Šta je novo?

Xiaomi based usisivači Mi Mop Pro/Essential, Roborock...

@Mixer93

Koliko se secam kad sam gledao, 1C je po necemu i bolji od Pro. Ima poredjenje na YT.



Ja sam uzeo Mop Pro zbog boljeg senzora i vece baterije. Kada sam uzimao pre godinu dana bila je po 50e razlika izmedju Essential, 1C i Mop Pro (~170e, ~220e, ~270e). 100e mislim da je prevelika razlika.
 
Hvala! Izgleda da ću 1c uzeti. Upravo jer usisava skroz dobro, tepih bolje odradi nego Pro. Doduse nemamo tepih osim malog u dnevnoj ali eto. 🤣
 
Veliki minus za BC Group, njihov servis, reklamacije.rs servis ili ko je vec odgovoran. Povodom famoznog fan error problema na Xiaomi Essential modelu koji sam dobio posle dan koriscenja. I radnja i servis rade do 19h, u 19.03 dobijam sms od BC Group da je reklamacija odbijena a nigde obrazlozenja! Uredjaj kupljen online, cekajuci servis mi je prosao rok od 14 dana za vracanje, a zakon kaze da ako uredjaj otkaze u prvih 6 meseci smatra se da je u startu neispravan! Ko je ovde lud ili bezobrazan?
 
To je poruka koju šalju 8. dana od prijema reklamacije. Sledeće je da šalju u ovlašćeni servis.
 
Cek, pa u kom servisu je cucalo 8 dana i zasto nije u startu otislo gde treba? BC Group mi je dao tu premium garanciju i dosao je kurir iz servisa koji nije u sklopu BC-ja, jer me je pitao ko je bio prodavac. Nije mi jasno onda postojanje Nepo (reklamacije.rs) servisa?
 
Ja sam do sad brdo stvari kupio u BC Group,i uvek ljubazni,brzi,usluzni... a da kucnem u drvo za sad nije bilo reklamacija,a uvek sam se pitao da l je sve bajno kako oni to predstavljaju...
 
I tako, 15. dan ja i dalje cekam servise da kazu sta je problem sa novim uredjajem, pisao sam cak i Xiaomi Srbija support i nista...
 
Чек, извини, а овлашћени сервисер на гаранцији ти је био Непо?
Пошто знаш да смо ја и ти имали исти проблем са тим essential роботом, само је мени овлашћени био неки pc centar или тако неко рандом име. Нисам ишао ја тамо него жена, али то је каже нека жешћа рупчага у неком дијелу вишњичке улице. Но било како било ја их звао одмах други дан, рекао да ми је уређај цркао послије буквално 10мин рада, тај познати fan error проблем и људи одмах послаше мејл о признатом квару.
То послао мејлом радњи у којој сам га и купио, то је исто нека мала радња која се појављује на нашим сајтовима типа е-понуда, али буквално мала фирмица, у стану раде људи..... и други добио послије 2-3 дана, чим им је стигао.

Штета што се код тебе тако искомпликова, тј није ми јасно уопште како могу да ти одбију рекламацију, то је главно питање? Што ниси одмах звао и питао да ли те то неко захебава, или шта већ? Мислим упалиш и видиш да не ради, а притом јавља системску грешку... тест траје 5 секунди.

Писаћу и неке своје утиске из прве руке само док одрадим још пар усисавања.
 
Ja sam uzeo u BC Group, deklaracija je PC Centar. Preuzeo je prvo kontrolni servis pa otisao u ovlasceni servis. Bilo kako bilo, ja i dalje cekam..
 
Moj Mop Pro danas dobio zadatak, obišao krug oko prostorije, usisao možda 10% i vratio se na bazu uz komentar da je završio. Piše usisao 7 kvadrata, a ta prostorija je oko 20m2. I to je na bazu vratio ukoso I još je odgurao.

Poravnam ga, pustim ga opet i sve odradi kako treba. Kako vreme prolazi, sve češće mu se dešava da se tako nešto zaglupi. Jel ima smisla tu uraditi neki hard reset, pa opet napraviti mapu?
 
Meni se to jednom desilo pre neki mesec, ocekivano od njihovog softvera da ima bagove.
 
Ali kako vreme prolazi, sve češće se zastupavi. Uskoro menjam tepihe na spratu, pa će i tamo biti pogodno za robota. Počeo sam da gledam šta su opcije. Možda neki sa kesom u bazi.
 
Jel si dodavao stvari ili menjao raspored mozda? Ako jesi, mozda je pametno da resetujes mapu.
 
Ja sam menjao stvari tj dodao jelku, pomerio fotelju na drugi kraj sobe i jos par tako stvari pomerio i nikakav problem nema. Cak sam testirao pre jedno mesec dana kako ce se ponasati kada klub sto pomerim. Savrseno se snalazi. A mozda ako je obisao samo po uglovima da si ukljucio ciscenje ivica a da nisi primetio.
Ja imam mop pro.
 
Jel si dodavao stvari ili menjao raspored mozda? Ako jesi, mozda je pametno da resetujes mapu.

Mesto gde će žena da smesti jelku sam već stavio kao no go zone.
I pre skoro godinu dana sam dodao jedno ogledalo, praktično do poda, koje ću morati da prelepim za mapiranje. Pošto vidi celu prostoriju iza njega 😄
Da sam imao usisivač pre poslednjeg renoviranja, prošlog leta, tačno bih podigao radijatore za 15mm, da usivac može I ispod njih da ide.
 
Neverovatno, za fan error na novom uredjaju:

Nakon dužeg testiranja i pokušaja da se kvar manifestuje u servisu, ustanovljeno je da je uređaj ispravan i da nikakav kvar nije ispoljen.

Uređaj je rigorozno testiran i prošao je sve hardverske testove u skladu sa standardima i procedurama proizvođača.

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, ovaj vid reklamacije ne spada pod nesaobraznost uređaja.
 
Страшно.
Али немој ништа да те чуди код нас. Дјелује ми да их ниси довољно притискао, тј да ниси био безобразан.
Зашто их не назовеш на телефон и кажеш да ће сад доћи лично код њих и да на твоје очи заједно то пробате? Упалите га и пустите да ради 10-ак мин, а грешку ће показати и раније вјероватно.
Мислим.... ја би им свашта горе рекао телефоном, али можеш и на овај начин.... да будеш пристојан :)

Или си стварно баксуз (пошто је та грешка можда више софтверске природе него хардверске), па код њих није избацивао ту грешку и нормално је усисавао...
 
Na kraju je ispao javasluk sa kontrolnim centrom. Uredjaj uopšte nije završio u ovlascenom servisu nego su ga poslali u neki "ovlasceni" Exil servis (http://www.service.co.rs/)?! Pre svega ovoga sam pozvao pravi servis, nasli su uredjaj po serijskom broju i rekli da znaju za fan error problem ali da moj uredjaj nikada nije stigao do njih. Onda zovem ovaj "ovlasceni" servis i dobijam nekog coveka i pitam ga da li su ovlasceni servis za Xiaomi usisivače, na sta mi on odgovara da u principu rade i usisivace- tada mi je pao mrak na oci. Kazem ja da je stigao uredjaj na reklamaciju iz Nepo sistema, radio 1 dan i otkazao motor usisivaca. Kazem i da je odbijena reklamacija jer je ispravan. On ne zna o cemu pricam u pocetku, onda se kao seti sta je u pitanju i da je uredjaj "sredjen" i vraćen! Ja pitam kako je sredjen kada pravi ovlasceni servis zna za taj problem i da se uredjaj menja a on odgovara da je sredjen i da ne brinem?! Prekidam vezu i zovem ponovo Nepo i krecem sa pretnjom ovaj put, tek tada agent eskalira i proverava situaciju - ne znaju zasto uredjaj nije otisao u pravi servis ali posto mi je vec uredjaj poslat kurirom nazad da odbijem prijem i oni ce ga proslediti u PC Centar servis. Pa koja je svrha kontrolnog servisa, ko je izmislio njihovo postojanje uopste!
 
Хахаха, мислим да сам знаш одговор на то питање.
Чему служе фирме у Србији које се иначе не баве ничиме. :)

Рекох ти ја да без дизања гласа нећеш ништа урадити... тако је код нас нажалост.
Барем ће ти се сад кроз пар дана све ријешити... а ако ти PC centar не буде одговарао, то значи да ти нису погледали робота... одмах их зови и добићеш уверење о успешној рекламацији одмах, јер они знају за тај проблем, а и сам тест траје 1мин.
 
Evo da napisem i ja svoje iskustvo sa BC group prodavnicom. Kupio sam online xiaomi mop essential oko 18 hiljada je bio. Radio lepo jedan dan i sutra vec poceo da pravi probleme. Prvo nije hteo da se konektuje na app a posle poceo da ide samo jednom putanjom i nazad i tako ukrug. Posle svih pokusaja da se povezem na app (update softvera, menjao app, region, vracao na fabriku, hard reset...) vise nije nikako mogao da se konektujem. Robot je vracen u kutiju. Pozvan BC sutra je kurir preuzeo. Zvali su da me pitaju hocu li zamenu ili novac (nije bilo proslo dve nedelje) ja sam odabrao popravku ili zamenu. Nije nigde bio ispod 25 hiljada pa reko ajde da pokusam. Isto su poslali mail posle nekoliko dana da je reklamacija odbijena ali i da ce poslati u ovalasceni servis da provere. Posle nekoliko dana su pozvali da "zamole" da produzim garantni rok jos par dana i da cu ubrzo dobiti odgovor. Posle 3 dana je stigao mail od "ovascenog servisa" da je reklamacija uvazena (konacno) i da odem u radnju da mi vrate novac ili zamene uredjaj. Ovog puta sam nazvao i rekao da mi vrate novac dao br ziro racuna i evo cekam da uplate...
Narucio u medjuvremenu dreame 9 isto podbrend xiaomi firme, dodje mu kao neka kopija roborock s5 max samo za manje novca
Koliko sam video ovde nema u prodaji
Narucio iz Rumunije (brat radi tamo pa dolazi za praznike) cena je 240 dolara...
 
Dve (skoro i po) godine nakon koriscenja belog Mi robot usisivaca krenuli su da nastaju i sve cesci bagovi.
Od toga da se "nasuce" na ivicu tepiha i ostane da bleji tako, do toga da zavrsi usisavanje i ne vrati se na dock, vec samo "zaspi" na pola metra do punjaca.

Ima li mozda ovde neko da koristi ovaj model duze od dve godine i postoji li ista vredno/smisleno servisiranja u ovakvim slucajevima? Ili radi dok radi?

Filteri i cetkice su mu redovno menjani, senzori redovno cisceni. Kupljen je preko KP, buduci da su tada bili dosta ogranicenije zastupljeni na nasem trzistu.
 
Koji je model? Iskljuci i ukljuci samog robota, ako je kao kod Mop Pro - to se radi drzanjem dugmeta za ukljucivanje/iskljucivanje po 3 sekunde. Probaj sa resetovanjem mape, mozda ste vremenom premestali stvari pa zaglupi jer je mapa stara.
 
Mi robot cleaner je, datira od pre Pro modela. Stvari se jesu dodavale/oduzimale i rucno je prenosen da usisava terasu i toalet, ali nikada ranije nije ovako bagovao, pogotovo ne toliko cesto.

Restart sam najpre pokusao i nije se resilo. Mogu da pokusam i sa brisanjem mapa, kako se to radi? Brisem uredjaj, pa ponovo dodajem ili?
 
Ručno prenošenje ga ubija. Ja moj povremeno dignem na sprat i pustim da usisa sve, isključeno mapiranje. Kada ga vratim na bazu, potrebno je nekoliko dana da dodje sebi. Sa svakim usisavanjem se sve manje zbunjuje i vraća redovnu rutinu.
 
@magicna_ruka

Mapa se brise iz aplikacije. Tri tackice gore desno, pa opcija "Reset Map". Tako je na Mop Pro, ne verujem da se razlikuje za druge.
 
Malo sam istraživao, malo slušao preporuke, malo čitao forum, sve u svemu izbor se sveo na mop essential i mop p. Vidim da ima i mop p 2+, ali budžet je max 250e, koliko je mop p na KP.
Kuća, pločice, sve ravno, podno grejanje, tepisi nisu u planu, nema sprat, 4 sobe, dnevna i spojena kuhinja, kvadratura cca 100m2, ali mislim da bi najviše radio u dnevnoj i kuhinji cca 50m2. Nema kučića ni mačića :).
Essential ili Pro?
I još jedno pitanje, da li essential ima Y shape (ili kako se već zove) brisanje?
Hvala unapred na odgovorima.
 
Da li pouzdano znamo šta od rezervnih delova kojih ima u Mi Shop odgovara za Roborock S5 Max model?
 
@sharengan prelistaj temu, bilo je crkavanja Mi usisivača, pa možda nije loše da razmotriš kupovinu sa garancijom.
 
.
 

Prilozi

  • Screenshot_20220121-170001.png
    Screenshot_20220121-170001.png
    525 KB · Pregleda: 72
Nazad
Vrh Dno