Šta je novo?

X-COM: Enemy Unknown

Nesto radis pogresno, ja imam 2 snajpera i poslednjih nekoliko borbi niko nije uspeo da opali na moj tim a kamoli da pogodi nekog. Laserski snajper+plasma pistol+scope+skeleton suit+gunslinger+low profile+double tap+opportunist=overpowered

Normal ironman nije strašno. Mada sam zbog reterdiranog iterfejsa slučajno odbio misiju onog veća (neka bomba u južnoj americi čini mi se) i zbog toga sam izgubio 2 zemlje.
Ja vodim 2 assault, jedan heavy, jedan sniper, jedan support.
Snajpera ostavim pozadi, ili ga popnem gde može (imam kuku), heavy i support mi služe za supres, a 2 assault-a za napredovanje.
Još ne znam ko će mi biti šesti.
 
Meni se nije desilo nikada da pojede sve (ako je pun).
Nego, jel bio taj peč ili ne? Ne mogu da ga nađem, a pročitao sam da je bio.
 
Au stvarno su podbacili u borbi u velikom brodu (large type), kamera non stop od zumira i stalno ti prikazuje spoljasnju oplatu broda. Uzas, kada izaberes da nanisanis nekoga odzumira i opet ti pokazuje spoljasnju oplatu i uopste ne mzoes da zumiras da bi video unutrasnjost broda. Kako su ovo mogli da dopuste uopste mi nije jasno.

Inace za one koji nisu igrali u Apokalisi si odredjivao koliko ces "u vis" da vidis i to je bilo fiksno, sta god da radis ako ti to rucno ne promenis igra ti pokazuje taj nivo i ovakvih problema nije bilo. Stvarno ne razumem kako su ovakav propust mogli sebi da dozvole...
 
Pa normalno da randomizuje, zato imaš procente :) Kada ti recimo kaže da su šanse 50%, onda komp za tvog igrača "baca kockicu" sa 2 strane (jedna je pogodak, druga promašaj), a ishod toga je skroz random. Kada ti je šansa 90%,onda se baca kockica sa 10 strana, od kojih je 9 pogodak, a jedna promašaj. Kao table top warhammer.
A ovo za udaljenost mislim da jeste tačno, nažalost.

Ispravka, udaljenost utiče na šansu, sada proverio. Imao sam 40 na početku turna, prišao sam za jedan onaj poen i onda sam imao 75%, mada sam omašio :mad:

a ocigledno se nismo razumeli, procenti izgleda nemaju veze sa tvojom mogucim pogotkom... eno ih ljudi na forumu zapisuju i racunaju, bave se statistikom (meni jeste nesto sumnjivo ali mi ne pada napamet da se tim bavim :d ) jer se precesto desava da se omasi i sa 90%

kamera je stvarno na momente bangava
 
Ono sto sam ja procitao je u vezi seed-a. Znaci, sejviras pre nego sto sa nekim vojnikom gadjas protivnika i promasis ga. Koliko god puta ucitao uvek ces promasiti ALI promasi ces sa bilo kojim vojnikom bilo kog vanzemaljca u tom prvom pucanju (ne znam sta se desava ako sa nekim vojnikom imas 100% za pogodak). Ovo, su napravili da neko ne bi load/load/load dok ne postigne pogodak (mada opet ne kontam, ako neko hoce tako da igra pusti ga, igra on ne tera tebe da 1000x load-ujes). I valjda nisu koristili random generator za odredjivanje pogotka vec nesto sto to priblizno radi, bem li ga nisam se bas udubio u to. Uglavnom procenti igraju ulogu u tome da li ces pogoditi ali to nije sve ima taj "zastitni", mehanizam.

Ma koliko sam ja puta u Fallout 2 omasio "siguricu", od 95% ***, ukaki me onih 5% :d


Mada meni je igra sada super, od kako sam podesio Classic tezinu onako kako meni oddgovara a ne kako su oni zamislili sve funkcionise odlicno :d


E ljudi upravo sam izucio u THE FOUNDRY S.C.O.P.E. upgrade, koji dodaje bonus na % crit ali svi S.C.O.P.E. koje imam ( 5 komada) su mi i dalje obicni a nigde ne vidim opciju da ih unapredim kao ni opciju da pravim te poboljsane... kako ta "unapredjenja", funkcionisu?
 
Poslednja izmena:
Jel zna neko gde se cuvaju save-ovi... nagomilali se pa sporije otvara kada ocu save/load....Win 7 u pitanju...
 
users/*user name*/my documents/my games/xcom enemy unknown/xComGame/SaveData


Ljudi jel ste primetili da Assault-ov Skill Close Combat Specialist ne radi uvek? Evo kada sam uzeo taj skill prilicno me je odusevio posto su moji vojnici odvalili od zivota par vanzemaljaca koji su im se priblizili. Medjutim sada u misiji sv im prilaze (imam ih 2 komada sa tim skillom) i oni nista...
 
Ono sto sam ja procitao je u vezi seed-a. Znaci, sejviras pre nego sto sa nekim vojnikom gadjas protivnika i promasis ga. Koliko god puta ucitao uvek ces promasiti ALI promasi ces sa bilo kojim vojnikom bilo kog vanzemaljca u tom prvom pucanju (ne znam sta se desava ako sa nekim vojnikom imas 100% za pogodak). Ovo, su napravili da neko ne bi load/load/load dok ne postigne pogodak (mada opet ne kontam, ako neko hoce tako da igra pusti ga, igra on ne tera tebe da 1000x load-ujes). I valjda nisu koristili random generator za odredjivanje pogotka vec nesto sto to priblizno radi, bem li ga nisam se bas udubio u to. Uglavnom procenti igraju ulogu u tome da li ces pogoditi ali to nije sve ima taj "zastitni", mehanizam.

pa u redu je da sprece ekslopataciju quicksave/quickload (ili bar da stave opciju kao u civ-u :) ) ali to nema veze sa tim da ti procenti cesto nemaju veze sa realnim procentom za pogodak... e sad, to su kalkulacije ubergeekova koji su se bacili na proveru autenticnosti, pa kao sto rekoh vode statistku i pisu brisu i uzdisu lol

Ma koliko sam ja puta u Fallout 2 omasio "siguricu", od 95% ***, ukaki me onih 5% :d


Mada meni je igra sada super, od kako sam podesio Classic tezinu onako kako meni oddgovara a ne kako su oni zamislili sve funkcionise odlicno :d
he nekako sam i ja u falloutu efektivnije dozivljavao kritikal kad te zadesi, ali dobro tamo si imao i dodatne perkove i skill si mogao sam da budzis

sinoc sam idograo 2-3 sata, zaista fina igra... steta sto su toliko detalja izbacili oko upravljanja vojnika - inventar i razvoj lika su mogli lepo da razviju poboljsaju a ne da ih skoro pa eliminisu :|
 
Ja sada pizdim i ne igra mi se...Close Combat Specialist ima nekakvu bugcinu. Cas radi cas ne radi kao da postoji % kada ce se aktivirati. -.-
 
Ucitam misiju po ko zna koji put. Znam gde se nalaze 3 Kristalida. Odem sa jednim Assault kod njih. Krene ona animacija da su me videli i jedan Kristalid dodje do mog Assault. Nista se ne desi. Loadujem uradim istu stvar samo sam stao na drugo mesto sa Assault. Ponovo animacija da su me videli i otrcava kristalid do mog vojnicica i ovaj ga odvali. E sad, posto ja imam 3 Assault vojnika u timu citava taktika mi se zasniva na toj njihovoj sposobnosti da ulete i poprze vanzemaljce kada im ovi dodju blizu. Medjutim sipak -.-

U jednoj misiji pre ove ova sposobnost mi se aktivirala svaki put. Zbrisao sam u neprijateljskom potezu tri neprijatelja koja su pokusala da me flankuju/napadnu/pretvore u zobije. -.-


Naravno nekako bih ovo pregrmeo da se nisam pravio pametan i skroz zaobisao BEAM wepons i otisao direkt na PLASMA weapons (koje cu da izucim tek za koj in game dan). Posto se jos uvek zlopatim sa pocetnim oruzjem a upravo igram terror misiju upakovanu sa hrpom kristalida i onim metalnim disk andrakom AGROAH treba mi taj skill jer ce mi inace isklati sve civile -.-
 
Poslednja izmena:
brate stvarno smorina kada skontas da ti build na kojoj zasnivas osnovnu taktiku ne radi zbog bug-a... prodje vec neko vreme a nema nikakvog update... cudno za igru u danasnje vreme


p.s. sto se tice cover sistema, ovo je izgleda tacan podatak kako funkcionise

Full cover do not mean a line of sight break. It simply means -40% to be hit. Partial cover means -20% to be hit.


rofl
 
Poslednja izmena:
Update za steam verziju je izašao i ima 2gb, ali nigde na netu ga nema.
 
p.s. sto se tice cover sistema, ovo je izgleda tacan podatak kako funkcionise
Full cover do not mean a line of sight break. It simply means -40% to be hit. Partial cover means -20% to be hit.
rofl

Ma pazi, neka je i tako, ok, ali kada vanzemaljcu dodjes iza ledja i iizmedju vas nema nista on i dalje ima full cover a drugi put kada uradis tako nesto ti si ga flankovo. Pa mislim, stvarno. Cela igra, njena sustina je u tom pozicioniranju i upotrebi sposobnosti i to su ukenjali.
Pola igre im funkcionise na "srecu", ne vidim nikakvo takticko uzivanje u takvom sistemu. Samo frustraciju jer stvari ne funkcionisu onako kako bi trebalo.

Ko da vozis trku i po neki put ti auto skrene desno umesto levo, neki put umesto da das gas aktivira ti se kocnica... Eto takvu su oni igru izdali.




Taj update ne menja nista. Ljudi ga imaju instaliranog i sve je isto SEM onog buga- sa SIV-om i malo su sredili preblem krova pri borbi u vanzemaljskom brodu. Al u principu nista bitno.
 
Poslednja izmena:
Ma sve to imas u .exe fajlu xcoma. Imas i onaj programcic i mozes sve to lepo podesiti kako oces. Ja sam na primer skinuo bonuse za HP, AIM, DMG i CRT vanzemaljcima za Classic tezinu posto mi je to islo na zivce. Ostalo sam ostavio isto... A ne cekaj smanjio sam pravljanje satelita na 10 dana i stavio sam da detektujem UFO koji nose one terror i otimacke misije.
 
Hvala, upravo sam zavrsio na normal a jos me vuce pa ce ovo dobro da mi dodje.
 
Nama treba neki mod koji će popraviti te random šanse za pogotke i uključiti poziciju i blizinu u tu jednačinu. Tj koliko sam ja primetio, to jeste u igri, ali ne funkcioniše baš najbolje svaki put. Naravno treba ispeglati i ostale bagove sa kamerom i skilovima.
Ovi ostali modovi su samo smanjivanje težine igre. Mislim to je ok ako si prešao npr normal ironman, a classic ironman ti je pretežak.
 
U principu najvise me zanima da iskljucim neprijateljima *****ski aim i crit bonus na classic i da ukljucim da se vide terror UFO-i. Najbolja stvar u starom XCOM-u mi je bilo obaranje i ciscenje UFO-a a ovde toliko malo toga ima da se zapitas cemu sluze onoliki interceptori osim da ti trose pare.
 
U principu najvise me zanima da iskljucim neprijateljima *****ski aim i crit bonus na classic i da ukljucim da se vide terror UFO-i. Najbolja stvar u starom XCOM-u mi je bilo obaranje i ciscenje UFO-a a ovde toliko malo toga ima da se zapitas cemu sluze onoliki interceptori osim da ti trose pare.

E bas sam ja to uradio. Prekopirao sam komplet normal AI podesavanje gde su svi ti bonusi na 0, bem ih pa to je fer, i onda samo preimenovao na hard (pa vidi se tamo na forumu bas to). I promenio sam to da se vide UFO (bilo na 0 pa sam stavio na 1)... ce vidimo :) Mislim da sam naleteo na jednog bio je pun kristalida :)
 
Poslednja izmena:
Na poslednjoj misiji me sectopod pogodio onim zrakom kroz 80 defense, nije mi jasno kako je to moguce s obzirom da mu je offense 80 znaci verovatnoca pogotka je bila 0%.
 
Kako sam na kvarno presao zadnju borbu, ne verujem :d

Samo sam izmamio onog glavnog napolje i snajp u glavu :p a svi ostali zivi

I na kraju je trebalo malo da porade, nekako se mlako zavrsilo :trust:
 
Igra je skroz zarazna! Svidja mi se! Original sam isto pikao :D
Nego imam dva pitanja:

1. Mogu li se iskljuciti smaracke animacije tokom borbe?
2. Da li postoji neka igra koja je slicna ovoj, a da je novijeg datuma i da nije MMORPG?
 
Nazad
Vrh Dno