Šta je novo?

Unreal Tournament 3

^To nije bitno...program ne mora da zauzme jezgra 100% ...bitno je da se "razgrana"...
Poenta je da moze da igra igru kako valja, pa jos i da paralelno cacka nesto u fotosopu :p
 
Pa to ti meni reci, imas quad-core, o tebi i pricam sve vreme :D, zauzece ti je <50% od 4 jezgra, sto ce reci da ni dva nisu do kraja zauzeta...

Ehehe, pa zato si me i zbunio ... Rekoh da su sva cetiri u pogonu, ali kad se sve sabere, dobijes opterecenje od 46% ... To je dobro, jer ukoliko dodje do veceg opterecenja, aplikacija ce deliti zadatke kako su vec programeri zamislili, na sva jezgra. Prepoznaje ih, i raduje im se :D:D:D
 
Ljudi imate rezultate analize kao i izjavu developera. Kome i posle toga treba ovo prepucavanje neka ozbiljno razmisli gde se denula njegova moć rasuđivanja.
 
Poslednja izmena:
Hehe, da imas jos 2 ruke i 1 glavu, to bi bio pravi multitasking :D :d
 
u bre koliko je ovo dobro! mislim da ce ovo biti prva igra koju cu kupiti....mislim ovog meseca ;)
 
Nazalost imam problem koji se ovde vec pomiljao, kada podesim grafiku trazi igra da se restartuje ali nepamti podesavanja kada je ponovo pokrenem. Rezoliciju mogu da promenim ali kvalitet tekstura u advanset meniju je uvek na 3 (gornji) i 1 (donji slajder)...
Igra radi lepo cak i na mojoj slabasnoj masini u 1024 pa i 1280 ali su tekture mutne ninasta nelici dali to moze da se sredi, tako da se rucno unesu parametri za kvalitet tekstura u neki ini fajl.
 
Poslednja izmena:
Pa jesam ja rekao da ima? :). Prostom matematikom moze se doci do zakljucka, da ako je ukupno opterecenje quad core procesora 46%, da ce na dual core biti zauzece izmedju 90% i 100% :).

Ali, nije tacno da ne vidi sva 4. Vidi ih ...

Nesmos e razumeli :)

UE3 engine ne vidi vise od 2, ali je procesorska snaga Windowsu transparentna, pa sheduler "razbacava" workload kako smatra da je pametno.

Idealno bi bilo da Windows ostavi igru na jednom od ta dvva Conroe jezgra koje ti imas ispod coolera, jer bi njihova snaga tada bila maksimalno iskoriscena, ali to nije slucaj.

Negde sam citao da su developeri Bioshocka pomenuli da ce uskoro izbaciti patch koji ce prepoznati 4 jezgra, sto moze da donese dodatno ubrzanje. naravno pitanje je koliko skaliranje se moze izvuci.
 
Nesmos e razumeli :)

UE3 engine ne vidi vise od 2, ali je procesorska snaga Windowsu transparentna, pa sheduler "razbacava" workload kako smatra da je pametno.

Idealno bi bilo da Windows ostavi igru na jednom od ta dvva Conroe jezgra koje ti imas ispod coolera, jer bi njihova snaga tada bila maksimalno iskoriscena, ali to nije slucaj.

Negde sam citao da su developeri Bioshocka pomenuli da ce uskoro izbaciti patch koji ce prepoznati 4 jezgra, sto moze da donese dodatno ubrzanje. naravno pitanje je koliko skaliranje se moze izvuci.

Pa po toj teoriji bi i Jericho morao da radi slicno ... U slucaju Unreal Tournamenta opterecenje je prilicno ravnomerno rasporedjeno, cak i COD4 ima solidan raspored, medjutim Jericho nema, niti blizu. Ja postavljam pitanje zasto sheduler "razbacava" workload (naravno ako je to zaista tako) u prva dva slucaja, a u trecem ne?
 
Pa po toj teoriji bi i Jericho morao da radi slicno ... U slucaju Unreal Tournamenta opterecenje je prilicno ravnomerno rasporedjeno, cak i COD4 ima solidan raspored, medjutim Jericho nema, niti blizu. Ja postavljam pitanje zasto sheduler "razbacava" workload (naravno ako je to zaista tako) u prva dva slucaja, a u trecem ne?

Zasto Win radi to sto radi, verovatno zna neki dobar programer.

Moja pretpostavka na bazi nekih iskustava u testiranju programa koji vide vise jzegara, jeste da Win ovo radi kako bi balansirao resurse na najbolji nacin na koji moze. Do duse to dosta zavisi i od same aplikacije.

Recimo ako pustis WinRAR, on je odlicno multicoreovan, ali oukoliko se startuje jos neki proces, WinRR ce "olabaviti" i ostavice odredjene resurse novom tasku. S druge strane, Cinebench 9.5, ako mu pustis multicore test, a onda pustis jos nesto da se radi, Cinebench ZAMIRE.

Nece se dinamicki povuci na recimo 3 jegzra, ukoliko novi proces uzme jedno jezgro, odnosnonece balansirati kako mu resursi postaju dostuponi ili mu se oduzimaju. Jednostavno ce zamreti na katastrofalne performanse...

Verujem da programer igre takodje na to moze da utice, no onaj tvoj najnoviji primer iz jerichoa najbolje pokazuje da su sve aktuelne multicore optimizacije jos u infntilnom stadijumu, ali dobro je da se krenulo u tom pravcu relativno na vreme.

Ona a side note i jericho koristi Ageia fiz'ku kao i UE3 (CoD koristi havoc)
 
EPIC AND MIDWAY ANNOUNCE UNREAL TOURNAMENT 3 PC HAS GONE GOLD

Midway and Epic today announced that Unreal Tournament 3 has gone to gold master for the PC. Developed by the team behind the critically acclaimed video game Gears of War, Unreal Tournament 3 is currently scheduled to ship in North America on November 19th for the PC with a suggested retail price of $49.95 and $59.95 for the collector’s edition. The PlayStation®3 version will follow soon. Unreal Tournament fans can get a taste of the compelling first person shooter by checking out the single-player trailer, or downloading the beta demo.

Unreal Tournament 3 marks the return of the world’s premiere first-person shooter to the PC, and its debut on PlayStation® 3. Unreal Tournament 3 unleashes the full power of Unreal Engine 3, taking graphics, gameplay, and challenge to a whole new level. Players engage in intense battles with other human players online, or against Unreal artificial intelligence that sets the industry standard. With the most powerful futuristic weapons and vehicles available, this is FPS action at its best!

-end of official announcement-

According to Midway the plan is to ship in the US on the 19th and in Europe on the 22nd. We don't have dates for the PS3 version yet but we're putting the finishing touches on it now and it is going to be great.
 
Poslednja izmena:
According to Midway the plan is to ship in the US on the 19th and in Europe on the 22nd. We don't have dates for the PS3 version yet but we're putting the finishing touches on it now and it is going to be great.

Brateee pa oni jos uvek ne mogu da portuju UE3 na PS3 a da imaju normalan framerate... ccc, a kad se setim (pre)anouncmenta PS3-ke, kada je Tim Svinji bio na stejdzu i shatro Live demonstriro UT2007 (tada) i hvalio se kako im je trebalo svega par dana da ga sa PC-a prebace na PS3. taj Tim je jedan od najpotkupljenijih likova u gaming industriji! Doduse ovaj turchin iz Cryteka mu sa svojom zvakom da je Crysis prvo CPU bound, pa tek onda GPU, te da je bolje imati niskotaktniji QC u odnosu na HiClocked Single Core, zaista zzestoko parira... ;)
 
Probao sam i dopada mi se. lici po dinamici i osecaju na originalni 1 deo. Svaka cast. Yahtevnost je OK, ne verujem da ce kada izadje finalna verzija biti manja. Vec je to dobro uhodani engine. Meni na C2D@3GHz, 7900GS @650/1800 i 2GB DDR900 mem radi jako lepo na max podesavanjima u 1024x768 sa 4xAF (fps ne pada ispod 40). Tako mi sasvim odgovara, jako je brza akcija, bez smaranja, prava stvar za "istresanje" svakodnevnih, zivotnih, akumuliranih "problemcica". Ocena 95%, ipak se treba uzdrzati od davanja 100% jer uvek neke sitnice mogu i bolje, zasluzeno nema sta!
 
Ima li neki naš server da se oprobam malo u domaćoj konkurenciji?
 
dok se vi prepucavate koliko je jezgara uposleno, ja tek sada probao demo :D
cisto za one sa jevtinijim ulaznicama (single-core, 1GB rama, 7600 GT) igra u 1024 ide stvarno OK ...
 
Stizu vrlo interesantne izjave iz EPIC-a :beat:

"People are going to be pleasantly surprised. It's a really high end experience that pushes the graphics bar up even higher than Gears of War. There's more polygons, there's more stuff going on, there's more explosions and there's more things happening, so we're just really pleased with the way the game runs on the PS3."

"UT3 on the PS3 really does look nice. It's like a medium/high version of the PC settings."

Fantasticno :D :test:
 
Poslednja izmena:
^:D Dobrodosao nazad :D
 
@.:GoRaNStEin:.
Vidim da ovu igru iscekujes vise nego bilo koju drugu.:cigar:
 
Pojavio se...6.3GB!:banana::)
 
Poslednja izmena:
Koliko vidim, to je neka nemačka verzija.
Može se konvertovati na engleski, ali zbog nemačkog tržišta postoji određena doza ugrađene cenzure.
Čekam ja neku drugu :)
 
Vrh Dno