Elvir
Cenjen
- Učlanjen(a)
- 05.09.2012
- Poruke
- 286
- Poena
- 180
@Universe
Nisam ni rekao da LK predstavlja full 3d igre kakve je ranije imao Zx spectrum, tipa Knight Lore vec na polju igara sa izometriskom pogledom i opste vizuelno/audio prezentacije. Kao da je neko tada toliko zalazio u detalje, da je stvarno 3d ili nije. Vizuelni detalji su opet bili jedni od najkompleksnijh u tadasnjem svetu 8bit sistema. Evo zamisli sada se vratis 30 godina u nazad i probas da uporedis ove dve igre na polju vizuelnosti.
Radi se o istoj godini.
Vecina platformskih igara na ZX spectrumu bile su deklarisane u single screen izvedbi, što opet ne znaci da nisu bile legendarne. Kada je glatko skrolovanje u pitanju, a sto je i bila odlika vecine akciono arkadnih igara, ZX spectrum nije mogao da parira Commoderu. Dovoljno je uporediti obe verzije Uridiuma, koji je i pored mogucnosti, na Spectrumu odradjen vrlo korektno. Ipak dozivljaj izvedbe od 50fps-a je bilo rezervisano za C64, zbog pune hardwerske podrske za glatko skrolovanje a sto je bila odlika i igara na automatima tog doba. JEdina hardwerska prednost Zx spectruma je bio brzi procesor, cija je iskoriscenost vazila iskljucivo za 3d igre, ali opet ostaje upitno koliko su one cinile tržište tog doba i koliko su bile popularne. Na kraju krajeva, bilo bi i previse da je C64 imao i brzi procesor, pored VIC-a i SID-a pa onda bi stvarno bilo real motherfucker kao igracka masina!
Nisam ni rekao da LK predstavlja full 3d igre kakve je ranije imao Zx spectrum, tipa Knight Lore vec na polju igara sa izometriskom pogledom i opste vizuelno/audio prezentacije. Kao da je neko tada toliko zalazio u detalje, da je stvarno 3d ili nije. Vizuelni detalji su opet bili jedni od najkompleksnijh u tadasnjem svetu 8bit sistema. Evo zamisli sada se vratis 30 godina u nazad i probas da uporedis ove dve igre na polju vizuelnosti.
Vecina platformskih igara na ZX spectrumu bile su deklarisane u single screen izvedbi, što opet ne znaci da nisu bile legendarne. Kada je glatko skrolovanje u pitanju, a sto je i bila odlika vecine akciono arkadnih igara, ZX spectrum nije mogao da parira Commoderu. Dovoljno je uporediti obe verzije Uridiuma, koji je i pored mogucnosti, na Spectrumu odradjen vrlo korektno. Ipak dozivljaj izvedbe od 50fps-a je bilo rezervisano za C64, zbog pune hardwerske podrske za glatko skrolovanje a sto je bila odlika i igara na automatima tog doba. JEdina hardwerska prednost Zx spectruma je bio brzi procesor, cija je iskoriscenost vazila iskljucivo za 3d igre, ali opet ostaje upitno koliko su one cinile tržište tog doba i koliko su bile popularne. Na kraju krajeva, bilo bi i previse da je C64 imao i brzi procesor, pored VIC-a i SID-a pa onda bi stvarno bilo real motherfucker kao igracka masina!
Poslednja izmena: