- Učlanjen(a)
- 07.04.2006
- Poruke
- 1,537
- Poena
- 350
da li sam ja ikada rekao da za arkadne igre ne treba skill?
šta misliš koliko li sam sati života izgubio čekajući na divljake koji ne mogu da izgube lopticu da se sklone sa flipera, provodio prepodneva u rupi na kališu da dočekam baju koji na empire city-ju (na spectrumu se to beše zvalo prohibition?) nikada ne biva pogođen i ne skida se sa aparata, dasu koji je na tašmajdanskom bazenu stao za konamijev ping pong i dere ga na najtežem nivou, ona tri cigančeta koji na banjici jednim žetonom zauzmu operation wolf aparat na tri sata... a i sam sa bio ekspert za golden axe i kick off II.
ali to nema veze sa tvojim rečenicama "...da li su 3d igre i bile toliko bitne u toku komercijalnog doba tih mašina. Kada je prioritet tržišta ionako bio i izradi 2d igara...". kako se ti po sopstvenom priznanju tada nisi igrao, a ja jesam, mogu ti reći - još kako su bile bitne. i to ne znači da me zanima i slovo da napišem na temu c=64 vs zx spectrum, već samo da pokušavam da ti dojavim da su u to vreme napravljeni temelji današnje igračke industrije, a da su 3d igre, pogotovo kokpitske simulacije, pogotovo one koje se odvijaju u svemiru, i te kako bile značajne i BITNE, a elite je veruj mi daleko, daleko, daleko, daleko, daleko, daleko bitnija igra od paradroida i zolyx-a.
to će ti svako ovde potvrditi.
šta misliš koliko li sam sati života izgubio čekajući na divljake koji ne mogu da izgube lopticu da se sklone sa flipera, provodio prepodneva u rupi na kališu da dočekam baju koji na empire city-ju (na spectrumu se to beše zvalo prohibition?) nikada ne biva pogođen i ne skida se sa aparata, dasu koji je na tašmajdanskom bazenu stao za konamijev ping pong i dere ga na najtežem nivou, ona tri cigančeta koji na banjici jednim žetonom zauzmu operation wolf aparat na tri sata... a i sam sa bio ekspert za golden axe i kick off II.
ali to nema veze sa tvojim rečenicama "...da li su 3d igre i bile toliko bitne u toku komercijalnog doba tih mašina. Kada je prioritet tržišta ionako bio i izradi 2d igara...". kako se ti po sopstvenom priznanju tada nisi igrao, a ja jesam, mogu ti reći - još kako su bile bitne. i to ne znači da me zanima i slovo da napišem na temu c=64 vs zx spectrum, već samo da pokušavam da ti dojavim da su u to vreme napravljeni temelji današnje igračke industrije, a da su 3d igre, pogotovo kokpitske simulacije, pogotovo one koje se odvijaju u svemiru, i te kako bile značajne i BITNE, a elite je veruj mi daleko, daleko, daleko, daleko, daleko, daleko bitnija igra od paradroida i zolyx-a.
to će ti svako ovde potvrditi.