Šta je novo?

Unicredit prevaranti

Dida

Poznat
Učlanjen(a)
14.12.2021
Poruke
8
Poena
32
Ukratko.
Kaze mi poslovni prijatelj sa Kipra cijoj brokerskoj kuci trebam posle x bezuspesnih pokusaja da uplatim sredstva sledece.
Nemas na Visa kartici ukljuceno 3d secure opciju. (primanje sms koda prilikom placanja)... To ces kaze mi resiti jednim telefonskim pozivom banke koja ti je izdala karticu da ti to ukljuci.
Sad krece muzika iz Zone sumraka i ja ulazim u nju kroz Unicredit vrata.
1. Zovem call centar.
Mosa. Moraces licno u banci da podneses zahtev. Nije ti ovo ni Kipar ni Engleska ni Francuska. Samo banka lici na zapad i njen logo!
2. Ne budem lenj. Odem. Cekam 2 sata. Pokusaju da mi izmere temperaturu! 😳
3. Dodjem na red Dobar dan. Ukljucite mi ovaj servis za moju Visa karticu...
Aaaaa pa ne mozeeee!
Taj servis ne pripada vasem paketu! Morate da ponistite tu karticu, narucite drugu ili da zadrzite tu uz dodatnih 299 din mesecno....
Meni hitno moram posao da zavrsim...
Ajde dajte i taj dodatni trosak samo da posao resim.
Odstampa gospodjica ja potpisem..
Kaze danas od 18 servis ce vam bit aktivan.
Probam ja u 18 nece.
U 19 nece u 20 u 21 u 22 nece zovem kol centar.
Ne mozemo vam pomoci. Pozovite ujutru ili odite do vase ekspoziture... Ja da zovem, cekam, placam, pare koje sam izgubio nema veze, njihovo je da nista ne rade i to naplate... 2 klika misem u danasnje vreme. 2 klika misem ne zele da urade!

Ljudi ako ovakve neposlovnosti i neznanja i nebrige ima i u vasim iskustvima napisite ovde!
A ne kad ljudi guglaju banke a ono samo nasmejani penzosi, glumci i gospodje ispadaju!
Napisite.
Pozdrav Unicredit mafiji
 
Ako nije problem detaljnije nam reci koji paket imas i koliko kosta odrzavanje a koji je ovaj drugi paket koji ti omogucava da imas tu 3d sigurnost.
 
Nebulozno je da se korisnicima kojima je ranije izdata Visa kartica potura annex ugovora u kome ona postaje doplatna. Pristao si iz nužnosti na to i zbog situacije je razumljivo. Stoga, traži da te prebace na odeljenje za kartične transakcije kad budeš zvao call centar da bi ti omogućili 3D Secure. Posle, razume se, promeni banku i ako mora da bude u Visa sistemu, opcije su:
Internet Poštanke štedionice (instant transfer)
PayWave Komercijalne (instant transfer)
Virtuon ili Electron Raiffeisen
Classic Debit Credit Agricole (uskoro postaje Raiffeisen)
Classic Debit Halk
Classic Debit Intesa
 
Dosta je šturo opisan inicijalni problem, na njihovom (ne baš sjajnom) sajtu može da se vidi koji paket šta sadrži, a u uputstvu za Internet plaćanja stoji:

Uslov za internet plaćanja karticama banke uz pomoć jednokratne lozinke je da koristite jedan od servisa (SMS Card Alarm ili SMS Info).

Koliko vidim Card Alarm imaju svi paketi, tako da bi bilo dobro da se detaljnije napiše koji paket račun imaš a u kojem to nije dostupno i na koji su te prebacili odnosno koju to karticu doplaćuješ 299 dinara? Nije da ih branim nešto, nego čisto da tema osim hejta bude i od koristi nekome ko možda dođe u istu situaciju pa da zna šta mu je činiti.

Mislim da je OP trebalo prvo da malo pregleda ponudu i koji servis mu nedostaje pa onda tek u banku na šalter, ovako samo ostaje gorak utisak a možda i bez razloga.
 
Mene više zanima kojoj brokerskoj kući pokušava da uplati sredstva debitnom karticom.
 
Promasili ste temu, problem je sto za tako neku glupost mora licno u banku i sto to nisu omogucili u roku koji su sami naveli
 
Meni i dalje nije jasno kako mu to prvo uopšte nije omogućeno za paket koji ima kad bi trebalo da imaju svi paketi... opet, činjenica je da su zapetljali i to čuveno 'moraš da potpišeš lično na šalteru' smara opasno.

Sad kad pročitah opet prvi post, vidim da čovek pominje VISA karticu dok je kod njih standardno DINA i Master uz paket, VISA se dodatno plaća... dakle, neka nesrećna kombinacija koja u datom trenutku napravila problem. Viza im je debitna, trebalo bi da je, ako već primaju debitne, mogao da plati i Masterom koji je defaultna kartica, ali avaj...

Imao sam slično iskustvo sa tim VISA 3D Secure kod druge banke (ajde da ne bacam i ja hejt odmah) gde mi nisu dodelili lozinku za pristup tom čudu pa sam morao da čekam ponedeljak za plaćanje nekih avio karata što je dodatno koštalo... itd.

Moje iskustvo sa UniCr je da odgovaraju na mail relativno brzo (sačuvaš vizit kartu svog službenika kod kog si otvarao račun) i do banke samo kad sam morao da odnesem originale određenih dokumenata koje sam im slao skenirane na mail da se ubrza proces... očigledno iskustva variraju. :)
 
Evo moje najsvežije iskustvo sa Unicreditom:
Najavio sam svoj dolazak u petak sa ciljem oročavanja evra, pošto do najbliže ekspoziture treba da putujem 60km.
Do kraja meseca je bila baš povoljna kamata na oročenje (3.8%NKS) ali nisam mogao da se organizujem ranije pa sam došao poslednjeg dana (najavljen)
Došao sam oko 9:30 sa novcem, proveo u banci 6 sati do njenog zatvaranja u 16... na kraju radnog dana uspeli su da mi otvore devizni račun, da prime novac ali od oročenja ne bi ništa.
Sistem koji treba da odštampa dokumenta za oročenje nije radio ceo dan i nisu uspeli da ga osposobe za 6 sati.
Banka daje atraktivnu kamatu sa ciljem da privuče kapital a sistem koji to omogućava ne radi ceo dan.
Nisu bili u stanju da osposobe sistem koji radi za njih.
Šta je onda sa sistemom koji treba da radi za klijente?
Na kraju radnog dana gospođa zadužena za moj slučaj me je oslovila sa nesrećni čovek i tu se definitivno slažem sa njom.
Osećao sam se prilično nesrećno nakon izgubljenog celog dana tokom kog banka nije uspela da odradi svoj deo posla.
Sutra ponovo putujem i podižem svoj novac.
 
Ja sam imao isti problem sa biznis katicom, morao sam licno u banku da bi dobio taj 3d. Ali nije mi bilo cudno, kad god je u pitanju firma, uvek traze zahtev memo i pecat.

Nista mi dodatno nisu naplatili dok mi je na privatnim vizama odavno aktivan a ne secam se da sam morao posebno to da zahtevam, doduse paket koji imam je oduvek bio iz grupe (naj)skupljih.
 
Danas (četvrtak) sam otišao da podignem novac koji sam deponovao u petak sa ciljem oročenja.
Opet putovao 120km, gubio vreme i novac, tražio drugu banku za oročenje.
Savetnica u Unicredit banci tvrdi da sistem koji treba da omogući štampu dokumenata za oročenje i dalje ne radi...
 
Danas (četvrtak) sam otišao da podignem novac koji sam deponovao u petak sa ciljem oročenja.
Opet putovao 120km, gubio vreme i novac, tražio drugu banku za oročenje.
Savetnica u Unicredit banci tvrdi da sistem koji treba da omogući štampu dokumenata za oročenje i dalje ne radi...
Drugar, mislim da ti ovaj gore salje jasnu poruku po drugi a ti kako hoces :)
 
Ko zna šta je tu po sredi... meni od otvaranja računa odbijaju da izdaju kreditnu karticu na fizičko lice (nije bitan limit, samo da je kreditna) jer se vodim kao vlasnik preduzeća i kao tu imaju neki 'tehnički problem' koji evo, godinu i po kao ne mogu da reše.
Pitano u 10-11 različitih ekspozitura gde sam imao prilike da upadnem, svuda isti odgovor...
 
Samo da obavestim da Unicredit bankomati 3 nisu u funkciji. 4. koji radi nema dovoljno para. Sramota. Ne znam koliko dugo tako, jer nisam dugo podizao. Lokacije gde ne radi uopšte bankomat su : Vojvode Šupljikca na Crvenom krstu kod okretnice 83, dva kod Kalenić pijace u Mileševskoj. Radi bez para samo na Bulevaru kralja Aleksandra na uglu sa Tršćanskom iznad Đeram pijace.
 
Ja sam podizao novac u subotu i nedelju na Nbg, Mihajla Pupina exp.
 
Nije moguće dodati UniCredit Dina karticu u Drive.go nis aplikaciju za plaćanje goriva, jer je banka blokirala prodajno mesto zbog "sumnjivih aktivnosti"
 
Nazad
Vrh Dno