Šta je novo?

Warhammer 40,000 : Dawn of War II

ja bih ovu igru... tako... posedovao :d
 
Видим да неки кукају о томе како (не само Wahad :p) како је DOW2 COH са другим скиновима. Систем који је развијен COH-у просто нема право да остане само у њему, зато што је толико иновативан и уникатан. Ником раније није пало на памет да направи такву механику у игри. Ником није пала на памет, различита снага оклопа, време постављања топа или мг-а, физика, заклон (али реалан) и тона других ствари... да не наглабам, углавном тога нигде нема. Зашто би сад тај читав концепт био ограничен на једну игру...

U potpunosti se slazem sa tobom. Mozda se ljudi zale jer uvodjenje gore pomenutih elemenata malo komplikuje gameplay DOW i predstavlja nesto novo na sta tek treba da se navikne. Meni je bas ovo nedostajalo u DOW i nemam nista protiv da ubace sve ove elemente pod uslovom da se to lepo uklopi a ne da bude COH sa drugim skinovima.
 
Meni nista vise i ne treba. :)

То ти кажем :D, али сигуран сам да ће DOW2 однети то још доста даље. Нпр. свака једница има 10 нивоа искуства :zgran:, уникатни апгрејди за сваки одред, и остали елементи RPG-a, у RTS, биће то зло и наопако :D.
 
Poslednja izmena:
U potpunosti se slazem sa tobom. Mozda se ljudi zale jer uvodjenje gore pomenutih elemenata malo komplikuje gameplay DOW i predstavlja nesto novo na sta tek treba da se navikne. Meni je bas ovo nedostajalo u DOW i nemam nista protiv da ubace sve ove elemente pod uslovom da se to lepo uklopi a ne da bude COH sa drugim skinovima.

Колико се да видети из оних клипова по нету, изгледа ми као тотално дугачије од COH-a. На шта мислим... у COH-u је борба организовна у пм, и линија фронта се створи у првом минуту, док оно што сам до сад видео у клиповима наводи на то да ће борба у DOW2 изгледати другаčије... онај елдарски Aвартар разбија све живо. Колико видим најбоље је бежати :D. Тако нечег нема у COH-у чак и мега звери као краљ Тигар или Јагдпантер буду исечени на фронцле ако утрче у добру одбрану сами. То је већ разлика огромна.

Е сад још једна ствар база није проблем, базе нема :D, што значи да ће снаге бити углавном мобилне, што опет значи нема класиче линије фронта ко у COH-у. И оно што је најважније борба хладним оружијем не постоји у COH-у, ко зна како ће то изгледати, али сигурно је једно... биће то тотално дугачији
гејмплеј од COH-a.
 
Poslednja izmena:
Moram da kazem jedno...Ovo je druga igra posle Civilizacije koju cu da uzmem originalnu...Stvarno vredi...
 
PC Gamer UK
We don't give marks for effort, so the game they've ended up with is all that matters. It's a great and truly new one, just not varied or exciting enough to live up to this particular name.
82/100
 
Dobija se beta kada se za 3.75 evra, zakljuchno sa 28. januarom kupi Soulstorm na Steam-u.
 
Poslednja izmena:
Pocela je beta... 2.2 GB je sa Steam-a
 
Pa kad ne znas :p

Ja sam na brzinu odigrao dve partije. Jednu dobio jednu izgubio :p Nekako mi se cini da su Space Marines malo jaci od ostatka (mada igrao sam samo sa njima i sa Eldarima). Ne svidja mi se sto svi forsiraju taktiku da kada zauzmu strategic location u okolini njega postave jedan, dva heavy bolter squada, tako da skoro pa ne mozes da preuzmes SL. Mada, nisam nesto specijalno pokusavao za sada. Mozda i za to ima leka :) Malo mi je HUD konfuzan, ali valjda cu se navici uskoro :) Mada, prvo da prodje ispit (ko je izmislio je*eni diferencijalni i integralni racun vise promenljvih!! :( ) pa cu se malo aktivnije zaigrati.
 
Poslednja izmena:
Moze li mi neko pomoci oko pravljenja Win LIVE Gametaga, pokushao sam 3 puta i nece majku mu. Odnosno on napravi kao ali igru boli uvo.
 
dule od tebe ocekujemo detaljan debriefing :D
 
Utisci :

Evo odigrah malo, optimizacija top notch, grafika prelepa, e sad gameplay, pa sta ja znam zanimljiv, mada ja nisam ljubitelj takvog gameplay-a, building production nacisto iskljucen, kako iz sp-a, tako i iz mp-a(naravno ne racunam bedni upgrade power nod-a), prosto mi je neshvatljivo da sem heroja(i to ne svaki) niko drugi ne moze dici turret ili bilo koji drugi oblik defence-a. Broj squad-ova je primetno smanjen, kao i sam broj troopa unutar doticnog. Akcenat je bacen na razne upgrade, a sa tier se prelazi jednostavnim klikom na dugme kada se skupi dovoljno resursa , momentalno i bez ikakvih pre requesit-a. Postoje lvl-i jedinica, koliko, ne znam tacno, kao i heroja, exp se relativno brzo puni, sami lvl-i koliko sam primetio sem stat boost-a ne donose nista. Ako je ovo final build, cini mi se da je i broj unit-a koji se mogu koristiti poprilicno ogranicen. Matchevi brzo traju barem ovih 10-ak koje sam ja probao, i manje vise se sve svodi na sto bolji positioning tokom bitke, mada su malo mogli bolje da odrade prikaz kako i gde tacno ce se postaviti unit u odnosu na cover. Simpaticno i zanimljivo, prijatno na oko, a sam COH smek je odlican dodatak , ali sa druge strane nekako mi deluje na coffe break rts...

Ako ovo treba da bude SC2 killer ili kako vec, Blizzard stvarno nema na cemu da brine...
 
Poslednja izmena:
Hm... imam pomešane utiske u vezi ove igre, ali je ATI FAN otprilike rekao sve što bih i ja.

Uporno sam tražio gde se grade zgrade, gde su inženjerci i sl. Kada sam video da je taj aspekt igre skoro u potpunosti izbačen, baš sam se smorio. Deluje mi i da je broj jedinica drastično smanjen u odnosu na prvi deo igre. Bolji mi je prvi DOW što se tiče svega sem grafike koja je ovde zaista prva liga.
 
Poslednja izmena:
Vec sat vremena ne uspevam da pokrenem betu..."The game is currently unavailable. Please try again at another time."
 
Ух изгорео сам, мало пауза :D.

Очекивао сам да ће ми машина закукати када сам сву графику одврнуо до даске у 1680х1050 али на моје велико изненеђење све иде перфектно глатко чак и у масовним 3вс3 сукобима, једино сам приметио да је засецкало кад је неко лупио орбитални топ, а чак ни то можда није било до мене. На мојој машини опуштено хостујем 3вс3 мапе и све иде одлично.

Мрежни код је побољшан доста у односу на COH, изгледа да су се најзад сетили да испеглају све то како треба, нема толико испадања, лаговања и сл.

Е сад борба... нема везе са COH-ом, маринци једино имају хеви болтер одреде које треба позиционирати као миртраљез у COH-у и то је то, даље сличности нема.

Борбе су успорене у односу на COH нема муњевитих акција ништа се не дешава без планине испаљене муниције, сваки сукоб је довољно спор да се лепо може управљати специјаним могућностима, укратко олакшали су микро и прилагодили га широј публици, јер ће тако више играча лакше достићи неки ниво искуства за разлику од COH-u где кад се налети на дело искуснијег играча печење је експресно и крајње фрустрирајуће јер се ништа не научи из тога.

Тактичке одлуке позиционирања једница нису толко важне, акценат је стављен на добар микромонаџмент, али опет са додатком фазона из COH то је сад далеко вазнији фактор него што је то био случај и кецу.

Заклон се користи и толико је ефективан да је одлучујући фактор у борби.

Број једница није никако мали, поготово узимајући у обзир да готово свака једница има унапређења које је специјализују за један тип задатка. Нпр скаут маринци могу имати сачмаре за блиску борбу, снајпере или нешто треће заборавих :D и кад их једном унапредите корисни су само за ту одређену ствар. Број унапређења и спецајалних напада, и разних других пиздарија је огроман.

Искуство итекако вреди, унапређен херој разбија, и не може да погине него се само риспонује за неки кеш или мора да се подигне са херојем из другог тима.

Комбинација хероја у тимској борби је веома важна, јер свако ради најбоље оно за шта је предвиђен, нпр офанзивни херој маринац треба да константно напада јер нема шта да тражи у одврани, док дефазивни маринац гради тарете и брани позадину, а хилер прети офанзивног и пружа подршку.

Тимаска игра сада много више зависи од тимског рада и то је супер промена. И COH би требало у следећем печу да добије неке фундаменталне измене у домену тимске игре.

Све у свему лакши пада на вијуге од COH-а и дефинитвно треба мање мозгања од COH-а, где је један погрешан потез значи изгубљену партију, е овде тога нема, чак и после доста глупости можете се извући без фрке, што игру чини доста опуштенијом.

Све у свему супер је, одличан је феноменалан је :smoke: Верујем да ће кампања бити зло и наопако :banana:

@Jovyland

Покушај да је покренеш директно из фолдера где си је скинуо без стеама.
 
Poslednja izmena:
@Dule13
Koju varijantu si koristio za trazenje igre? Da li si isao Find Game, Custom game,...? Kolki ti je bio ping?
 
Dao sam beti još malo šanse i utisak se malo popravio, ali samo zato što sam celoj igri prišao kao potpuno zasebnom naslovu, a ne nastavku prvog DOW-a.

Zanimljivo je što je veći akcenat bačen na taktiziranje i smanjeni broj jedinica jer samim tim strategija više dolazi do izražaja. Na mojoj konfiguraciji sve radi super glatko na maksimalnim grafičkim podešavanjima u 1680x1050.

Zanima me kakva će biti kampanja za jednog igrača.
 
Moze li mi neko napraviti acc sa tim gametagom kako bi i ja mogao da probam ovu betu poshto evo napravio sam i drugi acc i ishao sam da mu se da taj LIVE gametag i igra ga opet ne prepoznaje.
 
Ima li Intro u beti? meni je intro prvog DoW-a bio nesto najspektakularnije sto sam video, nadam se da ce u drugom da naprave nesto slicno (barem napaljivacki kao kod stormbirds-a)! Sve mi ovo deluje kao jedan pretezno multiplay naslov bez neke smislene kampanje za SP, samo da nadam da ce biti bar neka prica... sve u svemu po ovome sto pricate blago razocaravujce....
 
Nazad
Vrh Dno