Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024)

Bank max ima ubedljivo najbolje uslove od svih banaka na našem tržištu, sve što čoveku treba. Sve besplatno, Apple/google pay, kamata od 4%, besplatna kreditna kartica sa putnim osiguranjem, podizanje sa bilo kog bankomata, devizni račun, nema provizije za plaćanje u inostranstvu i sve funkcioniše, aplikacija odlični radi. Ljudi se ovde žale na neke stvari koje preko 90% korisnika nikad ne koristi, ja ne znam nikog da koristi web aplikaciju, sve preko mobilne aplikacije. Jedina stvar koja im fali je malo bolji kurs, koji nije užas ko u rf, al moze biti bolji. Sad daju bolji kurs za zamenu preko 5000e, al nisam još koristio.
Jel za kreditnu mora da se šalje neka dokumentacija ili može sve online? Nije da mi treba al nek stoji
 
Piše da je dovoljno da se složiš na e-upravi, ali u praksi nije, bar ne uvek. Meni su tražili potvrdu iz firme koji nisam hteo da nosim, pa nisam ni uzeo kreditnu.
 
Sve bi to bilo tačno da je pisano pre pola godine i više. Ja ne smatram da je besplatan račun ako na razlici u kursu ostavim banci više nego što bih za održavanje računa u drugoj banci

Prvo, pre pola godine i više je bio isti kurs, tako da ne vidim kako to menja stvar. Drugo, kurs je bolji nego u Raiffeisenu od koga čovek razmišlja da pređe. Treće, čovek reče da nije ni imao devizni račun, tako da pitanje je i koliko mu treba menjačnica u aplikaciji.

Dakle, sve zavisi koliko koristiš devize. Ja lično menjam u menjačnici fizički jer nudi bolji kurs od menjačnice bilo koje banke u aplikaciji. Plus koristim štednju a vista od koje mesečno dobijem dosta više nego što bih plaćao održavanje i najskupljih paketa računa u Srbiji.
mora da se šalje neka dokumentacija ili može sve online? Nije da mi treba al nek stoji

Nakon primljene tri pune mesečne plate može se uzeti kreditna kartica bez dokumentacije. Tako je bar bilo na proleće 2024.
 
Jedino otp nudi srednji kurs do 2500e mesečno, ako primate platu preko 160k, ne znam kakvi su kursevi u drugim bankama, al ne verujem da je igde bolje nego u menjačnici...tako da kurs može biti bolji, al treba pogledati šta je alternativa, kad se sve stavi na papir ne verujem da ima bolje od maks paket + menjačnica po potrebi
 
Pokušavam da platim ručno račun za infostan kako bih mogao da izmenim iznos. Prilikom unosa poziva na broj, dobijam grešku "Referentni broj nije važeći". Copy & paste radium sa PDF računa. Menjao sam i model plaćanja ali ne pomaže.
Any hint?
 
Radis to preko web-a ili mobilne app?
Pokušavam da platim ručno račun za infostan kako bih mogao da izmenim iznos. Prilikom unosa poziva na broj, dobijam grešku "Referentni broj nije važeći". Copy & paste radium sa PDF računa. Menjao sam i model plaćanja ali ne pomaže.
Any hint?
 
Yettel banka ne može biti najbolja banka, jer ni nije banka. To je "banka u pokušaju", kupljena bez ideje šta dalje sa njom i ceo (dosadašnji) životni vek joj je tako prošao. Krenu sa nekom OK idejom, a onda realizaciju toliko uprskaju, da je čudo da CEO nije dobio šut kartu uz tužbu za nesavesno poslovanje.
Pozdrav
 
Plaćao sa Weba, pokušavao tri četiri puta i dobijao uvek istu grešku. Zatim uneo sve ručno iz mobilne app i prošlo je sve. Takođe kopirao poziv na broj iz pdf-a.
 
Plaćao sa Weba, pokušavao tri četiri puta i dobijao uvek istu grešku. Zatim uneo sve ručno iz mobilne app i prošlo je sve. Takođe kopirao poziv na broj iz pdf-a.
Da, na web-u sam i ja imao problem, u app ne. A kasnije kada sam ponovo pokusao na web-u htelo je da radi bez problema... :/
 
Znači koliko vidim većina vas je zadovoljna i preporučili ni bank max kao primarni tekući račun? Ima i onih drugih, pa bih svakako ostavio iRačun kao bekap za svaki slučaj...samo nisam ulazio u to da li ga gase posle nekog vremena neaktivnosti? Svakako i to bih rešio tako sto bih povremeno naručio nesto sa Alija, temua...ili platio neki račun ako ne prolazi oreko yettel banke.
Pomenuste i kreditnu karticu i putno zdravstveno. Odlična stvar za koju nisam ni znao. U RB su mi nudili neku povlašćenu cenu održavanja za kreditnu karticu, ali opet bih plaćao nešto. Nisam je uzeo zato sto mi u principu ne treba, ali ako je već džabe što da ne. Da se i jamalo modernizujem i plaćam na rate a gotovina na štednju što reče neko. 😂
Salu na stranu, koliki je limit za kreditnu karticu? Ili ga odredjuju na osnovu zarade?
 
@mihajlosd što se tiče kreditne Yettel banke, njena glavna odlika je odloženo plaćanje do 45 dana (provlačiš je svuda i plaćaš sve regularno pa glavni dug izmiruješ 15. narednog meseca, a plaćanje na rate košta, dok u Rajfajzenu sve što podeliš preko 5000 je bez kamate i takse za podelu na rate pa se u tom slučaju više isplati da plaćaš mesečno održavanje. Max paket sam koristio tokom ispunjenja uslova i generalno za moju korisničku segmentaciju nema većih problema, ali mi smetaju određene sitnice koje možda nekom nisu iritantne.
 
Yettel banka ne može biti najbolja banka, jer ni nije banka. To je "banka u pokušaju", kupljena bez ideje šta dalje sa njom i ceo (dosadašnji) životni vek joj je tako prošao. Krenu sa nekom OK idejom, a onda realizaciju toliko uprskaju, da je čudo da CEO nije dobio šut kartu uz tužbu za nesavesno poslovanje.
Pozdrav

Niko nije ni rekao da je najbolja banka, nego da je banka koja trenutno nudi ubedljivo najbolje uslove za primaoce zarade.
 
Drugari, malo sam listao temu, ali nisam našao odgovore i još sad nova verzija aplikacije...

Pitanje za one koji su koristili mts banku, koliko su slične mogućnosti. Pre svega u smislu blokiranja određenih kanala (pos, atm i net)?

Ako sam dobro shvatio, ovaj Max paket ne propisuje minimalnu platu tj. deo plate za besplatno održavanje.

Razmišljam o tranziciji iz mts u mobi, pa mi znače iskustva, osim trenutnog nezadovoljstva tokom migracije, za koje se nadam da je privremeno.
 
Poslednja izmena:
Pitanje za one koji su koristili mts banku, koliko su slične mogućnosti. Pre svega u smislu blokiranja određenih kanala (pos, atm i net)?
Identične. Možeš da odrediš i visinu pojedinačnih limita, pored toga što blokiraš svaki kanal zasebno po potrebi.
Ako sam dobro shvatio, ovaj Max paket ne propusuje minimalnu platu tj. deo plate za besplatno održavanje.
Novim tarifnikom ništa nije precizirano. Ranije je bilo iznad 35k.
I na kraju, da li se plaća SMS notifikacija u ovom Max paketu?
Naplaćuje se tipa 6 dinara po sms poruci. Osnovna obaveštenja banke (o najavljenim radovima, računima na klik i servisnim informacijama) se ne naplaćuju. Alternativa su notifikacije i/ili slanje obaveštenja na mejl po svakoj promeni.
 
@uji Hvala mnogo. Ovo za SMS sam konačno uspeo i sam da nađem, pa sam u međuvremenu obrisao taj deo pitanja.

Opšti utisak trenutni mts vs yettel sa redovnim izazovima?

I sad ovde negde pročitah da ne može više online da se otvori, već mora u poslovnicu od kako su Yettel? 😮

Edit: Vidim da je kursna lista dosta lošija u YT.
Y: 115.10 119.10
M: 116,76 117,78
 
Poslednja izmena:
Opšti utisak trenutni mts vs yettel sa redovnim izazovima?
Daću novu šansu Poštanskoj, s obzirom na to da tamo već imam tekući pa samo prelazim na novu platformu.
I sad ovde negde pročitah da ne može više online da se otvori, već mora u poslovnicu od kako su Yettel? 😮
Otvaranje jako kratko traje. Na licu mesta se potvrđuje zahtev, štampaju papiri i potpisuju, tako da račun bude ubrzo aktivan. Zahtev mi je iniciran još 2017. ali prelomni trenutak bio je 2020. kada mi je zatrebao račun bez održavanja zbog plate.
Edit: Vidim da je kursna lista dosta lošija u YT.
Y: 115.10 119.10
M: 116,76 117,78
Ako sam dobro razumeo, možda može da se ispregovara bolji po pojedinačnoj transakciji, ali manje-više, za sad je u PŠ jedini korektan kurs menjačnice elektronskog bankarstva na koga mogu da računam.
 
Nemam račun u NLBKB, ali sam malo istražio aplikaciju i tamo pod kurs za Set račune stoji 1 dinar razlika između kupovnog i prodajnog.
Da, tako je kako tamo stoji i u Demo okruženju. Za varijantu sa održavanjem je najbolja opcija Addiko mRačun.
 
Epilog mog pokušaja da otvorim račun:
1. Prijavio sam se preko sajta da me kontaktiraju radi otvaranja računa. Niko ništa.
2. Pokrenuo sam otvaranje računa kroz e-bank i došao do dela da izaberem poslovnicu i odem. Kad ja tamo, a pa banka trenutno ne radi, kolega je na odmoru.
3. Poslao im mejl juče, još uvek niko ništa da odgovori.

Definitivno, ovo može da bude banka samo za neki bekap ili plaćanje na netu, nikako kao primarna banka. Bilo koji problem da nastane, a neko od zaposlenih je na odmoru ili bolovanju, banka ne radi.
 
Nisu na odmoru, već imaju problem IT prirode i očigledno nisu u stanju da reše isti. mene su juče zvali da me podsete za kredit od 600000 dinara, a lepo sam im rekao da mi pare nisu potrebne i kada mi budu potrebne, onda ću se obratiti. Ubijaju u pojam, a kada zoveš da reše nešto drugo oko aplikacije to izbegavaju. Šou program i do kraja godine se ova banka prodaje, pazite šta vam kažem. :D
 
Epilog mog pokušaja da otvorim račun:
1. Prijavio sam se preko sajta da me kontaktiraju radi otvaranja računa. Niko ništa.
2. Pokrenuo sam otvaranje računa kroz e-bank i došao do dela da izaberem poslovnicu i odem. Kad ja tamo, a pa banka trenutno ne radi, kolega je na odmoru.
3. Poslao im mejl juče, još uvek niko ništa da odgovori.

Definitivno, ovo može da bude banka samo za neki bekap ili plaćanje na netu, nikako kao primarna banka. Bilo koji problem da nastane, a neko od zaposlenih je na odmoru ili bolovanju, banka ne radi.
Isto je kod mene bio problem (da je radnik bio na odmoru). Sutradan sam otisla do druge poslovnice (Usce) i zavrsila sve u roku od par minuta.
Ako imas neki problem sve se resava online. Retko ko ce ti pomoci ako odes u poslovnicu.
Svi mi imamo vise racuna u vise banaka tako da to nije problem.
Ja sam prebacila deo plate kod njih i za sad nemam nikakvih problema. Stednja po vidjenju je odlicna za sad, aplikacija kada mi zatreba radi najnormalnije,web ne koristim bas. Jos kada prebace sve funkcije sa Mobi-ja na Yettel bice super, al verujem da cemo se nacekati za to.
 
Nisu na odmoru, već imaju problem IT prirode i očigledno nisu u stanju da reše isti. mene su juče zvali da me podsete za kredit od 600000 dinara, a lepo sam im rekao da mi pare nisu potrebne i kada mi budu potrebne, onda ću se obratiti. Ubijaju u pojam, a kada zoveš da reše nešto drugo oko aplikacije to izbegavaju. Šou program i do kraja godine se ova banka prodaje, pazite šta vam kažem. :D
Pa ako su u tolikom problemu da im kontakt forma na sajtu i mejlovi ne rade, onda nemamo šta ni da pričamo.

Ako imas neki problem sve se resava online. Retko ko ce ti pomoci ako odes u poslovnicu.
Koji kanal za komunikaciju online? Mejlovi ne rade ili ih ignorišu. Kontakt forma, takođe.
 
Sad sam se ulogovao prvi put online na desktopu, radi bez problema.

Ne muci se, imas Rajfajzen i slicne banke.
 
Uleteo sam baš u pravom trenutku, sad i meni radi. Sačekaću koji dan da vidim hoće li se normalizovati i možda nešto odgovoriti. Da jurim po gradu njihove poslovnice da vidim da li u nekoj radi banka ili ne, nemam vremena.
 
To sto ti juris nisu poslovnice Yettel banke vec poslovnice Yettel mobilnog provajdera, zato imaju odredjenog radnika koji radi.

Jedna jedina poslovnica banke (ako se nesto nije promenilo) je u BG u Airport city-ju.

Inace cela poenta ove banke je da zaobidjes poslovnice.

Apropo polustabilnog rada platforme, jos nisu zavrsili skroz migraciju kako treba, bar jos par meseci nece to da radi skroz stabilno, ali je u poslednjih par nedelja znatno bolje.

Tako da moj iskren savet ako bas imas tanke zivce s bankama - ovo za backup, neka druga dok se ne stabilizuju po tvom ukusu.
 
Vrh Dno