Šta je novo?

Unicredit banka

Da li je neko aplicirao za kreditnu MasterCard karticu preko onog Ananas linka gde se dobija 12000 dinara vaučer za Ananas?

Pitam pošto je rok bio do 20-og u mesecu da pošalju i naravno nisu još poslali
 
Pitam pošto je rok bio do 20-og u mesecu da pošalju i naravno nisu još poslali
Jesi li prošlog meseca napravio neku transakciju Flexiom?
Ako jesi i nije ti stigao SMS sa Ananas-ovim tzv. vaučerom, a zapravo kodom možda je do tvog mobilnog operatera, svakako proveri sa Uni-jem.

Ja sam recimo hteo da im iskoristim i taj promo ali kad sam se raspitivao rekli su da nemogu jer sam već koristio Lidl promociju, a u uslovima eksplicitno stoji:
"Prilikom otvaranja nove Flexia Mastercard kreditne kartice može se iskoristiti benefit samo jedne kampanje UniCredit Banke".
 
Jesi li prošlog meseca napravio neku transakciju Flexiom?
Ako jesi i nije ti stigao SMS sa Ananas-ovim tzv. vaučerom, a zapravo kodom možda je do tvog mobilnog operatera, svakako proveri sa Uni-jem.

Ja sam recimo hteo da im iskoristim i taj promo ali kad sam se raspitivao rekli su da nemogu jer sam već koristio Lidl promociju, a u uslovima eksplicitno stoji:
"Prilikom otvaranja nove Flexia Mastercard kreditne kartice može se iskoristiti benefit samo jedne kampanje UniCredit Banke".
Kartica je dobijena krajem meseca i odmah je obavljena mala transakcija u Lidlu čisto da se aktivira i ispoštuje uslov bilo koje transakcije. I srećom je i proknjižena u avgustu.
Sve ostale SMS poruke od banke stižu godinama tako da ne verujem da je zbog toga.
Pre toga sam imao kreditnu karticu koju sam ugasio u maju, ali ona je bila otvorena pre mnogo godina i bez ikakve kampanje koliko se sećam.
A sad za ovu kampanju je pisalo za nove i postojeće klijente UniCredit banke koji ne poseduju kreditnu karticu, a ja je realno i nisam posedovao još od maja.
Poslao sam im upit preko eBankinga još prekjuče, pa čekam da mi odgovore.

P.S.
Sad vidim da su uveli otvaranje kreditne kartice i online preko mBanking aplikacije.
 
To ti je nažalost odraz lokalne poslovne i generalne (ne)kulture i odsustvo bilo kakvog osećaja za odnos prema klijentima.
Nedaj bože da se klijentu/mušteriji odmah izađe u susret, već ti je ono fazon "šta ti hoćeš?" i kako da sebe prvenstveno pokrijemo, a klijenta ko šiša.
Možda je jedino rešenje da uvezemo jedno milion Filipinki/Filipinaca i zaposlimo njih u uslužnom sektoru.
 
Moze li da se zatvori racun elektronskim potpisom na email?
Ja sam svojevremeno firmin račun zatvorio putem e-mail adrese [email protected] - tražili su mi da u slobodnoj formi napišem zahtev, odštampam ga, potpišem ga, skeniram ga i pošaljem u prilogu mail-a. Nisu imali opciju za elektronski potpis.
Za personalni račun mislim da nepostoji varijanta bez odlaska u ekspozituru, neka me ispravi neko ako grešim.
 
Evo tek su mi danas poslali vaučer od 12.000 dinara za Ananas. Kasne tačno mesec dana. Verovatno ne bi ni sad poslali da nisam pisao prigovor.
 
Evo tek su mi danas poslali vaučer od 12.000 dinara za Ananas. Kasne tačno mesec dana. Verovatno ne bi ni sad poslali da nisam pisao prigovor.
Imaš sad akciju da uzmeš još jedan od 10.000 dinara preko AIK-a:
Inače da li si svih 12.000 morao da iskoristiš odjednom ili imaš mogućnost da trošiš parcijalno?
 
Imam pitanje, nisam u materiji pa mi treba mala pomoć. Unicredit mi kao uslov za bolju kamatu pri podizanju stambenog kredita nudi da otvorim Prestiž paket ili da uzmem Flexia kreditnu uz kredit. Pretiž paket je preskup i totalno mi je nepotreban pa je ostala kreditna.
Pitanje za one koji poseduju Flexia kreditnu. Nisam nikada imao kreditnu pa ne znam, ali da li osim mesečnog održavanja postoje još neki troškovi, osim eventualne potrošnje naravno? Mislim realno nemam potrebu za kreditnom karticom, ali ajde, može biti korisna u nekom trenutku kod opremanja stana🙂
 
Da li osim mesečnog održavanja postoje još neki troškovi, osim eventualne potrošnje naravno?
Funkcioniše po installment modelu (podele na rate) pa kada zakasniš sa ratom, ulaziš u revolving (model kamate). Da li može charge model da se ugovori (odloženo plaćanje glavnog duga do datuma dospeća i posle toga ide kamata), mislim da ne.
Mislim realno nemam potrebu za kreditnom karticom, ali ajde, može biti korisna u nekom trenutku kod opremanja stana🙂
Jasno. Moguće da se taksa za podelu na rate ne naplaćuje kod UniCredit terminala, ali ti ne možeš da gledaš u pasulj dok ne pitaš. Opet, neke druge banke poput Rajfajzena više nemaju tu mogućnost i naplate je bez obzira na to ko je banka prihvatilac (pre je kod njih bilo da se sve preko 5000 deli na rate bez naknade za obradu, no bilo je lepo dok je trajalo).
 
Imaš sad akciju da uzmeš još jedan od 10.000 dinara preko AIK-a:
Inače da li si svih 12.000 morao da iskoristiš odjednom ili imaš mogućnost da trošiš parcijalno?
Video sam to za AIK, ali više mi je iskreno muka od menjanja banaka i otvaranja računa i stalne promene gde primam platu. A i AIK banka mi ima nenormalno skupa održavanja računa za ono što nude.

UniCredit kreditna je svakako po mom mišljenju najbolja na našem tržištu i imao sam je već godinama, pa sam svakako planirao da je ponovo uzmem još kad sam video akciju sa Ananasom super je ispalo.

Nisam još uvek ni probao da iskoristim taj digitalni vaučer za Ananas imam rok valjda 3 meseca, pa mi se ne žuri još. Malo je bezveze što ti nigde ne objasne šta i kako oko upotrebe tog digitalnog vaučera. Tipa da li mora da se iskoristi odjednom itd.

@dzidza_bidza
Održavanje kreditne je 100 dinara mesečno (bez obzira da li si je taj mesec koristio ili ne). Sve što kupiš na primer sad tokom oktobra stigne ti uz račun početkom novembra sa rokom plaćanja do tipa 15.novembra (nekad se pomeri dan-dva zbog praznika ili slično). Tad imaš opciju ili da platiš sve i da ne platiš nikakvu kamatu ili da platiš minimum 5%, a da ti na ostatak ide kamata. Takođe, bilo šta što platiš kreditnom preko 3.000 dinara možeš da podeliš na rate. Znači nije bitno da li si platio nešto kreditnom u inostranstvu, preko interneta, u prodavnici ili si podigao keš na bankomatu (provizija za dizanje keša je ja mislim oko 2-3% vidi već u tarifniku). Znači nije potrebno da banka ima neki poseban ugovor sa tom prodavnicom kao što je fora sa karticama Banca Intese na primer. Čak ne moraš ni da se odlučiš odmah pri plaćanju da li želiš da podeliš na rate. Bitno je samo da do poslednjeg dana u mesecu u kom si obavio to plaćanje pošalješ SMS-om da želiš da podeliš to na rate i na koliko 3, 6 ili 12 rata. Provizija za plaćanje na rate je uvek i svuda ista (bez obzira čiji je POS terminal) i ona iznosi 300 dinara po svakoj podeli i ona se naplaćuje samo jednokratno uz prvu ratu. Znači kupiš nešto tipa za 120.000 dinara i podeliš na 12 rata platićeš prvi mesec 10.300 dinara plus 100 dinara održavanje, a ostalih 11 po 10.000 dinara plus 100 dinara održavanje. SMS za podelu na rate ka specijalnom broju se naplaćuje nešto sitno u zavisnosti od mobilne mreže ali to je oko 10-11 dinara.
 
Dakle uzmem Flexia kreditnu i dodatni trošak mi je 100din mesečno održavanje. To oko kupovine mi je manje više jasno, ali iskreno pitanje je da li ću je i koristiti uopšte, možda u nekom trenutku bude interesantna, ali prevashodno bih je uzeo zbog bolje kamate za kredit, kako napisah u početnom postu.
A koliko traje period obaveze korišćenja kada se kartica jednom uzme?
 
Dakle uzmem Flexia kreditnu i dodatni trošak mi je 100din mesečno održavanje. To oko kupovine mi je manje više jasno, ali iskreno pitanje je da li ću je i koristiti uopšte, možda u nekom trenutku bude interesantna, ali prevashodno bih je uzeo zbog bolje kamate za kredit, kako napisah u početnom postu.
A koliko traje period obaveze korišćenja kada se kartica jednom uzme?
Kartica kao kartica se izdaje sa rokom važenja od 3 godine, sad da li može i ranije da se zatvori ako nema nikakvog prometa, tj "pun" je iznos na njoj, pretpostavljam da može. Meni su pre par meseci samo automatski produžili i izdali novu karticu kad je isteklo 3 godine, nisam menjao limit koji je prvobitno postavljen.
 
A koliko traje period obaveze korišćenja kada se kartica jednom uzme?
sad da li može i ranije da se zatvori ako nema nikakvog prometa, tj "pun" je iznos na njoj, pretpostavljam da može
Ne bi trebalo da sa kreditnim karticama postoji nekakva "ugovorna obaveza" u opštem slučaju, ali specijalno verujem da je njemu obavezno korišćenje tokom celog perioda otplate kredita, budući da uz nju dobija bolje uslove. Verovatno bi i mogao da je otkaže, ali onda da izgubi te bolje uslove ili nešto tako. Ne bi baš imalo smisla da je samo uzme i odmah otkaže bez posledica.

da li se placa odrzavanje ako nema promena
Mislim da tri meseca nakon neaktivnosti počinju da ne naplaćuju, ali to je nezvanično.
Jedna drugarica je skorije zaboravila (ili "zaboravila", ne znam ni ja) da ima račun kod njih i rekla mi je da je bila u minusu od preko hiljadu dinara kad se setila (ili su je oni zvali da je podsete, nisam siguran), što znači da su joj naplatili makar pet održavanja. Svakako, ne znam što bi opraštali to nekome.
Nego, setih se sad ove priče. Zaboravih da napišem da sam i ja u međuvremenu čuo da prestaje naplata održavanja, i to zapravo nakon četiri meseca od poslednje transakcije, tj. puna tri meseca bez transakcija.

Konkretan primer, jednom klijentu je poslednja transakcija bila u aprilu, pa mu je naplaćeno puno održavanje za april, maj, jun, jul, a onda samo deo za avgust. Taj deo, međutim, ne odgovara nekom celom broju dana (npr. 3/31 × 240 ako je poslednja transakcija bila trećeg u mesecu, a avgust je imao 31 dan, kako bi bilo prilikom zatvaranja računa) nego se čini kao da je nasumičan. Za septembar mu ništa nije naplaćeno. Povezana priča, drugi klijent je poslednju transakciju imao u maju, pa mu je za septembar naplaćeno delimično održavanje.

Ostaje da je to sasvim nezvanično. Ja sam čak pitao prilikom zatvaranja računa postoji li mogućnost pasivizacije, budući da se nikad ne zna kad bi možda mogao da zatreba, i to sam sklopom okolnosti bio u njihovoj centrali u Rajićevoj u Beogradu, ali mi je rečeno da nema takve mogućnosti.

Što se tiče pomenute drugarice, pada mi na pamet da njoj nije zaustavljena naplata pošto je odmah ušla u minus, pa to verovatno ne praštaju ni nezvanično.
 
Ja sam čak pitao prilikom zatvaranja računa postoji li mogućnost pasivizacije, budući da se nikad ne zna kad bi možda mogao da zatreba, i to sam sklopom okolnosti bio u njihovoj centrali u Rajićevoj u Beogradu, ali mi je rečeno da nema takve mogućnosti.
Račun je aktivan tokom otkaznog roka još 30 dana i plaća se održavanje do dana podneska zahteva za zatvaranje, odnosno važeće kartice su aktivne još narednih 10 dana od zahteva za gašenje ili promenu paketa.
 
To svakako, nego sam mislio baš na nenaplaćivanje održavanja u slučaju nekorišćenja računa, da račun pređe u pasivno stanje, a da ne bude ugašen.
 
Nazad
Vrh Dno