Šta je novo?

[VIP] Pomoc! - Ogroman racun zbog greske sluzbenika VIPa

Gde ti uopste u ugovoru imas opis tarifa? Pise obicno samo "Smart XXX", "Telenor PrenesiIPlatiVise", "MTS ZaliteSe" tarifa ali ne i sta ima u njoj :D

A ova cena kB je izgleda iz doba 1G telefona, kada nije ni neki promet mogao da se napravi. Ali krastavac :(

Problem kod VIP-a je sto pise da vazi za Smart pakete - ali nigde ne pise da ne vazi za stare, niti igde imaju vise opis starih Smart paketa.
 
Pirlicno je konfuzno i na VIP sajtu to u vezi Smarta i neograniceno interneta.

Bitno je koristiti MNP i pokazati da postoji svest sta se desava prema pojedincima.

VIP ima izuzetno jake ugovore po kojima prakticno nemate nikakav izlaz dok vreme trajanja ugovora ne prodje. Zato ne stavljajte potpise tako olako i informisite se vise puta na vise mesta.
 
Probaj još jednom da sastaviš email u kome ćeš navesti da si doveden u zabludu od strane zaposlenog iz Vip-a, zakači screenshot njihovog sajta u kome stoji da imaš neograničen net i nadam se da nema informacije o netu za stare i nove smart pakete.
Napiši da si redovno do sada plaćao račune i da ćeš platiti realni deo spornog računa. Traži nagodbu za izmirivanje spornog dela računa, ali da ne dolazi u obzir da platiš pun iznos. Ukoliko je potrebno, traži soucavanje sa zaposlenim iz poslovnica koji te je doveo u zabunu.
Ukoliko ne žele da se nagode, napiši da ćeš raskinuti ugovor i da nisi u mogućnosti da platiš ceo iznos.
Za njih je bolje da prihvate tvoju ponudu gde ćeš platiti redovan račun + tarifni dodatak koji bi pokrio sporni gigabajt, nego da izgube klijenta i možda još nekoliko drugih klijenata iz tvoje okoline.
Verujem da ako staloženo, smireno i hladne glave objasniš problem da će neko od njih razumeti situaciju i pristati na nagodbu.
 
Slazem se, ovo ti je jedini zdrav nacin.
Ako su normalni - prihvatice.
 
Probaj još jednom da sastaviš email u kome ćeš navesti da si doveden u zabludu od strane zaposlenog iz Vip-a, zakači screenshot njihovog sajta u kome stoji da imaš neograničen net i nadam se da nema informacije o netu za stare i nove smart pakete.
Napiši da si redovno do sada plaćao račune i da ćeš platiti realni deo spornog računa. Traži nagodbu za izmirivanje spornog dela računa, ali da ne dolazi u obzir da platiš pun iznos. Ukoliko je potrebno, traži soucavanje sa zaposlenim iz poslovnica koji te je doveo u zabunu.
Ukoliko ne žele da se nagode, napiši da ćeš raskinuti ugovor i da nisi u mogućnosti da platiš ceo iznos.
Za njih je bolje da prihvate tvoju ponudu gde ćeš platiti redovan račun + tarifni dodatak koji bi pokrio sporni gigabajt, nego da izgube klijenta i možda još nekoliko drugih klijenata iz tvoje okoline.
Verujem da ako staloženo, smireno i hladne glave objasniš problem da će neko od njih razumeti situaciju i pristati na nagodbu.

Ovo je otprilike jedini logičan korak koji bi trebao da preduzmeš ako hoćeš da ovaj problem rešiš što bezbolnije.
 
Apsolutno, jedino rešenje, odnosno ono što može da urodi plodom, jeste ovk što yooyo kaže...
 
Jeste,samo što im je u mom slučaju trebalo 7-10 dana da mi odgovore na e-mail,a vreme nije na tvojoj strani.Pošalji im sve isto i na fax,pa dosađuj malo preko mobilnog,... stavi im do znanja da si voljan da rešite situaciju uz neki kompromis,jer je ovo stvarno bezobrazno velika cifra.
 
Probaj još jednom da sastaviš email u kome ćeš navesti da si doveden u zabludu od strane zaposlenog iz Vip-a, zakači screenshot njihovog sajta u kome stoji da imaš neograničen net i nadam se da nema informacije o netu za stare i nove smart pakete.
Napiši da si redovno do sada plaćao račune i da ćeš platiti realni deo spornog računa. Traži nagodbu za izmirivanje spornog dela računa, ali da ne dolazi u obzir da platiš pun iznos. Ukoliko je potrebno, traži soucavanje sa zaposlenim iz poslovnica koji te je doveo u zabunu.
Ukoliko ne žele da se nagode, napiši da ćeš raskinuti ugovor i da nisi u mogućnosti da platiš ceo iznos.
Za njih je bolje da prihvate tvoju ponudu gde ćeš platiti redovan račun + tarifni dodatak koji bi pokrio sporni gigabajt, nego da izgube klijenta i možda još nekoliko drugih klijenata iz tvoje okoline.
Verujem da ako staloženo, smireno i hladne glave objasniš problem da će neko od njih razumeti situaciju i pristati na nagodbu.

+1
Dodao bih samo i uporno.
 
Probaj još jednom da sastaviš email u kome ćeš navesti da si doveden u zabludu od strane zaposlenog iz Vip-a, zakači screenshot njihovog sajta u kome stoji da imaš neograničen net i nadam se da nema informacije o netu za stare i nove smart pakete.
Napiši da si redovno do sada plaćao račune i da ćeš platiti realni deo spornog računa. Traži nagodbu za izmirivanje spornog dela računa, ali da ne dolazi u obzir da platiš pun iznos. Ukoliko je potrebno, traži soucavanje sa zaposlenim iz poslovnica koji te je doveo u zabunu.
Ukoliko ne žele da se nagode, napiši da ćeš raskinuti ugovor i da nisi u mogućnosti da platiš ceo iznos.
Za njih je bolje da prihvate tvoju ponudu gde ćeš platiti redovan račun + tarifni dodatak koji bi pokrio sporni gigabajt, nego da izgube klijenta i možda još nekoliko drugih klijenata iz tvoje okoline.
Verujem da ako staloženo, smireno i hladne glave objasniš problem da će neko od njih razumeti situaciju i pristati na nagodbu.

Ka u Njegoša :D
 
Gde ti uopste u ugovoru imas opis tarifa? Pise obicno samo "Smart XXX", "Telenor PrenesiIPlatiVise", "MTS ZaliteSe" tarifa ali ne i sta ima u njoj :D

A ova cena kB je izgleda iz doba 1G telefona, kada nije ni neki promet mogao da se napravi. Ali krastavac :(

Problem kod VIP-a je sto pise da vazi za Smart pakete - ali nigde ne pise da ne vazi za stare, niti igde imaju vise opis starih Smart paketa.

VIP ovim krši odredbe člana 9.1.1 stav 2 Opštih uslova ugovora o pretplatničkom i korisničkom odnosu mobilne telekomunikacione mreže VIP mobile doo:
"Važeći cenovnik, kao i detaljne informacije o dodatnim Vipovim uslugama, aktuelnim primenjenim tarifama, troškovima, naknadama, načinima plaćanja i druge informacije o cenama biće dostupne na svakom Vipovom ovlašćenom prodajnom mestu gde se podnose zahtevi kao i na Vipovoj zvaničnoj internet stranici (www.vipmobile.rs) i preko Odeljenja za podršku potrošača, odnosno korisničkog servisa Vip-a."
Mislim da korisnik ima osnova za podnošenje prigovora jer je, usled propusta VIP-a da postupi saglasno citiranom članu 9.1.1 stav 2 Opštih uslova, bio u zabludi u pogledu cene, odnosno naplate usluga u nacionalnom saobraćaju i da na osnovu toga zahteva sporazum o rešavanju spornog pitanja.
 
Poslednja izmena:
Nije to dovoljno.
Po toj logici oni bi obzirom da su njihovi ugovori sa trajenjem od dvije godine u Vip bili dužni da na sajtu/poslovnici iznesu sve moguće tipove ugovora/modusa ugovornih odredbi koje su sklapali sa korisnicima.
Ako su i izložili na sajtu informaciju o neograničenom internetu za smart pakete, ipak u toj informaciji nije bilo naznačeno da se odnosi na stare/ranije zaključene ugovore o paketu korisničkih usluga pod nazivom smart.
U pitanju je ponuda za zaključenje ugovora neodredjenom broju lica a ne obavještenje o izmjeni ugovora ranije zaključenih, što uzgred i nisu u mogućnosti da učine bez slanja aneksa, odnosno moguće je ali pod veoma ograničenim uslovima što zavisi i od osnovnog ugovora.


On je mogao da dobije uslugu samo na koju je pristao ugovorom i samo takvu uslugu mu je Vip i pružao/naplatio.
Čak i da je vip po automatizmu htjeo da izmjeni ugovor jednostrano u njegovu korist (neograničen internet za smart pakete) to ne bi mogao, morali bi da mu pošalju aneks na potpis.
To nisu učinili, dakle nije imao neograničen internet.
Rekao mu radnik, neupotrebljivo, mada može da ga zove na suočavanje.

Po meni treba da odradi tačno onakvim redosljedom kako je naveo yooyo.
 
Troluješ ili ti se nikad u životu nije desilo ništa slično?

Jer ako je ovo drugo desiće se kad tad.

Jok druže. Pravnik sam, sa pozamašnim iskustvom. Možda, ali samo možda, bi ga neki dobar advokat spasio ovog računa, ali taj bi ga koštao više nego sam račun. Lepo sam mu napisao - neće moći da sprovedu izvršenje na njegovoj imovini ako je nema, ali treba misliti i na posledice tako nečega zbog dosijea u kreditnom birou.

Mislim da je bolji realan komentar, nego davanje lažne nade.

A kad već pitaš, nije mi se ni desilo ovako nešto, a prilično sam siguran da ni neće.
 
Cek zar VIP ne gasi net automatski posle tipa 100/150mb potrosenih ? Meni su par puta zgasili kad je devojka tjubisala.
 
Kapitalizam batooo..

Što bi ga upozoravali kad mu mogu uzeti 5x više?

Imao sam dug po kartici od 50k u januaru, i iz raznoraznih razloga subjektivnih i objektivnih nisam do oktobra ništa uplatio. Zašto me banka nije zvala da preti tužbom nijednom u periodu februar-septembar? Pa zato što mi je ovako dug narastao na 85k... Isti princip kao i u VIP-u.
 
Jok druže. Pravnik sam, sa pozamašnim iskustvom. Možda, ali samo možda, bi ga neki dobar advokat spasio ovog računa, ali taj bi ga koštao više nego sam račun. Lepo sam mu napisao - neće moći da sprovedu izvršenje na njegovoj imovini ako je nema, ali treba misliti i na posledice tako nečega zbog dosijea u kreditnom birou.

Mislim da je bolji realan komentar, nego davanje lažne nade.

A kad već pitaš, nije mi se ni desilo ovako nešto, a prilično sam siguran da ni neće.

Ja nisam pravnik, pravne savete ne bih se ni usudio davati nekome jer volim da stojim iza onoga što tvrdim/o čemu govorim.
Ovo znam zasigurno, nije jedini čovek koji se našao u takvoj poziciji.
Govorim i iz svoga iskustva.
A situacija nije crno bela, u tom smislu da će apsolutno morati da plati i to ceo iznos za koji ga terete.
Nije jedini koji je postigao dogovor bitno drugačiji (u svoju korist) od početnog stanja stvari.

Osim u slučaju da naravno odustane i pomiri se sa situacijom, tada je naravno 100% sigurno da će platiti pun iznos.
Nema lažnih nada, to su činjenice i životna realnost.

U redu stvar, možda zaista nikada nećeš doći u ovakvu ili sličnu situaciju.
Neka bude tako, zamislimo onda hipotetički da ipak dodješ?
Da li bi se borio ili platio odmah?
Savetovanje nekoga i savetovanje nekoga u čijim cipelama si bio su različite stvari.
 
Iskren da budem, ne znam. Verovatno bih probao nešto da ispregovaram, ali bih bio spreman na eventualnu krajnju posledicu - plaćanje škole.

Za razliku od kolege, ja imam imovinu, a znam i kako rade sudski izvršitelji, pa ne bih voleo da im budem meta.
 
Iskren da budem, ne znam. Verovatno bih probao nešto da ispregovaram, ali bih bio spreman na eventualnu krajnju posledicu - plaćanje škole.

Za razliku od kolege, ja imam imovinu, a znam i kako rade sudski izvršitelji, pa ne bih voleo da im budem meta.

Pa da, kolegina situacija je zaista nezgodna i prilično komplikovana.
Zato sam mu i poželio sreću (i upornost) u mom prvom komentaru u ovoj temi.

A tebi kolega želim da uputim izvinjenje, mislio sam da (u tvom prvom komentaru) gledaš na situaciju jednostrano, to jest protivno interesima pokretača teme.
Moja greška, pogrešno sam procenio situaciju.
 
Upravo to.
Bar sam pokusao da se borim,ako nista drugo.A ne da se predam bez borbe,kako mi neki pametnjakovici savetuju.

Sve je to lepo, ali ja se ne bih složio da nisi kriv. Kada si sklopio ugovor, dobio si uslove korišćenja u njemu. Da li tu piše da je internet neograničen? Ne bih rekao. Osim toga, nije ti bilo čudno što se internet nije usporio nakon potrošenog saobraćaja iz paketa?
Da budem iskren,kad sam potpisivao postpaid ugovor sa njima pre godinu dana,meni NISTA nije receno (ni da imam,ni da nemam besplatan internet).Komunikacij ase svela na to "koji ce te broj?" i "Potpisite ovde" i to je to.Dakle,mene niko tamo nije obavestio ni i o mojim pravima,ni o ne-pravima.

Sem toga,ne pise izricito da moja tarifa (Smart 120) nema besplatni internet.
Bas iz tog razloga sto nisam znao,tj. nisam bio siguran da li ga imam ili ne,sam i otisao da pitam tamo u VIP centar,da bih dobio zvanicnu informaniju.Kad ono...

Inace,cenim tvoju strucnost,al nemoj reci dvaput da me nijedan sud ne moze spasiti ;)

Izmedju ostalog, radim i izvrsenja....Ako nema imovinu (pokretnu i nepokretnu), ne mogu mu nista. Mogu da traze izjavu o imovini i to treba dati (izjavis da nemas nista ako stvarno nemas nista), jer u suprotnom mogu da te kazne od 50.000,00 dinara pa navise,ne znam sad tacno koliko i ta kazna se menja kaznom zatvora ako nemas da platis.Imajuci u vidu situaciju na terenu, poznajuci sudske izvrsitelje i sud, nema od toga nista odn. nema naplate. Zastarevanje nastupa nakon godinu dana, ako te ne tuze.
Nemam imovine i nezaposlen sam.
Tako da od mene novce malo teze da ce da izvuku :)

Prijatelju, moraćeš da platiš na kraju taj račun. U ovom slučaju je VIP 100 posto u pravu. Ti se jednostavno nisi na vreme informisao o tvom paketu, i sad ti sledi plaćanje penala. Niko ti ovde ne može pomoći i nemoj te lagati čoveka, nego vidi spremaj pare da platiš to.
Ajde ovako Srejicu.Ako bude tako kao sto si ti rekao (da MORAM da platim;inace,nista se na svetu ne mora,sem umreti) ja castim usput i tebe tom sumom.A ako se "izvucem" (da ne platim to sto prognoziras),da ti meni onda platis 56 hiljada?Jel moze tako?Jel stojis iza svojih reci,a?
Ako ne stojis iza toga sto si rekao,onda molim te napusti teren.

Inace,kako VIP moze biti 100% u pravu,kad mi njihov ZVANICNO zaposleni,tj. ZVANICNI predstavnik firme kaze nesto,ja postupim po toj informaicji,i kad dodje do krivice ko je onda tu kriv?Ja!?Zato sto sam poslusao ovlascenu osobu?Nemoj pricati covece...VIP 100% u pravu,ma da...

Gde ti uopste u ugovoru imas opis tarifa? Pise obicno samo "Smart XXX", "Telenor PrenesiIPlatiVise", "MTS ZaliteSe" tarifa ali ne i sta ima u njoj :D
Problem kod VIP-a je sto pise da vazi za Smart pakete - ali nigde ne pise da ne vazi za stare, niti igde imaju vise opis starih Smart paketa.
U tome je stvar.U ugovoru ne pise TACNO kakva ti je tarifa i TACNO sta sve imas u okviru nje,a kazem kad sam potpisivao ugovor niko me o tome nije ni obavestio (OK,nemam "napismeno" da me niko nije obavestio,jedino ako mi verujte na rec).Da li su podrzumevali da ja to "vec znam" (posto sam predhodno imao ugovor sa njima vec 2 godine) ili sta vec,ali niko mi nije detaljisao o tome.

Probaj još jednom da sastaviš email u kome ćeš navesti da si doveden u zabludu od strane zaposlenog iz Vip-a, zakači screenshot njihovog sajta u kome stoji da imaš neograničen net i nadam se da nema informacije o netu za stare i nove smart pakete.
Napiši da si redovno do sada plaćao račune i da ćeš platiti realni deo spornog računa. Traži nagodbu za izmirivanje spornog dela računa, ali da ne dolazi u obzir da platiš pun iznos. Ukoliko je potrebno, traži soucavanje sa zaposlenim iz poslovnica koji te je doveo u zabunu.
Ukoliko ne žele da se nagode, napiši da ćeš raskinuti ugovor i da nisi u mogućnosti da platiš ceo iznos.
Naravno da sam redovno placao racuna,kao i (normalan) racun koji sam trebao da dobijem za sporni mesec (septembar),i za oktobar sam platio i znam da u ugovoru pise u slucaju spora da sam u obavezi da placam nesporni deo racuna (sto i cinim).
Sa tim zaposlenim sam pricao,medjutim...lik se pravi lud.Kao,ne zna on o cemu ja pricam,niceg se on ne seca,za snimak kazem ko zna koga sam ja to snimio,nista on nece ni da plati ni da prizna,niti zeli ikakvu izjavu da pise...GLEDA ME U OCI I LAZE ME.Znaci,da ne poverujes.
A dosao sam da mu predlozim da odemo zajedno do advokata i da napisemo zajednicku izjavu sta se desilo.Ali ne vredi,on ne pristaje ni na sta.

Pisao sam i Korisnickom servisu naravno,putem e-mail-a.Opisao im ceo slucaj,do detalja (isto podugacak tekst) i -zalba mi je odbijena.Napisem opet,opet me odbiju.Napisem i treci put i treci put me odbiju.Onda sam shvatio da pricam zidovima.

Cek zar VIP ne gasi net automatski posle tipa 100/150mb potrosenih ? Meni su par puta zgasili kad je devojka tjubisala.
U ugovoru (pod tackom 14. "Netipicni saobracaj") pise da bi trebalo da ti blokiraju karticu kada ti sobracaj predje vise od 3 puta tipicnog (predvidjenog) saobracaja za tvoju tarifu (tako nesto).AKo je moja tarifa Smart 120,to znaci daimam (npr.) 120 MB,sto znaci da su trebalo to da urade na 3x120=360 MB.A ne da me "puste" na 1 GB.


Hvala spectator-u,okmijumu,a c a-i,scouser-u i drugima na savetu.
Inace,svi pravni saveti su dobrodosli,kakvi god da su.
Posto pravno bas i nisam "potkovan".A cenim da mi je sud neminovan.
 
Poslednja izmena:
Davljenik se za slamku hvata, ali ne pomaže ni to. Pa ček, zar tebi nije bilo sumnjivo kad si potrošio svoj paket, i kad si otišao na net i sve radi kako treba i skidaš podatke velikom brzinom, da tu nešto ne štima. Pa ček, tako si mogao da koristiš i 5,10, i 25 dana. I ne treba vip da te ništa obavesti, ni pismeno ni usmeno, tj oni su kao napisali da treba međutim postoje druge klauzule ugovora iz kojih se zaključuje da to baš i nije tako. I nemoj da kriviš čoveka u poslovnici, jer si ga pitao pitanje a nisi mu objasnio kakav ti ugovor imaš, kad si uzeo paket, zato što se uslovi stalno nešto menjaju kod svih operatera. Ma jednostavno hteo si net uz najmanji paket, i pravio si se Toša i nadao besplatnom ručku, toga nema. Nisi ni prvi ni poslednji koji je u tom sosu. Pa ja sam odvalio pričajući familiji skoro godinu dana kakve sve uslove imaju kod vipa u tarifi standard 350.Objasnim im 50puta za net, minute, mms,sms, i tek posle 100puta ukapirali su. A imamo oko 10računa kod vipa, i niko sada ne probija račun. Kad je moj ćale shvatio koji ima 66godina i koji je duduk za tehnologiju i net, kolko ima neta mesečno pošto stalno čita vesti na fonu i ne kupuje novine, shvatićeš i ti ili možda nećeš, ali po džepu. I nemojte vi sa foruma da mu dajete lažnu nadu da će nešto da se reši, jednostavno sve je regularno, po regularnom cenovniku, potrošio je to, to toliko košta i the end. Možda će ti Vip oprostiti taj račun, al sumnjam. Opet vas podsećam, ljudi su plaćali račune 100-200 hiljada dinara na isti ovaj način, jer su potrošili mb van tarife i u romingu, terali su priču na svoju vodenicu ali džaba, sve je bilo regularno, pa zar vi mislite da su opetateri naivni?
 
Zašto njega radnik nije pitao "Na koji smart paket mislite, jeste li korisnik tog paketa, kada ste postali korisnik?" Jer je neprofesionalan.
 
Budimo sasvim realni, svaku informaciju koju dobijemo u prodavnici bilo kog operatera treba dvostruko proveriti jer oni često barataju zastarelim ili nepotpunim informacijama. to ih naravno ne opravdava ali mi kao korisnici trebalo bi toga da budemo svesni i da se ne pozivamo na usmene izjave kao pijan plota. konačno, samo ono što je na zvaničnom sajtu ili dato napismeno u mejlu ili u papirnom obliku jeste ono na šta se može pozvati.
 
Onda treba u svaku VIP poslovnicu da stave natpis: Sve informacije koje dobijete su neproverene pošto zaposleni nisu baš upoznati sa svim uslugama.

@Coni
Da pročitaš prvi post?
- Zdravo,samo kratko da tepitam - kad potrosim moju mesecnu pretplatu jel imam besplatan internet?
- Koji paket imate?
- Smart 120.
- Da,naravno.

Znači nije neprofesionalan, nego je neobavešten.
 
Pročitao sam odavno na drugom forumu, već sam i zaboravio. U svakom slučaju, neobavešten = neprofesionalan. Njegov posao je da zna baš takve stvari.
 
Sve to što navodite trebalo bi da bude tako. ništa logičnije nego da službenici u poslovnicama imaju najnovije, najsvezije, najažurnije podatke. međutim, kako smo svedoci da to nije slučaj, moramo ih dvaput ili triput proveriti a ne slepo verovati u nešto je druga osoba rekla preko šaltera. to je, na žalost, realnost. Možemo da se šalimo sa kačenjem obaveštenja u poslovnice ali to neće promeniti činjenice koje sam naveo.
 
Ispada da je najbolje pitati preko FB ili TW, odnosno preko 1234.
U poslovnicama sam cesto nailazio na neazuriranost radnika po raznim pitanjima. Menadzeri shopova su vec druga prica mada izuzetaka ce uvek biti.
 
Nazad
Vrh Dno