Šta je novo?

Xbox360 i kvarovi

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
:

i btw sta bi sa onim tvojim: "PS2 nema bump maping a GF3 ima" ??? eno ti gore dokument-uputstvo za izvodjenje DOT3 BumpMapinga na PS2!!!

Daj ne zezaj ,igre na PS2 ne koriste bump mapping,mozda se negde provlaci ali mizerno,na xboxu ga ima u izobilju,pocevsi od Halo-a,mislim ovo nema veze sa tim koja je konzola uspesnija i ima bolje igre,cisto radi poredjenja tehnikalija!
PC si spominjao u postu gore kada si rekao
kovacm je napisao(la):
ko sto rekoh na ars tehnici je tacno opisana razlika izmedju grafickog hardwarea u konzoli i u PCju
Evo ti odvojeno opis mogucnosti ova dva gpu-a
http://amo.net/NT/03-01-01XBOX.html
http://electronics.howstuffworks.com/ps22.htm
 
Poslednja izmena:
i btw sta bi sa onim tvojim: "PS2 nema bump maping a GF3 ima" ??? eno ti gore dokument-uputstvo za izvodjenje DOT3 BumpMapinga na PS2!!!
Poenta je da ga nema hardverski. Može da se izvede softverski, ali to ima veliki uticaj na performanse (bez obzira na skill programera - koja je poenta hardverske akceleracije onda?) tako da ne mogu baš da ga koriste uvek i svuda.
 
e da vas ja nesto pitam...jedni koriste izraz "3rlod",a drugi " rod "...ima li u tome razlike..pitam cisto da znam,kolko god da pokusavala da shvatim,vi me sve vise zbunjujete..
 
zasto neko ko je imao iskustva sa kvarovima,ne napise sta je uradio po tom pitanju???dali se uopste u srbiji moze naci normalan servis koji ce da sredi kvar ili se mora slati u neke zemlje???
 
Poenta je da ga nema hardverski. Može da se izvede softverski, ali to ima veliki uticaj na performanse (bez obzira na skill programera - koja je poenta hardverske akceleracije onda?) tako da ne mogu baš da ga koriste uvek i svuda.

wtf?? pa koji GPU ga ima hardwerski? GF2 ga ima hardwerski. a od pojave Pixel i Vertex shadera (GF3) bumpmaping se izvodi pomocu istih (shadera) tako da je jednako "hardwerski" kao i na PS2!

GF3 ima shadere za bumpmaping, PS2 ima EE i GS na raspolaganju za bumpmaping; GF2 je imao bumpmaping zakucan u hardware - valjda vi to zovete "hardwerski" bumpmaping :d
 
Poslednja izmena:
Jedno je kad ti hardveru pošalješ teksturu i daš instrukciju da odradi bump maping na istoj, i on to odradi bez tvojih dodatnih intervencija; potpuno je drugo kad programer mora ručno da zaređa svaki piksel, uporedi ga sa okolinom i iscrta "senku", a onda hardveru pošalje gotovu sliku spremnu za ekran. Ko što rekoh, mogu PS2 programeri da budu ne znam kakve nindže, al hardverska akceleracija je hardverska akceleracija. Da nije imala smisla, ne bi je ni uvodili.
U PDF-u koga si okačio jasno se vidi da normal mapping mora da se odradi softverski pomoću nekih formula (brža varijanta iz jednog prolaza, i sporija iz četiri), i prema tome PS2 to hardverski ne podržava, tj. da gornji način ima negativne uticaje na brzinu animacije i da ne može da se koristi u komplikovanim scenama sa puno modela, koje bi GPU sa hardverskim mappingom crtao ko od šale.
 
Poslednja izmena:
aj mi molim te objasni kako se radi taj isti Bumpmaping na npr. GF3* kartici... (ili nekoj drugoj sa Pixel i Vertex shaderima)???

koristi se pixel shader - znaci postoji isto matematicke formule i ostale stvari koje si video u onom PDF fajlu samo sto ih ne odradjuje EE+GS vec Pixel shader. Sada mi reci da li ti zamisljas da taj pixel shader moze da se izvrasava neograniceno brzo, moze da se izvrasava koliko hoces ili su isto limitirano snagom hardwarea na kojem se izvrsavaju?

dakle isto kao i na PS2. imas program za BumpMaping koji se vrti na EE+GS a na GF3 karticama se takodje program za BumpMaping vrti na Pixel Shader unitima...


axa, sada vidim problem :) "daš instrukciju da odradi bump maping na istoj" - BumpMaping nije instrukcija na GF3 vec Pixel shader (program).

*kad kazem GF3 mislim na bilo koji GPU koji ima Pixel i Vertex shadere.
 
Jel vam neko platio da skrenete sa ove teme toliko ? :)
 
Koiliki off,ali da se vratim na temu,jos jedna u nizu"ostali samo dugmici" konzola je nazalost i moja.
Konzola je stara oko 4-5 meseci i naravno u pocetku sljakala ok,medjutim posle par meseci je pocela kad kad da odbija da se pobudi ili krene i onda naprasno zakoci sto u igri sto u dashboardu.Ono sto buni je da nekad krene i sljaka ok i po nekoliko sati?Ring of death mi izbaci samo prilikom brzog restarta nikada u toku rada.Dakle evo jos jedne u moru zrele za reklamaciju.Kako li cu ja proci i koliko cekati kod ovih mafijasa(Italija).
 
Jel vam neko platio da skrenete sa ove teme toliko ? :)

xexexe... ajde sad driveru spasi Somilic, sad kad vise nema gde... :-devil-:

zezam se... meni su ove rasprave super, sorry for offtopic ali kapiram da iz naseg offtopica moze svasta da se nauci, neko utvrdi znanje neko nauci nesto novo... (nikad ne bih procitao onaj PDF) :,,:
 
xexexe... ajde sad driveru spasi Somilic, sad kad vise nema gde... :-devil-:

zezam se... meni su ove rasprave super, sorry for offtopic ali kapiram da iz naseg offtopica moze svasta da se nauci, neko utvrdi znanje neko nauci nesto novo... (nikad ne bih procitao onaj PDF) :,,:
Auu bre al si tvrdoglav,mislim lepo je to u pdf-u,al gde je u igrama?Pa kolko su cedili PS2 vec bi ga primenjivali uveliko,da moze da se primeni(mislim na bump)!
 
e stvarno ste odleteli od teme.....procitakte ponovo naslov....mada malo je porazavajuce saznanje da sada u srbiji svi zivi sklapaju ugovore sa sonijem a niko sa microsoftom....i ponovo pitam,zna li neko proceduru u slucaju da ti box zariba u srbiji????
 
nebojsa virtual opravlja i koliko znam lucifer sa ovog foruma
 
e stvarno ste odleteli od teme.....procitakte ponovo naslov....mada malo je porazavajuce saznanje da sada u srbiji svi zivi sklapaju ugovore sa sonijem a niko sa microsoftom....i ponovo pitam,zna li neko proceduru u slucaju da ti box zariba u srbiji????

Znam vlasnike srpskog Microsofta 20 godina i znam kakvi su prevaranti, pa je neverovatno da su bash uzeli Microsoft da zastupaju kao da su ih iz Redmonda birali.
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno