- Učlanjen(a)
- 16.12.2001
- Poruke
- 11,720
- Poena
- 1,020
Tja, ne postoji scenario u kome biste vi bili zadovoljni konzolama, tako da je gotovo iluzorno ono što ću pitati ali...
Kako bi to konzole bile "dobre po PC gejmere"? Da su jače od PC-ja, bunili biste ste zato što su jači ali "inferiorni jer nema tastature i miša", optuživali proizvođače hardvera da namerno podstiču konzole a zanemaruju PC komponente, kada je bila drugačija arhitektura bunili ste se što su portovi loši zbog drugačije arhitekture, sada izvlačite fps ili štatijaznamveć koji parametar. Kada su slabije od PC-ja, bunite se da vuku unazad PC jer programeri optimizuju za konzole. Kada nemate problem sa tehnikalijama, bunite se da je kontrolni sistem nedovoljno dobar ili da je prilagođen gejmpedu. Dakle, koji je to scenario u kome su konzole "dobre po PC gejming"?
I na samom kraju - zašto ljude koji kukaju na konzole uopšte briga da li neki endžin na konzolama radi u 30, 45 ili 60 fps kada to tako nije i neće biti na PC-ju? Pokušavam sebe da uhvatim u scenariju gde bi mi, primera radi, bilo bitno da li Tomb Raider na PS4 ili PS3/X360 radi u 30, 40 ili 60 fps, i ne ide mi u glavu čemu, kada na PC računaru imam 75+ frejmova ili koliko već. Kako je to loše ili dobro za mene na PC-ju? Ili evo konkretne igre Watch Dogs, ako oni kažu da igra zaista radi ultrasuper sa vrh grafikom, šta mene briga na koliko detalja će raditi na konzolama i da li će i koliko šta biti spušteno. Jedino u slučaju da čike koje prave Watch Dogs malo lažu, pa rade igru nogama bez adekvatne optimizacije, ali u tom slučaju su oni krivi, zar ne?
Vi naravno možete izvući neki hipotetički scenario, ali me živo zanima vaš globalni pogled na ove stvari koje ste izneli. Ili samo koristite priliku da u svakoj prilici gde god je to moguće popljujete konzole koje za ovakve stvari ama baš ništa krive nisu? Koja je posledica, dobili smo trejler sa nižim detaljima? Ako Ubisoft ne izbaci Watch Dogs onako kako je najavljivan, krivica je samo do njih.
Kako bi to konzole bile "dobre po PC gejmere"? Da su jače od PC-ja, bunili biste ste zato što su jači ali "inferiorni jer nema tastature i miša", optuživali proizvođače hardvera da namerno podstiču konzole a zanemaruju PC komponente, kada je bila drugačija arhitektura bunili ste se što su portovi loši zbog drugačije arhitekture, sada izvlačite fps ili štatijaznamveć koji parametar. Kada su slabije od PC-ja, bunite se da vuku unazad PC jer programeri optimizuju za konzole. Kada nemate problem sa tehnikalijama, bunite se da je kontrolni sistem nedovoljno dobar ili da je prilagođen gejmpedu. Dakle, koji je to scenario u kome su konzole "dobre po PC gejming"?
I na samom kraju - zašto ljude koji kukaju na konzole uopšte briga da li neki endžin na konzolama radi u 30, 45 ili 60 fps kada to tako nije i neće biti na PC-ju? Pokušavam sebe da uhvatim u scenariju gde bi mi, primera radi, bilo bitno da li Tomb Raider na PS4 ili PS3/X360 radi u 30, 40 ili 60 fps, i ne ide mi u glavu čemu, kada na PC računaru imam 75+ frejmova ili koliko već. Kako je to loše ili dobro za mene na PC-ju? Ili evo konkretne igre Watch Dogs, ako oni kažu da igra zaista radi ultrasuper sa vrh grafikom, šta mene briga na koliko detalja će raditi na konzolama i da li će i koliko šta biti spušteno. Jedino u slučaju da čike koje prave Watch Dogs malo lažu, pa rade igru nogama bez adekvatne optimizacije, ali u tom slučaju su oni krivi, zar ne?
Vi naravno možete izvući neki hipotetički scenario, ali me živo zanima vaš globalni pogled na ove stvari koje ste izneli. Ili samo koristite priliku da u svakoj prilici gde god je to moguće popljujete konzole koje za ovakve stvari ama baš ništa krive nisu? Koja je posledica, dobili smo trejler sa nižim detaljima? Ako Ubisoft ne izbaci Watch Dogs onako kako je najavljivan, krivica je samo do njih.
Poslednja izmena: