Šta je novo?

Unicredit banka

Koje ponude se mogu kombinovati sada sa Lidl ponudom za odrasle (ne ponude za mlade) ako je novi racun?
Otprilike smo skorije zaključili da je trenutno samo Lidlova aktuelna, makar da je ovde poznato, tako da nema sa čim da se kombinuje.

Znaci, samo se ode u filijalu i otvori, nije potrebno neko zakazivanje i sl.
Da, tako je bilo, samo odeš i kažeš da otvaraš račun preko Lidla. Čak i ako popuniš podatke, tj. kao se zvanično prijaviš, samo bi te zvali da ti i usmeno opišu promociju, a zatim bi te uputili u najbližu ekspozituru, ali i to je tek usmeni uput, bez zakazivanja i sličnog. Meni su tako rekli koja mi je najbliža, a u toj nisu znali za akciju, pa su mi rekli da se vratim dan kasnije, dok se raspitaju. Džabe sam izgubio nekoliko dana na čekanje: prvo da me pozovu, a zatim da se iz ekspoziture raspitaju.
 
Кад се продају еури са девизног рачуна у апликацији видим да је вредност еура иста као у мењачници, 1€=116.7дин.
Речимо у Интези је мањи курс у односу на мењачницу.

Може ли ми неко потврдити?
 
Кад се продају еури са девизног рачуна у апликацији видим да је вредност еура иста као у мењачници, 1€=116.7дин.
Речимо у Интези је мањи курс у односу на мењачницу.

Може ли ми неко потврдити?
Ja sam danas prodao neke evre i dobio kurs 116.72, ukoliko hoću da kupim evre aplikacija mi nudi kurs 117.62, nije loše uopšte u poređenju sa drugim bankama.
 
koji racun je potreban za virtuelne kartice. Koliko je najnize mesecno odrzavanje za takav racun.
 
Ženi su danas na konto one Lidl akcije, otvorili Gold račun. Ona nije pitala ništa, da li može neki jeftiniji ili osnovni. Održavanje 395 dinara.
 
Poslednja izmena:
Ženi su danas na konto one Lidl akcije, otvorili Gold račun. Ona nije pitala ništa, da li može neki jeftiniji ili osnovni. Održavanje 395 dinara.
Može da pređe na Standard od 240 pozivom 011/377-09-33, stići će joj ugovorna dokumentacija koju „potpisuje“ otiskom prsta ili mBanking pinom. Otkazni rok za Gold karticu je 14 dana, a ujedno se inicira izdavanje Standard debitne koja je prvobitno digitalna, dok plastičnu sa istim podacima dobija posle 10 dana.
 
Hvala ti @uji, ja bih tebi dao titulu doktora bankarstva. 😁
 
Hvala ti @uji, ja bih tebi dao titulu doktora bankarstva. 😁
Nema na čemu, trudim se! 😄 Šaltao sam se tako i ja sa Standard na osnovni, ali nisu ni oni veverice pa tako je promocija sada ograničena na plaćanje digitalizovanim karticama. 🙄
 
Moguće. Ja kad sam otvarao račun zbog toga pogledala me kao da sam prolupao, i što je još luđe - apsolutno niko od službenica iz banke u tom trenutku nije imao pojma o čemu pričam, pa su zvali centralu u drugom gradu da pitaju šta treba da rade.
 
Problem je što nisam znao ni ja dok nisam video na ovoj temi. Ni kad su me zvali iz centrale pre otvaranja računa, nisu ni spomenuli lidl akciju
 
Pitanje za iskusne. Da li ste taj prvi vaučer za lidl dobili odmah po otvaranju računa ili je trebala prvo kupovina u lidlu? U ponudi jasno piše da prvi vaučer ide odmah, ali u ekspozituri govore drugačije. Ili i taj prvi daju tek posle 20. u mesecu?
 
Trebalo je da taj prvi dobijem 20. narednog meseca, ali je poprilično kasnio i dobio sam ga u drugoj nedelji onog tamo. Ispratio si da su svašta izvrdali pa ih je nbs na kraju čak i zaštitio.
 
Ja sam otvorio krajem aprila opet racun, sa napomenom da je vezan za lidl. Valjda su ga otvorili kako treba 🤣 U ekspozituri kod Kalenic pijace je samo jedna sluzbenica znala za promociju i bila jako ljubazna, sto nemam kao iskustvo sa njima u okolnim ekspoziturama pre.
Taj dan sam otisao u lidl i obavio kupovinu, jer mi je ona objasnila da treba i u prvom mesecu. A sto kazete, sve vezano za pravila promocije moze da se protumaci na vise nacina.
Ja sam razumeo da ce to ipak da potraje 3 puna meseca, mesec po mesec puta 3 vaucera. Videcemo kada ce stici vauceri i kakva je dinamika sada. Izvesticu kako budem dobijao. Nadam se da posle jako losih iskustava sa njima, ovo nece biti takvo :D
 
Moja žena dobila vaučer 19. maja, otvorila račun 30. aprila. Ja otvorio 5. maja, nisam dobio još.
 
Ja sam otvorio 28. aprila, tada i kupovao u lidlu. I od vaucera nista. Znaci moraju da budu hohstapleri 😄
 
@stefan96 Kako si se zalio?
Ja sam otvorio 24. aprila, doduse nisam pri otvaranju napomenuo za Lidl nista jer nisam znao, posle sam video ovu temu,
pa sam popunio naknadno onu formu za Lidl na sajtu, ocekujuci da ce me neko zvati pa da mu objasnim da hocu naknadno promociju.
Niko me nije zvao ali sam pre neki dan dobio SMS da su poslali vaucer, medjutim jos nista ni u mailu ni u aplikaciji > dokumenta.
 
@stefan96 Kako si se zalio?
Ja sam otvorio 24. aprila, doduse nisam pri otvaranju napomenuo za Lidl nista jer nisam znao, posle sam video ovu temu,
pa sam popunio naknadno onu formu za Lidl na sajtu, ocekujuci da ce me neko zvati pa da mu objasnim da hocu naknadno promociju.
Niko me nije zvao ali sam pre neki dan dobio SMS da su poslali vaucer, medjutim jos nista ni u mailu ni u aplikaciji > dokumenta.
Zalio sam se preko kontakt maila. Napisao konkretno da sam sve ispunio sto se tice promocije i da nisam dobio ono sto je obecano tj. vaucer.
 
Posle koliko su ti odgovorili? Meni već 10 ne stiže devizna uplata, u poštanskoj su mi iste takve uplate stizale sutradan
 
Ne radi mi Master kartica uopste (ni beskontaktno ni sa PINom), uvek izbaci grešku na terminalu, preko Apple Pay mi prolazi. Pa me zanima da li mogu da zahtevam novu karticu onlajn bez da se mučim da idem do ekspoziture?
 
Oduvek je kod njih preko kontakt centra (telefonski poziv) moglo da se zatraži izdavanje nove kartice, a valjda bi isti efekat postigao i kad bi je trajno blokirao u mobilnom bankarstvu. Tu bih samo napomenuo da zamenu (doduše, naglašeno da se odnosi na izgubljenu/ukradenu karticu, pa ne znam ima li razlike za oštećenu) po tarifniku naplaćuju fantastičnih 900 dinara, ali isto tako znam i nekoga kome nisu naplatili ništa, mada je fora da mu je stanje na računu bilo manje od toga. Da li je slučajnost ili ne, ne bih znao.
 
@masteruni imaš opciju i da promeniš paket preko usluge Servis na klik 011/377-09-33 na viši ili niži, te će ti trenutna važiti još 14 dana, a nakon toga se otkazuje i uklanjaju tokeni.
 
da li virtuelna kartica moze da se koristi iz Unicredit aplikacije ili se mora koristiti apple/google pay
 
@whose Ne, virtualne ili ti digitalne kartice su ti isto što i obične ili ti plastične, samo što naravno nisu fizičke. A koristiš ih kao i plastične, dodavanjam u apple/google pay ili korišćenjem za kupovinu na netu, jer sve podatke o kartici imaš na svom nalogu.
 
Vrh Dno