Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024)

Naplaćena naknada za plaćanje u inostranstvu, korisnik sam BankMAX paketa, u aplikaciji sam proverio da li se slučajno nesto promenilo - tip racuna, i dalje pise da je u pitanju BankMAX paket. Pritom sam prošla dva meseca dosta putovao, i nisam imao nikakve dodatne naknade.

Da li je izolovan slučaj? Naplaćeno 1,5% ili 1%, min. 400 rsd?
 
Na iznos od 936,69 naplaćeno 32,82. Opis transakcije INO transakcija: ime prodavca.

Ovo ne može biti naknada po tarifniku Yettel.Bank, jer je u pitanju 3,5%, a takvu naknadu Yettel.Bank za kartična plaćanja nema. Iznos je u RSD? 32,82 je prikazano kao posebna transakcija?
 
Ovo ne može biti naknada po tarifniku Yettel.Bank, jer je u pitanju 3,5%, a takvu naknadu Yettel.Bank za kartična plaćanja nema. Iznos je u RSD? 32,82 je prikazano kao posebna transakcija?
1747423774194.png
Evo screenshot sa web-a, s obzirom da su iskljucili tu mogucnost u aplikaciji.
Na aplikaciji za tu transakciju pise u opisu: "MC debit - E commerce INO transakcija: Netflix.com, Los Gatos
 
Dobar benefit kod kreditne kartice je 30 dana putnog osiguranja za celu porodicu. Ne morate da koristite karticu.

Samo obratite pažnju na uslov da to važi za korisnike koji po prvi put aktiviraju kreditnu karticu.
 
Pogledajte prilog 492326
Evo screenshot sa web-a, s obzirom da su iskljucili tu mogucnost u aplikaciji.
Na aplikaciji za tu transakciju pise u opisu: "MC debit - E commerce INO transakcija: Netflix.com, Los Gatos

To nije naknada. Već dve transakcije prema Netflixu. Za naknadu bi ti pisalo da je naknada. Takođe, mislim da se naknada naplaćuje prilikom knjiženja, a ovo je današnja još neproknjižena transakcija. Koja je originalna valuta transakcije? Moguće da je neka zavrzlama oko konverzije ili tako nešto.
 
Dobar benefit kod kreditne kartice je 30 dana putnog osiguranja za celu porodicu. Ne morate da koristite karticu.

Samo obratite pažnju na uslov da to važi za korisnike koji po prvi put aktiviraju kreditnu karticu.
Koliko dugo se cca ceka na izdavanje kartice od dana kad je odobrena?
 
Meni je stigla za oko 20tak dana
 
Poceo sam da trazim nesto po izvodima... kad imam sta da vidim. Svi racuni koje sam placao se na izvodu vode kao "QR placanje"... bez da stoji ime primaoca.

Ljudi, presaberite se, tu mora da stoji naziv primaoca. Idealno bi bilo i svrha placanja, ali ajd to i nekako.
 
Poceo sam da trazim nesto po izvodima... kad imam sta da vidim. Svi racuni koje sam placao se na izvodu vode kao "QR placanje"... bez da stoji ime primaoca.

Ljudi, presaberite se, tu mora da stoji naziv primaoca. Idealno bi bilo i svrha placanja, ali ajd to i nekako.

Ahhh... Mislim da sam originalno uložio prigovor na to one nedelje kada su izbacili novu aplikaciju.

Dodatni problem je što za plaćanja "na klik" nema mogućnosti da se preuzme potvrda o plaćanju. Trenutno za to upućuju ili da se logujem na stari web od Mobi banke, ili da kontaktiram podršku, pa mi oni pošalju potvrde...

Suvišno je reći da ne koristim više plaćanja na klik, sem gde moram...
 
Jedno od rešenja za te uporne promo pozive je ovo registar "Ne zovi". Ja otkako sam registovao moj broj nisam dobio ni jedan jedini primo poziv.

 
Jedno od rešenja za te uporne promo pozive je ovo registar "Ne zovi". Ja otkako sam registovao moj broj nisam dobio ni jedan jedini primo poziv.


Kao što sam već napisao, dovoljno je u chatu napisati zahtev da te ne zovu za ponude banke i neće zvati. Registar ne zovi nije imao efekta.
EUR


Nije, ovo je proknjizena transakcija. 14. je napravljena, danas proknjizena, a dok se nije proknjizila na aplikaciji je nigde nije ni bilo

Iznos u EUR? Naknada se ne prikazuje kao transakcija ka prodavcu, nego kao naknada prema banci, a iznos koji si prikazao ne odgovara nijednoj naknadi koju ima banka.
 
Jedno od rešenja za te uporne promo pozive je ovo registar "Ne zovi". Ja otkako sam registovao moj broj nisam dobio ni jedan jedini primo poziv.

Vidim da postoji zahtev u PDFu, ali kome i kako ga poslati/predati?
 
Piše operatoru. Ja ću se usrećim, imam fiksni u paketu kod Jotela, koji ima podršku ravnu nepostojećoj.
A rekoh negde gore, Yettel za sada poštuje usmeni zahtev da me ne zovu za promo ponude. I to sam bukvalno rekla agentu koji me je zvao za minus/kredit.
 
Yettel isto može preko yettel.rs/yettel ili aplikacije, što je jedno te isto ili Moj A1 odnosno A1 portala. Jedino za Globaltel čini mi se nema ta opcija i mora da se dođe lično.
 
Pa netfliks subsckripcija se placa u EUR, odnosno u dinarskoj protivvrednosti na dan placanja.

Ne znam sta bi moglo biti, videcu kada stigne odgovor iz banke

Mislio sam koji je originalan iznos u EUR bio? Moguće da je naplaćeno po srednjem kursu prvobitno, a onda tokom knjiženja proknjiženo po prodajnom kursu banke koji se poprilično pogoršao od 14. marta.

EDIT: biće da je to. 7,99 EUR ti je bio iznos u EUR.

Srednji kurs za 14. maj je bio 117,2329 X 7,99 = 936,69.
Prodajni kurs banke za 14. maj je bio 121,3361 X 7,99 = 936,69 + 32,82

Dakle 32,82 RSD nije provizija nego kursna razlika, kao što sam i pretpostavio. Savet - koristi evre za inostrane transakcije, ne dinare, odnosno pre transakcije ako nemaš evre na računu zameni dinare u evre po kursu 118,7, umesto da ti banka posle po autokonverziji naplati po kursu 121,3361.
 
Poslednja izmena:
Saglasan sam sa objašnjenjem, ali napominjem da se računica ne uklapa do kraja. Prema prodajnom kursu od 14. maja, zaduženje bi bilo 121,3361 × 7,99 = 969,475439 ≈ 969,48 = 936,69 + 32,79, dakle tri pare manje. Osim toga, prodajni kurs se zapravo gleda na dan knjiženja, ovde 16. maj, kada je bio neznatno viši, ali nakon zaokruživanja isto ispada 121,3365 × 7,99 = 969,478635 ≈ 969,48 = 936,69 + 32,79. Pohvalno je što u ovakvim slučajevima razdvajaju originalno zaduženje po srednjem kursu od dodatnog nakon primene prodajnog (ostale banke koje znam to ne rade, samo se "magično" promeni iznos nakon knjiženja), ali živo me zanima šta se desilo sa ove tri pare...
 
Saglasan sam sa objašnjenjem, ali napominjem da se računica ne uklapa do kraja. Prema prodajnom kursu od 14. maja, zaduženje bi bilo 121,3361 × 7,99 = 969,475439 ≈ 969,48 = 936,69 + 32,79, dakle tri pare manje. Osim toga, prodajni kurs se zapravo gleda na dan knjiženja, ovde 16. maj, kada je bio neznatno viši, ali nakon zaokruživanja isto ispada 121,3365 × 7,99 = 969,478635 ≈ 969,48 = 936,69 + 32,79. Pohvalno je što u ovakvim slučajevima razdvajaju originalno zaduženje po srednjem kursu od dodatnog nakon primene prodajnog (ostale banke koje znam to ne rade, samo se "magično" promeni iznos nakon knjiženja), ali živo me zanima šta se desilo sa ove tri pare...

Moguće da su u pitanju neka zaokruživanja. Možda se ne računa do 4 nego samo do 2 decimale kurs ili tako nešto, pa je razlika tih par para.
 
Tačno, savršeno se uklapa ako se kurs zaokruži na dve decimale: 121,34 × 7,99 = 969,5066 ≈ 969,51 = 936,69 + 32,82. Ali čemu onda prikaz sa četiri, hahah...
 
Meni je stigla za oko 20tak dana
Poslali su mi:
"Odlična vest je što imaš mogućnost da do dostave kartice na adresu, koristiš odobrena sredstva na Kreditnoj kartici za plaćanje putem naše aplikacije"

Nije mi bas jasno samo kako mogu koristiti sredstva kad ne mogu izvrsiti nijedno placanje u app sa racuna kreditne kartice.
 
Poslali su mi:
"Odlična vest je što imaš mogućnost da do dostave kartice na adresu, koristiš odobrena sredstva na Kreditnoj kartici za plaćanje putem naše aplikacije"

Nije mi bas jasno samo kako mogu koristiti sredstva kad ne mogu izvrsiti nijedno placanje u app sa racuna kreditne kartice.
Tako što bi odradio interni prenos koji se naplaćuje isto kao kada bi podigao keš sa bankomata.
 
Tako što bi odradio interni prenos koji se naplaćuje isto kao kada bi podigao keš sa bankomata.
A jel mogu da izvrsim placanje debitnom karticom pa kasnije u app da tu transakciju zaduzim na kreditnu i u kom roku od izvrsemja transakcije ukoliko je moguce?
 
A jel mogu da izvrsim placanje debitnom karticom pa kasnije u app da tu transakciju zaduzim na kreditnu i u kom roku od izvrsemja transakcije ukoliko je moguce?
Moguće je da tražiš promenu statusa kartice u Poslata, te nakon toga je aktiviraš i dodaš u Google Wallet.
 
Da li se podizanje novca sa kreditne kartice naplaćuje 2% i na Yettel.Bank bankomatima?
 
Naplaćuje se
 
A jel mogu da izvrsim placanje debitnom karticom pa kasnije u app da tu transakciju zaduzim na kreditnu i u kom roku od izvrsemja transakcije ukoliko je moguce?
E pa bas to je bila najbolja stvar sa kreditnom,a otkad su promenili aplikaciju to je misteriozno nestalo i kada sam jos u pocetku zvao pravili su me budalom kako to nikqd nije moglo i naravno sad vec ne moze vise.Naprimer ja nikada nisam placao proviziju kada sam koristio kes sa kreditne jer je postajala mogucnost da sva placanja debitnom karticom preko 2000 prebacis sa kreditne bez ikakve provizije,lupam odes u kupovinu u maxi platis 10.000 debitnom i kasnije sa kreditne prebacis tih 10.000 bez provizije,sada moze samo da se podeli na rate i nista vise.
 
Moguće je da tražiš promenu statusa kartice u Poslata, te nakon toga je aktiviraš i dodaš u Google Wallet.
Ne bih bas to radio, nemam bas toliko poverenje u postara :)
E pa bas to je bila najbolja stvar sa kreditnom,a otkad su promenili aplikaciju to je misteriozno nestalo i kada sam jos u pocetku zvao pravili su me budalom kako to nikqd nije moglo i naravno sad vec ne moze vise.Naprimer ja nikada nisam placao proviziju kada sam koristio kes sa kreditne jer je postajala mogucnost da sva placanja debitnom karticom preko 2000 prebacis sa kreditne bez ikakve provizije,lupam odes u kupovinu u maxi platis 10.000 debitnom i kasnije sa kreditne prebacis tih 10.000 bez provizije,sada moze samo da se podeli na rate i nista vise.
Nikad nije bilo a evo njihovog uputsva , sad pronadjoh na njihovom kanalu...


Naravno ovo kod mene ne postoji u app
Support im je kriminalan zato i pitam ovde ljude
 
Nazad
Vrh Dno