Transakcije kreditnom karticom više ne mogu da se otvore na detalje. Nadam se da su odložili gašenje stare aplikacije koje su najavljivali za nekoliko dana inače je ovo fijasko.
 
I dalje ne postoji opcija da se ukloni info o štednom računu sa početne stranice.
 
Sada mogu da se promene nazivi tekucih racuna, tipa dinarski i devizni.
Samo kod mene i dalje u listi transakcija za placanje na tekuci racun i dalje u opisu stoji interni prenos. Ne znam je li i kod drugih tako.
 
^^ Popravili su to sa današnjim ažuriranjem.
 
Agent kaže da je gašenje stare aplikacije predviđeno u toku ovog meseca i da će sve opcije iz stare biti implementirane u novoj aplikacije pre gašenja stare. Moraće biti bar još jedno ažuriranje i subotnje prekidanje rada aplikacije...
 
Danas mi nije dala.aplikacija plaćanje jer sam navodno prekoracio dnevne/mesecne limite. Dnevni nisam sigurno.mesecni ne vidim.nigde da moze da se koriguje ali ne verujem da sam i to prebacio. Da li neko zna o cemu se radi?
 
Mi ovde lomimo glavu što fale silne opcije u aplikaciji a oni još pre dva meseca na YT okačili uputstva za sve to...

 
...
  • ne postoji informacija o dugu po kreditnoj kartici koji treba biti uplaćen do 15. u mesecu da bi se izbegla kamata
...
Izašao apdejt. Sve od navedenog i dalje stoji osim poslednjeg (gde i dalje ne postoji prijavljivanje za kreditne usluge). Ne znam kako oni misle da isključe staru aplikaciju kad ni opcije koje su im ugovorna obaveza prema klijentu nisu omogućene u novoj aplikaciji.

Informacija o dugu po kreditnoj kartici koji treba da se uplati do 15. u mesecu je postojala i pre ovog najnovijeg updatea, ali je malo "zabačena" i do nje se dolazi ovako: sa početnog ekrana se ide na Kreditna kartica (Ispod Tekučih računa i Kredita), pa onda na meni u gornjem desnom uglu (tri tačke), potom se klikne na Informacije o računu i tu piše "Iznos duga", isti kao i u staroj aplikaciji.

U staroj aplikaciji je račun kreditne kartice tretiran kao kredit, ovde ima status posebnog računa.
 
Mi ovde lomimo glavu što fale silne opcije u aplikaciji a oni još pre dva meseca na YT okačili uputstva za sve to...

Meni detalji kartice u najnovijoj verziji aplikacije uopšte ne liče na one u video uputstvu i nemam nikakvu opciju za kontrolu kanala potrošnje i za postavljanje limita.
 
Poslednja izmena:
Mi ovde lomimo glavu što fale silne opcije u aplikaciji a oni još pre dva meseca na YT okačili uputstva za sve to...

Ma da ali potvrda o plaćanju na mail i dalje ne može da se pošalje... i ako u ovom video klipu na YouTube stoji da može, ali u praksi te funkcije uopšte nema! :(

 
То све са УТ-а може само да нама дају те опције, да нас обрадују пре следећем апдејту. 🤣
 
Informacija o dugu po kreditnoj kartici koji treba da se uplati do 15. u mesecu je postojala i pre ovog najnovijeg updatea, ali je malo "zabačena" i do nje se dolazi ovako: sa početnog ekrana se ide na Kreditna kartica (Ispod Tekučih računa i Kredita), pa onda na meni u gornjem desnom uglu (tri tačke), potom se klikne na Informacije o računu i tu piše "Iznos duga", isti kao i u staroj aplikaciji.

U staroj aplikaciji je račun kreditne kartice tretiran kao kredit, ovde ima status posebnog računa.

Ne, ne mislimo na isto. Taj iznos duga je minimalni iznos revovinga koji mora biti uplaćen, a na ostatak ide kamata. Ja pričam o iznosu koji treba biti uplaćen da ne bi išla kamata, u staroj aplikaciji zaokružen.

1000013328.jpg
 
Ne, ne mislimo na isto. Taj iznos duga je minimalni iznos revovinga koji mora biti uplaćen, a na ostatak ide kamata. Ja pričam o iznosu koji treba biti uplaćen da ne bi išla kamata, u staroj aplikaciji zaokružen.

Jasno mi je sad na šta misliš. Ispravi me ako grešim, ali zar nije taj iznos revolvinga koji mora biti uplaćen do 15. u mesecu, a da ne ide kamata, u svakom trenutku (do 15. u mesecu) jednak zbiru iskorišćenih sredstava i minimalne mesečne rate, što su podaci koji postoje u novoj aplikaciji. Konkretno u tvom screenshotu se na iskorišćena sredstva doda 1000 din. i dobije se traženi iznos.
 
Jasno mi je sad na šta misliš. Ispravi me ako grešim, ali zar nije taj iznos revolvinga koji mora biti uplaćen do 15. u mesecu, a da ne ide kamata, u svakom trenutku (do 15. u mesecu) jednak zbiru iskorišćenih sredstava i minimalne mesečne rate, što su podaci koji postoje u novoj aplikaciji. Konkretno u tvom screenshotu se na iskorišćena sredstva doda 1000 din. i dobije se traženi iznos.
Da se korigujem ovde: dakle iznos revolvinga koji mora biti uplaćen do 15. u mesecu, a da se ne plati kamata = iznos iskorišćenih sredstava, + dospele rate, kao što i piše u nazivu polju u staroj aplikaciji.
 
To dosta čudno prikazuje YB. Ja se isključivo uzdam u izvod, i tako plaćam dospelo zaduženje po kreditnoj
 
Da se korigujem ovde: dakle iznos revolvinga koji mora biti uplaćen do 15. u mesecu, a da se ne plati kamata = iznos iskorišćenih sredstava, + dospele rate, kao što i piše u nazivu polju u staroj aplikaciji.
Tačnije iznos iskorišćenih sredstava proknjiženih u prethodnom mesecu. Opet, taj iznos ne postoji u novoj app, nego samo sva iskorišćena sredstva ukupno. U staroj si imao lepo iznos koji treba da platiš. Ja koristim kreditnu karticu isključivo kao sredstvo odloženog plaćanja do 15 u sledećem mesecu tako da nikad ne plaćam kamatu.

To dosta čudno prikazuje YB. Ja se isključivo uzdam u izvod, i tako plaćam dospelo zaduženje po kreditnoj

Da, u izvodu postoji taj iznos, a takođe u staroj aplikaciji. U novoj nema.
 
Slično je kod Intese, kad pokreneš plaćanje obaveza po CC. Aplikacija ti ne nudi iznos is izvoda, već trenutno zaduženje. Dok na Web bankingu nudi ukupno zaduženje za prethodni mesec.
Dakle, ako bi da platiš iz aplikacije, moraš otvoriti izvod, da nađeš iznos.
Ovo je svesna namera, a ne propust, rekao bih.
 
Novi momenti od chat agenta. Izgleda da su rešili da ukinu staru android/ios aplikaciju pre implementiranja svih opcija u novoj, ali će ostaviti stari web:

Gasimo samo moblinu aplikaciju, web aplikacija preko koje su sve pomenute opcije dostupne ostaje aktivna dok ne uvedemo ostatak funkcionalnosti u novu. :)
 
Pa dobro, to je već malo razumljivije. Jedan vikend-prekid i ažuriranje aplikacije mislim da će biti dovoljni da se ovo što je ostalo od funkcionalnosti sa stare prebaci na novu aplikaciju (pre svega upravljanje karticama i potvrde o plaćanju).
 
Pa dobro, to je već malo razumljivije. Jedan vikend-prekid i ažuriranje aplikacije mislim da će biti dovoljni da se ovo što je ostalo od funkcionalnosti sa stare prebaci na novu aplikaciju (pre svega upravljanje karticama i potvrde o plaćanju).

To nije razumljivije, već gore od onoga što su ranije govorili (da neće gasiti staru mobilnu aplikaciju pre implementiranja svih opcija u novoj). Treba ti recimo da povećaš limit, u prodavnici si ili ispred bankomata...Pritom, agent je napisao da će implementacija opcija u novu aplikaciju potrajati još par nedelja (što iz dosadašnjeg iskustva znači par meseci).
 
Na YT klipu ima opcija da se ugasi internet placanje preko ovog switcha, ali na android app to nema, imam najnoviju verziju app sa play store.

1725969320564.png
 
Nema ni na iOS
 
Nazad
Vrh Dno