Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024)

A kanali potrošnje i limiti za svaki pojedinačno, u podešavanjima za kartice i dalje ne postoji u novoj YB aplikaciji?
 
@leethium gde vodi ta opcija za skeniranje QR koda?
Ja to nemam, verovatno je potrebno ažuriranje koje još nije došlo. Da li su pustili taj novi web?
Otvara ti skener koda, ali još nije pušten novi web. Pretpostavljam da će biti od ponedeljka. EDIT: Opcija nestala, sad vidim. Bila je dostupna rano jutros, dok su još trajali radovi.

Inače i dalje fale potvrda o izvršenom nalogu za prenos (u PDF-u, trenutno radi samo skrinšot), devizna plaćanja te promena kontakt adrese, broja telefona i mejla u aplikaciji, plus upravljanje karticama koje ne mogu da proverim jer mi kartice još nisu stigle. Sve ostalo je ili uvedeno ili je i do sad bilo rezervisano za web verziju.
 
Čisto me zanima ka kom linku vodi, iako još uvek ne radi. I QR je definitivno jedini način?
 
Ne vodi ni prema čemu, samo otvara skener. Rekao bih da je jedina opcija, pošto je pod tabom "eBank" (ikonica ključa) otvoren samo QR kod, bez recimo opcije za generisanje numeričkog tokena ili tako nešto.

Po meni je prilično glupo da nemaju opciju da generišu neki 6-cifreni OTP za logovanje u aplikaciju već da je jedina opcija QR kod.
 
Lepota, baš. Online.yettelbank.rs trenutno daje timeout, tako da će to verovatno biti tu pušteno.
Valja mi putovati.
 
Pojavila su se i devizna plaćanja. Ispod izbora računa sa kojeg se plaća postoji nekakav izbor koda prebivališta koji nudi tri opcije (citiram doslovno): "Vojvodina", "Serbia" i "Kosova". WTF? 🤣
 
Malo pre mi je prvi put kartica zloupotrebljena. Prvi put ikad, u bilo kojoj banci. Ko će ga znati odakle su podaci procureli. Donirao sam 5 funti nekoj londonskoj humanitarnoj organizaciji, protiv svoje volje. Mejl stigao odmah, obaveštenje u njihovoj fensi aplikaciji, nikada. Ne da kasni, nije stiglo nikad iako sam otvarao telefon. Obaveštenja od regularnih plaćanja su prošla danas. Previše slučajnosti u tako kratkom vremenu. Znam da su naravno ljudima zloupotrebljene kartice i sa sve SMS obaveštenjima, ali ovo je danas kao u nekom filmu.
Znači obaveštenje može i da ne stigne nikad, jer eto tako. I pošto je to humanitarna organizacija, ili bar njena maska, niko me nije pozvao da pita da li sam to ja platio ili ne. A kad sam nešto
plaćao po litvanskom internetu u vrednosti od 5 evra, zvali me odmah, iako su verovatno po svim parametrima mogli da vide da sam to ja, kao što bi i sad trebalo da ih upozori da nisam ja.
Dok ovo pišem, neko je pokušao da upotrebi karticu i na Paypal, ali sam ja smanjio limit pa to nije prošlo.
Srećom stari web još radi pa sam blokirao karticu, a preko čega ću da aktiviram novu, će vidimo. :)
 
Drugačije je za račun na klik sa kreditnom karticom
Js sam pre dan dva platio Informatiku NS racunom nna klik sa kreditne kartice i moze da se posalje email potvrda o placanju. Idi na naslovnu stranu u transakcije i naci ces dve opcije. Jedna je prenos sa kreditne kartice a druga je na iNformatika Novi Sad ili sta si ti vec placao.
 
Interesantno kako, ako unesem SWIFT kod neke ugašene banke iz inostranstva, on neće biti prikazan u listi jer, logično, banke nema.

Ali zato kad uneseš srpske SWIFT kodove aplikacija ti uredno ponudi da šalješ pare u "Dijamant banku ad Zrenjanin", Panonsku banku, Agrobanku, Pešterbanku Novi Pazar i slične relikte prošlosti, još u nekim slučajevima popuni i adresu.

Mislim nije neka velika greška ali je simpatično.
 
Drugačije je za račun na klik sa kreditnom karticom
Screenshot je sa računa na klik plaćenim kreditnom karticom. Međutim, transakcija se nalazi pod tekućim računom, jer se transakcija knjiži kao prenos sa kreditne kartice na tekući račun (bez provizije).
 
Js sam pre dan dva platio Informatiku NS racunom nna klik sa kreditne kartice i moze da se posalje email potvrda o placanju. Idi na naslovnu stranu u transakcije i naci ces dve opcije. Jedna je prenos sa kreditne kartice a druga je na iNformatika Novi Sad ili sta si ti vec placao.
Moram li sačekati da se proknjiži?
 
Како да ми стигне порука са кодом за плаћања ако су ми искључена смс обавештења? Или то што ми не стиже нема везе са тиме?
 
Ne treba mešati babe i žabe. SMS kod nije obaveštenje i doći će najnormalnije kao i svako drugo SMS obaveštenje, koje nije vezano za transakcije.
 
u staroj aplikaciji je bio mToken kao alternativa, a nesto ne vidim u novoj tu mogucnost...
 
Ne treba mešati babe i žabe. SMS kod nije obaveštenje i doći će najnormalnije kao i svako drugo SMS obaveštenje, koje nije vezano za transakcije.
И ја сам помислио да нема везе али ми из 2 покушаја није стигао смс, а раније је увек стизао.
Едит: Ево сад ми стигао, после 15-ак мин.
 
TO naša ljubljena banka nešto drugo petlja i pokvarili su. Ja sam svih ovih dana plaćao sa isključenim SMS-om i kodovi su stizali. Znači da su poluonesposobili stari web ili tako nešto. Nisam uistinu danas probao, ali u petak jesam. Ništa me ne čudi. Meni su sinoć poslali SMS kad sam blokirao karticu. Sad ću baš da probam jedno plaćanje.
 
  • nema potvrde o plaćanju
  • nema plaćanja računa na klik kreditnom karticom
  • ne vidi se informacija o prodavcu na transakcijama kreditnom karticom
  • ne postoji informacija o dugu po kreditnoj kartici koji treba biti uplaćen do 15. u mesecu da bi se izbegla kamata
  • upravljanje karticama gotovo ne postoji, ukljucivanja i iskljucivanje kanala i određivanje limita
  • ne postoji prijavljivanje za usluge (ne može se menjati paket, otvoriti/zatvoriti štedni račun, prijaviti za kreditne proizvode)

Ovo je onako na prvu loptu, verovatno ima još. Naravno, možda sve isprave novim apdejtom, ali s obzirom da su prethodni apdejti bili sićušne promene, ovaj apdejt bi trebalo da bude baš ogroman.

Izašao apdejt. Sve od navedenog i dalje stoji osim poslednjeg (gde i dalje ne postoji prijavljivanje za kreditne usluge). Ne znam kako oni misle da isključe staru aplikaciju kad ni opcije koje su im ugovorna obaveza prema klijentu nisu omogućene u novoj aplikaciji.
 
Prijavljivanje za kreditne usluge je uvek išlo preko web aplikacije pa zato verovatno nije u novoj mobilnoj, trebalo bi da bude u YB Web bankingu kad ga puste u rad.
 
Vrh Dno