Šta je novo?

Watch Dogs

Ma cekamo GTA V za PC!
 
naravno, ali ce se i ovo igrati, pogotovo sa ovolikom nestasicom zanimljivih igra :)
 
Ma cekamo GTA V za PC!

Upravo to iživljavanje od strane RS je mene dovelo do toga da ću Watchdogs da pazarim, a GTA da uzmem narodnu verziju. Nemam ništa protiv dobrog marketinga, ali ovaj njihov u vezi sa "hajpom" oko 5tice, je na mene upravo loše uticao.
 
stvar je vrlo jasna, ako igra kad izadje graficki ne bude bar priblizno onom kvalitetu iz prvog trailera koji se pojavio, ovu ce igru svi napljuvati i nece dobro proci...
a obzirom da zele da prave fransizu od nje i bar 3 dela, cenim da nisu tolko ludi da se tolko *****u...sem ako ne moraju... videcemo sta ce se desiti...
 
moje mišljenje je da je kasapljenje detalja izvedeno zato što su konzole slabije nego što su 2012 očekivali .
podsećam u xbox one je r7 260x , a u ps4 r7 270 . Cpu AMD 8core (praktično 4 sa HT) na 1,8 GHz.
Pa još i xram problemi kod xbone , i nije čudo što većina igara ne radi ni u 1080p.

i vi to poredite sa 2x gtx780 (ili čak i jednom) .
Tržište konzola je alfa i omega u igračkoj industriji, i predpostavljam da je ova reklama namenjena ljudima koji će je kupiti za konzolu.
...nismo dobili ono što smo videli na reklami ...ajm gona su jor es ... tralala

Predlažem da mi prvo sačekamo finalni proizvod.
 
Poslednja izmena:
onda nisu ni trebali da pustaju reklamu...
 
Brate, ljudi, igra će izgledati dovoljno dobro, kako god da se okrene, grafika je ovde najmanje bitan segment. Čitam ovu temu, ranije za GTA V u PC podforumu i samo čujem priče o grafici i ničemu više. Volim i ja kad nešto puca kako izgleda, ali mi je to daleko na listi bitnih stvari. Uostalom, nikad trejlere nisam uzimao za ozbiljno, posebno mislim na ove godinu-dve pre izlaska igre.
 
moje mišljenje je da je kasapljenje detalja izvedeno zato što su konzole slabije nego što su 2012 očekivali .
podsećam u xbox one je r7 260x , a u ps4 r7 270 . Cpu AMD 8core (praktično 4 sa HT) na 1,8 GHz.
Pa još i xram problemi kod xbone , i nije čudo što većina igara ne radi ni u 1080p.

i vi to poredite sa 2x gtx780 (ili čak i jednom) .
Tržište konzola je alfa i omega u igračkoj industriji, i predpostavljam da je ova reklama namenjena ljudima koji će je kupiti za konzolu.
...nismo dobili ono što smo videli na reklami ...ajm gona su jor es ... tralala

Predlažem da mi prvo sačekamo finalni proizvod.
Da li je moguce da su ocekivali neki jaci hardver za konzole?!

Ovo me podsjeca na UE4 prezentaciju, prvo su prikazali PC verziju govoreci kako je to za "next gen" konzole, onda su nakon nekog vremena izbacili ovaj klip u kojem se prikazuje ponovo nadmoc PC-a.

 
Poslednja izmena:
Brate, ljudi, igra će izgledati dovoljno dobro, kako god da se okrene, grafika je ovde najmanje bitan segment. Čitam ovu temu, ranije za GTA V u PC podforumu i samo čujem priče o grafici i ničemu više. Volim i ja kad nešto puca kako izgleda, ali mi je to daleko na listi bitnih stvari. Uostalom, nikad trejlere nisam uzimao za ozbiljno, posebno mislim na ove godinu-dve pre izlaska igre.

brate u ovoj igri grafika i jeste najbitnija i cela prica i poenta je oko nje... da nije nje, ljudi ne bi bili ni priblizno nahajpovani za ovu igru...
slazem se da je za neku igru bitniji gameplay, ali ovde je najbitnija grafika, tako se krojila i reklamirala... to joj je udarni selling point... prva igra za next gen...
 
Poslednja izmena:
a postoje li sanse da kada pc verzija izadje (posle konzola?) izgledao kao onako kako je prvi put najavljena i kako su je prikazali? pc to moze da pokrene
pretpostavljam da je i dalje isti engine, samo su za konzole iskljucili tu i tamo nesto i stavili losije teksture, modele...?
 
To bi bio prvi put da je neka velika izdavacka kuca izbacila dve verzije igre, jednu za PC i drugu za konzole. Dakle sanse su beskonacno blizu nuli.
 
a postoje li sanse da kada pc verzija izadje (posle konzola?) izgledao kao onako kako je prvi put najavljena i kako su je prikazali? pc to moze da pokrene
pretpostavljam da je i dalje isti engine, samo su za konzole iskljucili tu i tamo nesto i stavili losije teksture, modele...?
Naravno da ima, ja sam ubeđen da će PC verzija izgledati bar približno tako dobro na najvišim podešavanjima.

To bi bio prvi put da je neka velika izdavacka kuca izbacila dve verzije igre, jednu za PC i drugu za konzole. Dakle sanse su beskonacno blizu nuli.
Kakve "dve verzije"?:sceptic: Jednostavno će u PC verziji (najverovatnije) biti moguće uključiti kvalitetnije teksture, senke, naprednije efekte, osvetljenje, fiziku... tako da će igra na moćnim konfiguracijama znatno bolje izgledati nego na konzolama. Znaš, kao što je to bilo moguće u toliko portova tokom prethodne generacije konzola.;)
 
Poslednja izmena:
moje mišljenje je da je kasapljenje detalja izvedeno zato što su konzole slabije nego što su 2012 očekivali .
podsećam u xbox one je r7 260x , a u ps4 r7 270 . Cpu AMD 8core (praktično 4 sa HT) na 1,8 GHz.
Pa još i xram problemi kod xbone , i nije čudo što većina igara ne radi ni u 1080p.

i vi to poredite sa 2x gtx780 (ili čak i jednom) .
Tržište konzola je alfa i omega u igračkoj industriji, i predpostavljam da je ova reklama namenjena ljudima koji će je kupiti za konzolu.
...nismo dobili ono što smo videli na reklami ...ajm gona su jor es ... tralala

Predlažem da mi prvo sačekamo finalni proizvod.

Nema ovo logike jer je njihov build za PS4 vec bio u upotrebi, sto se moze videti po demonstracijama 2013-te. Plus, da te konzole nemaju "snage", isto tako nema logike, jer samo treba pogledati kako izgleda open world Infamous SS.

Takodje, a i najbitnije, gledajuci ovaj video, ovo poredjenje nema veze sa zivotom realno, em je drugi time of day i vizuelni efekti toga, ispremestane scene, pa cak i ono poredjenje na 1 minut gde ista scena u drugom kadru izgleda super kompresovano, bez ikakvih detalja.
Moje misljenje je da je igra mozda nesto "osakacena" u odnosu na najave od prosle godine, ali nista bas toliko specijalno i nikakve veze nece da ima sa iskoriscavanjem resursa PS4, sem ako za nekoliko mesecu nisu unistili svoj working build i krenuli novi koji ima x360ps3 zajednicki sadrzalac sto je realno, ravno nuli.
 
Poslednja izmena:
Već sam pominjao da prave poređenja slika i isečaka iz videa koji pokazuju gejmplej u sasvim drugačijem okruženju i uslovima, još iz starijih trejlera biraju delove koji najbolje izgledaju a iz novih one koji najlošije izgledaju i posle to porede i "dokazuju" koliko igra kao lošije izgleda sada.:d

Odlično ova igra izgleda ljudi, a izgledaće PC verzija sigurno još bolje ako budete imali mašinu koja je može u punom sjaju terati.:)
 
Kakve "dve verzije"?:sceptic: Jednostavno će u PC verziji

Demantujes sam sebe...:trust: Naravno da su dvije razlicite verzije ako izgledaju drugacije a posebno kad je PC vs konzole u pitanju.
 
To je odgovor bio na ovaj post:

To bi bio prvi put da je neka velika izdavacka kuca izbacila dve verzije igre, jednu za PC i drugu za konzole. Dakle sanse su beskonacno blizu nuli.
On je to postavio tako kao da bi se o dve igre radilo, umesto o verzijama za različite platforme.
 
Poslednja izmena:
Nema ovo logike jer je njihov build za PS4 vec bio u upotrebi, sto se moze videti po demonstracijama 2013-te. Plus, da te konzole nemaju "snage", isto tako nema logike, jer samo treba pogledati kako izgleda open world Infamous SS.

To da je nova generacija konzola podbacila itekako ima logike. Nova generacija konzola je praktično donela tranziciju sa 720p na 1080p, uz poneki dodatni detalj i ništa više. Bbogi xbone čak ni to ne može da ispuni, ne može da pokrene ono što danas predstavlja standard u full hd, broj igara na xbone koje rade u 1080p se mogu nabrojati na prste jedne ruke i što se tiče multiplatformi xnone će biti najmanji zajednički sadržilac i kočničar, gde ćemo dalje? Što se tiče PS4 tu je situacija samo za nijansu bolja, ali ta prednost se neće toliko videti u multiplatformama (osim u razlici u rezoluciji), nego isključivo na ekskluzivama.
 
Poslednja izmena:
To sto Xbone igre ne rade u 1080p vec u 900, 792p rezoluciji sa upscalerom je stvar do inata devova i marketing/producentskog pritiska i jurnjave za slicnim detaljima konkurencije. Kao sto skoro rekose iz Cryteka, 900p je ipak design choice a ne constraint. :D

U svakom slucaju, ne vidim ja tu nikakve probleme sa tom novom generacijom konzola i nekim super podbacivanjem, ova igra se radi i za x360/ps3 pa ne vidim da je oblikuju oko nje.
 
To je odgovor bio na ovaj post:


On je to postavio tako kao da bi se o dve igre radilo, umesto o verzijama za različite platforme.


Pa upravu je nex sto to kaze "dve verzije", primjera radi da izbace SD verziju za konzole, i sada ne mislim samo na rezoluciju, nego prvenstveno na graficke dodatke, kao bolje shadere, lightning, dof, texture itd.
A na pc HD. Nije niko spomenu dve razlicite igre kao igre, sustina je jedan vid poboljsanja koja djeli jednu te istu igru u razlicite verzije kao sto sam naveo, to se moze desiti i na jednoj platformi, recimo novi RE4 i ima mnogo dr primjera.
 
Ipak se ne sme dozvoliti da PC napravi veliku razliku u odnosu na konzole.
Ovde se vidi apsurd postojanja konzola.
Tek sto su izasle a ne mogu da odrze korak,sta ce biti za godinu-dve?
 
Definitivno nesto losije izgleda nego pre ali nije bas tolika razlika. Drugaciji su vremenski uslovi a to mnogo znaci. Nije dzabe u originalu scena po kisi. Poslednjih deset godina, osim Watch Dog reveal trejlera smo imali onaj ATIjev Toy Store demo kao i prezentaciju nabudzenog UE3. Vremenski uslovi su zajednicki za sva tri demoa. Izadjite napolje, kisoviti asfalt nocu izgleda dobro i uzivo a u igrama daje najpriblizniji osecaj realisticnosti i realno ga je najjeftnije izvesti.
 
Noc, kisa i svetlosni efekti.. pa to izgleda dobro i u matorim cod-ovima.
 
Razlika je d*pe i oko i to nema veze (samo) sa refleksijama:)
A refleksije je VEOMA SKUPO izvesti, osim ako se ne misli na ono vidjeno jos u NFS Underground recimo...? Staticna cube mapa za refleksiju kroz koju se krecemo kao kroz tunel...A sta sa situacijom gde imas gomile dinamickih objekata, njihove refleksije i plus glossy refleksije na metalima...pa jos u deferred renderingu.

Opet da skrenem paznju, nije samo to ono sto je u medjuvremenu nestalo.

Jedina stvar koja bi mogla ovo sve da objasni a da svi budu zadovoljni na kraju i da dobiju (aj da kazem - obecano) je ta da je Ubisoft izbacio trejler za predstojece X360 i PS3 izdanje igre i da zato tako i izgleda. Ali s obzirom na predistoriju (FC3 najsveziji primer), i skorasnje njihove izjave to je slabo verovatno.
 
Poslednja izmena:
Ili mozda priznaju za*eb na ovaj nacin kao u slucaju Dark Souls II:d

2GY8KXz.png
 
Razlika je d*pe i oko i to nema veze (samo) sa refleksijama:)
A refleksije je VEOMA SKUPO izvesti, osim ako se ne misli na ono vidjeno jos u NFS Underground recimo...? Staticna cube mapa za refleksiju kroz koju se krecemo kao kroz tunel...A sta sa situacijom gde imas gomile dinamickih objekata, njihove refleksije i plus glossy refleksije na metalima...pa jos u deferred renderingu.

Opet da skrenem paznju, nije samo to ono sto je u medjuvremenu nestalo.

Jedina stvar koja bi mogla ovo sve da objasni a da svi budu zadovoljni na kraju i da dobiju (aj da kazem - obecano) je ta da je Ubisoft izbacio trejler za predstojece X360 i PS3 izdanje igre i da zato tako i izgleda. Ali s obzirom na predistoriju (FC3 najsveziji primer), i skorasnje njihove izjave to je slabo verovatno.

SSR nije nista toliko neobicno za PS4, baci pogled na Second Son, novi Killzone i verovatno mnoge nadolazece naslove koji ce to da imaju. Evo mozes i ovde par odlicnih "wet" gifova da vidis i kako to sve glatko radi:

http://gearnuke.com/infamous-second-son-new-gameplay-gives-closer-look-good-evil-powers-delsin/

A poslednji primer gde su navodno ubile performanse je Xcom Biro, gde su pre patcha bukvalno unistavale performanse, dok je sa patchom sve poletelo na zakucanih 60fps-a bez gotovo ikakvog gubitka u prikazu.

A inace da, DS2 downgrade je definitivno objasnio. :D
 
Poslednja izmena:
Ja ni ne tvrdim da PS4 te stvari ne moze da "tera". Dokaz (bi trebalo) da bude novi MGS u kom bi trebalo da bude sve od onih fensi skracenica koje pobrojah u nekom prethodnom postu. Ta igra bi trebalo da bude prva na trzistu sa potpuno primenjenim physically based rendering-om, od nule.

ALI

Watch Dogs treba da bude igra sa masivnim open world-om a ne hodnik shuter kao KZ, dok za Second Son ne znam kolika ce da bude mapa niti koliko ce biti interaktivan svet niti da li ima realtime smenu dana i noci i/ili vremenskih uslova jer sve to moze da utice na to da li je teze ili lakse nesto izvesti.
 
Poslednja izmena:
Izvolte, sve sto se oduvek hteli da znate o SS a niste... :)



+ bonus sa gomilom "fizicke" aktivnosti, koje verujem da je WD po defaultu bio postedjen:

 
Izvolte, sve sto se oduvek hteli da znate o SS a niste... :)



+ bonus sa gomilom "fizicke" aktivnosti, koje verujem da je WD po defaultu bio postedjen:





Ja ovo jedva cekam da igram samo da izadje :D ali platio bih duplu cjenu kad bi bila za PC jer znam da bi mi 5x bolje radilo :d
 
Nazad
Vrh Dno