hsv.stoned
Audio Guru
- Učlanjen(a)
- 27.10.2009
- Poruke
- 26,209
- Poena
- 2,095
Moja oprema
- CPU & Cooler
- AMD RYZEN 7 2700/LC-CC-120
- Matična ploča
- MSI B450 Tomahawk Max
- RAM
- Kingston HyperX Fury 32GB (2x16GB) DDR4 3200MHz (CL16)
- GPU
- Sapphire RX 580 Pulse 8GB
- Storage
- Kingston A2000 M.2 NVMe 500GB, Toshiba P300 3TB, WD Black 750GB, 2 x WD Blue 10EALX 1TB
- Zvuk
- FiiO K5 Pro + Beyerdynamic DT 900 Pro X/Fostex TR-90/Sennheiser HD650/AKG K240 Sextett/PreSonus HD7/ATH-CKX9/SFR DT6 | 2.1 50W + FiiO E10k
- PSU
- Cooler Master G550M
- Kućište
- Cooler Master Mystique 632s Black & Silver
- Monitor
- GIGABYTE G27Q & AOC i2481FXH
- Miš & tastatura
- Asus ROG Chakram wireless & ROG Strix Scope RX, Logitech MK320 wireless
- Mobilni telefon
- Xiaomi 14 Ultra 16/512GB Black & Sony Xperia™ XZ2 Liquid Black
- Pristup internetu
- Kablovski internet
- Mobilni internet
@hsv.stoned
Ako ti telefon toliko loše radi ti ga reklamiraj. Da svima L550 tako loše radi povukli bi ga iz prodaje. Pošto nije tako mogao bi da prestaneš da generalizuješ svoje loše iskustvo i da ljude koji imaju drugačije iskustvo vređaš nazivajući ih lažovima, botovima, da sami sebe obmanjuju ili obmanjuju druge iz ko zna kojih razloga.
Koliko sam video iz tvojih poruka ti nisi ni pokušao da reklamiraš ili zameniš uređaj i već duže vreme iznosiš svoje frustracije. Za vreme i trud uložen u pisanju na ovom forumu mogao si telefon bar 2-3 puta da odneseš u servis i dobiješ da nazad uz verovatnoću da ti poprave ili zamene telefon.
Sent from mTalk
Covece, kakva reklamacija u ovom slucaju?
- reklamacija vipu pa onda slanje u ovlasceni servis ili jos bolje pravo u servis gde ce fon zadrzati minimum 7 dana a realnije 2, 3 nedelje, odradice HR, mozda neko flesovanje i to je to, krecemo sve ispocetka ali tih par nedelja korisnik ostaje bez telefona a dobice potpuno iste probleme kada ga preuzme jer se ovde jbno ne radi o hardveru tj kvaru.
- cesto se desava da korisnik posle tih par nedelja servisiranja dobije telefon koji je ostecen na neki nacin, npr izgrebano kuciste ili displej, licno sam se uverio u nekoliko takvih primera jer ko zna na kakvoj kamari stoje u servisu a i zaposlene uglavnom zabole za sve ''kamarisane'' uredjaje.
Ova polemika je vise za L550 temu iako je i ovde svakako mesto za kritike L550 jer fabricki dolazi sa W10m koji je daleko od stabilnog, kvalitetnog OS-a. Kad neko pise hvalospeve onda vam to nije ''off topic'', ovako jeste, zanimljivo.
I jos ovo da citiram -
Da svima L550 tako loše radi povukli bi ga iz prodaje. Pošto nije tako mogao bi da prestaneš da generalizuješ svoje loše iskustvo i da ljude koji imaju drugačije iskustvo vređaš nazivajući ih lažovima, botovima, da sami sebe obmanjuju ili obmanjuju druge iz ko zna kojih razloga.
Izvoli: http://forum.benchmark.rs/showthread.php?363079-Microsoft-Lumia-550&p=4576754&viewfull=1#post4576754 i to je samo jedan od primera.
Kakav bre hardver, neispravan uredjaj i ostali pokusaji za opravdanje MS fail-ova koji traju vec 6 meseci, ovo je tipican primer sta nestabilan, lose odradjen softver moze da napravi od hardverski dobrog uredjaja
Ipak ono sto me najvise cudi je to sto se bagovi odjednom pojave u vecoj meri, kao npr to iskakanje aplikacija iz rama - nekoliko dana sve radi ''normalno'' (kilavo ali to je za L550 ''normalno'') i onda odjednom sw poludi a ukupan broj instaliranih aplikacija je 10-ak na ovom primerku, znaci nikakvi virusi, djubre od lose napisanih app itd ne prave problem vec los fabricki softver i to je odavno jasno samo neki jednostavno nece da prihvate cinjenicno stanje.
Ako je za neku utehu, to izbacivanje aplikacija iz ram memorije je trenutno najveci problem koji sam primetio (na stranu loading, losa fluidnost i sitni bagovi) ali bar vise nema restartovanja na svakih 5 min (valjda se hardver samozacelio u medjuvremenu i vise nije za reklamaciju
Poslednja izmena: