Šta je novo?

Warhammer 40,000 : Dawn of War II

Nisam ljubitelj RTS-a, zapravo jedino što me je ikad zainteresovalo da duže igram je bio Warcraft 3, ali ovo neverovatno dobro izgleda.
 
Видим да једнице користе заклон као у COH-u, што је сјајно, вероватно су и друге ствари искористили. Изгледа да су успорили акцију и нагласили тактички аспект игре, што је боље. Мање једница али више тактичких операција, оружија могућности извођења акције, комбиновање јединица. Доста су они научили у COH-u и то ће сигурно пренети у DOW2, што значи да ће у старту DOW2 бити изузетан.
 
amm.... coh je isti dow1... ne znam sto stalno uporedjujes sa coh... :/
 
amm.... coh je isti dow1... ne znam sto stalno uporedjujes sa coh... :/

Разлика је огроман, него ниси приметио, исти су само концептуално, типа и у једној и у дригој заузимаш заставе за ресурсе, али ту је крај. Нпр у DOW1 не постоје једнице које је потребно усмеравати, а у COH-у код неких једница од усмеравања зависи да ли ће она бити ефективна, или нпр тенк има различиту снагу оклопа од напред назад и са стране, али то су само пар примера. COH је далеко дубљи по питању тактичких техника.
 
Hmm koliko znam cover se koristio i u DOW 1 i u Soulstormu...Osim ako je ovo neki drugi Zaklon :)
 
Е ал тамо заклон представља само дугачија текстура на мапи и довољно је да једница само стане на њега и већ је у заклону. У COH једница баш утрчи у заклон и постави се у односу на нападача, додатно заклон у COH у вреди само са једне стране и ако нападнеш једницу са лећа заклон ништа не вреди, или нпр једница ће изгорети као шибица ако се нађе у заклону ако је нападне бацач пламена и најсигурнија је у негативном заклону (вода, пут). Свега тога нема у DOW-у, тамо само јеница стане на место, не мења формацију и то је то, све што можеш да урадиш тамо је да наредиш напад или покрет и то је све. Нема хрпа фактора које COH поседује.
 
Poslednja izmena:
EEEE pa to je odlicno onda!!!! nikad nisam voleo da pravim hrpu jedinica ni u jednoj RTS tako da me ovo posebno raduje :)...Volim da ostavim bazu heavily guarded a da ja sa sacicom idem i tamanim....

Zaista odlicna vest...Dule hvala na objasnjenju!!!
 
EEEE pa to je odlicno onda!!!! nikad nisam voleo da pravim hrpu jedinica ni u jednoj RTS tako da me ovo posebno raduje :)...Volim da ostavim bazu heavily guarded a da ja sa sacicom idem i tamanim....

Zaista odlicna vest...Dule hvala na objasnjenju!!!

Нема на чему. Они су стварно нашли уникатан рецепт за RTS. Ево u Tales of Valor ваљда водиш само једног тигра. А у DOW2ci у кампањи ће колико видим бити само одређени број једница без базе, док ће грађевина бити само у MP.

Иначе треба само видети колко се фактора укључује у једну просечну борбу нпр. између два пешадијска одреда у COH-у... врста оклопа, врста наоуружања, распршивање ватре у зависности од врсте оружија, количина метака у оквиру, време стављања новог оквира, време потребно да једница нациља, раздаљина до мете, кретање, заклон (страна заклона), тип заклона, suppresion, неки физички закони, срећа и још 100 ствари. Мислим да нема игре која врши такву врсту калкулација у борби. Кад то све ставе у DOW2 то ће бити феноменално.
 
Poslednja izmena:
ah nece biti tako, veruj mi nece se odreci pravljenja baze i svega toga... onda gube siru publiku
 
Шта знам, Релик је доказао да је посебно иновативан... верујем да ће извући неког кеца из рукава.
 
Kakvi kraljevi po ko zna koji put.

Autori DOW II planiraju česte nadogradnje i dodatne sadržaje kako bi naterali igrace na kupovinu originala.

Dobre vesti stižu iz Relica koji kaže kako nadolazeći Dawn of War II neće sadržati klasičan oblik DRM-a jer misle da bi tim potezom odbili kupce. Umesto SecuROM-a i sličnih gluposti Relic će primeniti Valveov model koji legitimnim kupcima donosi bonuse u vidu dodatnih besplatnih sadržaja koji modifikuju igrivost na razne načine.

Tim potezom će navodno svi biti na dobitku jer ljudi koji će igru kupiti neće morati brinuti o nepoželjnom softveru na računaru ili ograničenom broju instalacija, dok će dodatni sadržaji naterati i neodlučne da igru legitimno nabave, što bi bio odlican posao za Relic.
 
http://www.coh-zone.com/showpost.php?p=5424&postcount=9

Ево га интервју са ликовима из Релика. Наводе да ће кампања бити вођење само одређеног броја једница, без појачања, а то вероватно подразумева и без грађевина.

Колико видим поменули су "пин" тј. suppression, за оне који нису играли COH то је ефекат приковавања непријатељских трупа јаком ватром на једно место (иначе та идеја је преузета из реалних решења), где они залегну и прекину да се померају и постају рањиви на гранате тако те лепе ствари :). Значи heavy bolter више неће бити само надоградња која даје већи ватрену моћ једници него ће јој дати могућност пин-овања непријатеља.
 
Beta startuje 28. januara.
 
Dawn of War 2 Golden

Evo i zvaničnog obaveštenja. Dakle ostaje nam samo da čekamo taj februar. A onda :type:

THQ and Relic send word that their real-time strategy Warhammer 40,000: Dawn of War 2 has reached gold status and will be available in stores come February 2009. The game is developed exclusively for the PC and is powered by an enhanced version of Relic's proprietary Essence Engine 2.0.

“Warhammer 40,000: Dawn of War II stays true to the fast-paced, brutal heart of the Dawn of War series, while introducing branching single-player storylines and unique unit customization,” said Tarrnie Williams, general manager, Relic Entertainment. “The deep, tactical gameplay lets players develop and lead personalized elite units who gain experience and grow stronger with every ferocious battle.”

Dawn of War II multiplayer will feature four playable races, twelve unique multiplayer heroes, five multiplayer maps, 240 online ranks to achieve, 110 visual armor upgrades, and 90 pieces of hero wargear.
 
ma to je sve sjajno u cohu ali ja nista od toga sto dule spomenu ne videh u onim trejlerima za dow2 :|

bash je krajnje vreme za dobru strategiju, meni nije nista leglo jos od coh-a

hocu nov coh :D
 
Шта знам, можда нас лажу сунце им њихово :d

Погледај пажљиво кад кликну било где, појаве се тачкице на мапи, то означава како ће се једница поставити, то значи да је "прави" заклон убачен, а чим има заклон мора да има и пин и све остало, али додуше ни је нисам видео ништа осим тога.
 
Да то има смисла ако само имаш 1 тенк на мапи, одлична идеја. Овај COH је једина игра коју имам у орегиналу, а видим да ћу морати имати и све експанзије :D
 
Dawn of War II is scheduled to be on store shelves at retail outlets nationwide on February 19, 2009.


Malo vise od par dana,ali nema veze jedva cekam.:)
 
i pocela je beta, citao malo utiske po forumima...

igra vise lici na coh opposing fronts nego na dow, ima izgradnja baze, neko je pomenuo da nece biti, greska kao sto sam pretpostavio... igra radi kao coh... 2giga rama je dovoljno za 3vs3...
 
Па бета је само мулти, а у мулти су убацили зграде...


"Dawn of War II will feature a non-linear interplanetary campaign[6], playable as the Space Marines[7]. The campaign can be played either as single-player or cooperatively with another player.[2]

The game's campaign will depart from those of its predecessors in several key features. One of the most notable departures is that there will be no base-building elements, unlike in the skirmish game mode and in previous Dawn of War titles. Relatedly, the player will choose the units to be used prior to beginning a mission, will not be able to build new units once the mission begins, and will have only limited reinforcement options."

http://en.wikipedia.org/wiki/Dawn_of_War_II

Значи нема зграда у кампањи.
 
Poslednja izmena:
Видим да неки кукају о томе како (не само Wahad :p) како је DOW2 COH са другим скиновима. Систем који је развијен COH-у просто нема право да остане само у њему, зато што је толико иновативан и уникатан. Ником раније није пало на памет да направи такву механику у игри. Ником није пала на памет, различита снага оклопа, време постављања топа или мг-а, физика, заклон (али реалан) и тона других ствари... да не наглабам, углавном тога нигде нема. Зашто би сад тај читав концепт био ограничен на једну игру...
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno