Pa u menjačnicama daju bolji kurs od trenutno istaknutog za veće iznose, sad ne znam tačno od koliko, ja obično kupujem eure tek kad skupim za bar 4000. To se nazove i pitaKako ovo da se dobije i koji je to veci iznos i povoljniji kurs?
Loše sam razumeo. Mislio sam da si mislio na menjačnicu u aplikaciji.Pa u menjačnicama daju bolji kurs od trenutno istaknutog za veće iznose, sad ne znam tačno od koliko, ja obično kupujem eure tek kad skupim za bar 4000. To se nazove i pita
a da li se racuna ako platis recimo preko bookinga za letovanje? Ako da, i tu moze onda da se fino ustedi.Taman se poradovah da je makar za jednu transakciju, gasim Lite račun pa otvaram odmah Progresiv i puštam po 35000 na 241, ali nema teorije da potrošim čak preko 500€, još ovog meseca kad ne idem na godišnji 😂
Trebalo bi, jer im je platni procesor u inostranstvu. Mene je takođe zanimalo da li se ograničavaju transakcije samo na fizička prodajna mesta, ali pošto ništa konkretno na tu temu ne piše, tumačim da se važe i za internet plaćanja.a da li se racuna ako platis recimo preko bookinga za letovanje? Ako da, i tu moze onda da se fino ustedi.
Menjačnica u aplikaciji daje bolji kurs za 5000+ evra. Ali moraš da imaš pare na računu. Kontaktiraš podršku i tražiš bolji kurs. Sačekaš par minuta, stigne SMS da ti je odobren povlašćen kurs koji važi do xx:xx (15 minuta). U tih 15 minuta uđeš u aplikaciju i zameniš pare.Loše sam razumeo. Mislio sam da si mislio na menjačnicu u aplikaciji.
Zahtevom na mejl banke sa tvoje registrovane email adrese uz navođenje poslednje 3 cifre JMBG.
Da. Na početku sam tražio limit koji je nešto niži od duplog iznosa plate, odobrili mi pola od traženog. Kada sam pitao zašto, rekli mi da se nakon tri meseca obratim za povećanje limita. Nakon tri meseca urednog ispunjavanja na vreme obaveze po kreditnoj kartici (uplata punog iznosa potrošnje u prethodnom mesecu do 15. u mesecu, dakle bez kamate), podneo sam zahtev za povećanje na prvobitno traženi iznos, ali ponovo nije odobren. Pritom nemam nikakvih kredita trenutno nigde (prethodni sam kod druge banke otplatio prevremeno), a na štednji po viđenju u Yettel banci držim iznos višestruko veći od traženog limita.
Koliki kurs daju za kupovinu 5.000+ evra?Menjačnica u aplikaciji daje bolji kurs za 5000+ evra. Ali moraš da imaš pare na računu. Kontaktiraš podršku i tražiš bolji kurs. Sačekaš par minuta, stigne SMS da ti je odobren povlašćen kurs koji važi do xx:xx (15 minuta). U tih 15 minuta uđeš u aplikaciju i zameniš pare.
Ne. Automatski će ti se 15. u mesecu naplatiti samo 5% od duga (to je tzv. revolving) i onda ide kamata. Ako hoćeš da ne ide kamata, moraš ručno da prebaciš ceo iznos duga do 15. u mesecu.Ako može neko da mi potvrdi samo da l sam dobro skapirao kako ide to vraćanje duga po kreditnoj kartici. Mogu pre petnaestog da otplatim dug iz prethodnog meseca internim prenosom na kreditnu karticu, a mogu i da sačekam petnaesti i ako imam dovoljno sredstava na tekućem računu automatski će se skinuti dug sa tekućeg računa i neće se naplatiti nikakva kamata?
Menjačnica u aplikaciji daje bolji kurs za 5000+ evra.
Au. Dobro da sam ovde pitao. Lik koji radi na njihovoj telefonskoj podrsci mi je rekao drugačije, ali mi od starta njegovo poznavanje problematike bilo sumnjivo.Ne. Automatski će ti se 15. u mesecu naplatiti samo 5% od duga (to je tzv. revolving) i onda ide kamata. Ako hoćeš da ne ide kamata, moraš ručno da prebaciš ceo iznos duga do 15. u mesecu.
Ceo iznos ili 95%?Ne. Automatski će ti se 15. u mesecu naplatiti samo 5% od duga (to je tzv. revolving) i onda ide kamata. Ako hoćeš da ne ide kamata, moraš ručno da prebaciš ceo iznos duga do 15. u mesecu.
Dakle ako sam prebaciš 95%, 15. u mesecu će prebaciti 5% od preostalih 5% koje nisi prebacio. Tako bi bar trebalo.
Ceo iznos ili 95%?
Da li 5% prebacuju automatski samo kad ti ne uplatiš, ili uvek?
Da da, u pravu si. Obrisao sam poruku, jer sam shvatio sa sam pogrešio.Ne funkcioniše tako.
Ako platiš 95%, neće biti automatskog prebacivanja, jer si pokrio minimalno traženi iznos. Na preostalih 5% će se obračunavati kamata.
Raif skida jer sam potpisao trajni nalog za skidanje. Ali ovo nije tema o Raifu, Yettel to definitivno radi pametnije, pa ne bih da širim priču o Raifu u ovoj temi.Kada stigne račun za karticu, tamo sve piše. Ako ti uplatiš minimalno zahtevano u računu, ne sme banka ništa više automatski da skine.
Tako je bilo ranije, samo je vidan pripis jednom mesecno bio.To je i moja računica - kamata se obračunava dnevno. Ne znam da li je tačno.
To je neko ovde primetio,ali ja nisam smeo to da menjam jer je mozda nazvan tr2 iz razloga sto na staroj Mobi je mozda negde zavedeno kao tr1.Nisam iz tog razloga hteo da diram nista dok su u fazi izmena,da mi se ne zaglupe i jedna i druga aplikacija tamo u sistemu pa da moram da se objasnjavam sa podrskom.U novoj aplikaciji iz nekog razloga su mi računi označeni kao Tekući račun 2, Štednja po viđenju 1 i Kreditna kartica 1. To sam odmah preimenovao, da bude bez brojeva. Međutim, danas su se opet vratili ti nazivi sa brojevima sami od sebe.
@cisco Dobro ti @PJ kaže, to moraju poštovati sve banke, kod revolving modela. Ali ajde da otklonimo još jednu nedoumicu:
Primera radi, imam limit na kreditnoj kartici 100k dinara. Ovo je prvi mesec korišćenja, i ja sam do danas već potrošio 80k. Pre isteka jula meseca, vidim da imam para, i uplatim na karticu 30k.
Početkom avgusta, dobijem izvod gde piše da je zaduženje po kartici 50k, i minimalni iznos za uplatu 2500din (5%), do 10. avgusta.
Pogrešno je misliti da sam tih 5% izmirio uplatom od 30k, jer se uplata nije desila u avgustu (i već je skinuta sa ukupnog stanja). Ako ne uplatim ništa, banka će 10. avgusta skinuti 2500, na ostatak kreće revolving kamata (dnevno se obračunava).
Ako platim 2500 ili više do 10. avgusta, banka neće skinuti ništa, na neizmireni deo kreće revolving kamata.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari