Šta je novo?

Vodafone Smart Tab 10.1

Ne znam koja je fora sa D3go app... Kucam SBB mail i kaze ne valja sifra ili username... Udjem na webmail, normalno, a preko aplikacije ne mogu... I sto mu treba 100 godina da ucita?

Sent from SGS2 using Tapatalk2
 
Ne znam koja je fora sa D3go app... Kucam SBB mail i kaze ne valja sifra ili username... Udjem na webmail, normalno, a preko aplikacije ne mogu... I sto mu treba 100 godina da ucita?

Sent from SGS2 using Tapatalk2
Neznam kako da ti pomognem. Nemam nalog kod SBB-a.

@mdusan ovaj rapidshare ubi koliko je spor 30kbs:crash:
 
Skontao sam... Zaboravio sam da se prijavim na SBB-ovom sajtu... Samo sto registracija mora da se obavi sa SBB mreze...

Sent from SGS2 using Tapatalk2
 
Ne znam koja je fora sa D3go app... Kucam SBB mail i kaze ne valja sifra ili username... Udjem na webmail, normalno, a preko aplikacije ne mogu... I sto mu treba 100 godina da ucita?

Sent from SGS2 using Tapatalk2

Koliko sam skontao D3Go neradi ako imash rootovan uredjaj, mozda je do toga problem.
 
Nema veze sa tim. Čak i kada je rootovan uređaj možeš da uđeš u aplikaciju, ali ne možeš da kreneš sa gledanjem. Rešenje za rootovane uređaje leži u aplikaciji OTA RootKeeper ili Hide My Root.
 
Ok provericu jos jednom link, iskreno prvi put upload-ujem nesto pa i nemam pojma da li sam sve dobro uradio . . . .
 
Nedostajalo je jedno d u nazivu I linku, pa sam ja stavio. Sve je ok.
Pozzz

Sent from my Dell Streak 7 using Tapatalk 2 Beta-2
 
Odlicno, hvala ja ne stizem od neke jurnjave, cak sam i vecinu ovih fajlova upload-ovao sa tab-a. Samo kada bi uspeli nekog od developera da zainteresujemo za neki custom rom, to bi bila prava stvar. Ja sam kod supruge na sgt P1000 instalirao Overcomov 4.0.0 rom i to nije normalno koliko dobro radi. A secam se kakav je bio dok je bio na stock rom-u.
 
Pisao sam u nekom od prethodnih postova kako mi je uzasno tih zvuk na Skype-u.
Tablet ima prilicno jake zvucnike ali kada koristim Skype uzsano se tiho cuje, prakticno mora biti potpuna tisina u sobi da bi cuo sagovornika!
Normalno u sound settings-u je svaki slajder za zvuk pojacan do kraja ali i dalje se tiho cuje.

Srecom nasao sam resenje :D
Instalra se free aplikacija Volume + sa Play Store-a (Market), evo illinka:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cb.volumePlus

U aplikaciji ima setovanje za Voice call (to setovanje u sound settings-u nema), cija vrednost kada sam otvorio aplikaciju bila je na vrednosti 4 od mogucih 15.
Povukao sam slajder do kraja i testirao Skype poziv i culo se bas glasno da sam malo i smanjio vrednost volume-a za voice call.
Tako da eto, ako je neog mucila slicna stvar ovo bi trebalo da sredi problem sa tihim zvukom u Skype pozivima :beer:
 
Nevezano za smart tab 10, a vezano za vip. Naime, putovao sam u inostranstvo, tacnije za Cesku. Autobus, tab...net...sve je lepo. Granica, unapred iskljucen data roaming, iskljucujem data za mobilu mrezu...nema internet konekcije...stize mi poruka od vip oko rominga. Ok...sve je iskljuceno oko mobilnog internet saobracaja...u hotelu koristim wifi...nikakav mobilni saobracaj...kontrola protoka preko programa za oprcenje net saobracaja...samo je registrovan wifi...stizem u nedelju 25.03 na granicu ponovo horgos..posle subotice hajde malo net...ukljucujem tablet...stize poruka od vip da sam iskljucen jer je zbelezen protok u romingu...uplatiti 1520 din za ukljucenje internet. PAZITE SAD....PRILIKOM SKLAPANJA UGOVORA NAPOMENULI SU MI DA PRVA TRI MESECA NEMAM PRAVO NA ROAMING....TAB JE AKTIVIRAN SA VIP BROJEM 23.02.2012. Ako je tako, kakav roaming, kakva sra...nja oko potrosnje. Kontrolisem racun....pokazuje mi trenutan racun informativnog karaktera 6071.17din. Vadite kartice iz taba i telefona kada putujete...zvao korisnick servis..pita me operater za drugi broj jer se pojavljuje da imam jos neki broj, a inace sam korisnik samo 064. Eto...sta ce da mi posalju kao racun pojma nemam...opasna je to druzina. Napominjem,nisam neuk, sve sam cekiraao i odcekirao da bih bas sprecio ovo...plus prva tri messca nema roming....pa kakav net saobracaj.
 
Lopovi su oni opasni. Kolegi su naplatili 6 ili 7K roaming iako je drzao ugasen fon!!! Kazu, ukljucena vam je sekretarica a govorna posta u romingu se nesto bolesno tarifira. Da je drzao upaljen fon i primao pozive mnogo manje bi ga kostalo.
Drugog kolegu odrali za 70MB neta na Smart 550 jer kao navodno na tom paketu nema data protoka besplatnog, iako nije sve ukupno ni 130 smartova potrosio.

Proveri ti to dobro gandjelicu kod njih po kom osnovu oni to tebi naplacuju i galami jako svaki put
 
Uzmi listing... Nema sanse da ti to naplate!

Sent from SGS2 using Tapatalk2
 
Pozdrav drugari, jutroh se vratih iz Rumunije obisao 5-6 Vodafonovih radnji od Temisvara do Bukuresta i cvrc, nema dock-a. U Bukurestu mi je jedan lik rekao da je bio u ponudi, ali da on nema i kad sam pitao za neku drugu radnju lik nije znao gde se nalazi druga radnja u Bukurestu, genijalci. Tako da nemojte se truditi slabo da cete ga naci. Elem imam drugi problem izgleda da mi tablet ne registruje sim karticu, pe nego sto treba da ga ukljucam pise mi please insert sim card, a ona je ubacena i vadio i restartovao i nista.Jel imao neko slican problem i kako ga je resio?
 
Mislim da je neko pričao o tome ranije na temi, morao je da reklamira tablet i dobio je novi.
 
@gandjelic (a i svi ostali)

Bez namere da nekoga branim ali treba PRILIČNO DOBRO paziti u blizini granica (ne samo graničnih prelaza). Ćelije mobilnih mreža stranih operatera sporadično i u pojedinim oblastima su jače nego ćelije naših operatera na teritoriji Srbije. (čak na nekim mestima pored granica a unutar Srbije postoje "rupe" bez pokrivenosti domaćeg operatera).
Druga stvar, koja se dešavala mom kolegi: iako nije koristio roaming imao je protok u roamingu "zahvaljujući" uključenom AGPS (pomoć mobilne mreže). Iako nije razmenio niti jedan koristan bit informacije, svaki put kada bi AGPS pokušao da šalje zahtev slao bi par byte-ova kao zahtev i kako nije dobiojo nikakav povratan podatak odustajao bi. Naravno kako se protok u roamingu "zaokružuje" na 100KB 10-ak startovanja GPS-a iznosi 1MB "protoka". Od ničega napravi se nešto ozbiljno.
 
Sada sam i ja gledao i koliko vidim i meni ce stici neki suludi racun jer sam bio u Crnoj Gori. A pa nece to moci tako, sada cemo malo da se svadjamo . . . .
 
Pritisni kratko taster za ukljucenje, jos jednom kratko i onda ukucas pin kod, tako je kod mene.
 
U redu je sve to, ali meni u ugovoru stoji da mi je onemogucen roming, kao i da posto sam novi korisnik nemam pravo tri meseca na roming, dakle, kartica u inostranstvu treba da bude neaktivna i to je to. Nema tu nikakvih mudrosti, jedino ako indijanci ne vacare svakoga ko je u romingu ili inostranstvu da su mu pomogli da ne ostvari veliki racun, pa hajde, bolje 1520 din nego 5-6 hiljada.
 
Bio u vipu mora na servis, sta da uradim da ga odrutujem da mi uvaze garanciju? Poceo je i malo cudno da pisti u nekm trenucima...
 
@gandjelic

Shvatio sam i naravno imaš pravo da se žališ i, vrlo verovatno, prema datim okolnostima da će da uvaže žalbu. Samo uvek ostaje onaj gorak ukus jer čovek mora da se cima i preganja sa njima, i da gubi vreme. Nevezano za VIP, i telekomunikacione usluge, vezano za sve kada ostvaruješ neka svoja prava zbog tuđe greške. Međutim ako čovek pristupi tome da je to samo greška uz dobru volju može se brzo i jednostavno rešiti.

Ja sam imao problema sa neumanjenim računom i neobrađenim voucher-om uz ugovor, što sam primetio prilikom prvog računa. Pretpostavio sam da je greška, čuo se sa korisničkim servisom, više puta me zvali nakon toga i bez ikakvih trzavica i problema uz dosta lepih reči rešen problem. Nisam pristupio sa stavom da je neko hteo da me "opljačka", da su to "lopovi" i sl. Nisam ni pokušao da se svađam čak ni kada sam prvo u poslovnici dobio nebulozno objašnjenje da prvi račun nije umanjen jer nije bio za ceo mesec.

Što se tiče uvećanih računa što zbog roaminga, data-roaminga ili prekoračenja data paketa u dosadašnjih 99% slučajeva sa kojima sam bio upoznat bili su greška ili nesmotrenost korisnika, a onda su bili najgrlatiji u dizanju galame kako neko hoće da ih pokrade. Onaj 1% je bila greška operatera i rešeni su bez ikakvih problema, svađa i stresa. (odnosi se na sva tri operatera. svuda se to dešava).
 
Poslednja izmena:
@gandjelic

Shvatio sam i naravno imaš pravo da se žališ i, vrlo verovatno, prema datim okolnostima da će da uvaže žalbu. Samo uvek ostaje onaj gorak ukus jer čovek mora da se cima i preganja sa njima, i da gubi vreme. Nevezano za VIP, i telekomunikacione usluge, vezano za sve kada ostvaruješ neka svoja prava zbog tuđe greške. Međutim ako čovek pristupi tome da je to samo greška uz dobru volju može se brzo i jednostavno rešiti.

Ja sam imao problema sa neumanjenim računom i neobrađenim voucher-om uz ugovor, što sam primetio prilikom prvog računa. Pretpostavio sam da je greška, čuo se sa korisničkim servisom, više puta me zvali nakon toga i bez ikakvih trzavica i problema uz dosta lepih reči rešen problem. Nisam pristupio sa stavom da je neko hteo da me "opljačka", da su to "lopovi" i sl. Nisam ni pokušao da se svađam čak ni kada sam prvo u poslovnici dobio nebulozno objašnjenje da prvi račun nije umanjen jer nije bio za ceo mesec.

Što se tiče uvećanih računa što zbog roaminga, data-roaminga ili prekoračenja data paketa u dosadašnjih 99% slučajeva sa kojima sam bio upoznat bili su greška ili nesmotrenost korisnika, a onda su bili najgrlatiji u dizanju galame kako neko hoće da ih pokrade. Onaj 1% je bila greška operatera i rešeni su bez ikakvih problema, svađa i stresa. (odnosi se na sva tri operatera. svuda se to dešava).

Potpuno si u pravu, cesto imamo reakcije koje nisu na mestu. Izvinjavam se zbog toga jer sam i ja jedan od onih koji umeju da u trenutku reaguju vrlo energicno . . . .
 
Potpuno si u pravu, cesto imamo reakcije koje nisu na mestu. Izvinjavam se zbog toga jer sam i ja jedan od onih koji umeju da u trenutku reaguju vrlo energicno . . . .

He he he..... Ma nisam zato pisao, već više kao neko lično iskustvo, savet i preporuka..... I ja umem da odreagujem poprilično dramatično, a još ako se pre toga nešto nevezano za slučaj desilo ali mi "poremetilo živac"....... Eh, eto belaja..... I, naravno, ima izdvojenih slučajeva gde nikakva miroljubiva taktika ne pomaže, pa čak ni pristojan nivo galame. Tada mora teška aljtireija da bi ostvario cilj. Ali generalno sam uočio da su takvi slučajevi u tragovima, zanemarljivi, spram ukupne količine.

Da se vratim na temu i rezimiram jedno pitanje jer nisam nešto bio redovan na temi poslednjih nešto više o dve nedelje: da li ima nekih noviteta sa novim OS-om za ovaj tablet?
 
Bespravna drzava u kojoj svako moze da ti uzme novac a da ne odgovara za to...btw prica sa roaming-om je jako poznata u Srbiji...jedino resenje za mob.telefoniju je prepaid kartica u phone pre grane i nek skinu tih 200 dinara...a na 6k...VIP ima istu pricu i u HR...verujem da i tamo rade slicne stvari...balkan je to...
 
kad god idem preko negde,ili blizu granica,obavezno koristim dumb-phone,ne verujem ugasenom data-trafficu na androidu :)
Opek`o sam se jednom na moru,15ak mb u roamingu..mnoooogooo para..
 
Mislim da mobilx radi na CM9 ali ne znam dokle je stigao . . .
 
Bio u vipu mora na servis, sta da uradim da ga odrutujem da mi uvaze garanciju? Poceo je i malo cudno da pisti u nekm trenucima...

Kako se manifestuje na tvom tab-u ovaj nedostatak? Kod mene se ponekad kada ga uključujem pojavi ova poruka, ali nestane odmah nakon otključavanja tab-a. Inače 3g net radi bez greške.
 
Ma nije problem sto su me iskljucili i to je generalno dobra stvar jer ti pomognu da nemas velike troskove, ali meni je roming po ugovoru zabranjen i po pravilu da prva tri meseca nemam roming. E to je problem jer sim kartica treba da bude apsolutno neaktivna kada izgubi signal domaceg operatera. Pitam se da nije pravilo da svako ko udje u roming bude iskljucen i da mu traze 1520din , pa ko se zezne zezne se.
 
Nazad
Vrh Dno