Šta je novo?

Unreal Tournament

nex999

Moderator
Super Moderator
Učlanjen(a)
20.10.2004
Poruke
9,206
Poena
985
Moja oprema  
CPU & Cooler
Core i9 14900KF*Noctua NH-D15
Matična ploča
MSI MAG Z790 Tomahawk WiFi
RAM
Corsair Vengeance DDR5 64GB 6400MHz
GPU
Asus TUF RTX4090
Storage
2x 2TB Samsung 990 PRO NVMe M.2
PSU
Corsair HX1500i
Kućište
NZXT H7 Flow
Monitor
LG Ultragear 27GS95QE-B, LG CX
Ako se secate sta to bese UT, danas zatrpani i smoreni modernim ratovanjima:)

RcXgJ5F.jpg


Tipujem na FTP model, cloude i slicno....
 
Nisu ljudi dzabe zaboravili, kada su poslednja tri nastavka cist prosek. Ako naprave nesto revolucionarno kao sto je originalni UT bio u svoje vreme, onda ce se igraci vratiti serijalu. Ali nista od toga posto je za Epic Unreal Tournament nista drugo do tech demo njihovog enginea.

Za pocetak, ja hocu da vidim potpuno destruktabilno okruzenje i velika prostranstva. Dzabe im PBR ako ce da iskacu i gube se teksture na 20 metera od mene...
 
Poslednja izmena:
2003-ka (i 2004 posle) mi je bila sasvim ok. Stavise to je mp koji sam najvise igrao pored BF2. Vise od CS-a recimo. UT3 jesam sa zadovoljstvom preskocio...
Showcase endzina je pre bio Unreal negoli UT. Makar do pojave GeOW, kad je postao showcase xbox360 grafike (i gameplay-a).
 
Poslednja izmena:
Mislis UT2k4? On je definitivno bio najbolji zbog kolicine community supporta sto se tice modova, itd. Mislim i da cak sada jos uvek ima najvise igraca od svih Unreal delova, iako nije nesto puno.
 
Uhhh, ne znam da li da se radujem ili da strahujem...
 
^^Da, 2004!...cak sam i svoje prve gamedev korake napravio radeci custom mapu za tu igru (soba 24 iz studentskog doma Lole :D)
 
Moj iPad je spreman. :) Bice ovo odlicna tower defense igra.
 
pa bilo bi lepo da dobijemo neki dobar UT, kao sto su to bili oni prvi, bas mi neka takva MP igra nedostaje sad, a ako bude F2P, jos bolje :)
 
Uff, samo ne F2P. Radije bih platio nego igrao FPS sa mikrotransakcijama... Jedino je Valve uspeo da napravi nesto dobro od toga, svi drugi su katastrofa. Da ne spominjem i nenormalan broj hakera u F2P FPS igrama, posto ih ne mozes banovati niti spreciti da ponovo koriste skripte, itd.
 
^ Eno u BF4 nema ni jedan haker i citer ... LOL
Dok je multija, bice i citera, placalo se igranje ili ne.
 
Gde sam napisao da u igrama koje se placaju nema hakera? Rekao sam da u F2P naslovima je broj nenormalan posto hakera nista ne sprecava da odmah napravi novi account, dok se za BF4 mora iskesirati makar neka lova. Izgleda da se mora poceti crtati na ovom forumu...
 
Poslednja izmena:
Biće super spor FPS dizajniran za gejmped, sa levelovanjem & perkovima i tako tim, i mikrotransakcijama bio on F2P ili ne, ali biće super jer će imati uništivo okruženje i DX 12 i zato što se zove Unreal Tournament i zato što će u najavama reći da će biti old skul arena FPS.
 
Mora da kellhus nece imati ovu igru u ponudi :d
 
Ne ocekujem previse, mada je od celog serijala jedino UT3 bio prosek. Za pocetak bih bio zadovoljan da rese cest problem prosla dva dela - j*bene citere.
 
Ajde sta lupas leba ti. UT kad se pojavio je bio revolucionaran, kao i QIII Arena. Kad se setim samo Pressure nivoa,milina. Nit je citera bilo, a tad se MP igrao na dial up-u, pa ti vidi.
 
Siguran sam da nisam jedini koji bi voleo da bude sto oldskulji. Znaci bez ultra velikih prostranstava, vozila, f2p sto znaci zaposednutog rusima, i za ime boga, bez pay to win mikrotransakcija. Brz, eksplozivni hodnik multiplejer shooter mozda zvuci kao stvar proslosti, ali djavo je upravo u jednostavnosti. Ne zelim milion game mehanika koje zajedno ne funkcionisu, kao Titanfall, ne zelim perkove i otkljucavanja, gomilu modova od kojih ce se prica svesti na jedan ili dva. Istorija se ponavlja i vreme je da se zatvori krug.

Ali sve to u endzinu koji ce Crysis 3 naterati da se oseca staro.
 
Poslednja izmena:
slazem se sa svim, sem zadnjeg, to bi bio slag na tortu, ali mogu i bez toga ako mora, samo da je ovo prethodno ispunjeno :)
 
Ne zelim milion game mehanika koje zajedno ne funkcionisu, kao Titanfall, ne zelim perkove i otkljucavanja, gomilu modova od kojih ce se prica svesti na jedan ili dva..

Proba li ti taj Titanfall koji toliko kudis? Meni se cini da pricas napamet.
 
UT je proizvod svoga vremena bio.. Da je tada bilo moguće renderovati veće mape sa tim novoom detalja, mape bi sigurno daleko veće bile. Brz haotičan gejmplej je bio rezultat tih malih arena. Danas imamo mogućnosti da ogromne mape vidimo, i online pucačine dizajnirane za sporiji, više taktički gejmplej. Unreal se mora na današnje hitove ugledati, a mora i nastaviti da postavlja nove standarde. Ne smeju u mestu stojati i ne praviti napredak. Kome se igra prva igra, uvek je može i dalje igrati.
Ja sam siguran da ću u ovom naslovu uživati, moj gamepad je zagrejan i spreman za pravu next gen MP ludnicu.

@G@W
Nestrpljivo iščekujem da ukrstimo gamepade u novome UTu!!!
 
Poslednja izmena:
kako ne shvatas da ima dosta ljudi koji ne zele ogromne mape i takticko igranje, vec krljanje u hodnicima, takvih igara sada nema, i upravo tako nesto nedostaje...
imas vise vrsta fps-ova, sad se ukazala potreba za tom starijom vrstom... ljudi su mahom zasiceni velikih mapa, vozila i borbi na veliku daljinu, kao sto su u bf-u, titanfall-u itd...
 
kako ne shvatas da ima dosta ljudi koji ne zele ogromne mape i takticko igranje, vec krljanje u hodnicima, takvih igara sada nema, i upravo tako nesto nedostaje...
imas vise vrsta fps-ova, sad se ukazala potreba za tom starijom vrstom... ljudi su mahom zasiceni velikih mapa, vozila i borbi na veliku daljinu, kao sto su u bf-u, titanfall-u itd...

Pricaj u svoje ime.
 
UT je proizvod svoga vremena bio.. Da je tada bilo moguće renderovati veće mape sa tim novoom detalja, mape bi sigurno daleko veće bile. Brz haotičan gejmplej je bio rezultat tih malih arena. Danas imamo mogućnosti da ogromne mape vidimo, i online pucačine dizajnirane za sporiji, više taktički gejmplej. Unreal se mora na današnje hitove ugledati, a mora i nastaviti da postavlja nove standarde. Ne smeju u mestu stojati i ne praviti napredak. Kome se igra prva igra, uvek je može i dalje igrati.
Ja sam siguran da ću u ovom naslovu uživati, moj gamepad je zagrejan i spreman za pravu next gen MP ludnicu.

@G@W
Nestrpljivo iščekujem da ukrstimo gamepade u novome UTu!!!

Pre negoli nastavis da lupetas u tom stilu, porazmisli malo o cemu i kako pricas. Nisu svi ovde sisali vesla niti rodjeni juce pa nemaju pojma. Posto si mene definitivno ubedio da si ovde samo zbog flejmovanja, pripazi sta ce tvoj sledeci post biti.

U vezi ogromnih mapa/taktike/malih mapa i sl:

UT serijal NE PODRAZUMEVA napucavanje i jurenje po hodnicima;)

UT 2k03/04 su pored manjih imali i dosta vece mape, predvidjene za 32 igraca sto je u to vreme bilo izuzetno (a bogami i za danasnje pojmove, 10g kasnije). Samo cu pomenuti Tokara Forest. A u vezi taktickog igranja, bilo je i toga u sasvim dovoljnoj meri, ako na taktiku mislimo saradnju izmedju team membera a ne na bezglavo jurcanje naokolo. A s druge strane bile su i ludacke mape za izivljavanje gde je sve prshtalo i bile su do ja*ja za brzo eliminisanje stresa:) Stvar izbora i uostalom, dogovora kad krenemo LAN sesiju.
 
Poslednja izmena:
@nex999
Ako pročitaš dobro moj post videćeš da sam na prvu igru mislio:
Kome se igra prva igra, uvek je može i dalje igrati.
Svaki Unreal je nešto novo doneo, i što se tiče tehnikalija i što se tiče standarda u svetu MP pucačina.
Zato i kažem da nipošto ne treba da se vraćaju na prvu igru kao što neki izgleda treže, Unreal serijal treba da nastavi putem inovacija i pomeranja granica..
 
Sta znam, meni je najbolje UT iskustvo bile Morbius i Morpheus mape iz prvog UT. Bilo je jos puno dobrih mapa, kao Face Off, ona velika sa vulkanom u sredini, Phobos, ona sa podmornicom (ne Assault mapa vec CTF). Modovi sa vozilima u UT3 su mi bili bezveze kao i onaj skejt. UT2003/4 mi se nisu dopali zbog grafickog stila (presareno) prvenstveno a i samo napucavanje nije bilo fluidno kao u prvom UT. Bilo bi zaista sjajno kada bi uspeli da ozive atmosferu prvog UTa, sa mapama u gotskom stilu koji je dominirao u to vreme.
 
Ta sa podmornicom je možda November, tu je bila jedna "parkirana" podmornica? To je se dosta igralo..
Kod mene je Tempest najčešće igran back in the day, do tačke gde je većina nas znala mapu napamet.. Dobra mapa, nije nešto spektakularno dizajnirana niti vizuelno impresivna. Facing World je moj lični favorit bio, em je super mapa (i prvobitno teška dok se ne navikneš) em je vizuelno sjajna. Tu bih definitivno voleo da vidim rimejkovanu u UE4.
 
Poslednja izmena:
Pricaj u svoje ime.

Pricam ono sto znam, video i proverio, nisam rekao svi ljudi, vec dosta...
UT ce uvek imati publiku, ne gleda svako blagonakolno na ogromne mape i glupa vozila u jednom FPS-u... ili aiming down the sight...
Cekam neki igru da spasi FPS zanr i vrati na stare puteve slave, jer ovo sto se danas servira je mnogo losije od njegove zlatne ere...
 
Proba li ti taj Titanfall koji toliko kudis? Meni se cini da pricas napamet

Cuj probao, preorderovao. Zali boze 50gb na SSD-u.

Ja sam siguran da ću u ovom naslovu uživati, moj gamepad je zagrejan i spreman za pravu next gen MP ludnicu.

Ne znam zasto, ali i ja sam siguran da ces uzivati. :D
 
Vrh Dno