Šta je novo?

Veš mašine

Ja sam isto uzeo Haier i zadovoljan sam, mada sam gledao i Electrolux i mogu reci da mi uzivo deluje kvalitetnije od Bosch, mislim na zavrsnu obradu, a pogotovo na pregradu za detrdzent.
 
Znači na primer ovu Haier kombinaciju kad bih uzeo:
HW100-B14979-S - pranje 75k
HD100-A2979-S - sušenje 84k
Da li su ovo dobri modeli, ili bih trebao obratiti pažnju na nešto?
 
Ako hoćeš odvojene a ne mix Onda je to to.
 
Ja uzo Končara pre neki dan od 7kg pa će se videti.
 
Donekle tacno, ali ne mozes da kazes da ce jedan Vox da traje duze od Bosch-a ili Miele. Ima ljudi ovde koji imaju uvid u to koliko se i sta vraca i mahom se vise reklamiraju Vox, Fox itd od LG, Samsung i slicnih.
Moje vidjenje stvari se odnosilo na aparate istog ili slicnog cenovnog ranga, ne bukvalno, Miele vs Vox!!! Pitanje svih pitanja je sta je bolje, Vox, Gorenje, Beko od 400e vs Bosch, Electrolux, LG od 400e?! Znaci ako imas odredjenu sumu novca sta uzeti za te pare, naj kineze ili entry level poznate brendove?! Ovo pitanje vazi za sve aparate, ne samo za ves masine..
 
Siljo pa sta si izabrai a amo nisi koje brendove si uzeo u uzi izbor.
 
Čitajući prethodne komentare, da li mi je ovo najbolja solucija:
Miele WSA 033 ili WCA 030 za pranje 90k/95k
Miele TSA 233 WP za sušenje 90k
Ne možeš tu mnogo da promašiš. U pitanju su bazični modeli sa osnovnim programima koji se i koriste u bar 90% slučajeva. Ti modeli veš mašina imaju plastični bubanja, dok skuplji inox. Mislim da imaju isti emajliran prednji lim, isti motor itd.
 
Ćao svima,
Kupio sam veš mašinu LG F4WR511S2M i čekam isporuku iste u ponedeljak ili utorak naredne nedelje. Ako neko čita ove redove ima (ili je imao) istu mašinu ili neki drugi model koji pripada navedenoj seriji F4, rado bih pročitao utiske.
E sad, pre nego što krenem da koristim samu mašinu potreban mi je savet (ako je isti moguće dobiti), kome se obratiti za uslugu iznošenja stare veš mašine (bez transporta) i postavljanja nove, kao i montiranja. Znam da je skidanje transportnih blokada nešto što zvuči banalno ali kao neko ko radi u korisničkoj podršci za drugog proizvođača, znam da te stvari zavise od modela do modela a o tome smo takođe mogli da čitamo i na prethodnim stranicama..
Kontaktirao sam lokalnu prodavnicu bele tehnike koja nema veze sa mojim prodavcem i tamo mi je rečeno da oni takve usluge ne vrše. Ne mogu da računam na pomoć prijatelja/ komšija a sam takođe ne mogu da izvedem gore opisano. Sutra ću još jednom kontaktirati ovlašćeni servis koji je od mene udaljen 40km da pitam koliko bi me sve navedeno moglo koštati ali ne očekujem baš da će cena biti manja od 3000, što nije malo.
Ostaje mi još opcija da dostavljačima iz Gigatrona ponudim pare privatno za tu uslugu (pošto ona nije uključena u cenu prevoza) ali sumnjam da će pristati. Kome se obratiti?
Hteo bih da se nadovežem na ovu poruku sa željom da skrenem pažnju na jedan kuriozitet sa kojim se verovatno niko ovde nije susreo a koji se tiče same kupovine. Naime, kako je cena gore pomenute veš mašine 90 000 a ja nisam bogat, nije mi bila namera da plaćam taj iznos gotovinski nego da ga podelim na rate uz pomoć Dina kartice ili kupovinom na čekove. Vodeći se takvim planom i ciljem kontaktirao sam korisničku podršku Gigatrona telefonom i mejlom. U oba slučaja sam dobio relativno jasnu informaciju da je kupovina na odloženo plaćanje moguća. Kao neko ko nikada ranije nije ništa kupovao na ovaj način, uputio sam se istog dana u banku i tražio čekove, tamo sam dobio informaciju da je limit čekova koje mogu da podignem u jednom danu 15 ali ja nisam znao da će mi za kupovinu uredjaja biti potrebno 18 ( u maksimalnom iznosu) odmah. Računao sam da ću čekove morati da donosim u prodavnicu jedan po jedan svakog meseca dok mi gore navedeno nije objašnjeno u radnji istog dana...
Sledećeg dana nakon objašnjenja u banci da procedura dobijanja željenih 14 čekova nije najlakša, reših da se opet uputim u Gigatron sa ciljem da kupovinu obavim na rate, Dina karticom, u banci mi je žena sa kojom sam pričao rekla da je ona lično pazarila u istoj radnji na taj način i da je imala svega par dinara na računu tom prilikom. Kako međutim dođoh u Gigatron, sa rečima da želim da kupim gore pomenuti artikal, na odloženo plaćanje, rekoše mi da je moguće obaviti kupovinu na način koji želim ali da oni moraju da otkucaju avansni račun i da tom prilikom ja moram da isplatim ceo iznos. ??? Postavio sam naravno retoričko pitanje kako se onda takav način kupovine razlikuje od gotovinskog plaćanja i vrteli smo se u krug svako pričajući svoju priču da bi me prodavac usmerio u filijalu moje banke kako bih tamo konsultovao temu. Tamo sam pokušao da predstavim svoj problem objašnjavajući ukratko kako Gigatron govori gore navedeno da bi mi zena na blagajni rekla (nakon što me verovatno nije ni dobro saslušala) "ajde ovako, ko nije zaposlen (nema ugovor na stalno) ne može da kupuje na rate, okej?" Kako bejah iscrpljen od svega kroz šta sam prošao i kako sam u zadnje vreme nezavidnog zdravstvenog stanja a pri tom i prazan, odgovorio sam kratko sa "aha, okej". To jeste bila greška jer sam kasnije saznao da ugovor na neodređeno vreme jeste ono što u biti predstavlja stalno zaposlenje, na šta su mi skrenule pažnju koleginice kasnije tog dana. Iste te koleginice su mi govorile kako su bez ikakvih problema obavljale kupovinu na odloženo plaćanje u istoj radnji. Ranije je žena u banci u mom gradu konstatovala da sam pod ugovorom za stalno na šta sam je ja bespotrebno ispravio...
U svakom slučaju, ovde se radi o propustu od strane Gigatrona koji ne bi smeo da prođe nezapaženo. Nadam se da ova poruka neće biti tretirana kao off topic jer je ipak kupovina novih uređaja ne samo sastavni već i suštinski deo teme. Hteo bih samo da mi kažete kome da se obratim kako bih prijavio opisan problem? Da li Efektivi i da li bi to imalo ikakvog smisla? O prijavljivanju radnika rukovodstvu firme nema govora jer oni ni za šta nisu krivi, krivo je rukovodstvo koje ih uči kako da postupaju pa tako želim da i adresiram problem.
 
Ja ne vidim nikakav propust Gigatrona. Ako kupuješ čekovima na rate, naravno da moraš odmah da daš sve potrebne čekove za tu kupovinu sa upisanim datumima kada prolaze.
Debitnom karticom se ne može kupovati na rate, osim u slučaju kada to sama banka omogući na neki način. Npr. banka Intesa to omogućava za svoju debitnu Visa karticu, za određene radnje i za iznos koji su oni definisali prema tvojoj kreditnoj sposobnosti. Čak i u toj varijanti, mora biti novca na računu za prvu ratu.
Plaćanje kreditnom karticom ide tako što prodavnica skida ceo iznos, a onda rate otplaćuješ banci na osnovu ugovora koji imaš sa tom bankom.
Imaš opciju i keš kredit, kada banci vraćaš kredit u mesečnim ratama, a prodavcu naravno platiš odmah ceo iznos.
 
Poslednja izmena:
Ovde nema ni P od propusta Gigatrona ali bukvalno je sve sa njihove strane urađeno kako treba i ukoliko misliš da je načinjen neki propust to može biti samo banka koja te nije informisala o mogućnostima kupovine odnosno tvoja što se prethodno nisi raspitao kako funkcioniše kupovina čekovima odnosno karticama
 
Onda svakako preporuka da kupite nešto što se uklapa u platežnu mogućnost.
 
Ja ne vidim nikakav propust Gigatrona. Ako kupuješ čekovima na rate, naravno da moraš odmah da daš sve potrebne čekove za tu kupovinu sa upisanim datumima kada prolaze.
Debitnom karticom se ne može kupovati na rate, osim u slučaju kada to sama banka omogući na neki način. Npr. banka Intesa to omogućava za svoju debitnu Visa karticu, za određene radnje i za iznos koji su oni definisali prema tvojoj kreditnoj sposobnosti. Čak i u toj varijanti, mora biti novca na računu za prvu ratu.
Plaćanje kreditnom karticom ide tako što prodavnica skida ceo iznos, a onda rate otplaćuješ banci na osnovu ugovora koji imaš sa tom bankom.
Imaš opciju i keš kredit, kada banci vraćaš kredit u mesečnim ratama, a prodavcu naravno platiš odmah ceo iznos.
Za čekove je okej, objasnio sam gore da nisam mogao da dobijem odgovarajuć broj istih. Pa kako ne može, zašto onda kad podigneš čekove na koverti imaš jasnu reklamu koja objašnjava suprotno ? I u samom Gigatronu stoji veliki žuti baner na kom piše Kupovina na rate bez kamate na 6 rata. U banci sam konsultovao temu i tamo mi je rečeno da imam pravo na kupovinu u vrednosti do 111k i datom momentu ali nisu mi rekli da je potrebna bili kakva pisana ili štampana potvrda s njihove strane koju bih pokazao u radnji. Zašto banka kaže da nije potrebno imati ništa na računu i da je dovoljno da nisam u nedozvoljenom minusu prilikom obavljanja takve kupovine ako to nije tačno? Ali čak i da sam uplatio na račun novac koji bi pokrio prvu ratu, Gigatron mi opet ne bi omogućio kupovinu.
Da, samo što mene nikakvi krediti nisu zanimali a objašnjeno mi je tokom prve posete u Gigatronu da se isti mogu uzeti u radnji preko Adikko ili Rajfajzen banaka.
Usput, šta bi se desilo sa sam imao tražen broj čekova i dao iste na uvid, da li bi mi onda prodavac isto rekao da mora da otkuca avansni račun i da za tu priliku moram da dam keš koji će pokriti celu cenu artikla? 🤣
 
Nešto baš nisam siguran da si upućen kako funkcioniše kupovina čekovima.
Vrednost pojedinačnog čeka je do 5.000 dinara i ti možeš sve da platiš čekovima ili da iskombinuješ sa kešom. Ako je vrednost mašine 90.000 i daje se čekovima na x rata tebi se vrednost deli na toliko rata tako da broj čekova koji se puštaju mesečno pokrije vrednost.
Drugim rečima ako se daje na 12 meseci tebi mesečno treba da prođe 7.500 dinara što znači da ćeš mesečno morati da pustiš po dva čeka (zbog ograničenja na 5.000 dinara po jednom čeku) a što u krajnjem znači da ti je za tu kupovinu potrebno 24 čekova.
Sa 18 čekova isto tako možeš da kupiš ali bi ti bila veća vrednost čeka a to bi smanjilo vreme otplate (tipa devet meseci po dva čeka sa po pet hiljada).
To da vrednost čeka ne može da bude preko 5.000 nije politika Gigatrona već banke, to koliko možeš da dobiješ čekova ne zavisi od Gigatrona već od banke odnosno od tvog stanja na računu u trenutku izdavanja čekova (obrati pažnju, ako imaš na računu 20.000 dinara neće ti dati 18 čekova bez obzira što su tebi primanja takva da pokrivaju broj čekova).

Prilikom plaćanja, daješ sve čekove kojima se pokriva vrednost tj. prema gornjem primeru svih 24 tako da je npr. prva dva u ukupnoj vrednosti od 7.500 dinara (recimo 5.000+2.500) datum puštanja 25.05. za sledeća dva 25.06. pa onda 25.07. i tako redom dok za poslednja dva ne bude 25.04.2025. godine.

Nadam se da ti je sada stvar po pitanju čekova i plaćanju istim bar malo jasnija, mada su to mogli i u banci da objasne na tvoj upit.
 
Poslednja izmena:
Nešto baš nisam siguran da si upućen kako funkcioniše kupovina čekovima.
Vrednost pojedinačnog čeka je do 5.000 dinara i ti možeš sve da platiš čekovima ili da iskombinuješ sa kešom. Ako je vrednost mašine 90.000 i daje se čekovima na x rata tebi se vrednost deli na toliko rata tako da broj čekova koji se puštaju mesečno pokrije vrednost.
Drugim rečima ako se daje na 12 meseci tebi mesečno treba da prođe 7.500 dinara što znači da ćeš mesečno morati da pustiš po dva čeka (zbog ograničenja na 5.000 dinara po jednom čeku) a što u krajnjem znači da ti je za tu kupovinu potrebno 24 čekova.
Sa 18 čekova isto tako možeš da kupiš ali bi ti bila veća vrednost čeka a to bi smanjilo vreme otplate (tipa devet meseci po dva čeka sa po pet hiljada).
To da vrednost čeka ne može da bude preko 5.000 nije politika Gigatrona već banke, to koliko možeš da dobiješ čekova ne zavisi od Gigatrona već od banke odnosno od tvog stanja na računu u trenutku izdavanja čekova (obrati pažnju, ako imaš na računu 20.000 dinara neće ti dati 18 čekova bez obzira što su tebi primanja takva da pokrivaju broj čekova).

Prilikom plaćanja, daješ sve čekove kojima se pokriva vrednost tj. prema gornjem primeru svih 24 tako da je npr. prva dva u ukupnoj vrednosti od 7.500 dinara (recimo 5.000+2.500) datum puštanja 25.05. za sledeća dva 25.06. pa onda 25.07. i tako redom dok za poslednja dva ne bude 25.04.2025. godine.

Nadam se da ti je sada stvar po pitanju čekova i plaćanju istim bar malo jasnija, mada su to mogli i u banci da objasne na tvoj upit.
Pa sve to što si sad objasnio sam skontao i sam, osim ove priče o puštanju više od jednog čeka mesečno - to niko nije pominjao. Ali nema veze, sve i da je tako, i da moram da dam avans u vrednosti od 10-20 000, sve bi bilo okej jer bi svakako pun iznos artikla bio podeljen na rate. Već sam gore objasnio da sam u banci dobio informaciju da mogu da podignem 15 čekova shodno mojim primanjima, tako da kod te tačke čak i nisi u pravu jer ne gleda se stanje na računu. Problem je u tome što sam se o ovome raspitivao na nekoliko strana a svako daje drugačije objašnjenje.
Sad je ispalo kako jeste, sledeći put ću se truditi da se bolje spremim. Ovog puta mi je stara mašina riknula pre vremena pa sam brže bolje pohitao da kupim novu, mislio sam da će ova potrajati bar do kraja juna... Nisam mogao da čekam narednu nedelju kako bih tad obavio kupovinu pa dadoh keš ***.
Hvala u svakom slučaju na trudu i cimanju da se stvar pojasni.
 
Reci mi da nisam u pravu ja koji sam toliko puta dizao i plaćao čekovima ... Naravno da teoretski možeš da podigneš 15 čekova shodno svojim primanjima ali idi u banku sa 5.000 na računu i traži da ti daju 15 čekova pa nam reci da li su ti ih dali...

Inače pošto nemaš dovoljno u čekovima naravno da deo možeš da platiš u kešu tako što ćeš dati keš i ostatak podeliti na rate na čekove.

Btw nije mi jasno kada su ovi drugi u pitanju kako je moguće da svako da drugačije objašnjenje ali dobro...

Jedina sigurna stvar u svemu je da Gigatron, voleli ga mi ili ne nije uradio ništa pogrešno.

Eh da, postoji i razlika i da li je neko zaposlen na određeno ili na neodređeno kada se posmatra rizik koji je banka spremna da preuzme na sebe.
 
Poslednja izmena:
Jedino si zaboravio da napišeš da moze i šefica filijale banke da odobri dodatne čekove ako nemaš dovoljno novca na računu da bi dobio te čekove koje ti fale.
 
I u samom Gigatronu stoji veliki žuti baner na kom piše Kupovina na rate bez kamate na 6 rata. U banci sam konsultovao temu i tamo mi je rečeno da imam pravo na kupovinu u vrednosti do 111k i datom momentu ali nisu mi rekli da je potrebna bili kakva pisana ili štampana potvrda s njihove strane koju bih pokazao u radnji. Zašto banka kaže da nije potrebno imati ništa na računu i da je dovoljno da nisam u nedozvoljenom minusu prilikom obavljanja takve kupovine ako to nije tačno?
Уколико је у питању Поштанска штедионица могао си без проблема да узмеш на 6 рата, чак и да у том тренутку ниси имао ништа на рачуну, јер прва рата долази на наплату тек за 30 дана. (Дакле, по мени ово јесте пропуст запослених у Гигатрону.)

Ово пише на сајту Поштанске штедионице:
www.posted.co.rs Куповина на рате _ Банка Поштанска штедионица.png

А ово на Гигтатрону:

gigatron.rs Način plaćanja _ Gigatron.png
 
Nije teško razumeti, za svakog ko ima makar minimalnu želju da razume. Samo, lakše je reći da je neko drugi kriv...
Ne slazem se. Banka kao finansijska institucija koja je zakonski nezaobilazna u tokovima novca (gotovo da je nemoguce zaposlenom primati zaradu bez racuna u banci - svojevrsni institucijalni monopol) - i u sustini protivno odredbi Zakona "pravo na rad" - s tim u vezi, banka je duzna da objasni procese klijentima (usluge koje obavlja) jer je to ne samo njena duznost vec i obaveza. (Kako funkcionisu cekovi, korak po korak, I sve sto je neophodno za obavljanje transakcija). Klijent nije kriv za nepoznavanje tehnickih uslova funkcionisanja bankarskih usluga. Da, moze da se zali NOPS-u za uskracivanje svojih prava (jer I banke "prodaju proizvod", tj. usluge koje klijent nije u mogucnosti da iskoristi zbog lose usluge pruzaoca). S druge strane, registrovano preduzece koje ima usluge (placanje cekovima na odlozeno) takodje je duzno u skladu sa pravilima "dobre poslovne prakse" da na sve nacine omoguci obavljanje osnovne delatnosti I bude na usluzi klijentima/kupcima (objasniti, edukovati, kako o prozvodima tako i o tehnikama placanja).
Covek se informisao prethodno, pre kupovine, na vise strana I nigde nije dobio neophodne informacije. Dakle, kupac koji daje novac ili se na bilo koji nacin pravno-finansijki obavezuje, mora apsolutno da bude informisan o celom postupku I svim detaljima transakcije. U ovom drustvu sva "krivica" pada na korisnika I u ovom konkretnom slucaju (a I generalno) - "drugi" jesu krivi, a ne stranka koja pokusava da obavi kupovinu. Ono sto kazu: "Djavo je u detaljima" - e pa uhvatite "djavola" koji radi protiv vas.
Madam se da ovo nije off-topic jer se tice svake kupovine pa tako I ves masina koje su predmet diskusije.
 
Možeš se informisati na mnogo načina. Dovoljno je da uključiš PC, otvoriš web stranu banke i pročitaš šta te interesuje. Naći ćeš praktično sve. Za neke nepoznanice da pozoveš korisnički centar ili da se pročetaš do banke. Jako prosto.
Naravno, možeš uvek da okriviš druge za stvari koje nisi hteo da pročitaš/naučiš.
 
Ne slazem se. Banka kao finansijska institucija koja je zakonski nezaobilazna u tokovima novca (gotovo da je nemoguce zaposlenom primati zaradu bez racuna u banci - svojevrsni institucijalni monopol) - i u sustini protivno odredbi Zakona "pravo na rad" - s tim u vezi, banka je duzna da objasni procese klijentima (usluge koje obavlja) jer je to ne samo njena duznost vec i obaveza. (Kako funkcionisu cekovi, korak po korak, I sve sto je neophodno za obavljanje transakcija). Klijent nije kriv za nepoznavanje tehnickih uslova funkcionisanja bankarskih usluga. Da, moze da se zali NOPS-u za uskracivanje svojih prava (jer I banke "prodaju proizvod", tj. usluge koje klijent nije u mogucnosti da iskoristi zbog lose usluge pruzaoca). S druge strane, registrovano preduzece koje ima usluge (placanje cekovima na odlozeno) takodje je duzno u skladu sa pravilima "dobre poslovne prakse" da na sve nacine omoguci obavljanje osnovne delatnosti I bude na usluzi klijentima/kupcima (objasniti, edukovati, kako o prozvodima tako i o tehnikama placanja).
Covek se informisao prethodno, pre kupovine, na vise strana I nigde nije dobio neophodne informacije. Dakle, kupac koji daje novac ili se na bilo koji nacin pravno-finansijki obavezuje, mora apsolutno da bude informisan o celom postupku I svim detaljima transakcije. U ovom drustvu sva "krivica" pada na korisnika I u ovom konkretnom slucaju (a I generalno) - "drugi" jesu krivi, a ne stranka koja pokusava da obavi kupovinu. Ono sto kazu: "Djavo je u detaljima" - e pa uhvatite "djavola" koji radi protiv vas.
Madam se da ovo nije off-topic jer se tice svake kupovine pa tako I ves masina koje su predmet diskusije.
Sve je to u redu osim činjenice da je on u inicijalnom postu kao krivca prepoznao prodavnicu kod koje nije mogao da ostvari kupovinu a ne instituciju o kojoj si i ti pisao u svom komentaru i koja ga nije informisala o tome šta i kako funkcioniše.
Njega kao krivca niko nije apostrofirao osim što je sugerisano da se upravo preko banke, na svoju inicijativu, informiše kako stvari funkcionišu, šta može, šta treba etc.
 
Уколико је у питању Поштанска штедионица могао си без проблема да узмеш на 6 рата, чак и да у том тренутку ниси имао ништа на рачуну, јер прва рата долази на наплату тек за 30 дана. (Дакле, по мени ово јесте пропуст запослених у Гигатрону.)

Ово пише на сајту Поштанске штедионице:
Pogledajte prilog 442945

А ово на Гигтатрону:

Pogledajte prilog 442946
Jeste Poštanska štedionica. Gore sam već pomenuo da mi je žena u banci (u mom gradu) sama rekla kako je sinu kupovala računar u istoj radnji u kojoj sam ja uzimao mašinu, dina karticom na rate. Tom prilikom mi je takođe objasnila da je imala svega nekoliko dinara na kartici i da joj je prva rata došla na naplatu/ bila skinuta nakon mesec dana.
Hvala na ovom komentaru jer vidim da većina koja se odaziva me čita najpažljivije ono što pišem. I da, i ja sam i dalje stava da je propust po njihovoj strani. Ali kome to da prijavim?
 
Па, на жалост, не верујерм да имаш било какве вајде да то неком пријављујеш. Мислим да је то све у питању неки неспоразум (или незнање радника коју су у том тренутку радили), пре него да су намерно хтели да те зезну. Нисам само разумео да ли си ти на карју купио ту машину под неким неповољнијим условима, па због тога хоћеш да се жалиш или онако хоћеш да пријавиш.
 
Nemas od prijave bukvalno nista a i nemas kome da prijavis tako nesto :) a i da imas kome to tvoja rec protiv njihove.
 
Па, на жалост, не верујерм да имаш било какве вајде да то неком пријављујеш. Мислим да је то све у питању неки неспоразум (или незнање радника коју су у том тренутку радили), пре него да су намерно хтели да те зезну. Нисам само разумео да ли си ти на карју купио ту машину под неким неповољнијим условима, па због тога хоћеш да се жалиш или онако хоћеш да пријавиш.
Kupio sam je plativši gotovinom. Opisao sam i to u prvoj podužoj poruci. Ja lično radim u ovoj industriji, samo što nisam u prodaji. I svaki ili skoro svaki dan sam u kontaktu sa radnjama pa tako imam priliku da vidim koliko su ljudi koji tamo rade nestručni i nesposobni. Ja doduše radim na poljskom tržištu ali ovo je doba surovog i glupog kapitalizma a obe države su deo istočne Evrope pa suštinske razlike nema.
Mislim da je postupanje zaposlenih posledica obuke od strane nadređenih. Tu pretpostavku imam jer i nas koji se bavimo reklamacijama strogo uče da klijentima ne pominjemo da imaju pravo da prijave reklamaciju (u radnji) koja će za cilj imati zamenu uređaja ili povraćaj gotovine. Isto tako nas uče da ne pominjemo ništa o dokumentu koji daje klijentu pravo da obavi gore navedeno sve dok se sam ne doseti ili bude jako uporan.
Dakle, hteo bih da prijavim problem jer jesam kupio mašinu po nepovoljnijim uslovima a van toga ako stvar dobije javni karakter, mogli bi da pripaze šta rade ubuduće. Pored toga, koliko god glupo da zvuči, opet ću pre ili kasnije biti u prilici da pazarim u Gigatronu a tom prilikom ne bih da trošim živce kao što je to sada bio slučaj.
 
Ja sam ti odgovorio na deo koji se tiče čekova jer si njih pominjao a video sam da ti je materija po pitanju korišćenja čekova malo strana - DINA karticu PŠ nisam ni pominjao.

Sa kartice naravno da ne skida odmah čitavu sumu već oni otkucaju sumu koju plaćaš i broj rata, tvoja banka njima uplaćuje čitavu sumu a ti si u obavezi da obezbediš u mesecu, na konkretni datum potrebnu količinu novca u visini rate koju će banka skinuti sa tvog računa ili ti se zaračunava kamata po danu kašnjenja.

Tebe u stvari kreditira tvoja banka i Gigatron sa tobom nema ništa.

I naravno da kada je plaćanje karticom na rate ne treba da imaš čitavu sumu za uređaj niti čak u visini rate u trenutku kupovine - to ti nikad nisam ni rekao.
 
Poslednja izmena:
Dalji offtopic o načinu kupovine neće biti tolerisan.
 
Možda da se komentari vezani za ovaj slučaj prebace u temu "Loša iskustva..." jer sudeći po komentarima OP ovo po jeste loše iskustvo koje je on imao samo je pitanje da li je u pitanju propust prodavnice ili je ipak nešto drugo u pitanju.

Samo predlažem...
 
Nazad
Vrh Dno