Šta je novo?

[VIP] Suspenzija zbog prekomerne potrosnje!

Zhvaljujem se autoru ove teme, NISAM IMAO POJMA za ovaj limit, a upravo se spremam za put!!!! svaka cast, ovo je jos jedan razlog da otkacim VIP
anyway, ako se na ovakav nacin stite od prevara, pa zasto ne ukinu postpaid i ne ostave samo prepaid? na taj nacin ce biti sigurni :)
 
Tek posle 3 plaćena računa i 3 meseca korišćenja može roaming, tako su meni rekli.
 
a ako nećeš da čekaš tri plaćena računa, možeš da položiš depozit od 4500 dinara, koji će oni iskoristiti za plaćanje tvojih budućih računa
 
Jel to uvek toliki depozit ili je to suma za prva tri racuna unapred? Npr neko ko ima 2.5 meseci koliko treba da uplati?
 
uvek je toliki depozit, ja sam bio na 2 plaćena računa i hteo sam roaming, i to su mi bili rekli.
 
Upravo tako. Jutros uplatio 4500 din (imam 2 racuna iza sebe), pustio im faxom potvrdu o uplati i posle nekih sat vremena javio se u korisnicki. Proverili su i videli da je uplata legla i posle 15 min sam dobio poruku da mi je roming aktiviran. Takodje sam uzeo i roaming 20 paket (20 minuta u inostranstvu za 460 dinara) i rekao im da mi ne blokiraju karticu ako predjem 500 din u romingu! A sad, odoh na put; valjda necu da naletim na strajkere u Grckoj ;)
 
Sta se meni desilo sa VIP-om...

U maju mi stigne racun na nekih 20k dinara! 2 dana Francuska, 2 dana Holandija, ukljucen data. Nista posebno, odgovorio sve ukupno u oba slucaja na par poziva a data za sinhronizaciju sa exchange-om. Naravno, klepetanje po usima...

Odem na more u tursku sad u julu, i naravno iskljucim prenos podataka na telefonu - platio sam skolu, nema potrebe opet. Posle jedno nedelju dana stize poruka da mi je zbog moje sigurnosti iskljucen prenos podataka u roamingu. Sad cekam racun da vidim koliko su me "zastitili"

A prethodne godine su mi za koriscenje blackberry servisa poslali racun na 38k dinara - isto dok sam bio na moru. Po sistemu, ako prodje - proslo je. Nakon reklamacije racun je smanjen na 11k dinara...
 
Samo se zalite i na vip i na telenor i na mts.Nijedan operater ne valja.Nemojte ni koristite telefone.SAlim se...
To sto ti je vip iskljucio telefon zbog prevelike potrosnje u odredjenom periodu je zbog tebe samog.Stite te :))))Zamisli da dobijes racun od 30.000 dinara jer si zvao tvoje na moru.Onda bi bilo kukanja za preveliki racun.Kupis pripejd pa zoves...
U sustini to je nacin kako funkcionise softver i sistem u Vipu.Stite sebe ,stite i tebe.NIsta novo.To sto nisi informisan je vise tvoj problem a nije krivica Vipa.
Uvek drzite uz sebe jos neku pripejd karticu drugog operatera.....Ma sta da ja prosipam pamet,kad vec sve znate...

BTW.Korisnik sam telenora i mts.Ne branim vip.Samo se informisite na vreme kako sistem funkcionise,da ne bi bilo posle kukanja.
 
haha ma vazi pripejd cu da koristim za duze razgovore, pa koji ce mi onda postpaid?
 
Upravo tako. Jutros uplatio 4500 din (imam 2 racuna iza sebe), pustio im faxom potvrdu o uplati i posle nekih sat vremena javio se u korisnicki. Proverili su i videli da je uplata legla i posle 15 min sam dobio poruku da mi je roming aktiviran. Takodje sam uzeo i roaming 20 paket (20 minuta u inostranstvu za 460 dinara) i rekao im da mi ne blokiraju karticu ako predjem 500 din u romingu! A sad, odoh na put; valjda necu da naletim na strajkere u Grckoj ;)

Ako nije kasno za neke, jer jos nisu krenuli na put.Cerki je ovo prvi mesec koriscenja VIP-paketa. Uplacen roaming 20 paket i to je bilo sasvim dovoljno, bez ikakvog depozita. Cak je uspevala da posalje i neke sms-ove, sto po tvrdnji operatera i logici ne bi mogla, jer nema ukljucen roaming (sem tih 20 minuta). Tako da (moj zakljucak, da ne bude zabune) taj paket joj je aktivirao roaming i za sms-ove. Da li je uspela da prekoraci i taj limit od 20 minuta, videcemo, Za njeno i moje dobro nadam se da nije:smash:
Uzeo sam joj i jednu pripaid karticu, samo zbog tog paketa od 20 minuta. Gledajuci VIP-ov cenovnik , najekonomicnije je da zovu vas , jer se dolazni poziv tarifira po sekundi, pa ako ja dobro zakljucujem 1 poslat sms je adekvatan primljenom pozivu od oko 40 sekundi , vešti za to vreme prepricaju 'Rat i mir', naravno ako onaj ko vas zove ima vec placene minute.

Inače da napomenem da i Telekom fiksna telefonija ima praksu da vas konsultuje, ako vas fiksni racun u odredjenom periodu iskoci van uobicajenog proseka ili ako u jednom danu napravite znacajno veci utrosak impulsa.
 
Poslednja izmena:
To sto nisi informisan je vise tvoj problem a nije krivica Vipa.Samo se informisite na vreme kako sistem funkcionise,da ne bi bilo posle kukanja.

Hmm, nisi u pravu.

Ako sam potpisao ugovor pre 7 godina (pricam uopsteno, mts je u pitnaju) nakon sto sam ga vrlo pazljivo citao, na opste iscudjavanje one sirotice koja mi je odmah isti stavila na potpis, kako mogu da se dan danas secam sta sam tacno potpisao?

Postoji dobra poslovna politika, da se posalje info (bilo sms od strane operatera, bilo flajer uz racun iz maja na primer) u kome se skrece paznja na nacin koriscenja rominga. Znam da Telenor redovno salje poruke za neke promocije rominga...

Uostalom ne razumem nacin rada Vipa, pa svi znaju da je roming zlatna koka svakog provajdera usluga na svetu, pitajte amerikance :)
 
Никако ми нису јасни ови из ВИП-а!
Ево моје најновије искуство:

Негде средином јуна одлучим ја да купим нови телефон.Мало размислим и закључим да ми је најбоља опција да обновим уговор код ВИП-а(с обзиром да ми истиче 29.9.2010.) и да узмем ХТЦ Дизајер.Зовнем ја кориснички сервис негде крајем јуна да питам када најраније могу да обновим уговор,и господин оператер ми каже да се уговор може обновити најраније 3 месеца пре истека старог уговора(значи,од 1.јула) и рече ми да се јавим почетком јула.Не будем нестрпљив и зовнем ја њих 12-13. јула да питам за детаље обнове.Јави се нека фина дама и на моје питање да ли могу да обновим уговор каже ми да могу и да ће ме тог дана неко из ВИП-а контактирати и понудити погодности с обзиром да сам лојалан корисник. :eyebrows: Ја задовољан!Коначно ћу имати нови телефон...и плус погодности...
:party:
Спремио ја паре за Дизајер и чекам да ме позову...и чекам,чекам,чекам...
Нема њих 3 дана!Зовнем ја њих после пар дана и кажем им да нисам контактиран иако ми је речено да ћу бити.На то ће оператер:
"Али,господине,ви уговор можете обновити тек почетком августа!"
Ја збуњен!Како сад почетком августа!На то ће она:
"Уговор вам истиче крајем октобра(?????) тако да ће вас звати наш оператер почетком августа!" Који,бре,крај октобра!?!?!?!?! :mad:
Видим ја да они немају тачне податке,узмем ја уговор,паре за телефон и правац у њихову радњу овде у Чачку одлучан да узмем телефон,БРЕ! :rtfm:
Покажем ја оним тамо радницама уговор и почнем да чепркам по изложеном Дизајеру док је радница проверавала податке и датуме из уговора.После пар минута каже мени дотична:
"Тренутно нисте обележени за обнову али ће те бити за пар дана.Зовните кориснички сервис у понедељак(то је био петак 16. јул).Требало би до тада да вам се омогући обнова!" :mad:
'Ајде,рек'о,да сачекам још пар дана.:exploder:
Дође тај понедељак.Опет их зовнем већ и*пиздео од силног цимања и нормално опет креће завлачење!
"Али господине,вама уговор истиче крајем октобра(Који бре,крај октобра кад на уговору пише крај септембра?!)и биће вам омогућена обнова од 1.августа!" :crash: :hair:

Ухххх....ај' да сачекам и тај август!

И...малопре...зовнем ја њих...

Ја:
"Зовем у вези обнове уговора.Речено ми је да ће ми бити омогућена од 1. августа?"
Госпођица-сувише фина-оператерка:
"Не знам од кога сте добили ту информацију.У сваком случају бићете контактирани у наредна два месеца од стране колега задужених за обнове уговора." :hump:
 
Haha! To potvrdjuje moje mišljenje da u vipu vlada ništa manji haos nego u mts-u... Jesu zaposleni ljubazni, ali pojma nemaju o poslu, i u stalnom su grču da ih korisnici ne prevare. Cela politika im je bre takva, nekako "ziheraška", oni bi da daju, ali da ne daju
 
Haha! To potvrdjuje moje mišljenje da u vipu vlada ništa manji haos nego u mts-u... Jesu zaposleni ljubazni, ali pojma nemaju o poslu, i u stalnom su grču da ih korisnici ne prevare. Cela politika im je bre takva, nekako "ziheraška", oni bi da daju, ali da ne daju

Испадне на крају да ја њих треба да молим да би ми продали телефон+већи пакет!
Само у Србији...

Ма,мотка бре... :smackbum:
 
Onog momenta kad su u Srbiju uvedeni operateri na telefonima bez prezimena, tj. imaju samo ime, bilo je jasno da smo na*bali. Nekoliko puta sam tražio bilo koga ko ima prezime, da preuzme vezu, da iznesem svoj "problem".
 
LOL! 4 puta sam morao da procitam da shvatim da mislis na robote iz call centra :D
 
nisu to roboti, vec androidi :p
 
Jel postoji negde cenovnik neta kada potroshish one MB koje si dobio u paketu ? Imam ovaj 325 paket (kod mene je to 350 jer sam ga uzeo davno) i platio sam 1800 dinara za prekorachenih 55KB :d
 
trebalo bi da je 1kB 0.04din
 
nesto malo prko 40 din je mb
 
LOL! 4 puta sam morao da procitam da shvatim da mislis na robote iz call centra :D

Да...

Јуче сам их опет звао,али не због обнове уговора већ због раскида.И објасни она мени лепо шта и како.Нисам веровао када ми рече да морам да платим 12000 динара пеналну казну за раскид уговора пре истека,плус преостале претплате. :S:

Наопако....

А,да...Данас су ме звали да обновим уговор! :sceptic:
 
tih 12000 kao penale za raskid su uveli nedavno i to piše boldovano u ugovoru koji se potpisuje (mene su i usmeno obavestili a i sms-om kad je došlo do promene uslova),.... inače imaju pravo po ugovoru da menjaju neke uslove iako su potpisali ljudi jedno, eto njima se može da menjaju u toku trajanja ugovora - 100% legalno jer su sa pravne strane to odradili a naš domaći zakon im to omogućava.
 
kod mene u ugovoru to ne pise
 
Evo da podelim i ja svoja iskustva..i da se odmah razumemo, ovo je ono najgore flejmovanje s moje strane..
Na post paidu sam vec skoro godinu dana i redovno izmirujem svoje obaveze. Jednom mi se samo desilo da su me iskljucili jer sam zakasnio par dana sa uplatom. E i sta se sad desava. Ja lepo uplatio racun za mesec jun pre nedelju dana, a oni pajseri uplatu prebace za jul i ugase mi broj zbog, je l te, ne placenog racuna za jun. I ja ih nazovem da vidim u cemu je problem i sve se mi lepo objasnimo i zakljucimo da treba da im odnesem uplatnicu kako bi stornirali uplatu i prebacili to za jun. Ok, desi se, pogrese ljudi. Silom prilika , zbog guzve na poslu nisam stigao da odem do njih i odnesem im bangavu uplatnicu..i jutros u 8h..eeeeej zivote u OSAM sati ujutru, me zove neka zena i pocinje da bljuje vatru na mene, kao zasto niste izmirili obaveze za jun ovo ono..a ja spaaavaaaam :) i ne znam gde bijem...i nista samo kazem aha i spustim slusalicu.
Sta sad ja treba njima da radim hm? Da uletim u poslovnicu sa palicom i ljubazno zamolim tu istu tetu da stornira uplatu, a da joj gratis oba kolena polomim?

Da...briga prema korisnicima...brinu da se ne uspavam mozda?:wall:
 
Mene zastitili u Grckoj pre neki dan na cifri od 133500,00 din :mad:.Nisam nikog zvao i nisam imao mobilni net prvih 5-6 dana. Posle mi trazio da ukljucim data roming service jer nisam mogao nikog da dobijem,izgleda da je tad i poradio mobilni net a ja nisam ni primetio, dao sam sinu da igra igrice na tattoo-u a on video da mu dosao net pa iskoristio to_Odjednom na plazi stize poruka da su mi iskljucili odlazni sobracaj zbog prekoracenja i da zovem 0601234? Kako da zovem kad su me iskljucili?????Nazovem sa zeninog telefona (telenor) tip mi kaze da sam potrosio 60 mb i da mi je racun 38000 din.Kad sam se juce vratio proverim u njihovoj poslovnici i kazu mi da sam potrosio 160mb sto kosta 133500,00 din,:wall::wall::wall:

P.S.I zeni sam napravio racun od 2000 je je tip pricao usporeno ocigledno namerno da napravim veci racun jer poziv sa druge mrece nije besplatan.

Pomagajte..zena preti razvodom..upropastise mi letovanje...sta da radim???
 
Nazad
Vrh Dno