Šta je novo?

[VIP] Pomoc! - Ogroman racun zbog greske sluzbenika VIPa

pa cemu onda sluze te osobe u poslovnicama? da te nateraju da potpises ugovor?
 
Najbolje je te informacije tražiti pozivom Call centra, jer oni odmah vide koji je paket na broju sa koga zovete.
 
sto lako moze da pogleda i ovlasceno lice u vip poslovnici, ne verujem da nemaju racunar i internet :)
 
Inace,cenim tvoju strucnost,al nemoj reci dvaput da me nijedan sud ne moze spasiti ;)

Iskreno se nadam da ćeš rešiti problem bez uplitanja suda. Nekako bi mi realno bilo da VIP pristane na nekakvu nagodbu, jer u protivnom neće dobiti ništa pošto nemaš imovinu podložnu izvršenju. Pošto si nezaposlen, imaš vremena da se natežeš s njima. Meni bi i to bio problem.
 
Onda treba u svaku VIP poslovnicu da stave natpis: Sve informacije koje dobijete su neproverene pošto zaposleni nisu baš upoznati sa svim uslugama.

@Coni
Da pročitaš prvi post?
- Zdravo,samo kratko da tepitam - kad potrosim moju mesecnu pretplatu jel imam besplatan internet?
- Koji paket imate?
- Smart 120.
- Da,naravno.


Znači nije neprofesionalan, nego je neobavešten.

I kraj price!
 
Nisi ti kriv vec taj lik u poslovnici koji te je lose informisao. Kraj price. Ne placaj nista. Kakva crna naplata, i 50000 dinara za sta??? Lopine jedne. Idi u tu poslovnicu i pocupaj par telefona pa ih prodaj da bi im uplatio to sto potrazuju.
 
Ja mislim da oni namerno dovode korisnike u zabludu radi ostvarivanja profita. Neka dokažu da to ne rade. I sva ona sitna slova sive boje, prevarantske metode kao na del boj pijaci. Treba neko ko ima živaca, vremena i para da ih tuži za ovo. Ne znam kako se dolazi do one emisije "Potrošački savetnik" na RTS-u, ali bi bilo dobro da se ovakve stvari vide i šire i non IT populacija vidi šta može da očekuje.

Inače, ako ova tema i ostale slične dovedu do bar jednog ugovora manje kod njih, delić pravde će biti zadovoljen.
 
Iskreno se nadam da ćeš rešiti problem bez uplitanja suda. Nekako bi mi realno bilo da VIP pristane na nekakvu nagodbu, jer u protivnom neće dobiti ništa pošto nemaš imovinu podložnu izvršenju.
Nadam se da ce se ovo nekako jednostavnije resiti,bez suda.
Da budem iskren,ja sam sve ocekivao da ce se "oni tamo gore" iz VIP-a vec jednom opametiti,pa da se ovaj cirkus prekine.Al ne vredi...nema nista od kraja cirkusa.
Sta cu,idem dalje.

Nisi ti kriv vec taj lik u poslovnici koji te je lose informisao. Kraj price. Ne placaj nista. Kakva crna naplata, i 50000 dinara za sta??? Lopine jedne.
Ma,da to platim - to mi je poslednja opcija od svih mogucih.
Ono sto sam rekao i agenciji za naplatu dugova kad me zovu - ja para nemam za nesto za sta nisam ja kriv.


Pa ček, zar tebi nije bilo sumnjivo kad si potrošio svoj paket, i kad si otišao na net i sve radi kako treba i skidaš podatke velikom brzinom, da tu nešto ne štima.
Reci mi kako?
Kako ja da znam sta je "brzi",a sta "spori" internet?Kad ja taj "spori" internet nisam prakticon ni video (pa da uporedim sa necim).Ja nisam od onih koji download-uju sve i svasta svaki dan,pa da sam ekspert iz te oblasti.
Sem toga,kad sam prvi put otisao da pitam tog lika,rekao mi je samo da imam besplatan internet.Nista drugo.Tek drugi put me obavestio (da je internet besplatan i) da je smanjenje brzine.
Ja to unapred nisam znao.Video sam na njihovom sajtu da pise da Smart paketi imaju besplatan internet posle potrosene mesecne pretplate,i zarad toga sam otisao u VIP centar da se informisem.Jel ti mislis da bih ja gubio vreme cekajuci tamo u redu da sam znao da nemam na mojoj tarifi taj besplatna internet?Ko da nemam pametnija posla u zivotu,nego da stojim u redu i gubim vreme da bih pitao nesto sto vec znam.NISAM TO ZNAO,zato sam i bio da ih pitam.

Pa ček, tako si mogao da koristiš i 5,10, i 25 dana. I ne treba vip da te ništa obavesti, ni pismeno ni usmeno, tj oni su kao napisali da treba međutim postoje druge klauzule ugovora iz kojih se zaključuje da to baš i nije tako.
Pa...oni su me svakako tog dana,tj. veceri,obavestili da mi ukidaju internet.
A ja smatram da su morali da me obaveste ranije - ako sam vec "presao" neku dozvoljenu granicu (za koju nisam ni znao da postoji;kad u ubedjenju da je sve to besplatno)


I nemoj da kriviš čoveka u poslovnici, jer si ga pitao pitanje a nisi mu objasnio kakav ti ugovor imaš, kad si uzeo paket, zato što se uslovi stalno nešto menjaju kod svih operatera.
Jesam,rekao sam mu.
Sem toga,taj lik bi po meni trebao da zna da izrecituje ceo VIP sajt napamet u sred noci,kad vec prima platu 30-40 hiljada za to radno mesto.


I nemojte vi sa foruma da mu dajete lažnu nadu da će nešto da se reši, jednostavno sve je regularno, po regularnom cenovniku, potrošio je to, to toliko košta i the end. Možda će ti Vip oprostiti taj račun, al sumnjam. Opet vas podsećam, ljudi su plaćali račune 100-200 hiljada dinara na isti ovaj način, jer su potrošili mb van tarife i u romingu, terali su priču na svoju vodenicu ali džaba, sve je bilo regularno, pa zar vi mislite da su opetateri naivni?
Aj'...zivi bili pa videli.Izvestavacu manje-vise redovno sta je bilo.
A ti sto su pravili takve racune ne znam da li su se predhodno informisali u vezi sa tim?Ili su bili u fazonu "Ma znam ja sve to,ne trebaju mi objasnjenja"?
A ja bas zbog toga odem tamo i pitam lepo i dobijem informaciju od zaposlenog,i kad ja onda postupim tako po toj informaciji,jel sam onda ja tu kriv?
 
Laza ZR je napisao(la):
Tek drugi put me obavestio (da je internet besplatan i) da je smanjenje brzine.
Ja to unapred nisam znao.Video sam na njihovom sajtu da pise da Smart paketi imaju besplatan internet posle potrosene mesecne pretplate,i zarad toga sam otisao u VIP centar da se informisem.

Lazo, sve vreme tvrdis da su ti oni dali pogrešnu informaciju, e pa ipak nisu samo oni krivi, činjenica da je besplatan net sa smanjenom brzinom jasno piše na sajtu, u delu gde su opisani "novi smart paketi sa besplatnin internetom", i to na nekoliko mesta. Naglasak na ovo NOVI smart paketi. Dosta si ti to sve naivno predstavio. Ne želim da te kritikujem ali razmisli samo i budi realan prema sebi.
 
Poslednja izmena:
Lazo, sve vreme tvrdis da su ti oni dali pogrešnu informaciju, e pa ipak nisu samo oni krivi, činjenica da je besplatan net sa smanjenom brzinom jasno piše na sajtu, u delu gde su opisani "novi smart paketi sa besplatnin internetom", i to na nekoliko mesta. Naglasak na ovo NOVI smart paketi. Dosta si ti to sve naivno predstavio. Ne želim da te kritikujem ali razmisli samo i budi realan prema sebi.

Moram te citirati, iako si post iznad mog.
Ako si ti taj sluzbenik, ili mozda njegov rodjeni brat, mozda bih i mogao razumeti ovo tvoje razmisljanje, i ni u kom drugom slucaju.
IZJAVA RADNOG OSOBLJA, DATA U SLUZBENIM PROSTORIJAMA, IMA TEZINU ZVANICNE INFORMACIJE.
....
To sto vecina nas prevaru i laz prihvata kao svakodnevnu pojavu sa kojom se treba miriti je vise stvar kulturno-genetskog nasledja nego zdravog razuma.
 
To što kažeš je tačno, ali moraš da znaš da ti nemaš nikakav dokaz za tu tvrdnju. Znači, u slučaju spora, nećeš moći da dokažeš da si dobio takvu informaciju.
 
^^^^
Slazem se, i to jeste problem i to veliki, ali to ne bi trebalo ovog unesrecenog coveka da obeshrabri od dalje borbe.
...
I najgore od svega, je da ovaj i slicni slucajevi, nas teraju da budemo paranoici, sve proveravamo po 100x, od fotokopirnice pa do najvisih drzavnih organa, a to je veliko opterecenje.
Generalno, da ne idem-o u OT, svi su pospani i totalno nezainteresovani za posao koji rade, opravdano/neopravdano, svejedno, al tako je...apatija je zahvatila celo drustvo.
 
IZJAVA RADNOG OSOBLJA, DATA U SLUZBENIM PROSTORIJAMA, IMA TEZINU ZVANICNE INFORMACIJE.
Usmena informacija? Čisto sumnjam. Samim tim što ni na koji način nije dokaziva. Ja volim da baratam realnim činjenicama, jer naš kolega Laza nema ništa od toga što će neko da mu kaže kako bi to trebalo da bude. I ni u kom slučaju mi nije cilj da branim vip ili njegove radnike. Uvek sam na strani korisnika, tj nas smrtnika, koji smo u borbi sa tim velikim korporacijama... A informaciju je mogao da vidi i na samom sajtu, pa da je u poslovnici potvrdi.
 
Poslednja izmena:
mene ovde najviše nervira to "legalno" uterivanje dugova. nadam se da im spuštaš slušalicu čim skontaš da su oni i broj stavljaš u blacklistu na telefonu? :)

eventualno možeš i ovo da im dostaviš

 
@mrmilos:kad pogledas na njihovom sajtu (ako predhodno uzmemo u obzir da nisam strucnjak za mobilne postpaid tarife i slicno),videces da pored svake te nove Smart tarife pise da ima besplatan internet posle potrosene pretplate.Kako je i moja tarifa takodje Smart,ali nije navedena (nigde na sajtu ne pise izricito da moja tarifa Smart 120 ima ili nema taj besplatan internet),a da ne bih radio nesto "na svoju ruku" (pa da posle nadrljam jer nisam predhodno nikog pitao),otisao sam da se raspitam u lokalnom centru.Ne ocekivajuci da ce tamo da me zaj..u.Da su napisali lepo i jasno da moja tarifa nema taj besplatan internet,ili da mi je taj njihov zaposleni to odmah rekao,ne bih ja to cackao ni u ludilu (nisam blesav).
Nismo svi strucnjaci (niti trebamo da budemo) za postpaid pakete,ali oni koji su zvanicni predstavnici kompanije moraju to da budu (tj. bar bi trebalo).U tome je stvar.

Inace,registrovao sam se na prokletom Facebook-u i napisao moj problem na njihovom profilu ,) (ako ne obrisu u medjuvremenu):
https://www.facebook.com/vipsrbija?fref=ts
 
Poslednja izmena:
^ još uvek nisu obrisali a prošlo je više od tri sata! :)
 
U bre Lazo, pa ovaj u poslovnici ti familija, nisi nam to rekao! ;)
 
Lazo pise "besplatan internet uz NOVE smart tarife" i to na dva mesta čini mi se. Nemoj pogrešno da me shvatiš, samo hoću da kažem da se oni štite na svaki način, ali često i dvosmislenim rečenicama... Samo ukazuje na to da živimo u zemlji bez zakona, pa tako i treba da se ponašamo, dakle, ne verujemo nikome.
 
Evo ja da kazem moje iskustvo (davno sa VIPom). Moj rodjeni brat je greskom ukucao +61 (npr) 1234567 (neki vip broj) i dobio drugara koji se nalazi na tom broju i u tih 15-20 sekundi razgovora skinuli su mu tada oko 150-200 dinara kredita. Pozvao sam (ja licno) operatera da ga priupitam zasto je skinuto 200 dinara kredita, na sta je on rekao da je to pozivni za Australiju, i sve ok, ja sam se slozio da to i jeste pozivni za Australiju. I kad sam ga pitao ok, to je pozivni za Australiju, ali da li mozete da mi objasnite kako sam onda ja uspeo da dobijem VIP broj koji je u Beogradu, a ne nekog tamo u Australiji, on mi je odgovorio nesto ******ski tipa ako vi mislite da ste u pravu zalite se. I na kraju posto nisam ja bio vlasnik broja, vec moj otac (valjda je to ono vreme kad su se kupovale kartice kod operatera a ja sam bio maloletan) oni su me ljubazno odjebali tipa vi niste vlasnik broja ne mozemo da vam dajemo informacije. I od tad naravno niko od blize familije nije u VIPu. Naravno i MTS me je krao, sa nekim vremenskim "rupama" izmedju 31 i 1 u mesecu..
Citam i ovde predloge da zovu direktno call centar jer se snima, pa recimo da sam i od njih dobio lazno obavestenje, da sam ih na kraju pitao da li sam ja *****, pa sam pogresno cuo, da li sam gluv itd. Uglavnom ja jesam *****, i gluv a vrlo moguce i retardiran, kad je u pitanju svaka ne standarna informacija koju ja pitam a oni nemaju na listi FAQ.

Uglavnom sve sto procitate ili vam kazu uzmite sa velikom rezervom, i sto je najgore napismeno, da ne bude posle da ste lose culi ili da ste jednostavno *****i, kao sto je to bio moj slucaj.
 
Lazo pise "besplatan internet uz NOVE smart tarife" i to na dva mesta čini mi se.

Pa sad, ovo može da se tumači dvojako:

1) Da su u pitanju nove varijante tarifa koje se zovu SMART, kao što i jeste, tj. da su pre toga postojale već neke SMART tarife ili
2) Da su u pitanju potpuno nove tarife koje se zovu SMART, a kojih nije bilo pre.

E sad, zamisli da nemaš pojma ništa o vipovim tarifama, da si prvi put na sajtu, kako bi shvatio pročitano? Obzirom da detaljno objašnjenje ne postoji, sve je u oku posmatrača, tj. u kontekstu koji neko ko čita razume. Čak nigde na sajtu ne postoji (za razliku od Telenora) sekcija sa starim tarifama, što je veliki propust jer još ima korisnika koji ih koriste. Dakle, bar se na zvaničnom sajtu nisu zaštitili kako treba, već su i to traljavo odradili.
 
Vala, ja bih shvatio da su u pitanju poboljsane vec postojece SMART tarife, pa su sad kao nove.

Mene cudi da je uopste dozvoljeno da nesto sto uz tarifni dodatak prodaju za 500din, to isto imaju pravo da naplate 100x vise pod bilo kakvim drugim okolnostima. Pazi, molim te, 100x...
 
Da,pise da je za "nove" Smart tarife,al otkud ja JASNO da znam da to vazi ili ne vazi i za moju tarifu?Ja kad sam potpisivao ugovor sa njima bile su samo "jedne" Smart tarife (ni stare,ni nove,vec samo Smart tarife).Od tada me oni licno nisu obavestavali o bilo cemu u vezi toga.
A i sam taj nacin - stare/nove tarife,ovo/ono,to je vrlo zbunjujuce za coveka.Moze se tumaciti na 100 nacina (ja ovako,ti onako,neko treci na neki treci nacin...).Sto po zakonu o zastiti potrosaca VIP nema prava da radi.


EDIT:
Inace,do sad sam:
- pisao Korisnickom servisu VIP-a,zaleci se na racun (odgovorili negativno)
- pricao sa menadzerom lokalnog centra (mislio je da ce resiti,ali je propao plan)
- pricao sa zaposlenim (pravi se lud,negira da se ista od toga desilo)
- diskutovao telefonom sa agencijom za naplatu dugova (trenutno prestali da me zovu)
- napisao opet prigovor Korisnickom servisu VIP-a,ovog puta ne zaleci se na racun,vec na zaposlenog (i cekam odogovor)
- poslao prigovor Republickoj trzisnoj inspekciji rada (cekam odogovor;moraju odgovoriti u roku od 60 dana)
- poslao prigovor i RATEL-u (i od njih cekam odgovor,i oni moraju odgovoriti u roku od 60 dana)
- pisao Potrosackom savetniku RTS-a (odgovorili,uputili me na NOPS)
- pisao Borisu,sto vodi emisiju Revolucija na Happy TV valjda (i cekam odogovor)
- napisao na FB stranici VIP-a ono,pa mi cenzurisali napisano
- poslao prigovor NOPS-u (i cekam odogovor)

Videcemo kako ce se dalje razvijati situacija...
 
Jesi u pravu. Ne verujem da ako bih sada potpisao ugovor da bi pisalo "Novi Smart 700", već verovatno samo "Smart 700" kako i na tvom ugovoru stoji. Kako onda kada na sajtu pročitam da besplatni internet važi za "nove smart pakete" da znam da li se odnosi ili ne na moj paket, odnosno da li je moj paket "nov" ili "stari". Nisam uspeo da nađem od kog datuma su smart tarife "nove"...
Takve besmislice su tipične za Vip, kao ona da ugovor važi ustvari 25 meseci, a ne 24 (barem tako bilo prošle godine).
 
Pravo i pravda ovde nemaju veze.
Nepravda je to sto ti je ovlasceno lice dalo pogresnu informaciju, ALI
-kada si potpisivao ugovor lepo ti je receno sta imas u tom paketu
-ne mozes dokazati da ti je taj neko u poslovnici dao pogresnu info
Ostaje ti da ih namolis da ti retroaktivno aktiviraju tarifni dodatak.
 
Ako istraje sa ovakvom upornošću, 99% će VIP popustiti. Ovo su za njih sitne pare, a ovaj slučaj preti da preraste u veliku buku, što njima nikako ne odgovara.
 
Pravo i pravda ovde nemaju veze.
Nepravda je to sto ti je ovlasceno lice dalo pogresnu informaciju, ALI
-kada si potpisivao ugovor lepo ti je receno sta imas u tom paketu
-ne mozes dokazati da ti je taj neko u poslovnici dao pogresnu info
Ostaje ti da ih namolis da ti retroaktivno aktiviraju tarifni dodatak.

"To sto ima u paketu" operater ima pravo da izmeni, i pod ugovornom obavezom, ako najavi mesec dana unapred a ti ne uputis zalbu.
Da je kriv, jeste. Ali da treba biti uporan da to ne platis, i da napustis trajno tu kompaniju, ma kakav rezultat bio, treba. (da, ja jesam na VIP-u, ali zbog ovakvog ponasanja bih otisao - platio ili ne)

Lazo - istraj. Ako nista drugo, mogu da te bodrim :)
 
Nazad
Vrh Dno