Upravo to.
Bar sam pokusao da se borim,ako nista drugo.A ne da se predam bez borbe,kako mi neki pametnjakovici savetuju.
Sve je to lepo, ali ja se ne bih složio da nisi kriv. Kada si sklopio ugovor, dobio si uslove korišćenja u njemu. Da li tu piše da je internet neograničen? Ne bih rekao. Osim toga, nije ti bilo čudno što se internet nije usporio nakon potrošenog saobraćaja iz paketa?
Da budem iskren,kad sam potpisivao postpaid ugovor sa njima pre godinu dana,meni NISTA nije receno (ni da imam,ni da nemam besplatan internet).Komunikacij ase svela na to "koji ce te broj?" i "Potpisite ovde" i to je to.Dakle,mene niko tamo nije obavestio ni i o mojim pravima,ni o ne-pravima.
Sem toga,ne pise
izricito da moja tarifa (Smart 120) nema besplatni internet.
Bas iz tog razloga sto nisam znao,tj. nisam bio siguran da li ga imam ili ne,sam i otisao da pitam tamo u VIP centar,da bih dobio zvanicnu informaniju.Kad ono...
Inace,cenim tvoju strucnost,al nemoj reci dvaput da me
nijedan sud ne moze spasiti
Izmedju ostalog, radim i izvrsenja....Ako nema imovinu (pokretnu i nepokretnu), ne mogu mu nista. Mogu da traze izjavu o imovini i to treba dati (izjavis da nemas nista ako stvarno nemas nista), jer u suprotnom mogu da te kazne od 50.000,00 dinara pa navise,ne znam sad tacno koliko i ta kazna se menja kaznom zatvora ako nemas da platis.Imajuci u vidu situaciju na terenu, poznajuci sudske izvrsitelje i sud, nema od toga nista odn. nema naplate. Zastarevanje nastupa nakon godinu dana, ako te ne tuze.
Nemam imovine i nezaposlen sam.
Tako da od mene novce malo teze da ce da izvuku
Prijatelju, moraćeš da platiš na kraju taj račun. U ovom slučaju je VIP 100 posto u pravu. Ti se jednostavno nisi na vreme informisao o tvom paketu, i sad ti sledi plaćanje penala. Niko ti ovde ne može pomoći i nemoj te lagati čoveka, nego vidi spremaj pare da platiš to.
Ajde ovako Srejicu.Ako bude tako kao sto si ti rekao (da MORAM da platim;inace,nista se na svetu
ne mora,sem umreti) ja castim usput i tebe tom sumom.A ako se "izvucem" (da ne platim to sto prognoziras),da ti meni onda platis 56 hiljada?Jel moze tako?Jel stojis iza svojih reci,a?
Ako ne stojis iza toga sto si rekao,onda molim te napusti teren.
Inace,kako VIP moze biti 100% u pravu,kad mi njihov ZVANICNO zaposleni,tj. ZVANICNI predstavnik firme kaze nesto,ja postupim po toj informaicji,i kad dodje do krivice ko je onda tu kriv?Ja!?Zato sto sam poslusao ovlascenu osobu?Nemoj pricati covece...VIP 100% u pravu,ma da...
Gde ti uopste u ugovoru imas opis tarifa? Pise obicno samo "Smart XXX", "Telenor PrenesiIPlatiVise", "MTS ZaliteSe" tarifa ali ne i sta ima u njoj
Problem kod VIP-a je sto pise da vazi za Smart pakete - ali nigde ne pise da ne vazi za stare, niti igde imaju vise opis starih Smart paketa.
U tome je stvar.U ugovoru ne pise TACNO kakva ti je tarifa i TACNO sta sve imas u okviru nje,a kazem kad sam potpisivao ugovor niko me o tome nije ni obavestio (OK,nemam "napismeno" da me niko nije obavestio,jedino ako mi verujte na rec).Da li su podrzumevali da ja to "vec znam" (posto sam predhodno imao ugovor sa njima vec 2 godine) ili sta vec,ali niko mi nije detaljisao o tome.
Probaj još jednom da sastaviš email u kome ćeš navesti da si doveden u zabludu od strane zaposlenog iz Vip-a, zakači screenshot njihovog sajta u kome stoji da imaš neograničen net i nadam se da nema informacije o netu za stare i nove smart pakete.
Napiši da si redovno do sada plaćao račune i da ćeš platiti realni deo spornog računa. Traži nagodbu za izmirivanje spornog dela računa, ali da ne dolazi u obzir da platiš pun iznos. Ukoliko je potrebno, traži soucavanje sa zaposlenim iz poslovnica koji te je doveo u zabunu.
Ukoliko ne žele da se nagode, napiši da ćeš raskinuti ugovor i da nisi u mogućnosti da platiš ceo iznos.
Naravno da sam redovno placao racuna,kao i (normalan) racun koji sam trebao da dobijem za sporni mesec (septembar),i za oktobar sam platio i znam da u ugovoru pise u slucaju spora da sam u obavezi da placam nesporni deo racuna (sto i cinim).
Sa tim zaposlenim sam pricao,medjutim...lik se pravi lud.Kao,ne zna on o cemu ja pricam,niceg se on ne seca,za snimak kazem ko zna koga sam ja to snimio,nista on nece ni da plati ni da prizna,niti zeli ikakvu izjavu da pise...GLEDA ME U OCI I LAZE ME.Znaci,da ne poverujes.
A dosao sam da mu predlozim da odemo zajedno do advokata i da napisemo zajednicku izjavu sta se desilo.Ali ne vredi,on ne pristaje ni na sta.
Pisao sam i Korisnickom servisu naravno,putem e-mail-a.Opisao im ceo slucaj,do detalja (isto podugacak tekst) i -zalba mi je odbijena.Napisem opet,opet me odbiju.Napisem i treci put i treci put me odbiju.Onda sam shvatio da pricam zidovima.
Cek zar VIP ne gasi net automatski posle tipa 100/150mb potrosenih ? Meni su par puta zgasili kad je devojka tjubisala.
U ugovoru (pod tackom 14. "Netipicni saobracaj") pise da bi trebalo da ti blokiraju karticu kada ti sobracaj predje vise od 3 puta tipicnog (predvidjenog) saobracaja za tvoju tarifu (tako nesto).AKo je moja tarifa Smart 120,to znaci daimam (npr.) 120 MB,sto znaci da su trebalo to da urade na 3x120=360 MB.A ne da me "puste" na 1 GB.
Hvala spectator-u,okmijumu,a c a-i,scouser-u i drugima na savetu.
Inace,svi pravni saveti su dobrodosli,kakvi god da su.
Posto pravno bas i nisam "potkovan".A cenim da mi je sud neminovan.