Racun je aktivan, koristim redovno za neka sitna placanja i transfere, web pristup lagano, licna karta deset godina vec ista, u Novembru istice a racun imam od Februara 2015 i do pre dva meseca (nove aplikacije) nikakvih problema.Ne znam da u medjuvremenu nisi menjao licnu kartu, pa da nisi poslao novu. Mozda je blokiran racun (ne bi trebalo i sam nalog ali ne znam kako je to kod njih odvojeno). Uglavnom ti nije do uredjaja vec do samog naloga. Moraju oni naci sta je.
Dao mi tata ugovore i broj za uplatu za tri telefona. Ja sam ovde korisnik banke da ne bih se zezao sa uplatnicama i imao neke provizije onda sam hteo ja da platim preko svog računa. Cura mi kaze ne moze tako. Objasni mi da mora pošta, uplatnica, menjačnica. Pita me jel ima otac izvršitelja? Ako ima onda će mu skinuti sve sa računa. Nista nisam tu razumeo šta me pita. Samo mi je objasnila da ne pogrešim broj iz ugovora na uplatnici da upišem da ne pomešam iz isto nekog razloga da ne bude belaja. Realno, meni tu ništa nije jasno, prvo nije bilo njoj šta hoću. Kad je skontala onda me otkačila.Kako nisi mogao?
Pozdrav
Tačno tako , ja sam vise puta imao problema da stavim pare na mobi bankomat, a nije radio ni prvi najblizi koji nije nimalo blizu . I onda zoves ih i tralala , ista priča ,nisu ispraznili , i onda odes posle 7 dana i ista priča ...Svako se češe gde ga svrbi.Ja njihov bankomat nisam upotrebio godinama, jer novac podižem valjda triput godišnje. Sve plaćam karticom pa i ne osećam te probleme, ali znam i čitam da postoje.
za logovanje na yettel bank treba 6 brojeva, a za mobi je bilo 4 , da nije do togaPozdrav, da li je neko od vas imao problem sa aktivacijom nove aplikacije, jer ja vec od samog pocetka nisam u mogucnosti da aktiviram aplikaciju. Pozovem korisnicku sluzbu, objasnim u cemu je problem, oni to pribleze i evo vec dva meseca u loopu. Android telefon koristim, Nothing Phone 2, medjutim probao sam i sa drugim uredjajima Samsung S23 kao i sa Iphone 13 Pro, potpuno ista greska se javlja.
Ako neko ima neki predlog ili resenje bio bih zahvalan
Racun je aktivan, koristim redovno za neka sitna placanja i transfere, web pristup lagano, licna karta deset godina vec ista, u Novembru istice a racun imam od Februara 2015 i do pre dva meseca (nove aplikacije) nikakvih problema.
Ne vidim problem da sa svog računa plaćaš direktno na kreditnu partiju. Nisam plaćao na rate preko Yettel banke, niti poznajem nekog ko je to radio tako (svi su izmirivali kroz postpaid račun koje znam), ali kako sam razumeo, banka otvara posebnu partiju za tu namenu.Dao mi tata ugovore i broj za uplatu za tri telefona. Ja sam ovde korisnik banke da ne bih se zezao sa uplatnicama i imao neke provizije onda sam hteo ja da platim preko svog računa. Cura mi kaze ne moze tako. Objasni mi da mora pošta, uplatnica, menjačnica.
Pita te da li mu je račun blokiran zbog prinudne naplate i ako jeste, ne možeš da plaćaš na broj tekućeg, pošto izvršitelj pleni zatečene prilive.Pita me jel ima otac izvršitelja? Ako ima onda će mu skinuti sve sa računa. Nista nisam tu razumeo šta me pita.
Ako se plaća na njihov 265 račun u Rajfajzenu sa pozivom na broj, to je druga priča.Samo mi je objasnila da ne pogrešim broj iz ugovora na uplatnici da upišem da ne pomešam iz isto nekog razloga da ne bude belaja.
Ovo jeste sve postpaid tri ugovora tri telefona. Ja sam hteo sa svog Yettel racuna na njihov Yettel racun da platim racune za otplatu telefona paket i otplata uredjaja. To nije moglo. Nema izvršitelja inače bi mi rekao da je nešto komplikovano.Ne vidim problem da sa svog računa plaćaš direktno na kreditnu partiju. Nisam plaćao na rate preko Yettel banke, niti poznajem nekog ko je to radio tako (svi su izmirivali kroz postpaid račun koje znam), ali kako sam razumeo, banka otvara posebnu partiju za tu namenu.
Pita te da li mu je račun blokiran zbog prinudne naplate i ako jeste, ne možeš da plaćaš na broj tekućeg, pošto izvršitelj pleni zatečene prilive.
Ako se plaća na njihov 265 račun u Rajfajzenu sa pozivom na broj, to je druga priča.
Edit: pošto imaš iRačun, ako si u mogućnosti na njemu da uplaćuješ, svi nalozi za prenos su bez provizije.
Ako se rate za telefon plaćaju kroz postpaid račun, a ne kroz Yettel banku, kod Yettel banke možeš da prijaviš Račun na klik i dobijaćeš svaki račun od početka sledećeg meseca. Alternativno, možeš da ih platiš karticom kao eRačun kroz Yettel portalOvo jeste sve postpaid tri ugovora tri telefona. Ja sam hteo sa svog Yettel racuna na njihov Yettel racun da platim racune za otplatu telefona paket i otplata uredjaja. To nije moglo.
Evo ja sad uđoh u GPay i vidim da mi kartice nema. Zašto ovo rade, nije mi baš najjasnije. Naravno da neću deviznu Visa internet koristiti u zemlji zbog bankarske autokonverzije, ali da sam se zatekao u inostranstvu i hteo telefonom da platim, dodatno bih gubio vreme vadeći novčanik i tražeći plastičnu karticu, a bilo je situacija i da je ne ponesem pa ne znajući šta je problem, RaiPay je pustio update da na telefone sa otključanim bootloader-om više ne radi.Kartica mi je obrisana iz Google walleta jer mi se telefon navodno nije kacio na net 90 dana? Jel imao neko ovaj slucaj?
To je guglova odluka, nema veze sa bankom.Ovo za wallet je konkretan problem.
Notably, after 90 days of device inactivity, Google Pay initiates token deletion for the given device from our servers. To be considered active, a device needs to be turned on and connect to Google's servers once every 90 days.
Ja računam da neko tamo prati ovaj thread, bilo bi logično da je tako. Ako ih ne zanima, onda ni mene ne interesuje da im šaljem bagove osim ako me neki direktno ne pogađa. Kartu sam platio karticom, tako da mi nije toliko bitnoPrijavite usput i njima, ovo za wallet i skeniranje QR koda je konkretan problem.
Neke banke odbijaju upotrebu kose crte, ali možeš da koristiš - (minus)Kad hocu poziv na broj 07/2024 da upisem preko tel i platim dobijam poruku nevažeći format......
Ali nema osnova. Kao ugaseno jer se telefon nije kacio na net 90 dana. A telefon na netu non stop pri tom sam i koristio G pay. A i kartica je i dalje u wallet-uTo je guglova odluka, nema veze sa bankom.
sad mi pade na pamet, jesi siguran da je legitiman mejl, da nije neka prevara? kao izbacena ti kartica iz gpay, klikni ovde da je ponovo ubacis, ukucaj broj i cvvAli nema osnova. Kao ugaseno jer se telefon nije kacio na net 90 dana. A telefon na netu non stop pri tom sam i koristio G pay. A i kartica je i dalje u wallet-u
Nisam dobio mejl, ali sam ušao da proverim u GPay i vidim da nema digitalizovane kartice. Svakako da ne bih „kliknuo ovde“, jer zašto da se logujem na web pa da mi isti radi redirekciju ka aplikaciji, itd. kad mogu ja to sam i u dva klika (nije mi Google nalog uvezen u Chrome, niti mi je takva preferencija, odn. koristim drugi browser pa zato).sad mi pade na pamet, jesi siguran da je legitiman mejl, da nije neka prevara? kao izbacena ti kartica iz gpay, klikni ovde da je ponovo ubacis, ukucaj broj i cvv![]()
To što nemaju poslovnicu u svakom većem gradu u Srbiji je ubedljivo najveća prednost Yettel banke jer ti kao korisnik ne moraš da plaćaš troškove tih poslovnica i ljudi koji rade u njima. Ako ti se ne sviđa ili ako ti treba poslovnica - izbor mastiljavih banaka je velik.Radi se o tome da se ne mogu uvek osloniti na bankomat. Kod "normalne" banke odem u poslovnicu, kažem "dobar dan, želim da uplatim/podignem novac", ako se desi da ne mogu da odradim preko bankomata. A sve ostale funkcije u aplikaciji koje ima Yettel Banka imaju već i druge banke. To je u stvari najveća mana Yettel Banke, što nemaju bar jednu poslovnicu u svakom većem gradu u Srbiji.
Misliš Yettel banka ima manje troškove u odnosu na druge banke, a korisnici u svakom slučaju plaćaju kao i kod drugih banakaYettel banke jer ti kao korisnik ne moraš da plaćaš troškove tih poslovnica i ljudi koji rade u njima
Ako volis da placas sekundarnu banku na kojoj ne drzis novac, onda jeste tako, ali tada nije u banci problem.Misliš Yettel banka ima manje troškove u odnosu na druge banke, a korisnici u svakom slučaju plaćaju kao i kod drugih banaka![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari