Šta je novo?

Unreal Tournament 2007 Screenshots

Q3 je vrhunac po pitanju 1v1 fps-a :D To mu je i bila osnovna namena, a ne grafika i igranje sa botovima. Problem je u tome sto treba vremena da bi se naucio, ali kad vidis demoe pro igraca sve je jasno... E sad sto vecina ljudi nije sposobna ili nema interesovanja da nauci da igra to je druga stvar.

U UT-u, ako se dobro secam, rocket launcher ima oko 150 damage i ogroman blast radius i kako ces to da igras 1v1, kad sa jednom raketom mozes trojicu da ubijes :d
 
U UT-u, ako se dobro secam, rocket launcher ima oko 150 damage i ogroman blast radius i kako ces to da igras 1v1, kad sa jednom raketom mozes trojicu da ubijes :d
Pravo u centar!
LM, kanda su se odlucili da naprave promene na bolje:

he players are much larger and more detailed than in 2004 and are much more visible. I had no trouble, at any time, discerning my enemy from across the map. In addition to the return of the ability to feign death, the more brutal death camera roll of Unreal Tournament have returned. You can almost feel the force of impact. There was some gibbage present in the game, though I'll go on record as stating that I want more!
A evo sta kazu po pitanju izgleda:
Visually, the game was impressive. Geometrically speaking, I don't think the game is much more elaborate than would be possible in Unreal Tournament 2004. The lighting and intricate details are where this game really shines, and it definitely adds to the immersiveness of the game. Nice little touches such as falling leaves, exhaust smoke, and mud splatters on vehicles abound throughout. The game ran very well on the high end machines mentioned above /Dell XPS 710 - Intel Core2 Extreme/, slowing down only slightly in the more open areas with lots of activity
 
WTF? pa ako si se igrao u mrezi, zar su oni s druge strane rutera bili nezivi?

Pa mislim na singe-player dio igre! Savršeni AI prati nevjerovatno fluidna animacija pokreta, a ne kao u Q3 gdje botovi neuvjerljivo lebde i skaču ko zečevi na dopingu. Botovi pamte mapu po kojoj se krećemo i traže nas, dok se u Q3 kreću zadanom rutom. Koriste oba moda oružja koje imaju, a uvijek će izabrati oružje prilagođeno situaciji...

Moguće je prilagoditi stil igranja bota, pa će on ovisno o tome jurišati glavom bez obzira, povlačiti se od nas uz vatrenu podršku svojih kolega ili podlo kampirati pored oklopa i raketnog bacača. U Domination modu protivnici su se nekad pravili mrtvima pored kontrolnih tački, a inače postoji komanda u kojoj se može leći na pod i glumiti mrtvaca...

A sve to zbog prokleto dobro napisanog programerskog koda na jačim nivoima!
Igrati u mreži je dakako zanimljivije, no igrati protiv botova na Godlike nivou je bilo prokleto teško. I puno vremena je prošlo dok sam uspio jedan na jedan pobijediti!
 
Evo malo hladnog tusa za sve koji misle da ce sa danasnjim top hardverom moci da igraju nadolazece dx10 naslove (A klase) u max detalja sa prihvatljivim frejmrejtom ...

Sve one price oko Crysisa su smesne, kao sto sam i ranije govorio :D

"We always aim Unreal for systems that people don't have yet. (laughs) Whether its UT or any Unreal game, so I think the sweet spot has yet to show up. Again, it's 64-bit and a ton of RAM, like an NVIDIA dual 8800s and Core 2 Extreme Quad processor-you could certainly build a super rig, but UT3 with everything turned up all the way is still going to struggle on that kind of thing."


Cuj gada :D
 
U UT-u, ako se dobro secam, rocket launcher ima oko 150 damage i ogroman blast radius i kako ces to da igras 1v1, kad sa jednom raketom mozes trojicu da ubijes :d

Ne vidim u cemu je problem tu? Pa trebalo bi da si sposoban da izbegnes to valjda majku mu? Rockets su dovoljno spore da mozes sa double jumpom i u bas gustim situacijama izbegnes direktan pogodak. Ne vidim sta si hteo tim zapazanjem da kazes pametno. UT ima sirok spektar oruzja, plus secondary fire, sto to udvostrucava. Na svako oruzje imas protivoruzje, odnosno za svaku bolest imas lek :D. Da ne govorim o fake death, double jump, i ostalim stvarima koje su doprinosile tome da se skill mogao razviti na sasvim specifican nacin.
Q3 je u odnosu na UT prazan, nemastovit, oprilike kao da posmatram divljaka naspram suve inteligencije kojom odise UT.
 
Poslednja izmena:
Q3 je vrhunac po pitanju 1v1 fps-a :D To mu je i bila osnovna namena, a ne grafika i igranje sa botovima. Problem je u tome sto treba vremena da bi se naucio, ali kad vidis demoe pro igraca sve je jasno... E sad sto vecina ljudi nije sposobna ili nema interesovanja da nauci da igra to je druga stvar.

U UT-u, ako se dobro secam, rocket launcher ima oko 150 damage i ogroman blast radius i kako ces to da igras 1v1, kad sa jednom raketom mozes trojicu da ubijes :d

Pa igrati jedan na jedan sa raketnim bacačem prije svega traži iskustvo i spretnost jer je teško pogoditi, pogotovo ako se igra protiv iskusnog igrača. Koristi se na otvorenim prostorijama, i treba poprilično vremena da projektil dođe do mete, a o punjenju i ispaljivanju 6 projektila i vremenu potrebnim za to da ne govorim. I neiskusan igrač može izbjeći projektil, dok te ovamo polako kilja minigunom.
Onaj ko zna igrati Q3, zna i UT, jer su igre po mnogočemu slične. Igrao sam obje igre, a UT igram ponekad i danas, i puno više vremena treba da bi se UT ajmo reći naučio igrati jer je daleko kompletniji i nudi više. Sa rocket launcherom sam previše ******* :D

A grafika i igranje protiv pametnih botova mogu biti samo plus. Još kad se uzme u obzir da se UT može igrati na slabijoj konfiguraciji, a ima bolju grafiku!
 
Za izbegavanje raketa "dodge" (2x strafe) je zakon :D
 

"We always aim Unreal for systems that people don't have yet. (laughs) Whether its UT or any Unreal game, so I think the sweet spot has yet to show up. Again, it's 64-bit and a ton of RAM, like an NVIDIA dual 8800s and Core 2 Extreme Quad processor-you could certainly build a super rig, but UT3 with everything turned up all the way is still going to struggle on that kind of thing."

Pa ovi proizvodjaci igara definitivno nisu normalni. Da li su oni svesni koliko novca treba izdvojiti za dve 8800GTS/GTX graficke kartice i Core 2 Extreme Quad-Core procesor.:trust: Treba dodati i memoriju (koje po njihovoj "ima se, moze se" logici treba imati barem 4 GB), maticnu plocu, dobro i jako napajanje i ostale komponente koje sacinjavaju jednu konfiguraciju. Nabrajaju nam razne high-end komponente koje vecina ljudi moze samo da sanja u svojim kompjuterima (sve dok se ne pojave jos novije i brze, a "starim" koje su do juce bile predmet snova i zelja padne cena), a pritom cinicno se smejuci govore nam kako one nisu dovoljno jake da pokrenu njihovo najnovije cedo u svom sjaju i lepoti. Njima vise ni najjace nije dovoljno jako.:trust:
 
UT jeste za klasu bolji i igriviji od Q3 u svakom pogledu, makar po meni! Izgleda da je to jedina stvar u kojoj se i Goran i ja slazemo! :)
Nego, videste li i ovaj shot? Sjajno izgleda! Ma nije ni cudo sto ce biti tako zahtevan!
 

Prilozi

  • unreal-tournament-2007-tba-20070125113304397.jpg
    unreal-tournament-2007-tba-20070125113304397.jpg
    141.4 KB · Pregleda: 129
Pa ovi proizvodjaci igara definitivno nisu normalni. Da li su oni svesni koliko novca treba izdvojiti za dve 8800GTS/GTX graficke kartice i Core 2 Extreme Quad-Core procesor.:trust: Treba dodati i memoriju (koje po njihovoj "ima se, moze se" logici treba imati barem 4 GB), maticnu plocu, dobro i jako napajanje i ostale komponente koje sacinjavaju jednu konfiguraciju. Nabrajaju nam razne high-end komponente koje vecina ljudi moze samo da sanja u svojim kompjuterima (sve dok se ne pojave jos novije i brze, a "starim" koje su do juce bile predmet snova i zelja padne cena), a pritom cinicno se smejuci govore nam kako one nisu dovoljno jake da pokrenu njihovo najnovije cedo u svom sjaju i lepoti. Njima vise ni najjace nije dovoljno jako.:trust:

ma batali to je zestoko loopanje glooposti.mislim i da je tako onda je pc gaming R.I.P. definitivno jer ce tu igru terati konzole jeftinije od graficke karte a i za multiplayer fps mene licno bas briga
 
Igrao sam UT par godina u Lanu i na netu i u to vreme smo sa podsmehom gledali na nadrkani q3 koji je za klince ...ut2003 ne valja nista bas zato sto u nekim stvarima lici na q3 a ut2004 je malo bolji ali i dalje nema onog filinga iz originala, nadam se da ce 2007 da to ispravi bar donekle.
 
Cekaj, pa cime oni programiraju portove za PC? Nogama, dupetom? Sve, sve koliko ce Vista da optereti racunar, ali ako za UT 2k7 engine treba takva zver... I Malimekani promovise Games for Windows kampanju...
Pa komponente srednje klase ce takve performanse sustici negde sredinom 2008. A XBOX360 ce sa radeonom X1900 ipo moci da gura sve u fantasticnih 720p (za normalnog coveka je 1400x700 rezolucija za rispek) ??!!?! Da ne govorim koliko smesno malo memorije imaju konzole. A ti na PCu lako mozes da imas 2GB DDRII sistemske i preko 512DDRIII graficke memorije. A da oni dignu ruke od Viste i DX10 i lepo prave igre za prepotopski XP?
 
WTF? pa ako si se igrao u mrezi, zar su oni s druge strane rutera bili nezivi?

u tome i jeste problem, oni to nisu ni igrali protiv zivih protivnika :( A i kad su eventulano probali - oprali su ih ko najgore n00bove... Dok UT sa druge strane , dok ne stavis botove makar na skilled tezinu, imas osecaj kao da igras sa panjevima, pokupe oruzje stoje i promasuju (valjda zato starac jadan i ima osecaj kao da igra sa zivim ljudima - kao on hahahaha stoje i pucaju LOL NHF starac ;) )

Inace ne znam koje je to sarenilo u Q3 ??? :zgran: Pa meni je kod UT-a uvek smetalo to sto je ultra saren i ne razlikujem protivnika od zida i svih silnih efekata i sarenisa, naravno igrao sam ga ali slabije. A sto se tice popularnosti, sobzirom da sam drzao igraonicu, mogu vam sa sigurnoscu reci da je quake bio ultra popularan, UT se nije ni igrao ili se jedva igrao. Na Q3 je dolazila ekipa sa svih strana Srbije da pikamo... A sarenilo ??? koje sarenilo ? sve je braon/crveno/sivo , modeli forsovani u plavo i to je to.

Sto se tice multipraktika sa oruzjima Q3 vs UT2003, pa svaki iskusan igrac i jedne i druge igre ce vam reci da u Q3 sa pola oruzja moze da se radi vise nego sa svim oruzjima i modovima skupa u UT 2003... sa roketom se pentras i letis po mapi, sa plazmom mozes da se gradis i takodje da se penjes po zidovima, sa grenade launcherom su ljudi tolike taktike razvijali da ih ne bi mogao pobrojati sve ovde, a rail gun je posebna filozofija :)

Rakete u UT 2003 su toliko spore sa tacke gledista dobrog Q3 igraca, da bi mogao da se voza na njima, kao sto se voza na redimer raketi :D

Ali obe igre su dobre i kvalitetne ali i razlicite, sasvim dovoljno da ih ne mozemo direktno porediti. E sad vecu popularnost uvek dozivi ono sto je bolje za igranje, tj. ono sto donosi vecu zabavu i bolji gameplay. Sa te tacke gledista bi se moglo reci da je CS imao bolji gameplay od svih igara tog vremena...i pored svih bugova i nedosttaka i gubljenja zivaca ljudi su to igrali i igrali i igrali...ja ga nisam voleo ali su i mene na kraju zarazili (posto sam sedeo u svom lokalu skoro po ceo dan jelte, igrao q3, kad su prestali da igraju q3 morao sam nesto da igram :D ).

elem, sta je sa tim UT2007 ? :) Ja zapravo ne ocekujem nista od te igre sem da vidim kakva je grafika :) Sasvim sam siguran da me gameplay nece privuci, sto se toga tice, vise sam sad u fazonu BF2 i cekam Quake Wars....

@ZLI

2000-te god na otvorenom turniru na keju u NS-u moj drug koji inace igrao samo Q2 i koji skoro nikada nije igrao UT (eventualno sa botovima) osvojio 3-ce mesto u UT i to pijan LOL Kasnije kod mene u lokalu i kad dodju neki UT-ovci i kad im upadnemo mi, kvejkeri, smao se posle pola sata laganica presaltaju na CS :)
 
Poslednja izmena:
Posto me mrzi da brisem off-topic, zaključavamo thread, pa ćemo ga Nedjo ili ja otključati kada se o UT3 bude više znalo tj. kad budemo imali materijala za diskusiju...
 
Evo novih informacija:

http://www.gametrailers.com/gthd.php?page=10

Intervju sa Markom Rejnom (i to sve u HD)!
baja je lik, pravi diplomata. Objasnio je (iz njihove perspektive) zasto su igru preimenovali u 3.

Doduse simpaticna sala na kraju objasnjenja, kao i odgovor o izlasku na trziste, s kraja intervjua ulivaju zebnju svim poklonicima ovog serijala (not me) i ljubiteljima odlicne 3D grafike (me, me, me) :)
P.S
Mene ovaj Rejn podseca na dr Fedju :D
 

"We always aim Unreal for systems that people don't have yet. (laughs) Whether its UT or any Unreal game, so I think the sweet spot has yet to show up. Again, it's 64-bit and a ton of RAM, like an NVIDIA dual 8800s and Core 2 Extreme Quad processor-you could certainly build a super rig, but UT3 with everything turned up all the way is still going to struggle on that kind of thing."

Sa kog sajta je ovaj quote ? I o kojoj rez se radi ?
 
UT2003 kad je izasao radio je ok na ti4200 na "holly sh*t" setinzima, Jedino je na dm_inferno bilo malo stucanja...Kad kazem ok mislim na 25~45fps
 
Pa dobro, gx-x, vi ste bar ovde dugo, kako takvu glupost mozete da kazete, kada se novima i naivnima na ovom forumu ukucava u glavu da je 25fps ne prihvatljivo seckanje :wall: , mozda 45fps moze da se igra ali ipak mnogo secka. :-devil-: :mad:
 
Ne pominjite counter kada se prica o UT, neuporedivi su!!! u svakom pogledu...
 
Pa dobro, gx-x, vi ste bar ovde dugo, kako takvu glupost mozete da kazete, kada se novima i naivnima na ovom forumu ukucava u glavu da je 25fps ne prihvatljivo seckanje :wall: , mozda 45fps moze da se igra ali ipak mnogo secka. :-devil-: :mad:

pa 25fps jeste veoma ograniceno igranje, ali je donkle igrivo. Pzi, nisam reako da je isao "glatko" na ti4200, vec da je radio "ok" , to je daleko od jedno od drugog. 25fps je skoro neigrivo (kako za koga, nekom je "glatko" sve sto daje bilo kakav slide show na ekranu), ali 45fps je vec sasvim dovoljno (opet - kako za koga. Meni recimo jeste). Ne osecam potrebu da dalje elaboriram na ovu temu...
 
pa ima i trailer :)

http://www.unrealtournament3.com/video/UT3_Trailer_720p.wmv

PS. Mislim, meni nije jasno zasto uopste i pustaju takve screenshotove u javnost, ajde da pustaju I TAKVE, ali da ne puste ni jedan POV/FPS screenshot, a da puste brdo ovih eye-candy kakvih u samoj igri nikada necemo videti...pffft.
 
Poslednja izmena:
@gx-x

Sta znaci POV ? :)

@Rajke: mislio sam da je tako :), ali cisto da proverim
 
Poslednja izmena:
Point of View :)

Slika iz prvog lica, kako ti i izgleda u igri.
Video sam trejler, booliiiiii koliko mega dobro izgleda. I počinjem da se nadam da se komentar developera da će gušiti SLI 8800GTX i C2Q odnosi na ove nenormalne rezolucije, a da će u niskim rezolucijama tipa 1280x1024 i sl. raditi na ovozemaljskim mašinama.
 
@goranstein:

pa ja ga nisam gledo do sad u 720p :) A i ovo je cini mi se novi tzv "teazer" . No, nije ni bitno, vidis da ima ljudi koji nisu gledali, pa nek pogledaju. Tu bar ima malo "point of view" akcije :)
 
Pitanje je koja graf. karta moze da prikazuje tu sumanutu rez? Mislim da su to ipak prerenderovane slike, a ne SS-i.

Edit: Tek sad primetih da je to sasvim legalna 2560x1540 :) Zacudilo me je onih 6500x3700.
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno