@Laza
Ma ti izgleda bespotrebno lupetas. Sto to odmah nisi rekao, nego kao znao si a naveo si to kao njenu prvu manu. I sve ti je nesto 'komplikovano' a nisi ni poceo da igras.Sta sad, igrao sam i ja sve moguce avanture od Sierrinih quest serijala,Larija, Monkey islanda , Loom-a, Indiane Jonesa, Maniac Mansiona, Day of the Tentacle-a, Gabriel Knight-a...
Kao prvo, moj 'avanturisto', trebao si da po nekoj logici (vec kad si je spomenuo), za tih dva sata igranja, istrazis malo tastaturu i skontas kako se pritiskom na taster SPACE lik istovremeno pojavljuje na tom mestu gde si kliknuo, da desnim klikom prelazi na sledeci ekran, da <TAB> sluzi za otkrivanje mesta od interesa. Kao drugo, to o cemu pricas, to je samo prica o tvojem gubitku zivaca za ovakvu vrstu zanra, ili neki dokaz da ,na pr., Monkey Island nikad nisi ni igrao, jer ako je on necega imao, izmedju ostalog, imao je nelogicnih zagonetki i dugih dijaloga.
Point&Click i sl. avanture ili volis ili ne. U doba vizuelne i igracke zasicenosti i industrije koja stalno gura napred, starijim igracima se retko ukaze prilika da se podsete starih dana i stvari uvijenih u neko osvezeno,novo pakovanje, dok klinci u opste nemaju interesa za ovako nesto, opet iz istih navedenih razloga(ko kad bi im reko ajde dete, prekini da igras taj WOW i procitaj ovu knjigu). E sad, ako je ova igra(na stranu odlicnih kritika) uspela da me odvoji od ostalih igara i da me, pored quada i 280-tke 'natera' da je igram, onda je ispunila za mene navedenu svrhu. Sve te neke 'mane' koje navodis upravo su sastavni deo ovakvih igara i cine njihov specifican smek (a tebi bas sad to smeta). To sto je stari tim Lucas Arts-a uradio, po meni je za svaku pohvalu, jer su to ocigledno uradili srcem i uradili su 1/1, od game art-a do muzike, specificnog humora i price.
Ukratko, ono sto si licno osetio u ovoj igri jeste sopstveno 'zasicenje materijala' i gubitak starog igrackog duha. U ostalom ,meni je bitno da sam licno zadovolljan a jesam i te kako... A tebi je bas drago zbog toga
