Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024 / 2025)

Pozdrav, da li je neko od vas imao problem sa aktivacijom nove aplikacije, jer ja vec od samog pocetka nisam u mogucnosti da aktiviram aplikaciju. Pozovem korisnicku sluzbu, objasnim u cemu je problem, oni to pribleze i evo vec dva meseca u loopu. Android telefon koristim, Nothing Phone 2, medjutim probao sam i sa drugim uredjajima Samsung S23 kao i sa Iphone 13 Pro, potpuno ista greska se javlja.
Ako neko ima neki predlog ili resenje bio bih zahvalan
Ne znam da u medjuvremenu nisi menjao licnu kartu, pa da nisi poslao novu. Mozda je blokiran racun (ne bi trebalo i sam nalog ali ne znam kako je to kod njih odvojeno). Uglavnom ti nije do uredjaja vec do samog naloga. Moraju oni naci sta je.
Racun je aktivan, koristim redovno za neka sitna placanja i transfere, web pristup lagano, licna karta deset godina vec ista, u Novembru istice a racun imam od Februara 2015 i do pre dva meseca (nove aplikacije) nikakvih problema.
 
Od poslednjih radova pre dve subote ne radi Mastercard. Kad pokušam da platim beskontaltno ili provlačenjem prikazuje se na displeju "Nepodržana kartica". Bankomat očitava "Pogrešna kartica". U call centru banke tvrde da je sa njihove strane sve ok, da ne vide nepravilnosti. Kartica je bez fizičkih oštećenja, aktivna je tek godinu dana, pa iz prve zato nisam pomislio da je razmagnetisana. U aplikaciji nije ništa blokirano ili menjano. Jedini je koristim. Da li je neko možda imao sličan problem?
 
Kako nisi mogao?
Pozdrav
Dao mi tata ugovore i broj za uplatu za tri telefona. Ja sam ovde korisnik banke da ne bih se zezao sa uplatnicama i imao neke provizije onda sam hteo ja da platim preko svog računa. Cura mi kaze ne moze tako. Objasni mi da mora pošta, uplatnica, menjačnica. Pita me jel ima otac izvršitelja? Ako ima onda će mu skinuti sve sa računa. Nista nisam tu razumeo šta me pita. Samo mi je objasnila da ne pogrešim broj iz ugovora na uplatnici da upišem da ne pomešam iz isto nekog razloga da ne bude belaja. Realno, meni tu ništa nije jasno, prvo nije bilo njoj šta hoću. Kad je skontala onda me otkačila.
 
Svako se češe gde ga svrbi. :) Ja njihov bankomat nisam upotrebio godinama, jer novac podižem valjda triput godišnje. Sve plaćam karticom pa i ne osećam te probleme, ali znam i čitam da postoje.
Tačno tako , ja sam vise puta imao problema da stavim pare na mobi bankomat, a nije radio ni prvi najblizi koji nije nimalo blizu . I onda zoves ih i tralala , ista priča ,nisu ispraznili , i onda odes posle 7 dana i ista priča ...
Pozdrav, da li je neko od vas imao problem sa aktivacijom nove aplikacije, jer ja vec od samog pocetka nisam u mogucnosti da aktiviram aplikaciju. Pozovem korisnicku sluzbu, objasnim u cemu je problem, oni to pribleze i evo vec dva meseca u loopu. Android telefon koristim, Nothing Phone 2, medjutim probao sam i sa drugim uredjajima Samsung S23 kao i sa Iphone 13 Pro, potpuno ista greska se javlja.
Ako neko ima neki predlog ili resenje bio bih zahvalan

Racun je aktivan, koristim redovno za neka sitna placanja i transfere, web pristup lagano, licna karta deset godina vec ista, u Novembru istice a racun imam od Februara 2015 i do pre dva meseca (nove aplikacije) nikakvih problema.
za logovanje na yettel bank treba 6 brojeva, a za mobi je bilo 4 , da nije do toga
 
Dao mi tata ugovore i broj za uplatu za tri telefona. Ja sam ovde korisnik banke da ne bih se zezao sa uplatnicama i imao neke provizije onda sam hteo ja da platim preko svog računa. Cura mi kaze ne moze tako. Objasni mi da mora pošta, uplatnica, menjačnica.
Ne vidim problem da sa svog računa plaćaš direktno na kreditnu partiju. Nisam plaćao na rate preko Yettel banke, niti poznajem nekog ko je to radio tako (svi su izmirivali kroz postpaid račun koje znam), ali kako sam razumeo, banka otvara posebnu partiju za tu namenu.
Pita me jel ima otac izvršitelja? Ako ima onda će mu skinuti sve sa računa. Nista nisam tu razumeo šta me pita.
Pita te da li mu je račun blokiran zbog prinudne naplate i ako jeste, ne možeš da plaćaš na broj tekućeg, pošto izvršitelj pleni zatečene prilive.
Samo mi je objasnila da ne pogrešim broj iz ugovora na uplatnici da upišem da ne pomešam iz isto nekog razloga da ne bude belaja.
Ako se plaća na njihov 265 račun u Rajfajzenu sa pozivom na broj, to je druga priča.
Edit: pošto imaš iRačun, ako si u mogućnosti na njemu da uplaćuješ, svi nalozi za prenos su bez provizije.
 
Ne vidim problem da sa svog računa plaćaš direktno na kreditnu partiju. Nisam plaćao na rate preko Yettel banke, niti poznajem nekog ko je to radio tako (svi su izmirivali kroz postpaid račun koje znam), ali kako sam razumeo, banka otvara posebnu partiju za tu namenu.

Pita te da li mu je račun blokiran zbog prinudne naplate i ako jeste, ne možeš da plaćaš na broj tekućeg, pošto izvršitelj pleni zatečene prilive.

Ako se plaća na njihov 265 račun u Rajfajzenu sa pozivom na broj, to je druga priča.
Edit: pošto imaš iRačun, ako si u mogućnosti na njemu da uplaćuješ, svi nalozi za prenos su bez provizije.
Ovo jeste sve postpaid tri ugovora tri telefona. Ja sam hteo sa svog Yettel racuna na njihov Yettel racun da platim racune za otplatu telefona paket i otplata uredjaja. To nije moglo. Nema izvršitelja inače bi mi rekao da je nešto komplikovano.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Sjajno, za aktiviranje nove aplikacije treba da stigne SMS... koji oni na Globaltel ne uspevaju da isporuce 🤦‍♂️.
 
Ovo jeste sve postpaid tri ugovora tri telefona. Ja sam hteo sa svog Yettel racuna na njihov Yettel racun da platim racune za otplatu telefona paket i otplata uredjaja. To nije moglo.
Ako se rate za telefon plaćaju kroz postpaid račun, a ne kroz Yettel banku, kod Yettel banke možeš da prijaviš Račun na klik i dobijaćeš svaki račun od početka sledećeg meseca. Alternativno, možeš da ih platiš karticom kao eRačun kroz Yettel portal
yettel.rs/yettel ili aplikaciju.
 
Ne znam je li pitanje za ovde, ali dobih sad mejl od "google wallet" da mi je mastercard (yettel bank) obrisana iz walleta jer mi se telefon navodno nije kacio na net 90 dana? Udjem u wallet, sve normalno kartica i dalje tu. Telefon non stop na netu, to mi je primarni telefon - samsung s23+. U walletu mi je i visa Intesa i ona je takodje tu. U mejlu pise i da "vise necu moci da koristim taj uredjaj za beskontaktno placanje"? Jel imao neko ovaj slucaj?
 
Kartica mi je obrisana iz Google walleta jer mi se telefon navodno nije kacio na net 90 dana? Jel imao neko ovaj slucaj?
Evo ja sad uđoh u GPay i vidim da mi kartice nema. Zašto ovo rade, nije mi baš najjasnije. Naravno da neću deviznu Visa internet koristiti u zemlji zbog bankarske autokonverzije, ali da sam se zatekao u inostranstvu i hteo telefonom da platim, dodatno bih gubio vreme vadeći novčanik i tražeći plastičnu karticu, a bilo je situacija i da je ne ponesem pa ne znajući šta je problem, RaiPay je pustio update da na telefone sa otključanim bootloader-om više ne radi.
 
Prijavite usput i njima, ovo za wallet i skeniranje QR koda je konkretan problem.
 
Ovo za wallet je konkretan problem.
To je guglova odluka, nema veze sa bankom.
Notably, after 90 days of device inactivity, Google Pay initiates token deletion for the given device from our servers. To be considered active, a device needs to be turned on and connect to Google's servers once every 90 days.
 
Nisam onda dobro skapirao u cemu je tacno problem, vidim da je ovde pa sam racunao da je nesto na relaciji aplikacija - Google/GPay.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Prijavite usput i njima, ovo za wallet i skeniranje QR koda je konkretan problem.
Ja računam da neko tamo prati ovaj thread, bilo bi logično da je tako. Ako ih ne zanima, onda ni mene ne interesuje da im šaljem bagove osim ako me neki direktno ne pogađa. Kartu sam platio karticom, tako da mi nije toliko bitno
 
  • Like
Reagovanja: uji
jel dobio neko ovu poruku prilikom online placanja preko weba? Prekoračen limit za broj dozvoljenih transakcija.
kanal internet je uključen, šta bi mogao da bude problem.
Kad hocu poziv na broj 07/2024 da upisem preko tel i platim dobijam poruku nevažeći format......
 
To je guglova odluka, nema veze sa bankom.
Ali nema osnova. Kao ugaseno jer se telefon nije kacio na net 90 dana. A telefon na netu non stop pri tom sam i koristio G pay. A i kartica je i dalje u wallet-u
 
  • Like
Reagovanja: uji
Potvrda o izvrsenju naloga ne moze da se šalje na mail? Vidim da ima samo podeli detalje plaćanja, jel to sad potvrda?
 
Ali nema osnova. Kao ugaseno jer se telefon nije kacio na net 90 dana. A telefon na netu non stop pri tom sam i koristio G pay. A i kartica je i dalje u wallet-u
sad mi pade na pamet, jesi siguran da je legitiman mejl, da nije neka prevara? kao izbacena ti kartica iz gpay, klikni ovde da je ponovo ubacis, ukucaj broj i cvv :D
 
sad mi pade na pamet, jesi siguran da je legitiman mejl, da nije neka prevara? kao izbacena ti kartica iz gpay, klikni ovde da je ponovo ubacis, ukucaj broj i cvv :D
Nisam dobio mejl, ali sam ušao da proverim u GPay i vidim da nema digitalizovane kartice. Svakako da ne bih „kliknuo ovde“, jer zašto da se logujem na web pa da mi isti radi redirekciju ka aplikaciji, itd. kad mogu ja to sam i u dva klika (nije mi Google nalog uvezen u Chrome, niti mi je takva preferencija, odn. koristim drugi browser pa zato).
 
Radi se o tome da se ne mogu uvek osloniti na bankomat. Kod "normalne" banke odem u poslovnicu, kažem "dobar dan, želim da uplatim/podignem novac", ako se desi da ne mogu da odradim preko bankomata. A sve ostale funkcije u aplikaciji koje ima Yettel Banka imaju već i druge banke. To je u stvari najveća mana Yettel Banke, što nemaju bar jednu poslovnicu u svakom većem gradu u Srbiji.
To što nemaju poslovnicu u svakom većem gradu u Srbiji je ubedljivo najveća prednost Yettel banke jer ti kao korisnik ne moraš da plaćaš troškove tih poslovnica i ljudi koji rade u njima. Ako ti se ne sviđa ili ako ti treba poslovnica - izbor mastiljavih banaka je velik.

Da, nekad su bankomati prazni (ili prepuni za uplatu). Da to jeste mana. Meni prihvatljiva u odnosu na cenu.
 
Stavis pare na avista stednju tako da pokrije tih 500-600 din ili preneses zaradu pa te kosta 0 dinara.

Prilicno sam siguran da dobar deo ljudi ovde na avisti drzi mnogo vise pa teraju banku u minus u ukupnom mesecnom zbiru na pojedinacnom nivou.
 
Misliš Yettel banka ima manje troškove u odnosu na druge banke, a korisnici u svakom slučaju plaćaju kao i kod drugih banaka :)
Ako volis da placas sekundarnu banku na kojoj ne drzis novac, onda jeste tako, ali tada nije u banci problem.

Ako tu primas platu, troskovi su nula. Ako imas na avista racunu cirka 100-150k, troskovi su nula. Ako imas oba, zapravo zaradjujes*.

*ne ulazimo sad u to da li je inflacija manja ili veca od stednje, ali to i nije relevantno za ovu diskusiju.
 
Nazad
Vrh Dno